Hogyan vásárolhatsz?
Vásárolni rendelés alapján van lehetőséged, melyhez nem szükséges külön regisztrálnod. A rendelést weboldalunkon keresztül tudod feladni. A rendeléshez helyezd a kosárba a megvásárolni kívánt termékeket, majd a "Kosár" ikonra kattintva haladj végig a rendelési folyamaton, a végén a Rendelés feladására kattintva. A rendelésről visszaigazoló levelet küld rendszerünk. A rendelés feldolgozásáról, összekészítéséről és a várható átvételről folymatosan tájékoztatunk e-mailben, ezért fontos, hogy rendszeresen olvasott e-mail címedet pontosan add meg és ellenőrizd a spam mappát is. A vásárlást igazoló számlát, mely a hazai jogszabályoknak megfelel, hiteles, elszámolásra alkalmas, az átvételi értesítő levélhez mellékeljük. Előfordulhat, hogy a leveleződ az értesítő leveleket a spam vagy promóció mappába helyezi, ezért ellenőrizd azok tartalmát is és ha oda érkezik a levél, helyezd át az elsődleges fiókba, hogy legközelebb már oda érkezzen.

Átvétel a Duna Plazaban
Munkanapokon 9.00 óra előtt feladott rendelésedet várhatóan a következő munkanapon veheted át átvevő pontunkon átvételi értesítő sms-t és e-mailt követően. Az átvételre 4 napod van, ezt követően a rendelés törlésre kerül. 
A Duna Plaza 2. emeltén található átvevő pontunk hétfőtől-szombatig 10-19.00 óra között tart nyitva, kizárólag átadás-átvételi feladatokat lát el rendelés alapján.
 
Átvétel kiszállítással
Munkanapokon 9.00 óra előtt feladott rendelésedet várhatóan 1-2 munkanapon belül átadjuk kézbesítésre, ha az hiánytalanul összeállításra került. Az átadás napján, az esti órákban e-mailt küldünk, hogy a következő napon csomagod érkezik, ehhez a levélhez fogjuk mellékelni a számlát és a garancialevelet is (spam és promóció mappák tartalmát is ellenőrizd). Fizetésre készpénzben és egyes esetekben bankkártyával is lehetőség van, ha nem akarsz utólag fizetni, válaszd a rendelés feladása során az előre utalást.
A szállítás napközben történik, ezért kérjük olyan címet adj meg, ahol lehetőséged van a nap folyamán átvenni a rendelésedet. 
 
 
Átvétel Posta, MOL, Coop Ponton és Posta Csomagautomatából
Posta, MOL, Coop Ponton vagy Postaautomatából történő átvételnél azonos idővel számolhatsz, mint kiszállítás esetén, rendelésedet 1-2 munkanapon belül összeállítjuk, majd az átadásról e-mailben tájékoztatunk és a következő munkanapon már átveheted a rendelésedet. Az átvételi értesítő levélhez mellékeljük a számlát és a garancialapot is (spam és promóció mappa tartalmát is ellenőrizd). Az átvételre 3 nap áll rendelkezésedre, ezt követően törlésre kerül, ezért csak akkor adj fel a rendelést, ha át tudod venni a megadott dőn belül.
 
 
Garanciális feltételek:
Háztól-házig garancia nélkül a Te feladatod és költséged a hibás termék visszajuttatása átvevő pontunkra, melyre személyesen vagy Postán is lehetőséged van, a kapcsolat alatt található címünkre. Háztól-házig garanciával ezt a tehet levesszük a válladról.
Igyekszünk a garanciális meghibásodással leadott termékek ügyintézését minél rövidebb idő alatt lefolytatni, melynek átlagos ideje 15 munkanap, de tekintettel arra, hogy a tényleges ügyntézés nem nálunk történik, előfordulhat, hogy a legnagyobb igyekezeünkt ellenére is tovább tart a folyamat. Cseregararncia szolgáltatásunkkal nem kell megvárnod az javítás végé, a hibás eszközt bevizsgáljuk és ha hibás, néhány napon belül cseréljük.
Fontos, hogy alaposan ellenőrizd a küldeményt az átvétel során és ha sérült, jegyzőkönyvebn rögzítsd a futár jelenlétében, mert az átvételt követően már vitatható a sérülés eredete. A szállítási sérüléseket Szállítás biztosítás szolgáltatásunkkal tudod kivédeni, így az átvételt követően 24 óra áll rendelkezésedre az esetleges sérülés jelzésére.
Szolgáltatásainkat Garancia Extra-ként a következőekben olvashatod.
 
