fb pixel code
PCX.hu 30.000 akciós számítógép, számítógép alkatrész, műszaki cikk, irodatechnika, akár ingyenes kiszállítással.
  • logo
    Kategóriák
    Kategóriák

Ha meghibásodott, kérjük töltsd ki a HIBAJELENTŐT
 
  • Átvevőhely: 1138 Budapest, Váci út 178. Duna Pláza 2. emelet, parkolóház mellett 
    (csomádi székhelyünk küldeményt nem fogad!)

  • A cseregarancia feltételei:
Cseregaranciával nem kell megvárnod amíg a szervizből visszaérkezik, a meghibásodott terméket azonos vagy jobb termékre cseréljük.
- A szolgáltatást a számlán szereplő alaplap, processzor, merevlemez, memória, tápegység vagy videokártya garanciális meghibásodása esetén veheted igénybe.
- A meghibásodott terméket az üzletbe érkezést követően néhány napon, de legfeljebb egy héten belül cseréljük.
- Ha azonos termék nem elérhető, azonos vagy jobb paraméterekkel rendelkező terméket ajánlunk fel, de kérheted a cserét más termékre is, ez esetben a csere értékegyeztetéssel történik. 
- A komponens cseregarancia a számlán szereplő összes komponensre (alaplap, processzor, memória, háttértár, tápegység, videokártya) vonatkozik azok garanciaidején és garanciakörén belül.
 
  • Háztól-házig garanciával nem lesz gondod a szállításra! 
A PCX háztól-házig garancia lényegében egy biztosítás, mellyel garantáljuk, hogy az egy számlán megvásárolt termékeket meghibásodás esetén ingyenesen elszállítjuk, majd a javítást vagy cserét követően azt ingyenesen vissza is szállítjuk Neked. Nincs fáradtság, nincs költség, csak jelentsd le a hibát itt: és ingyen a futárt küldünk a hibás alkatrészért, a garanciális folyamat végén pedig ingyen vissza is szállítjuk Neked a javított vagy cserélt eszközt. 
 
Garanciális hibabejelentés: HIBABEJELENTŐ
 
  • Hogyan veheted igénybe?
Nincs más dolgod, mint a rendelés feladása során kiválasztani és mindössze pár száz forintért a számlán szereplő összes tételre megváltod. PCX Háztól-házig garanciával garanciális meghibásodás esetén a számlán szereplő összes tételt ingyenesen szállítjuk azok garanciaidején belül mennyiségi korlátozás nélkül.
Számolj utána! Már az első meghibásodásnál bőven behozza az árát!
 
  • A döglött pixel esete
Általában néhány gyártó vállal csak pixelgaranciát az lcd kijelzővel ellátott termékeire. Jellemzően a Samsung és LG monitorokat vásárolhatod meg 72 órás pixelgaranciával, a legtöbb gyártó termékeire ISO pixelgarancia vonatkozik, amely meghatározza az adott képernyőfelbontáshoz tartozó hibás pixelek elfogadható mértékét. Alap esetben tehát elmondható, hogy egy hibás pixel nem hibás pixel, ráadásul 72 órán túl még az ezt bevállaló gyártóknál sem 
 
  • Hogyan lesz pixelhiba mentes? 
A PCX-nél minden monitorhoz és laptopohoz extra pixelgaranciát válthatsz mindössze pár száz Ft-ért. Válaszd pixelgarancia szolgáltatásunkat és felejtsd el a pixelhibákat, hiszen már egyetlen hibás pixel esetén is cseréljük az eszközt.
 
  • Garanciális feltételek: 
  • Az általunk forgalmazott termékekre a törvényben előírt, illetve a gyártó által vállalt garanciaidőt vállaljuk.
  • A kellékanyagok kivételével (nyomtatópatron, papír, toner, stb.) minden eszközt legkevesebb 1 év garanciaidővel értékesítünk, azonban számos termék garanciavállalási ideje ennek többszöröse is lehet.
  • Az adott termék garanciális idejéről a termék részletes leírásánál a terméklap alján kaphat információt. 
  • A garancialappal ellátott termékek garanciális igényét a számla másolatával, valamint eredeti garancialappal lehet érvényesíteni. Garancialappal nem rendelkező termékekhez a számla vagy annak másolata szolgál garanciális igazolásként.
  • Garancialappal rendelkező termékek esetében a garancialapon feltüntetett szakszerviz az illetékes, egyéb esetben a PCX webáruház.
  • Komplett, általunk összeállított számítógépekre az átvételtől számított 3 munkanapon belül teljes számítógép garanciát vállalunk a védőmatrica sértetlensége esetén.
  • 3 munkanapon túli meghibásodás esetén az egyedi konfigurációra alkatrész garancia vonatkozik. Ez esetben a védőmatrica megbontható és telephelyünkre kizárólag a hibás alkatrészt kell eljuttatni.
 
