fb pixel code
KATEGÓRIA
Ajánló
2019. 10. 19
A merev konfig visszatér? - i9-9900K/RTX2080 számítógép teszt
2019. 10. 17
Ingyenes hétvége és nagy leárazás - The Division 2
2019. 10. 16
Fallout az űrben? Íme a The Outer Worlds első 20 perce
2019. 10. 15
A világ leggyorsabb gépszerelői.
2019. 10. 14
IT hírek 10.14. - 10. generációs i3, Kaby Lake, extrém NAVI, ingyen Marsutazás
2019. 10. 14
Ádám csövezik. Hogyan készül egy folyadékhűtéses számítógép merev csövekkel?
2019. 10. 11
Középkategóriás, mégis prémium? - Ryzen 7 2700/GTX1660Ti számítógép teszt
2019. 10. 08
Kúpósztó vagy egy átlagos Gamer számítógép? TUF cuccok, Ryzen 7, X470, 970 Pro, 1660Ti
2019. 10. 07
IT hírek 10.07. - Intel biztonság és gyorsabb hálózat, AIO RTX, Játékdömping
2019. 10. 07
Jól szellőző QHD-ra alkalmas konfiguráció 390 000 ft-ért! 2700/RTX2060 S/32GB RAM/NVMe SSD
2019. 10. 07
Számítógép az irodába és játékra 260 ezer Ft-ért. Ryzen5 3400G/GTX1650/16GB RAM/ SSD /HDD/FSP
2019. 10. 03
Ki az igazi G? Négy dudás egy stúdióban
2019. 10. 03
Vegyes házasság - Ryzen 7 2700X/RTX2060 SUPER számítógép
2019. 09. 30
Egy kissé merev, de így szeretjük - 9900K/RTX2080Ti merev csöves vízhűtéssel
2019. 09. 30
IT hírek 09.30. - Lekörözné a Wi-Fit az Amazon, AMD PRO CPU-k, Oculus Quest PC-n, Metro 2033 ingyen
2019. 07. 12

Ilyen a Call of Duty új játékmódja - Másfél óra Gunfight

Élőben is bemutatkozott a Call of Duty új játékmódja

Az augusztusi multiplayer nagyszabású bemutatóját, most a Gunfight-ra keresztelt játékmód másfél órás bemutatójával vezették fel


Az előzetes beszámolók alapján pozitív hangulatban telik a várakozás az új Call of Duty epizódra, hiszen az Modern Warfare nem ígérkezik rossznak. A sajtó képviselői már beszámoltak a zárt ajtók mögött megtartott eseményekről, melyeken előzetes betekintést nyerhettek, a játék drámai elemekkel megtűzdelt egyjátékos kampányába. Az eddigi információk arról árulkodnak, hogy hosszú évek után nem csak kidolgozott kampányt, de végre új grafikus motort is kap a sorozat, és a fegyverkezelés is realiasztikusabbnak ígérkezik. Utóbbbit végre mi is megnézhetjük magunknak, ugyanis bemutatkozott a korábban bejelentett új többjátékos játékmód, a nem túl fantáziadús, de lényegretörő Gunfight.


A pisztoly is hatásos fegyver

A nagy "újdonság" tulajdonképpen egy dedikált 2v2, vagyis a két páros küzdhet egymás ellen, persze némi csavarral. Az időzőjel azért került elő, mert a Call of Duty-k történetében nem ez az első hasonló ötlet. Talán van aki emlékszik, hogy a 2011-es Modern Warfare 3-ban például Face off néven szerepelt már, egy két, vagy kétszer két játékost mozgató játékmód, de a Halo 5, vagy épp a Quake Champions is próbálkozott a hagyományos csapat alapú deathmatch, négy fősre szűkített változataival. A Gunfight attól még nem lesz kevésbé izgalmas, ráadsul igazi Call of Duty szellemiséggel rendelkezik, így igyekszik felpörgetni az eseményeket, amennyire csak lehetséges. A dolgunk alapvetően 6 pont megszerzése egy mérkőzés alatt, ám ezt többféle módon is elérhetjük. Az első felütés, hogy nincs időnk húzni az időt, mivel összesen 40 másodperc jut egy körre, így érdemes lesz kapkodni magunkat. Ha mégis úgy döntenénk, hogy egy fedezék mögött hasalva húznánk ki ezt a kevés időt, esetleg sikerül addig kergetőznünk, míg kifutunk a keretből, a játék egy zászlót dob a pálya középpontjára. Az a csapat, aki képes 3 másodpercig megvédeni, vitte a kört.

