Vásárolni rendelés alapján van lehetőséged, melyhez nem szükséges külön regisztrálnod. A rendelést weboldalunkon keresztül tudod feladni. A rendeléshez helyezd a kosárba a megvásárolni kívánt termékeket, majd a "Kosár" ikonra kattintva haladj végig a rendelési folyamaton, a végén a Rendelés feladására kattintva. A rendelésről visszaigazoló levelet küld rendszerünk. A rendelés feldolgozásáról, összekészítéséről és a várható átvételről folymatosan tájékoztatunk e-mailben, ezért fontos, hogy rendszeresen olvasott e-mail címedet pontosan add meg és ellenőrizd a spam mappát is. A vásárlást igazoló számlát, mely a hazai jogszabályoknak megfelel, hiteles, elszámolásra alkalmas, az átvételi értesítő levélhez mellékeljük. Előfordulhat, hogy a leveleződ az értesítő leveleket a spam vagy promóció mappába helyezi, ezért ellenőrizd azok tartalmát is és ha oda érkezik a levél, helyezd át az elsődleges fiókba, hogy legközelebb már oda érkezzen.
Átvétel a Duna Plazaban
Munkanapokon 9.00 óra előtt feladott rendelésedet várhatóan a következő munkanapon veheted át átvevő pontunkon átvételi értesítő sms-t és e-mailt követően. Az átvételre 4 napod van, ezt követően a rendelés törlésre kerül.
A Duna Plaza 2. emeltén található átvevő pontunk hétfőtől-szombatig 10-19.00 óra között tart nyitva, kizárólag átadás-átvételi feladatokat lát el rendelés alapján.
Átvétel kiszállítással Munkanapokon 9.00 óra előtt feladott rendelésedet várhatóan 1-2 munkanapon belül átadjuk kézbesítésre, ha az hiánytalanul összeállításra került. Az átadás napján, az esti órákban e-mailt küldünk, hogy a következő napon csomagod érkezik, ehhez a levélhez fogjuk mellékelni a számlát és a garancialevelet is (spam és promóció mappák tartalmát is ellenőrizd). Fizetésre készpénzben és egyes esetekben bankkártyával is lehetőség van, ha nem akarsz utólag fizetni, válaszd a rendelés feladása során az előre utalást. A szállítás napközben történik, ezért kérjük olyan címet adj meg, ahol lehetőséged van a nap folyamán átvenni a rendelésedet.
Átvétel Posta, MOL, Coop Ponton és Posta Csomagautomatából
Posta, MOL, Coop Ponton vagy Postaautomatából történő átvételnél azonos idővel számolhatsz, mint kiszállítás esetén, rendelésedet 1-2 munkanapon belül összeállítjuk, majd az átadásról e-mailben tájékoztatunk és a következő munkanapon már átveheted a rendelésedet. Az átvételi értesítő levélhez mellékeljük a számlát és a garancialapot is (spam és promóció mappa tartalmát is ellenőrizd). Az átvételre 3 nap áll rendelkezésedre, ezt követően törlésre kerül, ezért csak akkor adj fel a rendelést, ha át tudod venni a megadott időn belül.
Garancia szállítás nélkül a Te feladatod és költséged a hibás termék visszajuttatása átvevő pontunkra, melyre személyesen vagy Postán is lehetőséged van, a kapcsolat alatt található címünkre. Garancia szállítással mindössze a legközelebbi Posta Pontra kell befáradnod és a Hibabejelentő kitöltését követően elküldött fuvarlevéllle díjmentesen feladhatod a hibás eszközt, majd javítást vagy cserét követően díjmenteen visszaszállítjuk azt. Igyekszünk a garanciális meghibásodással leadott termékek ügyintézését minél rövidebb idő alatt lefolytatni, melynek átlagos ideje 15 munkanap, de tekintettel arra, hogy a tényleges ügyntézés nem nálunk történik, előfordulhat, hogy a legnagyobb igyekezeünkt ellenére is tovább tart a folyamat. Cseregararncia szolgáltatásunkkal nem kell megvárnod az javítás végén, a hibás eszközt bevizsgáljuk és ha hibás, néhány napon belül cseréljük.
Fontos, hogy alaposan ellenőrizd a küldeményt az átvétel során és ha sérült, jegyzőkönyvebn rögzítsd a futár jelenlétében, mert az átvételt követően már vitatható a sérülés eredete. A szállítási sérüléseket Szállítás biztosítás szolgáltatásunkkal tudod kivédeni, így az átvételt követően 24 óra áll rendelkezésedre az esetleges sérülés jelzésére. Szolgáltatásainkat Garancia Extra-ként a következőekben olvashatod.
Garancia Extra
Extra garanciáinkkal nem csak a vásárlás lesz kényelmes, de egy esetleges meghibásodásvagy sérülés esetén is gyorsan és költségmentesen elhárítjuk a problémát. Extra garanciáink, melyeket a rendelés során választhatsz ki:
Garancia szállítás: Garanciális meghibásodás esetén nem a Te faladtod és költséged a hibás termék visszaszállítása, a hibabejelentő kitöltését követően elküldött fuvarlevéllel díjmentesen leadhatod a küldeményt a hozzád legközelebb eső Posta Pontra és javítást vagy cserét követően ingyenesen visszaszállítjuk az általad megadott címre. A szolgáltatást elegendő egyszer megváltanod a rendelés feladása során, és a számlán szereplő összes termék garanciális meghibásodása esetén jogosult vagy az ingyenes oda-vissza szállításra.
Cseregarancia: Cseregaranciával nem kell várnod a szervizre, nincsen hetekig tartó ügyintézés, a terméket bevizsgáljuk és ha hibás, saját költségünkön cseréljük azt. A szolgáltatást a rendelés során tudod kiválasztani az adott termékhez és igénybevételével a vásárlást követő 1 éven belül vagy jogosult a hibás termék cseréjére. A cserét a hibás termék átvételétől számított 5 munkanapon belül vállaljuk, ha ezt nem tudjuk megtenni, vissazfizetjük a vételárat. A szolgáltatást a rendelés feladása során, a kosárban tudod kiválasztani.
Szállítás biztosítás: A sérülésmentes kézbesítést az átvételig tudjuk garantálni, ha az átvétel során nem jelzed a sérülést, csak később tapasztalod, már nem igazolt a keletkezés helye. Azért, hogy az esetleges kényelmetlenségeket kivédd és nem Te veszed át a csomagodat, vagy nem szeretnél meglepetéseket, válaszd a rendelés során a Szállítás biztosítást és így az távételt követően 24 óra áll rendelkezésedre, hogy a rejtett szállítási sérüléseket jelezd felénk. Szállítás biztosítással akkor is cseréljük vagy térítjük a sérült terméket, ha az átvétel során nem vetted észre a sérülést, de az átvételt követően 24 órán belül írásban, csatolt fényképekkel jelezd ügyfélszolgálatunk felé.
Fontos!
Kérjük, hogy csak abban az esetben adj fel rendelést, ha azt valóban át szeretnéd venni! Nagyon sok munkát, időt és energiát fektetünk abba, hogy a megrendelésedet megfelelő színvonalon szolgálhassuk ki. Ha rendelésedet feladod, de nem veszed át, azzal ezt a munkát teszed értelmetlenné, ezért alaposan fontold meg mielőtt rendelsz.
Előfordulhat a legjobb szándék mellett is, hogy valami közbejön és mégsem tudod megvásárolni amit szerettél volna. Ez esetben kérjük, hogy tisztelj meg bennünket azzal, hogy mielőbb jelzed felénk levélben: [email protected].
Köszönjük, hogy megfontolt vásárlásoddal segíted a munkánkat és az áraink alacsony szinten tartását!
Számlázás
Védjük a fákat, spórolunk a papírral, 2013-tól a számlát elektronikusan továbbítjuk a rendelés során megadott e-mail címre. Kiszállítás és fix pontos átvétel esetén az átvételi szállítási értesítő levélhez mellékeljük, melyet egyes levelezők a promóció vagy spam mappába helyeznek. Személyes átvételnél a számlát kinyomtatjuk és e-mailben is elküldjük.
A számla a jogszabályi előírásoknak megfelel, Áfa tartalommal rendelkezik sorszámozott, nyilvántartott, kinyomtatva elszámolásra alkalmas, aláírás és bélyegző nélkül is hiteles.
Számlát kizárólag valós vásárlói adatokkal tudunk kiállítani, érvényes számlázási adatok hiányában a rendelésed törlésre kerül vagy az átvétel megtagadható.
Garanciális hiba esetén az elektronikus számlával és garancialappal egyaránt igazolhatod a vásárlást, de számla szám vagy rendelési azonosító alapján is visszakereshető.
Fontos! A számlázási adatokat pontosan add meg, mert a kiállított számlát nem tudjuk módosítani. Amennyiben a kiállított számla nem felel meg (helytelen számlázási adatokat adtál meg, nem megfelelő a fizetési mód), úgy a tárgyhónapban kiállított számlát az adott hónapban tudjuk az eredeti számla törlése és új számla kiállítása mellett módosítani, melynek díja 1.490 Ft. Tárgyhót követően a számla már díj ellenében sem módosítható. Átutalás vagy bankkártyás fizetés esetén a számla vagy bankkártya tulajdonosának meg kell egyeznie a számlán szereplő vásárlóval.
A vételárat előre utalással vagy az átvétel során készpénzzel illetve bankkártyával tudod kiegyenlíteni. Kérjük NE Postai befizetéssel egyenlítsd ki a vételárat, mert annak nyomon követése nehézkes ezért a rendelésedet késve tudod csak átvenni, valamint a Posta által terhelt lényegesen magasabb tranzakciós díjat Neked kell az átvétel során utólag kiegyenlíteni.
A kosár és az árak
Rendszerünk tárolja a virtuális kosár tartalmát, így ha egy megkezdett rendelést a későbbiekben szeretnél feladni, arra is van lehetőséged, figyelembe véve az aktuális készletet és árakat.
Ennek értelmében ha az adott tétel elfogy készletről, a kosárból kikerül, így hiába tetted be korábban, megrendelni már nem fogod tudni.
Rendszerünk folyamatosan frissíti az árakat, így ha változik a termék aktuális ára, a kosárban megjelenő ár is változni fog.
Bár a kosár nem vész el, mégis javasoljuk, hogy rendelésedet ne várakoztasd a kosárban, hanem add fel amikor eldöntötted, hogy mit szeretnél vásárolni.
Mindezeken túl előfordulhat, hogy egy termék a rendelés pillanatában elfogy. Amennyiben ez történik, jelezzük feléd e-mail útján és lehetőséged van a hiányzó terméket mással pótolni, vagy a hiányzó termék nélkül kérni rendelésed teljesítését.
Fontos, hogy az oldalon szereplő termékek minden esetben rendelés alapján, beszállítói készletből elérhetőek. Ha a rendelés közben elfogy a termék, változik az ára, nem tudjuk az eredeti áron beszerezni, minden esetben jelezzük azt feléd és lehetőséged van a rendelésedet módosítani vagy visszautasítani.
Az átvétel során fizetendő ár, az az ár, amit a rendelés leadásának pillanatában rögzít a rendszerünk és a visszaigazolólevélben érkezik.
Az árváltozás jogát fenntartjuk, különös tekintettel a rendszerhibákra és a beszállítói tévedésekre. Amennyiben a piaci ártól számottevően eltérő árat tapasztalsz, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunkon, hogy a hibát javíthassuk, hiszen a rendelésedet nem fogjuk tudni teljesíteni ha rendszerhiba miatt tévesen jelent meg az ár.
Hogyan tudsz fizetni?
Ha nem akarsz készpénzzel fizetni, válaszd az előre utalást és a rendelés beérkezését követően díjbekérőt küldünk, mellyel elutalhatod a vételárat és az átvétel során már nem kell készpénzt használnod és az utánvét beszedés díját is megspórolod. Kérjük vedd figyelembe, hogy előre utalás esetén a rendelés teljesítését a vételár beérkezését követően kezdjük meg.
A futárnál készpénzzel tudsz fizetni, ha korábban nem utaltad el előre a vételárat.
Válaszd az előre utalást, ha az utávét kezelés díját szeretnéd megspórolni. Az előre utaláson kívül az átvétel során készpénzzel és bankkártyával is lehetőséged van fizetni.
A visszaélések elkerülésének érdekében, ha előre utalással fizetted a rendelésedet és azt a Duna Plazaban szeretnéd átvenni, az átvétel jogosultságát igazolnod kell a személyi igazolványoddal. Céges vásárlásnál aláírási címpéldány vagy meghatalmazás is szükséges az átvételhez. Posta, MOL és Coop pont átvételnél az átadó pont szintén kérheti a személyi igazolványodat.
500.000 Ft rendelési érték felett csak előre utalással vagy bankkártyával van lehetőséged vásárolni.
Mit nyerhetsz ha regisztrálsz?
Nem akarsz lemaradni az újdonságokról,akciókról és a kedvezmény kuponokról? Iratkozz fel hírlevelünkre és első kézből értesülhetsz.
Talán mondanunk sem kell, hogy az adataidat bizalmasan kezeljük, azokat csak a számlázáshoz és a szállításhoz használjuk, más részére nem adjuk ki.
Kövess minket a Facebookon is, hogy az egyedi Facebook akciókról és nyereményjátékokról se maradj le.
Jótállási és szavatossági feltételek
A 151/2003 kormányrendelet alapján az az általunk forgalmazott tartós fogyasztási cikkek esetében a jótállás legalább 1 év, de egyes gyártók esetében ennek többszöröse is lehet.
A termékek jótállási idejét a termék részletes leírásánál, a lap alján találhatod, valamint a jótállási jegyen illetve a számlán a termék megnevezése mellett szintén olvasható.
A 49/2003. GKM rendelet alapján az általunk értékesített termékekre - azok rendeltetésszerű használata mellett - szavatosságot vállalunk, amennyiben az értékesített termék az értékesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban illetve a szavatossági feltételekben foglalt előírásoknak.
A 151/2003 Korm. rendelet illetve 49/2003 GKM rendelet alapján bejelentett jótállási igényt abban az esetben tudunk elfogadni, ha az eszköz használata rendeltetésszerűen történt. Nem rendeltetésű használatból eredő hiba, sérülés, különös tekintettel a fizikai sérülésekre és az eszköz módosítására, a jótállás elvesztését vonja maga után.
Vásárlástól való elállás
A hazai szabályozás értelmében 14 nap áll rendelkezésre a vásárlástól való elállásra.
Mik a legfontosabb tudnivalók az elállással kapcsolatban?
A terméket olyan állapotban juttasd vissza hozzánk, ahogyan átvetted. Vigyázz rá, hogy a csomagolási elemek és a tartozékok se sérüljenek.
A visszaérkezést/leadást követően ellenőrizzük a termék, a tartozékok és a csomagolás állapotát és ha mindent rendben találtunk kérésed szerint visszatérítjük vagy levásárolhatod az árát
Az elállás a következőkre nem vonatkozik:
bontott szoftverekre
Nem rendeltetésszerűen használt, vagy sérült termékekre
Személyhez kötött, egyedi megrendelésekre. Ide tartoznak a komplett, egyedi igény alapján összeállított számítógépek, valamint az egyedi igény szerinti nagyobb mennyiségű megrendelések
Bontott, használatba vett kellékanyagok (nyomtató patron, toner, stb.).
Szolgáltatások esetében. Ide tartoznak a kiszállítás, szállítás biztosítás, gépösszeszerelés és egyedi szervizköltségek díjai
Bármilyen értékcsökkenést okozó használatba vételre
Az elállási jogot kizárólag fogyasztók gyakorolhatják. Fogyasztónak minősülnek az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyek.
Elállás esetén a visszaszállításról haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül Neked kell gondoskodnod, a visszaszállítás költségei téged terhelnek.
Felhívjuk figyelmedet, hogy csomádi székhelyünk visszáru küldeményt nem fogad, elállás esetén a Duna Plazaban található átvevő pont címére kell visszajuttasd a terméket hiánytalan, eredeti, sérülésmentes állapotában.
A termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállaptásához szükséges beüzemelésen túli értékcsökkenésért Te felelsz, az a vételárból levonható, vagy az elállási igény megtagadható.
A vételárat elbírálást követően, legkésőbb 14 napon belül fizetjük vissza a fentebb leírtak szerint választásod szerint készpénzben átvevő pontunkon, vagy banki átutalással. A vételár visszatérítésére postai készpénzutalványon nincsen lehetőség.
Ha egy terméknél irreálisan alacsony ár jelenik meg akkor valószínűleg adatbázis hiba történt. A téves árral megjelent termékeket sajnos nem tudjuk a hibásan megjelent áron biztosítani. Kérjük segítsd munkánkat és ha ilyet tapasztalsz, jelezd felénk! Köszönjük!
Az ismertető leírások és képek külső forrásból kerülnek megjelenítésre, ezért az esetleges elírásokért, téves kép megjelenésért sajnos nem áll módunkban felelősséget vállalni. Ha nem azt kaptad ami a leírásban vagy a képen szerepelt jelezd felénk és a terméket visszaszállítjuk, a teljes vételárat (szállítási díjjal együtt) visszatérítjük a Részedre.
A PCX.hu oldalain megjelenő termékleírások és szöveges információk magyar nyelvűek.
Tekintve, hogy a PCX.hu oldalain megjelenő termékek nagy része külső raktárból illetve beszállítótól érkezik, az oldalon feladott rendelések nem minősülnek szerződésnek.
Oldalunkon feladott rendeléseket rendszerünk tárolja, azonban iktatásra nem kerülnek. A feladott rendelések az átvételt megelőzően módosíthatóak, vagy kérhető rendszerünkből történő törlésük.
Aktív, folyamatban lévő rendelések lekérdezése a felhasználó számára érvényes belépést követően lehetséges. A teljesítést követően lezárt rendeléseket csak a rendelő írásos igénye, valamint személyazonosságának hitelt érdemlő bizonyítása esetén tudunk biztosítani.
A rendelésről állapotáról folyamatosan, írásban tájékoztatunk, a számlát is e-mailben küldjük el, majd a rendelés lezárását követően néhány nappal később a rendeléshez kapcsolódó lezáró levelet küldünk, melyben általában kedvezménykupont küldünk és az aktuális nyereményjátékunkról tájékoztatunk. Az oldalon történő rendeléssel hozzájárulsz ahhoz, hogy ezeket a leveleket a részedre elküdjük tájékoztatás céljából. A rendeléshez kapcsolódó értesítések nem hírlevelek, ezért azok kizárólag a rendelésedhez kapcsolódóan kerülnek kiküldésre. Azért, hogy a leveleinket megkapd, kérjük olyan e-mail címet adj meg, amit rendszeresen olvasol és ellenőrizd a spam és promóciós mappák tartalmát is.
A fizetendő ár a megrendelés leadásának idejében érvényben lévő ár. Árváltozás esetén értesítünk, és lehetőséged van a módosított áron megrendelésedet visszautasítani vagy fenntartani.
A mindenkori árváltoztatás jogát fenntartjuk!
Kérjük, hogy egy rövid kérdőív kitöltésével értékeld munkánkat,
Ha elégedett voltál szolgáltatásunkkal, ajánld másoknak is a PCX-et!