fb pixel code
KATEGÓRIA KATEGÓRIA
Ajánló
2020. 05. 23
A merev csöves és a két jó munkásember.
2020. 05. 22
Az Epic Games nem áll le - Civilization VI ingyen
2020. 05. 22
Bemutatkozott az MSI B550 alaplapkínálata
2020. 05. 21
Begyorsulnak az SD kártyák, jön az SD 8.0
2020. 05. 21
A Noctua néma toronyhűtővel készül
2020. 05. 20
Olcsó kis erőgépek - Ryzen 3 3300X és 3100 teszteredmények
2020. 05. 19
Ultimátum! - Mégis jöhetnek a B450/Ryzen 4000 konfigurációk
2020. 05. 19
MAG CoreLiquid - AIO hűtők az MSI-től!
2020. 05. 19
Indulatokkal teli gépszerelés! Összemértük a 9700F és a 3800X erejét.
2020. 05. 18
MPEG-5 EVC - új videoformátum a Samsung, Huawei és Qualcomm összefogásában
2020. 05. 16
A méret a lényeg? Nem gyenge kis kocka.
2020. 05. 15
Nvidia A100 - az első Ampere grafikus processzor
2020. 05. 15
Ingyenes a GTA V, lehaltak az Epic szerverei
2020. 05. 14
Integrált GTX 1050 Ti egy kínai alaplapon
2020. 05. 14
Perceken át csodálhatjuk az Unreal Engine 5 képességeit
2019. 07. 12

Ilyen a Call of Duty új játékmódja - Másfél óra Gunfight

Élőben is bemutatkozott a Call of Duty új játékmódja

Az augusztusi multiplayer nagyszabású bemutatóját, most a Gunfight-ra keresztelt játékmód másfél órás bemutatójával vezették fel


Az előzetes beszámolók alapján pozitív hangulatban telik a várakozás az új Call of Duty epizódra, hiszen az Modern Warfare nem ígérkezik rossznak. A sajtó képviselői már beszámoltak a zárt ajtók mögött megtartott eseményekről, melyeken előzetes betekintést nyerhettek, a játék drámai elemekkel megtűzdelt egyjátékos kampányába. Az eddigi információk arról árulkodnak, hogy hosszú évek után nem csak kidolgozott kampányt, de végre új grafikus motort is kap a sorozat, és a fegyverkezelés is realiasztikusabbnak ígérkezik. Utóbbbit végre mi is megnézhetjük magunknak, ugyanis bemutatkozott a korábban bejelentett új többjátékos játékmód, a nem túl fantáziadús, de lényegretörő Gunfight.


A pisztoly is hatásos fegyver

A nagy "újdonság" tulajdonképpen egy dedikált 2v2, vagyis a két páros küzdhet egymás ellen, persze némi csavarral. Az időzőjel azért került elő, mert a Call of Duty-k történetében nem ez az első hasonló ötlet. Talán van aki emlékszik, hogy a 2011-es Modern Warfare 3-ban például Face off néven szerepelt már, egy két, vagy kétszer két játékost mozgató játékmód, de a Halo 5, vagy épp a Quake Champions is próbálkozott a hagyományos csapat alapú deathmatch, négy fősre szűkített változataival. A Gunfight attól még nem lesz kevésbé izgalmas, ráadsul igazi Call of Duty szellemiséggel rendelkezik, így igyekszik felpörgetni az eseményeket, amennyire csak lehetséges. A dolgunk alapvetően 6 pont megszerzése egy mérkőzés alatt, ám ezt többféle módon is elérhetjük. Az első felütés, hogy nincs időnk húzni az időt, mivel összesen 40 másodperc jut egy körre, így érdemes lesz kapkodni magunkat. Ha mégis úgy döntenénk, hogy egy fedezék mögött hasalva húznánk ki ezt a kevés időt, esetleg sikerül addig kergetőznünk, míg kifutunk a keretből, a játék egy zászlót dob a pálya középpontjára. Az a csapat, aki képes 3 másodpercig megvédeni, vitte a kört.

