A Bosszúállók kalandjait feldolgozó akciójáték végre hosszabb időre is megmutatja magát, és nem is néz ki rosszul.
A hollywoodi sikerfilmeket követő játékadaptációktól általában nem sok jóra számíthatunk, még akkor sem, ha az adott világ eredetileg könyvben vagy képregényben mutatkozott be a közönségnek, nem véletlen, hogy néhány kivétellel a fejlesztők és a kiadásért felelős stúdiók sem különösebben bánják, ha ezekről a címekről inkább megfeledkezünk. A viszonylag egységes sormintát a Square Enix és a Crystal Dynamics sokat megélt duója szeretné megtörni, a fejlesztők nem véletlen engedték el Tomb Raider szériájuk harmadik részét, valami egészen más kedvéért. A 2017 elején beharangozott nagyszabású Avengers játék elsősorban a képregényeket veszi alapul, de nagyban támaszkodik a filmektől kölcsönzött vizuális megoldásokra is, és úgy tűnik, hogy lassan elnyeri végső formáját.
A 25 perces felvétel kellően informatívra sikerült, és igyekszik azt a benyomást kelteni, hogy az évek alatt elvégzett munka gyümölcse hamarosan beérik. Az eredeti bejelentéskor amúgy igyekeztek mindent bevetni a közönség lenyűgözésére, így bedobták a legutóbbi God of War harcrendszerét fejlsztő Vincent Napoli nevét, de büszkén említették meg a Dead Space sorozatot lefektető Ben Wanatot, a Halo és Call of Duty címekhez köthető David Fifieldet, a sajtó pedig külön is cikkezett az Uncharted: The Lost Legacy-t jegyző, ex-Naughty Dogos Shaun Escayg alkalmazásáról. A híroldalak kézenfogva ünnepeltek és kijelentették, hogy a Marvel univerzum ezúttal méltó játékos feldolgozást kap majd, amit a rajongók is imádni fognak.
Valószínűleg saját ígéretétől szeppent meg a kiadó, ugyanis januárban bejelentette a játék elhalasztását, és hamar világossá vált, hogy a játék minősége még némileg távol áll a vállalhatótól. Május helyett először júniust hallottunk, végül az Avengers hivatalosan is szeptemberi dátumot kapott, a fejlesztők pedig magukra zárták a barlangjukat, és azóta nem is nagyon jöttek elő. Most azonban elgördült a kő, az alkotók pedig térdig érő szakállal, de előálltak egy több mint 20 perces videóanyaggal, melyben megismerhetjük a szuperhősökre váró aktuális apokaliptikus fenyegetést.
Ezúttal a játékmenet is jobban megnézhetjük magunknak, és bővebb kifejtést kapnak a játékmechanikai rendszer legfontosabb elemei is, így kiderül, hogy hőseink mire képesek mozgásban, hogy miként fejleszthetők, és láthatjuk a rajongók simogatására beépített részleteket is, mint az eredeti képregényekből átvett öltözékeket, melyekkel a szereplők különféle korszakait és népszerű füzeteit idézhetjük meg, ha sikerült feloldanunk őket. A harcrendszer is egészen sokszínűnek ígérkezik, és bár bőven elég lenne hőseink eltérő erejére és képességeire gondolni, ha mindezt kombináljuk a közelharccal, a távolsági támadásokkal és a tömegpusztító csapásokkal, akkor kissé kaotikus, nagyon színes, de nem kevésbé látványos ütközeteket kapunk.
Az egyjátékos módban elérhető Hero Mission-ök különálló missziók, melyekben lehetőségünk lesz hosszabb ideig egyetlen szereplőre koncentrálni, feloldani és fejleszteni képességeit. A videók alapján mindenki találhat magának preferált harcstílus, illetve jó eséllyel átveheti az irányítást régi kedvence fölött és úgy püfölheti az ellenfeleket, ahogy korábban sosem. Nagy szerepet kapnak a skillek, az egyedi képességfák rengeteg fejlődési lehetőséget biztosítanak majd, így el leszünk látva motivációval. A készítők gondoltak a többjátékos lehetőőségekre is, ugyanis itt a War Zones mód, co-op lehetőséggel. Ezekben a missziókban 4 fős csapatot alkotva tehetünk rendet, de állítólag a magányos farkasok is érvényesülhetnek, ilyenkor az AI által vezérelt társak fedeznek minket. Ez a részleg sem teljesen független a történetétől, de nincs közvetlen hatással a cselekményre, viszont kifejezetten alkalmas hőseink továbbfejlesztésére.
A Marvel’s Avangers hivatalosan szeptember 4-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re, Xbox One-ra és még Google Stadiára is, valamint a fejlesztők minden konzolos vásárlónak ingyenesen biztosítják majd az újgenerációs gépekre kiadott verziót.