Garancia Extra
Extra garanciáinkkal nem csak a vásárlás lesz kényelmes, de egy esetleges meghibásodásvagy sérülés esetén is gyorsan és költségmentesen elhárítjuk a problémát. Extra garanciáink, melyeket a rendelés során választhatsz ki:
 
Háztól-házig garancia:
Garanciális meghibásodás esetén nem a Te faladtod és költséged a hibás termék visszaszállítása, azért ingyenes csomagfelvevő futárt küldünk és a garanciális ügymenet lezárást követően ingyenesen visszaszállítjuk az elkészült vagy cserélt eszközt. A szolgáltatást elegendő egyszer megváltanod a rendelés feladása során, és a számlán szereplő összes termék garanciális meghibásodása esetén jogosult vagy az ingyenes oda-vissza szállításra.
 
Cseregarancia:
Cseregaranciával nem kell várnod a szervizre, nincsen hetekig tartó ügyintézés, a terméket bevizsgáljuk és ha hibás, saját költségünkön cseréljük azt. A szolgáltatást a rendelés során tudod kiválasztani az adott termékhez és igénybevételével a vásárlást követő 1 éven belül vagy jogosult a hibás termék cseréjére. A cserét a hibás termék átvételétől számított 5 munkanapon belül vállaljuk, ha ezt nem tudjuk megtenni, vissazfizetjük a vételárat. A szolgáltatást a rendelés feladása során, a kosárban tudod kiválasztani.
 
Szállítás biztosítás:
A sérülésmentes kézbesítést az átvételig tudjuk garantálni, ha az átvétel során nem jelzed a sérülést, csak később tapasztalod, már nem igazolt a keletkezés helye. Azért, hogy az esetleges kényelmetlenségeket kivédd és nem Te veszed át a csomagodat, vagy nem szeretnél meglepetéseket, válaszd a rendelés során a Szállítás biztosítást és így az távételt követően 24 óra áll rendelkezésedre, hogy a rejtett szállítási sérüléseket jelezd felénk. Szállítás biztosítással akkor is cseréljük vagy térítjük a sérült terméket, ha az átvétel során nem vetted észre a sérülést, de az átvételt követően 24 órán belül írásban, csatolt fényképekkel jelezd
ügyfélszolgálatunk felé. 
 
Fontos!
  • Kérjük, hogy csak abban az esetben adj fel rendelést, ha azt valóban át szeretnéd venni! Nagyon sok munkát, időt és energiát fektetünk abba, hogy a megrendelésedet megfelelő színvonalon szolgálhassuk ki. Ha rendelésedet feladod, de nem veszed át, azzal ezt a munkát teszed értelmetlenné, ezért alaposan fontold meg mielőtt rendelsz.
  • Előfordulhat  a legjobb szándék mellett is, hogy valami közbejön és mégsem tudod megvásárolni amit szerettél volna. Ez esetben kérjük, hogy tisztelj meg bennünket azzal, hogy mielőbb jelzed felénk levélben: pcx@pcx.hu.
  • Köszönjük, hogy megfontolt vásárlásoddal segíted a munkánkat és az áraink alacsony szinten tartását!
Számlázás
  • Védjük a fákat, spórolunk a papírral, 2013-tól a számlát elektronikusan továbbítjuk a rendelés során megadott  e-mail címre. Kiszállítás és fix pontos átvétel esetén az átvételi szállítási értesítő levélhez mellékeljük, melyet egyes levelezők a promóció vagy spam mappába helyeznek. Személyes átvételnél a számlát kinyomtatjuk és e-mailben is elküldjük.
  • A számla a jogszabályi előírásoknak megfelel, Áfa tartalommal rendelkezik sorszámozott, nyilvántartott, kinyomtatva elszámolásra alkalmas, aláírás és bélyegző nélkül is hiteles.
  • Számlát kizárólag valós vásárlói adatokkal tudunk kiállítani, érvényes számlázási adatok hiányában a rendelésed törlésre kerül vagy az átvétel megtagadható.
  • Garanciális hiba esetén az elektronikus számlával és garancialappal egyaránt igazolhatod a vásárlást, de számla szám vagy rendelési azonosító alapján is visszakereshető.
  • Fontos! A számlázási adatokat pontosan add meg, mert a kiállított számlát nem tudjuk módosítani. Amennyiben a kiállított számla nem felel meg (helytelen számlázási adatokat adtál meg, nem megfelelő a fizetési mód), úgy a tárgyhónapban kiállított számlát az adott hónapban tudjuk az eredeti számla törlése és új számla kiállítása mellett módosítani, melynek díja 1.490 Ft. Tárgyhót követően a számla már díj ellenében sem módosítható.
    Átutalás vagy bankkártyás fizetés esetén a számla vagy bankkártya tulajdonosának meg kell egyeznie a számlán szereplő vásárlóval.
 
A kosár és az árak
  • Rendszerünk tárolja a virtuális kosár tartalmát, így ha egy megkezdett rendelést a későbbiekben szeretnél feladni, arra is van lehetőséged, figyelembe véve az aktuális készletet és árakat.
  • Ennek értelmében ha az adott tétel elfogy készletről, a kosárból kikerül, így hiába tetted be korábban,  megrendelni már nem fogod tudni.
  • Rendszerünk folyamatosan frissíti az árakat, így ha változik a termék aktuális ára, a kosárban megjelenő ár is változni fog. 
  • Bár a kosár nem vész el, mégis javasoljuk, hogy rendelésedet ne várakoztasd a kosárban, hanem add fel amikor eldöntötted, hogy mit szeretnél vásárolni.
  • Mindezeken túl előfordulhat, hogy egy termék a rendelés pillanatában elfogy. Amennyiben ez történik, jelezzük feléd e-mail útján és lehetőséged van a hiányzó terméket mással pótolni, vagy a hiányzó termék nélkül kérni rendelésed teljesítését.
  • Fontos, hogy az oldalon szereplő termékek minden esetben rendelés alapján, beszállítói készletből elérhetőek. Ha a rendelés közben elfogy a termék, változik az ára, nem tudjuk az eredeti áron beszerezni, minden esetben jelezzük azt feléd és lehetőséged van a rendelésedet módosítani vagy visszautasítani.
  • Az átvétel során fizetendő ár, az az ár, amit a rendelés leadásának pillanatában rögzít a rendszerünk és a visszaigazolólevélben érkezik.
  • Az árváltozás jogát fenntartjuk, különös tekintettel a rendszerhibákra és a beszállítói tévedésekre. Amennyiben a piaci ártól számottevően eltérő árat tapasztalsz, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunkon, hogy a hibát javíthassuk, hiszen a rendelésedet nem fogjuk tudni teljesíteni ha rendszerhiba miatt tévesen jelent meg az ár. 
 
Hogyan tudsz fizetni?
  • Ha nem akarsz készpénzzel fizetni, válaszd az előre utalást és a rendelés beérkezését követően díjbekérőt küldünk, mellyel elutalhatod a vételárat és az átvétel során már nem kell készpénzt használnod és az utánvét beszedés díját is megspórolod. Kérjük vedd figyelembe, hogy előre utalás esetén a rendelés teljesítését a vételár beérkezését követően kezdjük meg. 
  • A futárnál készpénzzel tudsz fizetni, ha korábban nem utaltad el előre a vételárat.
  • Válaszd az előre utalást, ha az utávét kezelés díját szeretnéd megspórolni. Az előre utaláson kívül az átvétel során készpénzzel és bankkártyával is lehetőséged van fizetni.
  • A visszaélések elkerülésének érdekében, ha előre utalással fizetted a rendelésedet és azt a Duna Plazaban szeretnéd átvenni, az átvétel jogosultságát igazolnod kell a személyi igazolványoddal. Céges vásárlásnál aláírási címpéldány vagy meghatalmazás is szükséges az átvételhez. Posta, MOL és Coop pont átvételnél az átadó pont szintén kérheti a személyi igazolványodat.
  • 500.000 Ft rendelési érték felett csak előre utalással van lehetőséged vásárolni. 
 
Mit nyerhetsz ha regisztrálsz?
    • Nem akarsz lemaradni az újdonságokról,akciókról és a kedvezmény kuponokról? Iratkozz fel hírlevelünkre és első kézből értesülhetsz.
    • Talán mondanunk sem kell, hogy az adataidat bizalmasan kezeljük, azokat csak a számlázáshoz és a szállításhoz használjuk, más részére nem adjuk ki.
    • Kövess minket a Facebookon is, hogy az egyedi Facebook akciókról és nyereményjátékokról se maradj le.
 
Jótállási és szavatossági feltételek
  • A 151/2003 kormányrendelet alapján az az általunk forgalmazott tartós fogyasztási cikkek esetében a jótállás legalább 1 év, de egyes gyártók esetében ennek többszöröse is lehet.
  • A termékek jótállási idejét a termék részletes leírásánál, a lap alján találhatod, valamint a jótállási jegyen illetve a számlán a termék megnevezése mellett szintén olvasható.
  • A 49/2003. GKM rendelet alapján az általunk értékesített termékekre - azok rendeltetésszerű használata mellett - szavatosságot vállalunk, amennyiben az értékesített termék az értékesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban illetve a szavatossági feltételekben foglalt előírásoknak.
  • A 151/2003 Korm. rendelet illetve 49/2003 GKM rendelet alapján bejelentett jótállási igényt abban az esetben tudunk elfogadni, ha az eszköz használata rendeltetésszerűen történt. Nem rendeltetésű használatból eredő hiba, sérülés, különös tekintettel a fizikai sérülésekre és az eszköz módosítására, a jótállás elvesztését vonja maga után.
 
