fb pixel code
KATEGÓRIA
Ajánló
2019. 12. 07
Driver hibák? AMD vagy Intel? Az RX5700XT feltámadása
2019. 12. 04
Számítógép szerelés durva sérüléssel és életmentő ellátással. Csak erős idegzetűeknek!
2019. 12. 02
Karácsony előtt érkezik az AMD RX 5500?
2019. 12. 02
A Gigabyte hasznos újdonsága - USB 3.2 Gen2x2 bővítőkártya
2019. 11. 29
Miért lassul be az RX5700XT? 440 ezres Ryzen5 3600X konfig egy kis hendikeppel.
2019. 11. 27
Melyik videokártyát éri megvenni manapság? 16 videokártyát mértünk össze!
2019. 11. 25
Radeon RX 5500 - apró NAVI egy GTX 1060 helyett?
2019. 11. 25
1 milliós konfig 870 000-ért!? SIMÁN! 9900K/RTX2080S/Dual Nvme SSD/Maximus XI-Hero/16GB/Vízhűtés/CM
2019. 11. 22
RTX 2080 Ti SUPER – Az NVIDIA mégis megcsinálja?
2019. 11. 21
Milyen Nvidia kártyát vegyek? Nagy GTX/RTX összehasonlító 1650-től 2080Ti-ig. 11 VGA, Ft/Képkocka
2019. 11. 21
Nagy Radeon teszt! - Öt RX kártya és egy i9-9900K
2019. 11. 20
Filléres processzor Ryzen alapokon? - Athlon 3000G
2019. 11. 20
Munkára fel - AMD Radeon Pro W5700 videokártya
2019. 11. 20
Egyensúlyt hoz az erőbe? - Star Wars Jedi: Fallen Order bemutató
2019. 11. 18
Nem játék? Új grafikus architektúra az Inteltől!
2019. 03. 13

Zajlik az élet az Apex Legends körül – új hős, banhullám, Battle Pass

Zajlik az élet az Apex Legends körül – új hős, banhullám, Battle Pass


Az ingyenes battle royale játékra már több mint 50 millióan voltak kíváncsiak, és a Respawn hamarosan új tartalommal örvendezteti meg az aktív játékosokat.

Öt szem közt


Az új FPS közelmúltban lépte át az 50 millió regisztrációt, a fejlesztők pedig egy kis összefoglalóval ünnepelték a játék sikerét, amiből többek között megtudhattuk, hogy a játékosok 31 milliárdszor jelöltek meg valamit az új ping rendszer segítségével, 1.2 milliárdszor aktiválták a hősök ultimate képességét, és 158 milliószor használtak kivégző animációt. A játék tehát rövid idő alatt hihetetlen mértékű népszerűségre tett szert, de a tekintélyes játékosbázis ezalatt nem csak pozitív élményekkel gazdagodott. Tekintélyes hányadát érinti ugyanis a felhasználóknak, akiknek eddig nem azonosított hiba miatt lefagy vagy kilép a játék, a legváratlanabb pillanatokban. A hivatalos fórumokon aktívan reagálnak a megosztott panaszokra, és rendszerdiagnosztikai adatok megosztására buzdítják a hibát tapasztalókat. A munkát nehezíti, hogy a jelenség, a legkülönbözőbb konfigurációkon is előfordul, de ígéretük szerint mindent megtesznek, hogy megtalálják a hibák forrását.

Aki karba fontkézzel is tud selfie-zni


A játékból továbbra is hiányoznak bizonyos funkciók, így nem küldhetünk hibajelentést, nem jelenthetjük közvetlenül a csalókat és a megszakított mérkőzésbe sincs lehetőségünk visszalépni. Ennek ellenére máris rengeteg csalótól szabadították meg a szervereket, a legutóbbi jelentés szerint eddig 355 000 fiókot zártak ki az Easy-Anti-Cheat segítségével. Mivel a játék ingyenes, ez még közel sem elég hatékony megoldás, a napokban én magam is találkoztam speedhacket használó ellenféllel. Jay Frechett, a csapat kommunikációs menedzsere Reddit bejegyzésében arról írt, hogy az Nvidia és az AMD segítségét is igénybe veszik a stabilitás javításához, néhány azonosított problémát pedig már a közeljövőben orvosolni fognak. Mindezek mellett megpróbálnak megoldást találni a trollok és toxikus viselkedést folytatók kiszűrésére is, de az idegesítő- és társaikat hátráltató csapattagok sok más játékban is gondot okoznak, így érthető, hogy a kérdés megoldásához még időre van szükségük. Az egyik nagy kihívás a váratlanul kilépők kezelése, hiszen először azonosítani kell, hogy hiba miatt tűnik-e el valaki, vagy csak azért, mert éppen nem választhatta a kedvenc karakterét. A visszacsatlakozás lehetőségét egyelőre nem kezelik kiemelt helyen, mivel könnyű lehet visszaélni vele, helyette inkább a játék stabilitására fektetik az erőforrásaikat, beleértve az olykor lelassuló szervereket.