Érdemes megtartani a gránátot, ilyen helyzetekre :)


Érdekesség, hogy ha a Gunfight-tal játszunk, nem kapunk perkeket, vagy más játékmenetet befolyásoló extrákat. Sőt, az esélyek annyira kiegyenlítettek, hogy osztályt, illetve fegyverzetet sem választhatunk magunknak, ugyanis ez minden kör elején teljesen véletlenszerűen kerül kiosztásra, így mindkét csapat ugyanazzal a random csomaggal indul. Ez néha kifejezetten mókás pillanatokat szülhet, hiszen egy szűk, fedezékekkel telezsúfolt pályán rakétavetőkkel lövöldözni, elég szórakoztató. Fegyverzetünk egy fő és egy kiegészítő fegyverből áll, továbbá lehet nálunk gránát is. A helyzet súlyosságát azzal növelik, hogy életünk a megszokottól eltérően, nem töltődik vissza, így felesleges lesz ezért búvőhelyet keresni, azzal kell gazdálkodnunk amink van. A közel másfél órás bemutatóban három pályát ismerhettünk meg, melyekből legalább az első, egész biztosan nosztalgikus élményeket ébreszthet mindazokban, akik játszottak az eredeti Modern Warfare-játékokkal. Az elsőként felbukkant raktárszerű területről van szó, melyről a Rust vagy épp a Shipment is eszünkbe juthat, de a Counter Strike kedvelői is biztosan belefutottak már korábban, egy hasonló területbe. A későbbiekben szemügyre vehettünk egy hangulatos erdei pályát, ami egyszerűen csak Pine névre hallgat, illetve a sivatagos Stack-et, ami talán a legkisebb a három közül.

Kezdéskor látjuk, honnan rugaszkodunk tovább


A felvételen láthatjuk a Gunfight alternatív változatát, ahol a klasszikus deathmatch játékokhoz hasonlóan fegyvertelenül kezdünk, és a pályán elszórt ellátmány begyűjtésével is bajlódnunk kell. Ez kifejezetten frusztráló lehet, ha lassúak vagyunk, viszont szórakoztató, ha fedezékből várjuk, hogy a másik esetleg felkapja azt, amit mi szándékosan hagytunk a földön heverni. Láthattuk, hogy lehetőség van stimpak használatára is, így ebben az esetben elnyújthatjuk a lövöldözést némi élettöltéssel, ami nem feltétlenül rossz dolog. Mindezek mellett a fegyveranimációk meglepően jól sikerültek, és az előző részekhez mérve valóban realisztikusabb érzetet keltenek, ami még szórakoztatóbbá teszi a harcokat. A fegyverek már nem úgy köpködik a golyókat, mintha magokat szórnánk a másikra, és még az kispisztolyt látva is érezzük, hogy van súlya, a találatoknak pedig ereje. Ahogy azt el is várjuk, ehhez egy korrektebb fizikai motor is társul, a találatok nyomán elterülő, vagy megpördülő ellenfelek látványa teljesen rendben van. Ha kést, vagy puskatust használnánk a másik ellen, közelharc esetén ne számítsunk a korábbi reflexpárbaj nyomán instant bevitt killekre. Előfordulhat hogy két-háromszor is oda kell csapnunk, ha viszont már csak ketten maradunk, a sikeres orvgyilkosságot látványos visszajátszás keretében újra megnézhetjük. 

A visszajátszásban lassítva figyelhetjük a penge útját


A Call of Duty tehát sok év után tényleg újrafogalmazza azt, amivel eredetileg sikeres lett. Bár a Gunfight nem találja fel a spanyol viaszt, a játék már ez alapján a rövid bemutató alapján is kétségtelenül szórakoztatónak tűnik, a gunplay sokat fejlődött, és ezt kár lenne elvitatni az Infinity Ward fejlesztőitől. Aki kedveli a sorozatot, vagy az új epizód felkeltette az érdeklődését, a multiplayer kiterjedtebb bemutatóját augusztus 1-én tekintheti meg.

