fb pixel code
KATEGÓRIA KATEGÓRIA
Ismertető

Ügyfélszolgálat: Hétfőtől-Péntekig 10.00-17.00 között a pcx@pcx.hu címen állunk rendelkezésedre

Általános ismertető- segítség a vásárláshoz (A vásárlással kapcsolatos egyéb, itt nem részletezett pontokat az ÁSZF-ben találod)


1. Alapvető információk:
Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely a PCX webáruház és a Vásárló (a továbbiakban: „Vásárló”) között elektronikusan jön létre.

Vásárló alatt értjük valamennyi természetes -és jogi személyt, valamint a jogi személyiséggel nem rendelkező jogalanyokat. A Vásárló fogalma magában foglalja a fogyasztó fogalmát.

A Ptk. 8:1.§ 3. pontja értelmében fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

A PCX Webáruház használatával, illetve a regisztrációval a Vásárló elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a PCX ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket.

1.1. Hogyan vásárolhatsz?

Vásárolni rendelés alapján van lehetőséged, melyhez nem szükséges külön regisztrálnod.

A rendelést weboldalunkon keresztül tudod feladni. 

A rendeléshez helyezd a kosárba a megvásárolni kívánt termékeket, majd a "Kosár" ikonra kattintva haladj végig a rendelési folyamaton, a végén a Rendelés feladására kattintva.

A rendelésről visszaigazoló levelet küld rendszerünk.

A rendelés feldolgozásáról, összekészítéséről és a várható átvételről folymatosan tájékoztatunk e-mailben, ezért fontos, hogy rendszeresen olvasott e-mail címedet pontosan add meg és ellenőrizd a spam mappát is. 

A vásárlást igazoló számlát, mely a hazai jogszabályoknak megfelel, hiteles, elszámolásra alkalmas, az átvételi értesítő levélhez mellékeljük. A számlát őrizd meg az elállási jog és a szavatossági illetve jótállási jog gyakorlása érdekében.

Előfordulhat, hogy a leveleződ az értesítő leveleket a spam vagy promóció mappába helyezi, ezért ellenőrizd azok tartalmát is és ha oda érkezik a levél, helyezd át az elsődleges fiókba, hogy legközelebb már oda érkezzen.

    

1.2. Átvétel a Duna Plazaban 

A megrendelt termékeket lehetőséged van ingyen, szállítási költség nélkül átvenni a Duna Plázában.

Munkanapokon 8.00 óra előtt feladott rendelésedet átvételi értesítő sms és e-mail érkezését követően, 1-2 munkanapon belül átveheted. Az átvételre az értesítést követően 4 napod van, ezt követően a rendelés törlésre kerül. 

A Duna Plaza 2. emeltén található átvevő pontunk hétfőtől-szombatig 10.00-19.00 között tart nyitva, kizárólag átadás-átvételi feladatokat lát el rendelés alapján.
    

1.3. Átvétel kiszállítással Fix Ponton vagy Csomagautomatában

Munkanapokon 8.00 óra előtt feladott rendelésedet várhatóan 1-2 munkanapon belül átadjuk kézbesítésre, ha az beszállítói oldali késedelem nélkül hiánytalanul összeállításra került.

Az átadás napján, az esti órákban e-mailt küldünk, hogy a következő napon csomagod érkezik, ehhez a levélhez fogjuk mellékelni a számlát és a garancialevelet is (spam és promóció mappák tartalmát is ellenőrizd).

Fizetésre készpénzben és egyes esetekben bankkártyával is lehetőség van, ha nem akarsz utólag fizetni, válaszd a rendelés feladása során az előre utalást vagy a bankkártyás fizetést.

A szállítás napközben történik, ezért kérjük olyan címet adj meg, ahol lehetőséged van a nap folyamán átvenni a rendelésedet. 

Foxpost és Posta Csomagautomatákban csak bankkártyával van lehetőséged fizetni, ha a rendelés során nem fizetted ki az oldalon a rendelésedet. A csomagautomatákban 3 nap áll rendelkezésedre, hogy átvedd a rendelésedet.