Akiknek nem lenne elég gyors a tempó


A vonat február óta száguld, és a felgyorsult tempóhoz szokott játékosok máris új tartalomra éheznek, ez pedig tetszik vagy sem, de a játék hoszú távú sikerének záloga lehet. A napokban ki is szivárgott némi infó a hamarosan érkező frissítésről, ami a fizetős Battle Pass mellett az első szezont is magával hozza majd, egy játszható karakterrel, új fegyverekkel és kozmetikai bővítményekkel. A megjelenést március 12-ére várták, mivel egy véletlen folytán az Originen felbukkant a Battle Pass promóciója, rajta a csomag árával, és az Octane-re keresztelt hőssel. Bár még korai volt az öröm, nem kell már sokat várni, hogy kipróbálhassuk a figurát, a szorgalmasan dolgozó adathalászok pedig már a képességeit is közzé tették. A kiszivárgott képeken szemügyre vehetjük Octane-t, aki mintha csak a Borderlandsből, vagy a Mad Maxből szökött volna át a Titanfall univerzumba, hogy még jobban felpörgesse az eseményeket.

A nyughatatlan


Tulajdonságai és külseje alapján, gyanúsan emlékeztet Anarkira, a Quake Champions cyberpunk hősére is, aki szintén a sebesség megszállotja és az életerejét is pótolhatja menet közben. Octane "Swift Mend" kódnevű passzív képessége, hogy ha nem áll támadás alatt, szép lassan visszatölti elvesztett életerejét, ezzel felturbózva az életcsomagok hatását. Különleges "Adrenaline Junkie" extrájával képes felgyorsulni, és ellenállóvá válik az Arc Star-hoz, vagy Caustic csapdájához hasonló bénító és lassító csapásokkal szemben. Természetesen ez sem működhet megkötések nélkül, a hatás csak 6 másodpercig tart, és használata minden alkalommal 10 százalékot csíp majd le életcsíkjából. Végül a beszédes nevű "Launch Pad" ulti aktiválásával egyfajta kilövőállást helyezhetünk le, így csapatunk képes lesz a gyors helyváltoztatásra, ezzel lehetőséget nyerve a menekülésre, vagy épp egy váratlan támadásra. A Battle Pass tartalma még nem ismert, viszont ha az árát nem módosítják a megjelenésig, 950 Apex Coinért vagy 10$-ért (nagyjából 2800 Ft) élhetünk a lehetőséggel. Közeljövőben érkező pályákról és játékmódokról továbbra sincs hír, az adatbányászok viszont további hősökre utaló nyomokra bukkantak a játék fájljai között, a közösség pedig már is lázas találgatásba kezdett. 

Rajongói spekulációk


A Respawn közleményben reagált a kikerült részletekre, miszerint tudják, hogy milyen izgalmas a kutakodás és a találgatás, de ne vegyük készpénznek a spekulációkat. A különböző karaktermodellek és érdekességek jó része régen elvetett ötletek maradéka, amikkel próbálkoztak, de végül kivágták őket a játékból. Persze nem csak elkaszált elemek kerültek elő, olyasmi is akad ott, ami még csak koncepcióként van jelen, és hosszas munkafolyamat árán érheti el végső formáját, így azt javasolják ezeket csak pletykaként kezeljük. Az új játszható karakter érkezését viszont elismerték, mindössze idő előtt került a felhasználók szeme elé, így türelmünket kérik a küszöbön álló megjelenésig.

