fb pixel code
KATEGÓRIA KATEGÓRIA
Ajánló
Creator 400M - igényes E-ATX torony az MSI-től
Szerencsejáték? A britek kiátkoznák a loot boxokat
Hyper Scape, a Ubisoft titokban fejlesztett battle royale játéka
Rendhagyó Windows 10 frissítés érkezett
Ősszel jön a szupergyors Samsung 980 Pro SSD
Adataink után kémkedik a TikTok, Indiában betiltották
Stílusos Z490 lap érkezik az NZXT-től
Szkájvolker Lajos és a félmilliás droid tápos kiegészítéssel
Lassan 2 milliárd játékos lesz világszerte
A Vodafone reagált a felhasználói panaszokra
Robot kapta egy hollywoodi film főszerepét
25 perces bemutatón az új Avengers játék
5600XT VS 5700XT és az IGAZI Vágó István
Hivatalos kutatás készült a fővárosi ivóvízről
Cyberpunk 2077 - új előzetes és játékmenet-bemutató
2019. 04. 23

Közeleg a Ragnarök - még idén kész lesz a Rune

Elmarad a korai hozzáférés, de még idén érkezhet a Rune teljes verziója

A közösségi finanszírozás meglepetésszerű emelkedése új lendületet adott a fejlesztésnek, így átugorják a korai hozzáférést


A szép emlékű Rune, a kétezres évek elején sokaknak okozott kellemes pillanatokat. A viking harcos, Ragnar, Odin kiválasztottjaként kaszabolta keresztül magát Loki csatlósain és démoni seregein, méghozzá egy külső nézetes akciójáték keretei között. Az akkoriban csúcsnak számító Unreal Tournament alatt futó Unreal Engine kellemes látványt, a fejlesztők pedig kellemesen rideg északi hangulatot, és véres kaszabolást biztosítottak az érdeklődőknek. Mint kiderült, az azóta eltelt 19 év alatt számos rajongó dédelgette a folytatás reményét, ez pedig idén végre megvalósulni látszik.

A cím rövidebb, a játék tartalmasabb lett


Az első játékért is felelős Human Head Studios, végül 2017-ben jelentkezett egy nyílhegynyi kedvcsinálóval. A teaser láttán a rajongóknak kétszer is nagyot dobbanhatott a szíve, hiszen ennyi év után az eredeti gárda készítheti el a folytatást. Azóta a projekt növekedésének köszönhetően, a címémből eltűnt a beszédes Ragnarök utótag, és egyszerűen Rune néven készül tovább, ám a játék alapját továbbra is a közismert, északi világvége mítosz szolgáltatja majd. Ahogy az a folytatások esetében már csak lenni szokott, az első részben sikerrel járt hős tettei és erőfeszítései nem járnak tartós eredménnyel. Az emberek világát dermesztő fagy és pusztító tűz szaggatják szét, természetesen szörnyek és megszállott élőholt harcosok hathatós segítségével. A helyzet olyan súlyos, hogy még maguk az istenek is tehetetlenek, akik a próféciában elhangzottakkal ellentétben nem haltak meg, így utolsó erejükből az emberek maradékát próbálják meg győzelemre segíteni. A világ megmentésének feladata tehát ismét ránk hárul majd, ehhez pedig magának a csínytevés istenének eszén kell túljárnunk, legalábbis többek között.

Csak két óriás? Ugyan.


Manapság már nehéz elképzelni, hogy egy játék teljesen puritán formában készüljön el, és ez alól az új Rune sem lesz kivétel. Olyannyira, hogy lineáris akció-kaland, esetleg platform játék helyett egy nyílt világú akció-szerepjáték formájában születik újjá, ami PVE és PVP elemeket egyaránt tartalmaz majd. A fejlesztők egészen sok mindent ígérnek, elsőként egy bebarangolható, illetve behajózható világot, melyben a pusztítás áldozatául esett tájegységeken újjáépíthetjük az üszkös rommá silányult falvakat, hogy aztán védelmüket javunkra fordíthassuk. Az interakciók száma tehát nem meglepő módon a sokszorosa lesz az eredetinek, ahol többnyire a lefejezésre szánt eszközök között válogathattunk, attól függően mit találtunk út közben. Ezzel szemben itt még istent is választhatunk magunknak, becses szolgálatunk pedig minden esetben eltérő képességlistát és utat jelent, ráadásul a hatalmasságok eltérő szeszélyeinek is meg kell majd felelnünk. A fejlesztői napló tanúsága szerint, ha egy adott területen elegendő épületet hozunk helyre és hajtunk uralmunk alá, az istenünk erejét is megnöveli majd, ezzel pedig bónuszokat nyerhetünk. 

Az alpha verzió óta sokat változott a játék, bár sokkal szebb valószínűleg nem lett


Az ígéretek szerint tehát nem csak egyedül szállhatunk szembe a különféle rémségekkel, de klánokat is formálhatunk, hogy együtt hatékonyabbak legyünk, illetve lehetőségünk lesz epikusnak szánt párbajokra is, ahol valódi játékosok ellen tesztelhetjük harci képességeinket. Azt nem tudni, hogy a PVP-ben mekkora szerepe lesz a kalandjaink alatt zsákmányolt eszközöknek, de a történet befejezéséhez, illetve küldetésünk teljesítéséhez találhatunk, a megfelelő alapanyagok birtokában pedig készíthetünk is magunknak felszerelést, legyen szó kardról, páncélzatról, vagy épp egy hajóról. A Human Head egy meglepően összetett akció-RPG keveréket ígér nekünk, ahol szörnyekkel és emberekkel egyaránt megküzdhetünk, képességeinkért cserébe észak isteneinek áldozhatunk, a világ 9 birodalmát meglátogatva pedig változatos tájakat fedezhetünk fel, megfűszerezve mindezt új küldetésekkel, ellenfelekkel és tárgyakkal.

Egy jó csapattal minden szórakoztatóbb, még az uncsi sárkányok és óriások legyőzése is.


A fejlesztők legutóbb pozitív hírrel is szolgáltak a játék állapotával, illetve a megjelenéssel kapcsolatban. A projekt kickstarteres felületére annyi támogatás érkezett az utóbbi időben, hogy a készítők inkább átugorják a lassan haladó, vagy kétes sorsú fejlesztések esetben bevetett korai hozzáférést, és azt állítják, hogy inkább egy teljesen befejezett, végleges verzióval jelentkeznek az érdeklődőknek, méghozzá idén. A részletesebb bejelentésig egy kis türelmünket kérik, de hamarosan megtudhatjuk a megjelenés időpontját és talán még többet is. Addigis érdemes böngészni a weblapot a fejlesztői infókért, a youtube csatornát a hosszabb bemutatókért illetve érdemes listára tenni STEAM-en, ugyanis a játék kizárólag PC-re érkezik.