Posta, MOL és COOP pontokon 4 munkanapon belül van lehetőséged a rendelés átvételére, készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz ha a rendelés során nem fizetted ki a rendelésedet.

   

1.4. Szállítási díjak és feltételek...
      

Átvétel Posta, MOL, Coop Ponton és Posta Csomagautomatából  

Posta, MOL, Coop Ponton, Postaautomatából vagy Foxpost csomagautomatából történő átvételnél azonos idővel számolhatsz, mint kiszállítás esetén, rendelésedet 1-2 munkanapon belül összeállítjuk, majd az átadásról e-mailben tájékoztatunk és a következő munkanapon már átveheted a rendelésedet.

Az átvételi értesítő levélhez mellékeljük a számlát és a garancialapot is (spam és promóció mappa tartalmát is ellenőrizd). Az átvételre 3 nap áll rendelkezésedre, ezt követően törlésre kerül, ezért csak akkor adj fel a rendelést, ha át tudod venni a megadott időn belül.

 

1.5. Szállítási díjak és feltételek...
    

Garanciális feltételek:

Külön vásárolhatógaranciák:

  • garancia szállítás
  • csere garancia
  • szállítás biztosítás
  • garancia extra

Az extra garanciákról itt olvashatsz bővebben:

  

1. Garancia szállítást is vásárolhatsz- mert enélkül a Te feladatod és költséged a hibás termék visszajuttatása átvevő pontunkra, de személyesen vagy Postán is lehetőséged van visszaküldeni a terméket a Kapcsolat alatt található címünkre.
Garancia szállítással mindössze a legközelebbi Posta Pontra kell befáradnod és a Hibabejelentő kitöltését követően elküldött fuvarlevéllel díjmentesen feladhatod a hibás eszközt, majd javítást vagy cserét követően díjmentesen visszaszállítjuk azt.


Igyekszünk a garanciális meghibásodással leadott termékek ügyintézését minél rövidebb idő alatt lefolytatni, melynek átlagos ideje 15 munkanap, de tekintettel arra, hogy a tényleges ügyntézés nem nálunk történik, előfordulhat, hogy a legnagyobb igyekezetünk ellenére is tovább tart a folyamat.



2. Cseregarancia szolgáltatásunkkal nem kell megvárnod az javítás végén, a hibás eszközt bevizsgáljuk és ha hibás, néhány napon belül cseréljük.
  

Fontos, hogy alaposan ellenőrizd a küldeményt az átvétel során és ha sérült, jegyzőkönyvben, dokumentumban jelezd ezt a futárnak, és rögzítsd még a futár jelenlétében, mert az átvételt követően már vitatható a sérülés eredete.

3. A szállítási sérüléseket Szállítás biztosítás szolgáltatásunkkal tudod kivédeni, így az átvételt követően 24 óra áll rendelkezésedre az esetleges sérülés jelzésére.
Szolgáltatásainkat Garancia Extra-ként a következőekben olvashatod. 
  

4. Garancia Extra:
 


Extra garanciáinkkal nem csak a vásárlás lesz kényelmes, de egy esetleges meghibásodás vagy sérülés esetén is gyorsan és költségmentesen elhárítjuk a problémát. Extra garanciáink, melyeket a rendelés során választhatsz ki.

A GARANCIA TARTALMA RÉSZLETESEN:


Garancia szállítás: 

  

Garanciális meghibásodás esetén nem a Te feladatod és költséged a hibás termék visszaszállítása, a hibabejelentő kitöltését követően elküldött fuvarlevéllel díjmentesen leadhatod a küldeményt a hozzád legközelebb eső Posta Pontra és javítást vagy cserét követően ingyenesen visszaszállítjuk az általad megadott címre. A szolgáltatást elegendő egyszer megváltanod a rendelés feladása során, és a számlán szereplő összes termék garanciális meghibásodása esetén jogosult vagy az ingyenes oda-vissza szállításra.