  • Garanciális ügyintézés:
  • Ha a meghibásodott termék rendelkezik garancialappal, úgy a garancialapon feltüntetett szakszerviz az illetékes a garanciális ügyintézés tekintetében.
  • Azoknak az eszközöknek, melyek nem rendelkeznek garancialappal vagy a garancialapon nincsen szakszerviz feltüntetve, telephelyünk a garanciaérvényesítés helye.
  • Ha az áruházunkban vásárolt termék garanciaidőn belül meghibásodott, kérjük haladéktalanul jelezze felénk!
  •  A terméket visszajuttathatja telephelyünkre személyesen, futárszolgálattal vagy postai úton. Futárszolgálat igénybevétele esetén a 3 napos garancián belüli termékek feljuttatása esetén egyszeri szállítási díjat számolunk fel, ám a csereeszköz visszaszállítása díjmentes. 3 napon túli garanciális termékek esetén a szállítási díjak költséget sajnos nem áll módunkban átvállalni, így az a vásárlót terheli.
  • Amennyiben futárral szeretné visszajuttatni a meghibásodott terméket, úgy e-mailben garancia@pcx.hu vagy telefonon tudja jelezni a szállítási adatainak, valamint napközben elérhető telefonszámának megadásával.
  • * Garanciában leadott termékeket lehetőség szerint eredeti csomagolásban, gyári tartozékaival együtt kell visszajuttatni az esetleges csereigény érvényesítéséhez.
  • Postai szállítás, illetve futárszállítás esetén fontos, hogy a szükséges papírokon kívül hibaleírás valamint napközbeni telefonos elérhetőség is mellékelve legyen a meghibásodott termékhez.
  • Kérjük a postán vagy futárszolgálattal visszajuttatott termékek megfelelő csomagolását, mivel a szállítás során keletkezett károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni.
  • Szervizelés előtt saját érdekében fontos adatairól készítsen biztonsági mentést, az esetleges adatvesztésért felelősséget nem vállalunk.
  • Minden garanciában leadott terméket átveszünk. A leadott termékeket szakszerviz vizsgálja be, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát a szerviz állapítja meg.
  • A szerviz jogosult megállapítani a garanciát befolyásoló tényezőket az átvételt követően is, ide értve az esetleges fizikai sérüléseket is.
  • A termék gyári szám/vonalkód sérülése vagy elvesztése, valamint a termék fizikai sérülése garanciavesztést von maga után.
  • A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és az ezzel kapcsolatos garanciális költségek a kár okozóját terhelik
  • A kiértesítést követő 1 héten túl át nem vett garanciális termék után tárolási díjat számítunk fel, melynek mértéke 1000Ft/termék/nap
 
Szolgáltatási díjak:

Komplett számítógép (bevizsgálás, hibadetektálás, bővítés)   5.990 Ft
Számítógép részegység (bevizsgálás, bővítés, csere)   2.490 Ft
Notebook bővítés (memória, merevlemez, optika)   2.490Ft
BIOS frissítés   2.490 Ft
Rendszer telepítés   2.490 Ft
Teljes rendszer telepítés (op. rendszer, meghajtó programok)   3.490 Ft
Szoftver telepítés (extra szoftverek a rendszerösszetevőkön túl)   2.490 Ft
Számítógép összeszerelés    4.990 Ft
Összeszerelés + rendszertelepítés   7.490 Ft
Egyéb gyorsjavítás (max. fél óra)   2.490 Ft
Egyéb szerviz óradíj   4.990 Ft
Processzor beszerelés   2.490 Ft
  
 
Garanciális hibát itt tudod jelenteni: HIBAJELENTŐ

További kérdés esetén a
garancia@pcx.hu címen állunk rendelkezésedre.
 
PCX 2006-2017. Kapcsolat: pcx@pcx.hu Minden jog fenntartva