A Google a napokban szépen csendben élesítette egy régebben már bejelentett újdonságát. Az említett frissítés bevezette a keresési találatoknál a faviconokat. A társaság szerint a változás a felhasználóik érdekeit szolgálják, ugyanis így könnyebben tudják beazonosítani, hogy mégis mely webhelyekre mutatnak az adott linkek.
A fent látható változtatásnak azonban sokan nem örülnek, ugyanis az ikonok sokszor nem a valós tartalmát tükrözik az oldalaknak. Egy ellenőrzési lehetőséggel így mégis bővül a kínálat, azonban továbbra is a kamu és adathalász oldalak könnyedén félrevezethetik a felhasználókat. Ezen kívül a hirdetések még inkább beleolvadnak a normál találati listába még úgyis, hogy az a megszokott „Ad” szócskával jelölve van. A frissítés mára már nem csak a mobilos, de az asztali webes felületeken is életbe lépett.
A változtatásokat tavaly májusban jelentette be a Google a saját blogján, azonban ennek megvalósításához egészen idáig várnunk kellett.
N.I - PCX