   

Cseregarancia:

Cseregaranciával nem kell várnod a szervizre, nincsen hetekig tartó ügyintézés, a terméket bevizsgáljuk és ha hibás, saját költségünkön cseréljük azt. A szolgáltatást a rendelés során tudod kiválasztani az adott termékhez és igénybevételével a vásárlást követő 1 éven belül vagy jogosult a hibás termék cseréjére. A cserét a hibás termék átvételétől számított 5 munkanapon belül vállaljuk, ha ezt nem tudjuk megtenni, visszafizetjük a vételárat. A szolgáltatást a rendelés feladása során, a kosárban tudod kiválasztani.  


Szállítás biztosítás:

A sérülésmentes kézbesítést az átvételig tudjuk garantálni, ha az átvétel során nem jelzed a sérülést, csak később tapasztalod, már nem igazolt a keletkezés helye. Azért, hogy az esetleges kényelmetlenségeket kivédd és nem Te veszed át a csomagodat, vagy nem szeretnél meglepetéseket, válaszd a rendelés során a Szállítás biztosítást és így az távételt követően 24 óra áll rendelkezésedre, hogy a rejtett szállítási sérüléseket jelezd felénk. Szállítás biztosítással akkor is cseréljük vagy térítjük a sérült terméket, ha az átvétel során nem vetted észre a sérülést, de az átvételt követően 24 órán belül írásban, csatolt fényképekkel jelezd ügyfélszolgálatunk felé. 

    

Fontos!

 - Kérjük, hogy csak abban az esetben adj fel rendelést, ha azt valóban át szeretnéd venni! Nagyon sok munkát, időt és energiát fektetünk abba, hogy a megrendelésedet megfelelő színvonalon szolgálhassuk ki.
- Ha rendelésedet feladod, de nem veszed át, azzal ezt a munkát teszed értelmetlenné, ezért alaposan fontold meg mielőtt rendelsz.
- Előfordulhat a legjobb szándék mellett is, hogy valami közbejön és mégsem tudod megvásárolni amit szerettél volna. Ez esetben kérjük, hogy tisztelj meg bennünket azzal, hogy mielőbb jelzed felénk levélben: pcx@pcx.hu.

- Köszönjük, hogy megfontolt vásárlásoddal segíted a munkánkat és az áraink alacsony szinten tartását! 
  
4.6. Számlázás
 

- Védjük a fákat, spórolunk a papírral, 2013-tól a számlát elektronikusan továbbítjuk a rendelés során megadott e-mail címre. Kiszállítás és fix pontos átvétel esetén az átvételi szállítási értesítő levélhez mellékeljük, melyet egyes levelezők a promóció vagy spam mappába helyeznek.

- Személyes átvételnél a számlát kinyomtatjuk és e-mailben is elküldjük.

- A számla a jogszabályi előírásoknak megfelel, Áfa tartalommal rendelkezik sorszámozott, nyilvántartott, kinyomtatva elszámolásra alkalmas, aláírás és bélyegző nélkül is hiteles.

- Számlát kizárólag valós vásárlói adatokkal tudunk kiállítani, érvényes számlázási adatok hiányában a rendelésed törlésre kerül vagy az átvétel megtagadható.

- Garanciális hiba esetén az elektronikus számlával és garancialappal egyaránt igazolhatod a vásárlást, de számla szám vagy rendelési azonosító alapján is visszakereshető.

- Fontos! A számlázási adatokat pontosan add meg, mert a kiállított számlát nem tudjuk módosítani. Amennyiben a kiállított számla nem felel meg (helytelen számlázási adatokat adtál meg, nem megfelelő a fizetési mód), úgy a tárgyhónapban kiállított számlát az adott hónapban tudjuk az eredeti számla törlése és új számla kiállítása mellett módosítani, melynek díja 1.490 Ft. Tárgyhót követően a számla már díj ellenében sem módosítható.
Átutalás vagy bankkártyás fizetés esetén a számla vagy bankkártya tulajdonosának meg kell egyeznie a számlán szereplő vásárlóval.

- A vételárat előre utalással vagy az átvétel során készpénzzel illetve bankkártyával tudod kiegyenlíteni. Kérjük NE Postai befizetéssel egyenlítsd ki a vételárat, mert annak nyomon követése nehézkes ezért a rendelésedet késve tudod csak átvenni, valamint a Posta által terhelt lényegesen magasabb tranzakciós díjat Neked kell az átvétel során utólag kiegyenlíteni.

4.7. A kosár és az árak
- Rendszerünk tárolja a virtuális kosár tartalmát, így, ha egy megkezdett rendelést a későbbiekben szeretnél feladni, arra is van lehetőséged, figyelembe véve az aktuális készletet és árakat.
- Ennek értelmében ha az adott tétel elfogy készletről, a kosárból kikerül, így hiába tetted be korábban, megrendelni már nem fogod tudni.
- Rendszerünk folyamatosan frissíti az árakat, így, ha változik a termék aktuális ára, a kosárban megjelenő ár is változni fog. 
- Bár a kosár nem vész el, mégis javasoljuk, hogy rendelésedet ne várakoztasd a kosárban, hanem add fel, amikor eldöntötted, hogy mit szeretnél vásárolni.
- Mindezeken túl előfordulhat, hogy egy termék a rendelés pillanatában elfogy. Amennyiben ez történik, jelezzük feléd e-mail útján és lehetőséged van a hiányzó terméket mással pótolni, vagy a hiányzó termék nélkül kérni rendelésed teljesítését.
- Fontos, hogy az oldalon szereplő termékek minden esetben rendelés alapján, beszállítói készletből elérhetőek. Ha a rendelés közben elfogy a termék, változik az ára, nem tudjuk az eredeti áron beszerezni, minden esetben jelezzük azt feléd és lehetőséged van a rendelésedet módosítani vagy visszautasítani.
- Az átvétel során fizetendő ár, az az ár, amit a rendelés leadásának pillanatában rögzít a rendszerünk és a visszaigazoló levélben érkezik.
- Az árváltozás jogát fenntartjuk, különös tekintettel a rendszerhibákra és a beszállítói tévedésekre. Amennyiben a piaci ártól számottevően eltérő árat tapasztalsz, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunkon, hogy a hibát javíthassuk, hiszen a rendelésedet nem fogjuk tudni teljesíteni ha rendszerhiba miatt tévesen jelent meg az ár.    
 

4.8. Hogyan tudsz fizetni?
- Ha nem akarsz készpénzzel fizetni, válaszd a bankkártyás fizetést vagy az előre utalást és a rendelés beérkezését követően díjbekérőt küldünk, mellyel elutalhatod a vételárat és az átvétel során már nem kell készpénzt használnod és az utánvét beszedés díját is megspórolod. Kérjük vedd figyelembe, hogy előre utalás esetén a rendelés teljesítését a vételár beérkezését követően kezdjük meg. 
- A futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is tudsz fizetni, ha korábban nem utaltad el előre a vételárat.
- Válaszd az előre utalást, ha az utánvét kezelés díját szeretnéd megspórolni. Előre utalás esetén a rendelésben szereplő árak 24 órán belüli fizetés esetén érvényesek, ezt követően változhatnak.
- Az előre utaláson kívül az átvétel során készpénzzel és bankkártyával is lehetőséged van fizetni.
- A visszaélések elkerülésének érdekében, ha előre utalással fizetted a rendelésedet és azt a Duna Plazaban szeretnéd átvenni, az átvétel jogosultságát igazolnod kell a személyi igazolványoddal.
- Céges vásárlásnál aláírási címpéldány vagy meghatalmazás is szükséges az átvételhez. Posta, MOL és Coop pont átvételnél az átadó pont szintén kérheti a személyi igazolványodat.
- 500.000 Ft rendelési érték felett csak előre utalással vagy bankkártyával van lehetőséged vásárolni.     