Érdemes megtartani a gránátot, ilyen helyzetekre :)


Érdekesség, hogy ha a Gunfight-tal játszunk, nem kapunk perkeket, vagy más játékmenetet befolyásoló extrákat. Sőt, az esélyek annyira kiegyenlítettek, hogy osztályt, illetve fegyverzetet sem választhatunk magunknak, ugyanis ez minden kör elején teljesen véletlenszerűen kerül kiosztásra, így mindkét csapat ugyanazzal a random csomaggal indul. Ez néha kifejezetten mókás pillanatokat szülhet, hiszen egy szűk, fedezékekkel telezsúfolt pályán rakétavetőkkel lövöldözni, elég szórakoztató. Fegyverzetünk egy fő és egy kiegészítő fegyverből áll, továbbá lehet nálunk gránát is. A helyzet súlyosságát azzal növelik, hogy életünk a megszokottól eltérően, nem töltődik vissza, így felesleges lesz ezért búvőhelyet keresni, azzal kell gazdálkodnunk amink van. A közel másfél órás bemutatóban három pályát ismerhettünk meg, melyekből legalább az első, egész biztosan nosztalgikus élményeket ébreszthet mindazokban, akik játszottak az eredeti Modern Warfare-játékokkal. Az elsőként felbukkant raktárszerű területről van szó, melyről a Rust vagy épp a Shipment is eszünkbe juthat, de a Counter Strike kedvelői is biztosan belefutottak már korábban, egy hasonló területbe. A későbbiekben szemügyre vehettünk egy hangulatos erdei pályát, ami egyszerűen csak Pine névre hallgat, illetve a sivatagos Stack-et, ami talán a legkisebb a három közül.

Kezdéskor látjuk, honnan rugaszkodunk tovább


A felvételen láthatjuk a Gunfight alternatív változatát, ahol a klasszikus deathmatch játékokhoz hasonlóan fegyvertelenül kezdünk, és a pályán elszórt ellátmány begyűjtésével is bajlódnunk kell. Ez kifejezetten frusztráló lehet, ha lassúak vagyunk, viszont szórakoztató, ha fedezékből várjuk, hogy a másik esetleg felkapja azt, amit mi szándékosan hagytunk a földön heverni. Láthattuk, hogy lehetőség van stimpak használatára is, így ebben az esetben elnyújthatjuk a lövöldözést némi élettöltéssel, ami nem feltétlenül rossz dolog. Mindezek mellett a fegyveranimációk meglepően jól sikerültek, és az előző részekhez mérve valóban realisztikusabb érzetet keltenek, ami még szórakoztatóbbá teszi a harcokat. A fegyverek már nem úgy köpködik a golyókat, mintha magokat szórnánk a másikra, és még az kispisztolyt látva is érezzük, hogy van súlya, a találatoknak pedig ereje. Ahogy azt el is várjuk, ehhez egy korrektebb fizikai motor is társul, a találatok nyomán elterülő, vagy megpördülő ellenfelek látványa teljesen rendben van. Ha kést, vagy puskatust használnánk a másik ellen, közelharc esetén ne számítsunk a korábbi reflexpárbaj nyomán instant bevitt killekre. Előfordulhat hogy két-háromszor is oda kell csapnunk, ha viszont már csak ketten maradunk, a sikeres orvgyilkosságot látványos visszajátszás keretében újra megnézhetjük. 

A visszajátszásban lassítva figyelhetjük a penge útját


A Call of Duty tehát sok év után tényleg újrafogalmazza azt, amivel eredetileg sikeres lett. Bár a Gunfight nem találja fel a spanyol viaszt, a játék már ez alapján a rövid bemutató alapján is kétségtelenül szórakoztatónak tűnik, a gunplay sokat fejlődött, és ezt kár lenne elvitatni az Infinity Ward fejlesztőitől. Aki kedveli a sorozatot, vagy az új epizód felkeltette az érdeklődését, a multiplayer kiterjedtebb bemutatóját augusztus 1-én tekintheti meg.

2019. 07. 12

Az Epic Games nem áll le - Civilization VI ingyen
A világ egyik legismertebb és legösszetettebb stratégiai játékának legfrissebb epizódját szerezhetjük meg ingyen, ha május 28-ig, legkésőbb délután ötig bezárólag sikerült a megfelelő helyre kattintanunk. Az Epic Games nem viccelt, amikor azt állított, hogy 2020-ban sem fogja vissza magát, mikor a hetente esedékes ajándék játékok összeválogatásáról van szó. Még csak pár napja, hogy helyre rázódtak az Epic szerverei, miután azok is bezsebelték az ajándék GTA V-öt, akik csak sejtik mi lehet az, máris egy nagy kaliberű címmel kecsegtetnek. Más műfajt képvisel, viszont legalább ekkora legenda, sőt egy igazi klasszikus, mely jellegzetességei ellenére még konzolokra is megjelent: ez a Civilization VI. Legenda született A Civilization széria 1991-ben kezdte meg világhódító útját, amikor az azóta legendává vált Sid Meier úgy döntött, hogy a népszerű repülőgép-szimulátorok után más műfajokban is kipróbálja magát. A legnagyobb siker, vitán felül a körökre osztott stratégiák közismert darabja, a Civilization lett, mely annak ellenére vált szenzációvá, hogy a fejlesztő egykori társa, és közös stúdiójuk feje megnehezítette a kiadást, és szinte semmit sem törődött a játék népszerűsítésével. A Meier ekkor nem kisebb lehetőség elé állította a játékosokat, mint egy választott népcsoport életének egyengetése, az ősidőktől kezdve, egészen a grandiózus modern korokig. Az Epic ezúttal ráadásul nem valamelyik régebbi részt húzta elő a tarsoly mélyéről, hanem a 2016-os hatodik részt, mely
Bemutatkozott az MSI B550 alaplapkínálata
Az MSI hivatalos sajtóközleménye lerántja a leplet az új B550 lapkészlet köré épített termékekről A közismert hardvergyártó széles körben biztosít AMD AM4 foglalatot alkalmazó alaplapokat, azonban a különböző árkategóriákban elért sikerei vegyes képet mutatnak. Míg a drágább X570 sorozatuk viszonylag kevés elismerést kapott, középkategóriás B450 lapjaik szakmai szemmel, és felhasználói elégedettség tekintetében is kiválóan sikerültek. Elég csak a piacvezetőnek tekinthető TOMAHAWK vagy MORTAR modellekre gondolni, melyek tagadhatatlanul a legnépszerűbb darabok a platform teljes spektrumát tekintve. Láthatóan ezt a vonalat kívánják erősíteni a 3. generációs Ryzen CPU-khoz tervezett megoldásokkal, melyeket ezúttal is három alsorozatra osztottak. A termékpalettát érintő újdonságok Lightning Gen 4 Az MSI nem kevesebbet ígér, minthogy bármelyik B550 lappal megtapasztalhatjuk a PCE-Express 4.0 által kínált sebességet, mely megduplázza a PCI-Express 3.0 szabvány adatátviteli képességeit. A Lightning Gen 4 megoldás az összes B550 termékükön megtalálható, PCIe és M.2 foglalatokon egyaránt kiaknázható, így a hálózati- és adattároló eszközökön túl, a jövőben érkező fejlettebb videokártyák is profitálhatnak majd a megnövekedett sávszélességből. Ez nem csak a csúcskártyákra váró játékosoknak jó hír, hiszen az egyre fejlettebb NMVe SSD-k számára már adott az M.2 csatlakozók 64Gb/s sávszélessége. Továbbfejlesztett hőelvezetés A B450 lapok egyik legvonzóbb tulajdonsága a jól sikerül
Begyorsulnak az SD kártyák, jön az SD 8.0
Az SD kártyák új generációja akár 4 GB adatot is továbbíthat másodpercenként A memóriakártya-szabványokért felelős nonprofit szervezet bejelentette az SD 8.0 specifikáció bevezetését, ezzel megszüntetné az XQD és CFexpress kártyák technológiai előnyét. A hír lényege, hogy az új SD Express kártyák képesek lesznek kihasználni a PCI Express 4.0 sávok képességeit, ezzel pedig akár 4 GB/s adatátviteli sebességet is elérhetnek. Mats Larsson, a Futuresource vezető piaci elemzője szerint a két elterjedt és megbízható technológia alkalmazása segíti a jövőben érkező termékek megtervezését, és minden eszköz számára növeli majd a tárhelyopciókat. Ezek a teljes méretű kártyák az NVMe csatoló segítségével érik el ezt a látványos sebességű memória hozzáférést. Amber Huffman, az NVM Express elnöke is megszólalt, aki nem csak az intefész alkalmazásának örült, de azt is jelezte, hogy mostantól minden SD kártyán alkalmazni fogják az NVMe specifikációit. Lényegében, ha a kétsávos PCIe 3.0, vagy egysávos PCIe 4.0 felel a kommunikációért, a határ 2 GB/s, azonban két PCIe 4.0 sáv esetén elérhető a büszkén hirdetett 4GB/s sebesség is. Az SD 8.0 konkrétan 3938 MB/s adatátvitelt biztosíthat, ami nagyjából négyszerese a korábban produkált 985 MB/s-os felső határnak. A kártyák a gyártás során két-vagy három sor érintkezővel is elkészülhetnek, attól függően, hogy melyik szabványt szeretnék kihasználni. Természetesen ahogy eddig, az SD kártyák továbbra is megőrzik kompatibilitásukat a korábbi eszk
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
Lakatos Kálmán
elég gyengére sikerült:))
2019-07-13 17:56:36
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...