A GTA-ról ismert kiadóvállalat még az It Takes Two-t is beperelte a névhasonlóság miatt
Nem számít újdonságnak, hogy a jogtulajdonosok szeretnék kisajátítani egy-egy sikeres termékük nevét, illetve címét, melyhez adott esetben meg is van a joguk. A Grand Theft Auto szériát, illetve a fejlesztést végző Rockstar stúdiót birtokló Take-Two Interactive azonban az utóbbi időben egyre rosszabb arcát mutatja a közönség felé. Például számos egyéb címmel együtt kisajátítanák, illetve korlátoznák a Rockstar, a Mafia vagy a Bully kifejezéseket és azok használatát, nyomást gyakorolnak a hasonló neveket használó cégekre, és nemrég még a közkedvelt It Takes Two játék fejlesztőit is beperelték, akik végül le is mondtak a név használatáról.
Egészen abszurd szintre emelte a védjegykövetelésekkel kapcsolatos tevékenységét a Take-Two Interactive. Még ha nem is foglalkozunk azzal, hogy milyen állapotban engedték kiadni a felújított Grand Theft Auto játékokat, a botrány kapcsán egyre többet olvashattunk arról, hogy miként pereskednek a széria azon rajongóival, akik modok formájában igyekeztek új életet lehelni valamelyik klasszikus GTA epizódba. Az anyagi érdekeit a közönségével szemben is hevesen védelmező céget viszont jól láthatóan nem hatja meg az erős negatív visszhang. Egy ideje ugyanis több fronton is szerzői jogi háborút indított, melynek egyik leglátványosabb példáját az It Takes Two ellen indított bírósági per szolgáltatta. A számos "az év játéka" díjat besöprő, kreatív és látványos kooperatív játék balszerencséjére pont olyan címet kapott, melyet a Take-Two kiadó képtelen volt sokáig elviselni és perbe vonta az alkotás mögött álló Hazelight stúdiót.
A vállalatot vezető Josef Fares azonban érezte, hogy nem húzhatják sokáig a milliárdos óriásvállalat jogászokból álló hadserege ellen, így végül meghátráltak és az amerikai szabadalmi hivatalhoz eljuttatott leveükben lemondtak a sikerjátékuk nevéről, illetve az It Takes Two védjegy használatáról. A sajtó a bejelentés után fel is kereste a csapatot, mely ugyan elzárkózott a kommentártól, de azt jelezte, hogy reménykednek benne, hogy a helyzet "megoldódik", bármit is jelentsen ez. Valószínűleg valamiféle megegyezésben reménykedtek, a háttérben zajló tárgyalások azonban a játék átnevezésével zárulhatnak, a folytatás pedig már egészen biztosan más néven jelenhet meg. Az iparági híreket elemző Richard Hoeg ügyvéd szerint azonban ez csak a jéghegy csúcsa, ugyanis számos hasonló követeléssel élnek egyéb vitás ügyekben is. Hoeg szerint a Take-Two agresszív és lényegében mindent megtámad, amit csak talál.
Sajnos nagyon úgy tűnik, hogy tényleg mindenbe belekötnek, és közel sem kizárólag a videojátékok háza táján nézelődnek. Olyannyira nem, hogy egy egész zsákra való olyan terméknevet vagy brand-et vettek célba, melyek valamilyen módon szintén használják a hozzájuk tartozó sikerjátékok címeit. Az abszurd felsorolásban olyan neveket láthatunk, mint az Inside the Mafia könyvsorozat, a Be a Legend szépségápolási termékek, de van itt Max Fayne ruházati márka, sőt, még az egyre népszerűbb baltadobálásra specializált Rockstar Axe Throwing vállalkozást is kiszemelték. Ez persze nem egyedülálló viselkedés, ám a játékvállalatok többnyire akkor lépnek fel, ha egy másik cég játéka túl ismerős címen mutatkozik be. Például, ha valaki a The Elder Scrolls széria ismeretében Scrolls címen adja ki a saját alkotását, mely korábban eléggé szúrta a Bethesda szemét.
A Take-Two Interactive azonban annyira messzire megy, hogy nem igazán válogat és lényegében bárki kezére rácsapna a jog kalapácsával. Például akinek csak eszébe jutna a rockstar, a mafia vagy bully kifejezések használata, mely az átlagember szemszögéből finoman szólva is nevetségesnek és túlzónak tűnik. A kiadó azonban egészen odáig merészkedett, hogy beleállt a Bully Free World nevű zaklatásellenes szervezetbe, ami elsősorban az iskolai és munkahelyi "bullying" jelenség felszámolásáért dolgozik. Ironikus, hogy a Take-Two pont pont rajtuk gyakorolja ennek a zaklatásnak egy egyedi formáját.