A hibajelentőt belépést követően tudod használni, vagy használd a régi hibabejelentőt ha nem találod a korábbi rendelésedet.
Válaszd ki a hibás terméket tartalmazó rendelést:
Hogyan szeretnéd visszajuttatni hozzánk?
Futárt igénylek (1490 Ft/szállítás, Háztól-házig garanciával ingyenes).
Személyesen beviszem, vagy elküldöm Postán.

FONTOS TUDNIVALÓK!
 
- Az ügyintézés raktárunkba történő beérkezést követően indul.
- A termékhez mellékeld a tartozékait (alaplapi hátlap is) és lehetőleg a csomagolási elemeket is, hogy ezt később ne kelljen pótolnod.
- Ügyelj a szállítás biztos csomagolásra minden esetben, mert a szállítási sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni.
- A gyári csomagolási elemekre ne írj és ne ragassz semmit, lásd el a csomagolást védőfóliával vagy védőpapírral.
- A garanciális ügymenet ideje változó lehet, átlagosan néhány hetet vesz igénybe. A beérkezett eszközöket szakszervizbe továbbítjuk, a bevizsgálás, szervizelés vagy csere itt történik, ezt követően értesítünk e-mailben.
- A nem rendetetésszerű használatból adódó meghibásodások, szakszerűtlen szerelések és/vagy fizikai sérülések garanciavesztéssel járnak. Ennek megállapítása a szakszervizbe továbbítást követően is történhet.
- Összeszerelt számítógépekre is alkatrész garancia vonatkozik, ezért kizárólag a hibás alkatrészt juttasd vissza hozzánk pontos hibaleírással. A számítógép tesztelése feláras szolgáltatás.
- Háztól-házig garancia megléte esetén a meghibásodott termékért ingyenesen futárt küldünk, majd javítást vagy cserét követően ingyenesen visszaszállítjuk, háztól-házig garancia nélkül szállítási díj terheli a küldeményt, mely a visszaszállítás során, egy összegben kerül felszámításra.
- A sérült, garanciavesztes, teszt ok termékek szállítási díja Téged terhel abban az esetben is, ha korábban háztól-házig garancia szolgáltatást váltottál.
- Az elkészült termékeket futárszolgálattal juttatjuk vissza, vagy személyesen is átveheted.
- A gördülékenyebb ügymenet érdekében mellékeld a termékhez is a számla másolatát vagy a számla számát és/vagy a rendelési azonosítót, valamint a pontos hibaleírást. A garanciális vizsgálatot csak a hibaleírásban leadott hibára folytatjuk le, ezért ügyelj a pontos hibaleírás megadására.
 
 
További kérdés esetén a garancia@pcx.hu címen állunk rendelkezésre.
PCX 2006-2017. Kapcsolat: pcx@pcx.hu Minden jog fenntartva