2019. 04. 23

Creator 400M - igényes E-ATX torony az MSI-től
A tartalomgyártóknak készített ház nem csak ízléses és masszív, de tágas és csendes is egyszerre  Az MSI a derült égből ejtette rá a piacra új Creator 400M névre keresztelt gépházát, mellyel elsősorban azokat a felhasználókat célozzák meg, akik legalább hobbi szinten foglalkoznak tartalomgyártással, esetleg a jövőben munkaállomások építését tervezik. Ez az E-ATX lapokat szívesen fogadó torony rendkívül letisztult megjelenést, minőségi anyaghasználatot, megfelelő szellőztetési lehetőségeket és zajmentes működést kínál a vásárlóknak. Bár ez elsőnek egyszerű marketingfogásnak tűnik, a tervezéshez állítólag Leonardo da Vinci közismert Vitruvius-tanulmányszolgáltatta az ihletet, és ha a megfelelő szögből tekintünk a házra, valóban előtűnnek az aranymetszés arányai. Őszintén szólva hasonlót inkább a Fractal Designe-tól vártunk volna, de ez már legyen az ő bajuk. Az épület 550 x 235 x 503 mm-es méretei alapján sejthetjük, hogy a kihasználható belső tér nem állít majd elénk különösebb akadályokat, és az is valószínű, hogy viszonylag kevés micro-ATX, vagy Mini-ITX lapnak ad majd otthont, de természetesen a lehetőségünk megvan rá. Ehhez mérten akár 180 mm magas processzorhűtőt is választhatunk, videókártyából pedig nem túlzás a 450 mm hosszú szörnyeteg sem. A ház két szárnyra oszlik, így természetesen alulra ültethetjük a legfeljebb 180 mm-es tápegységet, és itt kapott helyet a kettő darab 3.5 hüvelykes meghajtót fogadó tálcás keret is. Ha inkább 2.5 colos méretben gondolkod
Szerencsejáték? A britek kiátkoznák a loot boxokat
A londoni parlament szerencsejátéknak minősítené a videojátékos zsákbamacskákat  A Lordok Házának szerencsejátékokkal foglalkozó bizottsága arra az álláspontra jutott, hogy a videojátékokban feloldható lootboxok tökéletesen beilleszthetők a szerencsejátékok kategóriájába, ezzel érvényesnek tekinthető rájuk a 2005 óta érvényes Gambling Act (szerencsejátékos törvény) – hozta le a hírt a BBC. A lootboxok a videojátékokban megszerezhető digitális zsákbamacskák, melyek tartalma kinyitásuk előtt ismeretlen, de az Eelectronic Arts például a jó öreg Kinder tojáshoz hasolította. Általában kozmetikai kiegészítőkről van szó, például egyedi festésről versenyautónk számára, vagy egy ritka öltözékről az általunk irányított hősöknek, mindenesetre bizonyos keretek között véletlenszerű, hogy mit is nyerhetünk. A meglepetés persze alapvetően egy pozitív dolog, ám amikor a tartalom tekintetében különféle esélyszámokat kapunk konkrétumok helyett (arany színű doboz, valami ritkább lesz benne), az 50 Ft-os bazári ajándék helyett pedig olykor százszor többet is kifizetünk valami ritka ajándék reményében, a helyzet valóban kevésbé tűnhet ártalmatlannak. A valódi probléma ott kezdődik, hogy nem csak a tetteik és pénztárcáik felett önállóan uralkodó nagykorú állampolgárok, de a jóval befolyásolhatóbb gyerekek is igen gyakran találkoznak vele, akiknek pláne nem kívánjuk, hogy már iskolás korukban egy félkarú rabló alternatívájával üssék el az idejüket, illetve gyakori esetben a szülők pé
Hyper Scape, a Ubisoft titokban fejlesztett battle royale játéka
Hamarosan futurisztikus online lövölde érkezik a Rainbow Six Siege fejlesztőitől A Ubisoft nem csak menetrendszerű Assassin’s Creed epizódjaival, és a végtelenségig facsart Far Cry szériával altatja a közönségét, hiszen az utóbbi években több multiplayer címmel is előállt, melyek némelyike egészen sikeres lett, és még most is kap friss tartalmakat. Most viszont úgy nézi ki, hogy elirigyelték a Respawn Enterainment és az Electronic Arts módszereit, így akárcsak az Apex Legends, úgy a franciák battle royale játéka is teljes titokban készült el. A vaskos szivárogtatás a Slasher fedőnéven is ismert Rod Breslau, e-sport újságíró és kommentátor műve volt, aki Twitteres bejegyzésében, az érdekes részletek mellet még a játék várható megjelenés idejét is megszellőztette. Egy gyors játékmenettel megáldott FPS-ről van szó, és ha a címe nem lenne elég beszédes, a korai hozzáféréssel megajándékozott streamerek közvetítéseiből kiderül, hogy ezúttal is sci-fi környezetben gyepálhatjuk egymást.  A Ubisoft Montréal alkotása Prisma Dimensions munkacímen készült, és egy tripla A kategóriás belső nézetű lövöldözős játék lett, mely végül Hyper Scape néven láthat napvilágot. Mint kiderült, a Call of Duty: Warzone-hoz és az Apex Legendshez hasonlóan, ez is „free to play” modell keretében lesz elérhető, és bár PC-n debütál, ha minden igaz, idővel a két nagyobb konzolon is tiszteletét teszi, méghozzá teljeskörű crosspaly támogatás kíséretében. Az újdonságot azonban nem csa
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...