 

4.9. Mit nyerhetsz ha regisztrálsz?
Nem akarsz lemaradni az újdonságokról, akciókról és a kedvezmény kuponokról? Iratkozz fel hírlevelünkre és első kézből értesülhetsz.
Az akciós levelekről bármikor leiratkozhatsz, csak küldd el ezt a kérésed nekünk e-mailben.
Talán mondanunk sem kell, hogy az adataidat bizalmasan kezeljük, azokat csak a számlázáshoz és a szállításhoz használjuk, más részére nem adjuk ki, adatkezeléseinkről bővebben olvashatsz az Adatkezelési Tájékoztatóban.
Kövess minket a Facebookon is, hogy az egyedi Facebook akciókról és nyereményjátékokról se maradj le.  
 

4.10. Jótállási és szavatossági feltételek

Erre vonatkozóan bővebb információkat találsz honlapunkon is közzétett ÁSZF-ben.
A 151/2003 kormányrendelet alapján az az általunk forgalmazott tartós fogyasztási cikkek esetében a jótállás legalább 1 év, de egyes gyártók esetében ennek többszöröse is lehet.
A termékek jótállási idejét a termék részletes leírásánál, a lap alján találhatod, valamint a jótállási jegyen illetve a számlán a termék megnevezése mellett szintén olvasható.
A 49/2003. GKM rendelet alapján az általunk értékesített termékekre - azok rendeltetésszerű használata mellett - szavatosságot vállalunk, amennyiben az értékesített termék az értékesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban illetve a szavatossági feltételekben foglalt előírásoknak.
A 151/2003 Korm. rendelet illetve 49/2003 GKM rendelet alapján bejelentett jótállási igényt abban az esetben tudunk elfogadni, ha az eszköz használata rendeltetésszerűen történt. Nem rendeltetésű használatból eredő hiba, sérülés, különös tekintettel a fizikai sérülésekre és az eszköz módosítására, a jótállás elvesztését vonja maga után.
 

4.11. Vásárlástól való elállás

- A hazai szabályozás értelmében 14 nap áll rendelkezésre a vásárlástól való elállásra.

- Mik a legfontosabb tudnivalók az elállással kapcsolatban?

  • Az elállás során a terméket olyan állapotban kell visszaküldened hozzánk, ahogyan átvetted. Vigyázz rá, hogy a csomagolási elemek és a tartozékok se sérüljenek, illetve a számlát is őrizd meg hozzá. Ha külön csomagolást alkalmazol, kérlek a terméket így is megfelelően összeállítva küldd vissza.
  • A visszaérkezést/leadást követően ellenőrizzük a termék, a tartozékok és a csomagolás állapotát és ha mindent rendben találtunk kérésed szerint visszatérítjük vagy levásárolhatod az árát
  • Az elállás a következőkre nem vonatkozik:
    • bontott szoftverekre
    • Nem rendeltetés-szerűen használt, vagy sérült termékekre
    • Személyhez kötött, egyedi megrendelésekre. Ide tartoznak a komplett, egyedi igény alapján összeállított számítógépek, valamint az egyedi igény szerinti nagyobb mennyiségű megrendelések
    • Bontott, használatba vett kellékanyagok (nyomtató patron, toner, stb.).
    • Szolgáltatások esetében. Ide tartoznak a kiszállítás, szállítás biztosítás, gépösszeszerelés és egyedi szervizköltségek díjai
    • Bármilyen értékcsökkenést okozó használatba vételre
  • Az elállási jogot kizárólag fogyasztók gyakorolhatják. Fogyasztónak minősülnek az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyek.
  • Elállás esetén a visszaszállításról haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül Neked kell gondoskodnod, a visszaszállítás költségei téged terhelnek. 
  • Felhívjuk figyelmedet, hogy csomádi székhelyünk visszáru küldeményt nem fogad, elállás esetén a Duna Plazaban található átvevő pont címére kell visszajuttasd a terméket hiánytalan, eredeti, sérülésmentes állapotában.
  • A termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges beüzemelésen túli értékcsökkenésért Te felelsz, az a vételárból levonható, vagy az elállási igény megtagadható.
  • A vételárat elbírálást követően, legkésőbb 14 napon belül fizetjük vissza a fentebb leírtak szerint választásod szerint készpénzben átvevő pontunkon, vagy banki átutalással. A vételár visszatérítésére postai készpénzutalványon nincsen lehetőség.  
     