2019. 07. 12

Ingyenes hétvége és nagy leárazás - The Division 2
A csapat a lelke mindennek A francia Ubisoft, több egymáshoz hasonló szériát is üzemeltet, melyek alapját első sorban, a nagy bejárható területen zajló lövöldözés adja. Míg az egyjátékos kalandokért főként a Far Cry és az Assassin's Creed epizódok felelnek, a multiplayer élményt, jelenleg a Tom Clancy nevével fémjelzett Ghost Recon, és The Division játékok adják. Utóbbi 2008-ban mutatkozott be, ám nem egészen felelt meg a megjelenést megelőzően felgerjesztett elvárásoknak. A be nem tartott ígéretek és a hiányzó technikai kunsztok ellenére, rengetegen töltötték idejüket a csatatérré változott New York utcáin. És ez még csak a jéghegy csúcsa, hiszen számos céges rekord megdöntése után, végül 330 millió dolláros világszintű bevételt produkált, a kiegészítő tartalmakat és a mikrotranzakciókat pedig még nem is számoltuk. Borítékolható volt tehát a folytatás, mely a hiányosságok pótlásával, és a hibák kijavításával kecsegtette a játékosbázist. Idén márciusban meg is jelent a folytatás, melyet most vasárnapig ingyenesen kipróbálhatunk. Műfaját tekintve, egy kizárólag online játszható, külső nézetű akció-szerepjáték, melynek keretében, a rejtélyes vírus által letarolt New York-ban kell felszámolnunk az elszabadult bűnözést. Az idő nagy részében gép ellenfeleken kell átverekednünk magunkat, így tisztítva meg a várost a fegyveres csoportoktól. A játék egyik tartópillére a szerepjátékos rendszer, így nem csak mi léphetünk szintet, de ellenfeleink is különböző nehézségi fokot képvi
Fallout az űrben? Íme a The Outer Worlds első 20 perce
Kellemesnek ígérkezik a The Outer Worlds Emlékszünk a Fallout 76-ra? Ha kedveljük a szériát, akkor egészen biztosan előttünk van az a csúfos kudarc, és a pofátlanul elbagatelizált marketinghazugság, amit a Bethesda hányt a széria rajongói, és a játékosközösség elé. Nagyon úgy tűnik, hogy idén októberben, szó szerint betölti a majd az űrt az Obsidian Entertainment csapata, ugyanis új játékuk már csak pár hipertér ugrásra van tőlünk. A fejlesztők olyan referencákkal a hátuk mögött kezdtek a fejlesztésbe, mint a legendás Star Wars: The Knights of The Old Republic második része, a Neverwinter Nights 2, a Pillars of Eternity, vagy épp a Fallout: New Vegas, mely egyaránt a széria, és a stílus közkedvelt darabja. Aki tehát régóta vár egy stílusos akció-RPG-t, az most dörzsölheti a tenyerét, és még az első 20 percet is megnézheti. Aki esetleg figyelemmel kísérte a játék fejlesztését, az talán aggódott a különböző hibák, hiányosságok miatt, ám ez alapján bizakodhatunk, hogy a szemmel látható gondokat sikeresen orvosolták, már csak bíznunk kell abban, hogy legalább egy átlagos, a 3D-s érából származó Fallout epizód szintjét hozza majd, és akkor nem sokat panaszkodhatunk. A felvételen jól látható, hogy az atmoszférával nem lesz gond, a retro-futurisztius dizájn, stílusos formáival és színeivel egyszerre idézi meg a Bioshock féle art déco-t, és a Fallout alternatív történelmi hangulatát. Az előzetesekből már sejthető volt, hogy a pihent humor legalább akkora jelentőséget kap majd
IT hírek 10.14. - 10. generációs i3, Kaby Lake, extrém NAVI, ingyen Marsutazás
i3 lesz az i7-ből Nagyot fordult a kocka az IT piacon, mikor az AMD bemutatta tovább fejlesztett Ryzen processzorait. A harmadik generációs Zen CPU-k megjelenésével több magot és több logikai szálat kapunk a pénzünkért, a megnövekedett magonkénti teljesítményt viszont már az Intel sem hagyhatta figyelmen kívül. A kérdése tehát, hogy milyen választ ad a kék gyártó, a soron követező, 10. generációs asztali processzoraival. A legfrissebb hírmorzsák szerint, újragondolják a Core i szériát, és a belépő kategóriában is bevezetik, a többszálas munkavégzést. 2020-tól tehát az i3 processzorok is rendelkeznek majd Hyperthreading funkcióval, vagyis 4 maggal és 8 szállal dolgoznak majd. No nem új fejlesztésről van szó, egészen konkrétan a 2017-es i7 lesz az i3-as kupak alatt. A kissé esetlenül hangzó i3-10100, a SiSoftware adatbázisában bukkant fel, és twitteren tette közszemlére, egy TUM_APISAK nevű felhasználó. A leírás szerint, a processzor négy magos, nyolc szálas, alap órajele pedig 3.6GHz. A pletyka szerint, a Comet Lake processzorok mindegyike Hyperthreading képes lesz, vagyis az i5 hat maggal és tizenkét szállal, az i7 nyolc maggal és tizenhat szállal, az i9 pedig tíz maggal és húsz szállal támad majd. Valódi újdonságokról persze továbbra sem beszélhetünk, ugyanis a 2020-ban érkező Comet Lake, továbbra is a Sky Lake architektúrára épül majd. Viszlát Kaby Lake Eközben az Intel bejelentette, hogy hamarosan végleg búcsút int azon asztali processzorainak, melyek a Kaby
Hozzászólások
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
Lakatos Kálmán
elég gyengére sikerült:))
2019-07-13 17:56:36
PCX 2006-2019.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres