Igényeld a rendelés feladása során Háztól-Házig garancia szolgáltatásunkat és ha a számlán szereplő bármely termék a garanciakörön belül meghibásodik, ingyenesen feladhatod bármely Posta Ponton, majd javítást vagy cserét követően ingyenesen visszaszállítjuk az általad megadott pontra.
Mire vonatkozik a garancia szállítás?
Egyszeri megváltásával a számlán szereplő bármely termék garanciális meghibásodása esetén jogosult vagy az ingyenes oda-vissza szállításra a termék garanciaidején belül..
Több számla esetén elég egyszer megváltanom a szolgáltatást?
Tekintettel arra, hogy a számlán szereplő termékekhez köthető a szolgáltatás, így külön számla esetében, külön meg kell váltanod, ha szeretnéd több számlán szereplő termékhez is igénybe venni.
Hogyan veheted igénybe, ha valamelyik alkatrész meghibásodik?
Töltsd ki a hibabejelentőt, nyomtasd ki és ragaszd fel a fuvarlevelet a csomagra, majd ezt követően bármely Posta Ponton ingyenesen feladhatod a meghibásodott terméket, melyet javítást vagy cserét követően, ingyenesen visszaszállítunk a korábban megadott pontra. Hibajelentő...
Levásárlás esetében jogosult vagy a szolgáltatásra?
Ha egy termék nem javítható és levásárolod a vételárat az új termékhez abban az esetben leszel jogosult a szolgáltatásra, ha az új rendelés során ezt ismét igénybe veszed.
Miért éri meg?
Garancia szállítással nem a Te gondod a hibás termék elszállítás, szolgáltatásunkkal időt és pénzt spórolosz.