2019. 03. 13

Karácsony előtt érkezik az AMD RX 5500?
Még karácsony előtt befut az RX 5500? Az új AMD Radeon videokártya eredményeiről nemrég mi is hírt adtunk, most pedig úgy néz ki, hogy hamarosan le is csaphatunk az első példányokra.  Az értesülés a kínai ITHome-tól származik, miszerint az AMD már a megjelenés részleteiről tárgyal a gyártópartnerekkel, a kitűzött időpont pedig egész pontosan 2019. december 12. A tervek szerint a referencia modellekkel egyidőben egyedi kialakítású, a gyári megoldástól eltérő, és emelt órajelekkel rendelkező változatok is piacra kerülnek majd, ami jó hír, hiszen a tesztek alapján már az alapmodell hűtése is jól sikerült  Az RDNA architektúrát használó NAVI 14 GPU a TSMC 7nm-es gyártástechnológiájával készült, és olyan középkategóriás termékekkel versenyez, mint a háztáji Polaris architektúrát alkalmazó RX 570, RX 580 és RX 590, míg a konkurencia felől a Turing architektúrára építő GTX 1650 SUPER, illetve GTX 1660 érezheti magát veszélyben. Amit már biztosra vehetünk, hogy a 128 bites adatsínnel dolgozó 4GB GDDR6 mellé, az AMD jó szokása szerint 8GB-os változatok is érkeznek, így a tuningra szánt eszközök nem lesznek majd szűkében a fedélzeti memóriának. A GPU Boost és Gaming órajelei 1670, illetve 1845 MHz-en állnak meg, melyek játék alatt nagyjából 110 wattos átlagfogyasztást jelentenek majd, egyetlen 8 pines PCIe csatlakozón keresztül. Hivatalos bejelentés hiányában sem az erősebb XT kiadásról, sem a pontos árról nem tudunk többet, azonban ha minden jól megy, az utóbbira n
A Gigabyte hasznos újdonsága - USB 3.2 Gen2x2 bővítőkártya
Nem cserélnénk alaplapot egy villámgyors USB csatlakozó miatt? A Gigabyte leginkább alaplapjairól és videokártyáiról ismert, ám az utóbbi időben jelentősen bővítették repertoárjukat. Már nem ritkák a márka alá tartozó játékra szánt perifériák, az AORUS brand a prémium kategóriában indul, most pedig a világon elsőként kínálnak bővítőkártyát, nagy sebességű USB 3.2 kapcsolat eléréséhez. Ha külső SSD használatakor szeretnénk kihasználni a nagy sávszélességet, mostantól új fokozatba kapcsolhatunk, egy magányos USB-C konnektoron keresztül. Az újdonság GC-USB 3.2 GEN2X2 néven kerül majd forgalomba, használatához pedig egy alaplapi PCI Express 3.0 x4 csatlakozóra lesz szükség, így vásárlás előtt győződjünk meg róla, hogy rendelkezünk legalább egy szabad PCIE x4, x8 vagy x16 bővítőhellyel. A kártya lelke az AMD TRX40 alaplapokból is ismert ASMedia ASM3242 vezérlő, ami akár 20 Gbps sávszélességet biztosít, vagyis másodpercenként 2.5 Gigabájt adat továbbítását teszi lehetővé. A kártya egyetlen USB-C kimenettel rendelkezik, mellyel kihasználhatjuk a platformban rejlő lehetőségeket, ráadásul a csatlakoztatott eszközünk külön energiaforrás nélkül is működni fog, és természetesen nem válogat az Intel vagy AMD platformok között. Ehhez hasonló sebességet eddig a Thunderbolt 3-tól vártunk, ám az ott biztosított 40 Gbps drágább vezérlőt és kábeleket igényel, ezzel szemben az előző generáció sebességét megduplázó USB 3.2 Gen2x2, bármelyik hagyományos USB-C kábellel elérhetővé teszi a f
Radeon RX 5500 - apró NAVI egy GTX 1060 helyett?
A hivatalos októberi bejelentés után, az AMD végre a középkategóriában is képviselteti magát új, NAVI videokártyával. A friss architektúra visszafogott melegedést, alacsony fogyasztást, halk működést és ismerős teljesítményt nyújt, ára azonban még kérdéses. Bár az AMD eredetileg a konkurens GTX 1650-nel állította szembe, az eddigiek alapján nincs biztonságban a Polaris alapú RX 500 széria sem. A techpowerup és a német Heise tesztjeiben, NVIDIA oldalról egy GTX 1650 SUPER és egy GTX 1660 OC szerepelt, az előző generációt pedig egy RX 580 NITRO + képviselte. A kártya szívét adó NAVI 14, a második RDNA architektúrát alkalmazó grafikus processzor, mely szintén 7nm-es csíkszélességen készült. Az RX 5700-hoz képest természetesen kevesebb részegységgel rendelkezik, konkrétan 1408 shader, 32 raster, és 88 textúrázó a felhozatal. A 24 RDNA számítási egységéből 22-t használ, a két inaktív a várható XT kiadásban kaphat szerepet. Alap órajele 1670Mhz, játékhoz az 1717 MHz-es Game Clock ajánlott, a maximum pedig az 1845 MHz-es Boost Clock. A fedélzeti memória amolyan vegyes csomag, hiszen a régebbi GDDR5 megoldást egyelőre 4GB GDDR6 váltja, 1750 MHz-es frekvenciával, az adatsín viszont 128-bites sávszélességgel bír. A tesztekhez, egy előre összeállított HP Pavilon konfiguráció OEM kártyáját használták, de a gyakorlat azt mutatja, hogy a bolti készletek feltöltésével számíthatunk 8GB-os megoldásra is. Fogyasztás és melegedés tekintetében valóban a GTX 16 szériához áll a legköze
PCX 2006-2019.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres