fb pixel code
KATEGÓRIÁK KATEGÓRIÁK
2021. 06. 09

Bemutatkozott a Battlefield 2042

Egy időre megszabadulunk az egyedi módon értelmezett történelmi harcoktól, irány a közeljövőHivatalos, jön a 2042.


A 2018-as Battlefield V kissé megosztó darabra sikerült, és hamar kiderült, hogy az agyonhasznált második világháborús tematika, és az alternatív megközelítés valójában a legkisebb problémát jelentették. A kezdetben botrányos üzleti modell, a sok éves fejlesztői tapasztalat ellenére is gyakran kiegyensúlyozatlan és frusztráló pályák, illetve játékmenet mind-mind okot adtak rá, hogy a BFV ne emelkedjen a széria legkedveltebb darabjai közé. Abban mindenesetre a többség is egyetértett, hogy a széria megérett egy alapos megújulásra, a fejlesztők újító szándékát pedig mi mutathatná jobban, minthogy a következő részt a jövőbe helyezték.

Levegőben, levegőben és levegőben.


No de nem a távoli jövőbe, hiszen az alcím hivatalosan is 2042 lett, tehát nem rugaszkodunk túl messze a megszokott modern hadviseléstől, éppen csak annyira, hogy helyet kaphassanak olyan megoldások, melyek új színt visznek az akciójátékok által unalomig ismételt paneljei közé. A nagymúltú sorozat legtöbb epizódját fejlesztő DICE, utoljára 2006-ban rugaszkodott el a történelmi, illetve jelenkori csaták világától, hogy a klasszikus hadviseléshez szokott közönségét szokatlan kihívások elé állítsa. A veterán és újonc rajongók számára tehát időszerű volt egy megközelítésében leginkább a Battlefield 2142-höz mérhető darabot készíteni, mely elméletben magában hordja egy átgondoltabb játék lehetőségét, mely úgy újul meg, hogy visszakanyarodik a legfontosabb raojongói elvárásokhoz.

Visszatérnek az eltérő képességű kasztok, már alig várjuk őket.


Az alig 5 perces kedvcsinálóból kiderül, hogy a látványba idén sem lesz okunk belekötni, és néhány olyan részletet is láthattunk, ami a közkedvelt Battlefield 3 és 4 legszebb emlékeit eleveníthetik fel a játékosokban. Az egyik jelenet például egészen direkt kiszólás volt a rajongók felé, hiszen a nyolcadik évét taposó Battlefiled 3, illetve 4 egyik legnépszerűbb trükkjét eleveníti fel, miszerint kiugorhattunk a vadászrepülőből és meglephettük az ellenfelet egy halálos rakétával, hogy utána visszahuppanva a pilótafülkébe tovább repüljünk. A rövid videó az adrenalinszint megemelésére tökéletesen alkalmas, de azt nem igen részletezte, hogy valójában mi is vár majd a vásárlókra. A hivatalos weboldalon viszont már megjelentek friss információk, például visszatérnek a Conquest és Breakthrough játékmódok, melyekből az előbbi akár 128 fős, területfoglalós csatákat is támogat, amennyiben PC-n, vagy az új konzolok valamelyikén játszunk. A megjelenésre tehát az előző generációs masinák tulajdonosai is számíthatnak, ám nekik be kell érniük legfeljebb 64 fős összecsapásokkal. A Breakthrough szokás szerint a támadó és védekező játékra épít, ahol a támadó felet meg kell akadályozni, hogy átgázolva rajtunk eljusson a végső feladatáig.

A környezettel is meg kell küzdenünk, bár van, hogy a menekülés kifizetődőbb.


A kiadó mindezeken felül két titokzatos játékmódot is tartogat még, melyekből a Hard Zone több mint gyanús. A névből és szűkszavú leírásból egy Battle Royale játékmódra gondolhatnánk, és arra, hogy az érdeklődés hiányában elhalt Firestorm után ismét megpróbálkoznak az utolsó emberig tartó lövöldözéssel. Ami biztos, hogy egy csapat alapú mód lesz, a fejlesztést vezető Daniel Berlin és kollégái pedig állítólag többször is hangsúlyozták, hogy semmiképpen sem Battle Royale, hanem valami teljesen új, amivel a sorozatban eddig nem találkozhattunk. Hogy végül mennyiben hajaz mondjuk a Call of Duty Warzone-ra, hogy elérhető lesz-e a megjelenés napján, és hogy az alapjátéktól függetlenül is elérhetővé teszik-e, azt mind egy későbbi időpontban tudhatjuk meg. Fontos megjegyezni, hogy az egyjátékos kampányt ezúttal teljesen kihagyják, de tekintve, hogy ezek minden alkalommal a játék leggyengébb pontját képezték, valószínűleg így járunk a legjobban. A hírt a DICE vezérigazgatója egy interjúban erősítette meg, és elmondta, hogy a storyt tartalmi frissítésekkel adagolják majd, így a multiplayer mód és eseményei közvetítik majd a 2042-es háborúskodás alapjait. Ez a világépítő módszer jól bevált a Call of Duty és a Fortnite számára is, így nem kizárt, hogy a szezonális frissítésekkel adagolt történetmorzsák valamelyest a játékteret is átalakítják, illetve bővítik majd. Végül ott a [Redacted] mód, amiről csak annyit közöltek, hogy az új megközelítéssel és a váratlan csatákkal, a Battlefield igazi rajongóit igyekeznek megszólítani.

A jól megszerkesztett pályákon rengeteg múlik.


Egyelőre láthatjuk, hogy izgalmas és nagy kiterjedésű helyszínek várnak ránk, még feljebb skálázott rombolhatósággal, természeti és természetellenes környezeti jelenségekkel, jégen sportkocsiként átgázoló tankokkal, és még ki tudja mivel. Reméljük, hogy a fejlesztésre szánt idő elég volt az induláskor megszokott minőségi problémák, és a játékosok felhergelésének elkerülésére. A játékmenetet leleplező videóra június 13-án kerül sor, a megjelenést pedig természetesen az ünnepi szezon küszöbére illesztették, mely esetünkben október 22.

Források: ea.com, polygon.com

2021. 06. 09

Az MSI is előásta a 7 éves GT730 videokártyát
Egyre több cég teszi elérhetővé a hét éve megjelent GT730 videokártyát
Olyan időket élünk, amikor még a processzorokba integrált grafikus chipek is aranyat érnek, és még az olyan dedikált megoldások is érdeklődést kelthetnek, melyek nem sokkal képesek többre annál, hogy képet varázsoljanak a monitorunkra. Márpedig a globális chiphiány egyre abszurdabb következményeket von maga után, például egyre nagyobb számban és egyre meglepőbb árakon férhetünk hozzá az öreg GT730 videokártyához.
Nemrég volt szerencsénk kipróbálni és bemutatni egy olyan összeállítást, mely az NVIDIA által 2016-ban, nagyjából néma csendben kiadott GT710 videokártyát kapta meg, abból is az acélosabb 2GB DDR3 memóriával felvértezett szörnyeteget. Ez a tenyérnyi kis VGA már akkor is szült némi értetlenséget, ám arra valóban a mai napig alkalmas, hogy egy 1080p-s monitoron irodai munkát végezzünk, már ha nem vágyunk 60 Hz-nél magasabb képfrissítésre. Úgy tűnik, hogy ezek a gyártás szempontjából igencsak filléres chipek kiváló alkalmat nyújtanak a gyártóknak, hogy ismét több készletre való videokártyával lássák el a piacot. Ráadásul megtalálták azt a piaci rést, ami egy fokkal versenyképesebb teljesítményt kínál, mondjuk az AMD féle integrált Vega chipekkel szemben, viszont a gyártási költséghez, de még a reális bolti értékéhez képest is sokszoros áron lehet értékesíteni: köszöntsük a GT730-at, mely egyenesen 2014-ből integet felénk.
Ahogy azt több sajtóorgánum is leplezetlen csodálattal és némi
Ingyenes a Control az Epic Games Store-ban
Ezúttal egy igazán erős darabot kínálnak fel nekünk, továbbra is teljesen ingyen
Hozzászokhattunk, hogy az Epic Games minden héten egy, vagy akár több ajándék játékkal jelentkezik, mellyel nem titkolt céljuk, hogy saját platformjukhoz édesgessék a játékosokat. Ezt a hagyományt eddig még sosem törték meg, az viszont előfordult már, hogy a heti ingyen cím nem elégítette ki kellőképpen a GTA V-ökkel elkényeztetett közönség étvágyát. Ha a filléres pixelcsodák, vagy a kisebb független címek miatt egy kattintást is sajnálnánk, akkor a Max Payne és az Alan Wake alkotóinak legutóbbi őrülete talán elérheti az ingerküszöbünket.
Félreértés ne essék, a Control is egy rétegjáték, de az eladási mutatók alapján egy egészen széles rétegé, akik közt épp úgy megtalálhatók a fejlesztésért felelős Remedy stúdió elhivatott követői, mint azok, akik a köretként felkínált látvány mellé végre laktató főételt is szívesen látnának a tányérjukon. Nos, a finn fejlesztőkről sok mindent elmondhatunk, de azt semmiképpen sem, hogy nem szívvel és lélekkel dolgoznak, és ez legalább annyira meglátszik a műveiket meghajtó technológián, mint játékaik tartalmi szerkezetén, mely összetevőket az esetek többségében üdítő igényességgel forrasztják kerek egésszé. Csalódtunk a CD Projektben? Bátran fordítsuk a fejünket a Remedy csapata felé, akik a kezdetek óta alázattal fordulnak a munkájuk, és szerénységgel a közönségük, vagyis a játékosok felé. Márpedig aligha költöttek milliárdokat a reklámkampányra és a k
Feltörték az EA szervereit, vitték a FIFA forráskódját is
Közel egy terabájt adatot zsákmányoltak az EA-t feltörő hackerek
„Mindennapra egy betörés” – akár így is hangozhatna a hackerek jelmondata, ha nem tudnánk, hogy ennél valójában jóval több támadási kísérlet indul és jár sikerrel minden egyes nap. Ráadásul az egyik illegális akciónak most az egyik legnagyobb játékkiadó, az Electronic Arts esett áldozatul, melytől kifejezetten értékes adatokat emeltek el.
Ismeretlen tettesek sikerrel törték fel az EA, avagy Eletronic Arts néven közismertté vált játékkiadó rendszerét – derült ki a Vice online magazin tech-rovatának, a Motherboard szerkesztőinek beszámolójából, akik elsőként értesültek az esetről. A közel negyven éves óriásvállalat, mára a videojáték-ipar egyik legbefolyásosabb szereplőjévé nőtte ki magát, és számos saját, illetve út közben felvásárolt fejlesztőstúdiót üzemeltet az Egyesült Államokban és pár európai országban is. Többek között olyan címek segítségével tört előre, mint az egykor tömegeket vonzó Command and Conquer vagy SimCity sorozatok, a The Sims, vagy a szebb napokat megélt Medal of Honor és Need for Speed, a nemrég felújított Mass Effect trilógia, rengeteg egyéb sportjáték, de természetesen ők felelősek a Battlefield széria frissen bejelentett epizódjáért is. Úgy tűnik, hogy a háborús sorozat részben érintetté is vált a betörésben, ugyanis a látványos Frostbite grafikus motor forráskódja is illetéktelen kezekbe került, mely 2008 óta szolgáltatja a Battlefieldek technikai alapjai
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
PCX 2006-2021.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...