4.12. Elállási nyilatkozat
   

4.13. Adatkezelési szabályzat és üzemeltetőnk:
 

Adatkezelési szabályzatunkat itt találod: www.pcx.hu/adatkezelesi_szabalyzat
Az oldal fejlesztője, üzemeltetője és a tárhely szolgáltatást biztosítja: Net-Tech Consulting Kft.
    

Megjelenési és egyéb információk 

  • Ha egy terméknél irreálisan alacsony ár jelenik meg akkor valószínűleg adatbázis hiba történt. A téves árral megjelent termékeket sajnos nem tudjuk a hibásan megjelent áron biztosítani. Kérjük segítsd munkánkat és ha ilyet tapasztalsz, jelezd felénk! Köszönjük!
  • Az ismertető leírások és képek külső forrásból kerülnek megjelenítésre, ezért az esetleges elírásokért, téves kép megjelenésért sajnos nem áll módunkban felelősséget vállalni. Ha nem azt kaptad ami a leírásban vagy a képen szerepelt jelezd felénk és a terméket visszaszállítjuk, a teljes vételárat (szállítási díjjal együtt) visszatérítjük a Részedre.
  • A PCX.hu oldalain megjelenő termékleírások és szöveges információk magyar nyelvűek.
  • Tekintve, hogy a PCX.hu oldalain megjelenő termékek nagy része külső raktárból, illetve beszállítótól érkezik, az oldalon feladott rendelések nem minősülnek szerződésnek.
  • Oldalunkon feladott rendeléseket rendszerünk tárolja, azonban iktatásra nem kerülnek. A feladott rendelések az átvételt megelőzően módosíthatók, vagy kérhető rendszerünkből történő törlésük.
  • Aktív, folyamatban lévő rendelések lekérdezése a felhasználó számára érvényes belépést követően lehetséges. A teljesítést követően lezárt rendeléseket csak a rendelő írásos igénye, valamint személyazonosságának hitelt érdemlő bizonyítása esetén tudunk biztosítani.
  • A rendelésről állapotáról folyamatosan, írásban tájékoztatunk, a számlát is e-mailben küldjük el, majd a rendelés lezárását követően néhány nappal később a rendeléshez kapcsolódó lezáró levelet küldünk, melyben általában kedvezménykupont küldünk és az aktuális nyereményjátékunkról tájékoztatunk. Az oldalon történő rendeléssel hozzájárulsz ahhoz, hogy ezeket a leveleket a részedre elküdjük tájékoztatás céljából. A rendeléshez kapcsolódó értesítések nem hírlevelek, ezért azok kizárólag a rendelésedhez kapcsolódóan kerülnek kiküldésre. Azért, hogy a leveleinket megkapd, kérjük olyan e-mail címet adj meg, amit rendszeresen olvasol és ellenőrizd a spam és promóciós mappák tartalmát is.
  • A fizetendő ár a megrendelés leadásának idejében érvényben lévő ár. Árváltozás esetén értesítünk, és lehetőséged van a módosított áron megrendelésedet visszautasítani vagy fenntartani. 
  • A mindenkori árváltoztatás jogát fenntartjuk! 
      

PCX Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (szolgáltató)

 

Székhely: 2161 Csomád, Táncsics utca 9.

Cégjegyzékszám: 13-09-151035 Fővárosi Cégbíróság

Adószám: 23563539-2-13

Postacím: 1046 Budapest, Váci út 178. Duna Plaza 2. emelet

E-mail: pcx@pcx.hu

 

Net-Tech Consulting Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (tárhelyszolgáltató)

 

Székhely: 1191 Budapest Kisfaludy utca 16. 6/18.

Cégjegyzékszám 01 09 734001

Adószám: 13414300243

E-mail: ufsz[kukac] domainadminisztracio.hu

PCX 2006-2020.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...