Vásárlástól való elállás
  • A hazai szabályozás értelmében 14 nap áll rendelkezésre a vásárlástól való elállásra.
  • Mik a legfontosabb tudnivalók az elállással kapcsolatban?
    • A terméket olyan állapotban juttasd vissza hozzánk, ahogyan átvetted. Vigyázz rá, hogy a csomagolási elemek és a tartozékok se sérüljenek.
    • A visszaérkezést/leadást követően ellenőrizzük a termék, a tartozékok és a csomagolás állapotát és ha mindent rendben találtunk kérésed szerint visszatérítjük vagy levásárolhatod az árát
    • Az elállás a következőkre nem vonatkozik:
      • bontott szoftverekre
      • Nem rendeltetésszerűen használt, vagy sérült termékekre
      • Személyhez kötött, egyedi megrendelésekre. Ide tartoznak a komplett, egyedi igény alapján összeállított számítógépek, valamint az egyedi igény szerinti nagyobb mennyiségű megrendelések
      • Bontott, használatba vett kellékanyagok (nyomtató patron, toner, stb.).
      • Szolgáltatások esetében. Ide tartoznak a kiszállítás, szállítás biztosítás, gépösszeszerelés és egyedi szervizköltségek díjai
      • Bármilyen értékcsökkenést okozó használatba vételre
    • Az elállási jogot kizárólag fogyasztók gyakorolhatják. Fogyasztónak minősülnek az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyek.
    • Elállás esetén a visszaszállításról haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül Neked kell gondoskodnod, a visszaszállítás költségei téged terhelnek. 
    • Felhívjuk figyelmedet, hogy csomádi székhelyünk visszáru küldeményt nem fogad, elállás esetén a Duna Plazaban található átvevő pont címére kell visszajuttasd a terméket hiánytalan, eredeti, sérülésmentes állapotában.
    • A termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállaptásához szükséges beüzemelésen túli értékcsökkenésért Te felelsz, az a vételárból levonható, vagy az elállási igény megtagadható.
    • A vételárat elbírálást követően, legkésőbb 14 napon belül fizetjük vissza a fentebb leírtak szerint.
  
Adatkezelési szabályzat és üzemeltetőnk:
 
 
 
Megjelenési és egyéb információk
  • Ha egy terméknél irreálisan alacsony ár jelenik meg akkor valószínűleg adatbázis hiba történt. A téves árral megjelent termékeket sajnos nem tudjuk a hibásan megjelent áron biztosítani. Kérjük segítsd munkánkat és ha ilyet tapasztalsz, jelezd felénk! Köszönjük!
  • Az ismertető leírások és képek külső forrásból kerülnek megjelenítésre, ezért az esetleges elírásokért, téves kép megjelenésért sajnos nem áll módunkban felelősséget vállalni. Ha nem azt kaptad ami a leírásban vagy a képen szerepelt jelezd felénk és a terméket visszaszállítjuk, a teljes vételárat (szállítási díjjal együtt) visszatérítjük a Részedre.
  • A PCX.hu oldalain megjelenő termékleírások és szöveges információk magyar nyelvűek.
  • Tekintve, hogy a PCX.hu oldalain megjelenő termékek nagy része külső raktárból illetve beszállítótól érkezik, az oldalon feladott rendelések nem minősülnek szerződésnek.
  • Oldalunkon feladott rendeléseket rendszerünk tárolja, azonban iktatásra nem kerülnek. A feladott rendelések az átvételt megelőzően módosíthatóak, vagy kérhető rendszerünkből történő törlésük.
  • Írásbeli szerződésnek a vásárlásról kiállított számla minősül, melyek minden esetben iktatásra és a könyvelési szabályok szerinti tárolásra kerülnek.
  • Aktív, folyamatban lévő rendelések lekérdezése a felhasználó számára érvényes belépést követően lehetséges. A teljesítést követően lezárt rendeléseket csak a rendelő írásos igénye, valamint személyazonosságának hitelt érdemlő bizonyítása esetén tudunk biztosítani
  • A fizetendő ár a megrendelés leadásának idejében érvényben lévő ár. Árváltozás esetén értesítünk, és lehetőséged van a módosított áron megrendelésedet visszautasítani vagy fenntartani. 
  • A mindenkori árváltoztatás jogát fenntartjuk! 

Kérjük, hogy egy rövid kérdőív kitöltésével értékeld munkánkat,

Ha elégedett voltál szolgáltatásunkkal, ajánld másoknak is a PCX-et! 

 
PCX 2006-2017. Kapcsolat: pcx@pcx.hu Minden jog fenntartva