fb pixel code
KATEGÓRIA
Ajánló
2020. 01. 29
Pénztárcabarát AMD konfig a mindennapokra!
2020. 01. 29
NZXT C széria? Új Gold minősítésű tápok korrekt áron
2020. 01. 29
Miért nem szereti Martin az AMD-t? Laza 650 000 forintos "kúposztó
2020. 01. 27
Filléres hatmagos? Ryzen 5 1600 AF, Zen+ magokkal
2020. 01. 27
Hamisított Wraith Prism hűtésre figyelmeztet az AMD!
2020. 01. 25
Élet 60 Hz fölött. Miért válasszunk gamer monitort?
2020. 01. 23
Ismét megizzasztottuk az RX5700XT-t!🔥
2020. 01. 23
Doom Eternal előzetes - elkészült és a tesztelők imádják
2020. 01. 22
Megvalósult az UltraRAM! A Britek fejlett univerzális memóriát alkottak
2020. 01. 22
Őrült szerelők üvöltése! RX5500XT VS GTX1660Ti, Ryzen5 2600X vs Ryzen7 2700X?
2020. 01. 22
Ingyen Freeman? A Half-Life részek most ingyen játszhatók
2020. 01. 21
Control mozi készülhet? A Rogue One írója benne lenne
2020. 01. 21
Kiderült mely Huawei készülékek kapják meg az új frissítést.
2020. 01. 21
Son Goku lenyomja a Jediket is! Jól fogy a Dragon Ball Z: Kakarot
2020. 01. 21
A Dying Light 2 megjelenése is csúszik!
2019. 03. 11

PC-re jön a HALO széria, Control - lenyűgözően fest a Remedy idén érkező akciójátéka

HALO dömping érkezhet PC-re

Februárban még sokan attól tartottak, hogy csak az újgenerációs Microsoft konzolokra érkezik a nagysikerű Xbox exkluzív FPS folytatása.


A rajongók aggodalmára ezúttal hivatalos forrásból érkezett a reakció. Egy Twitter bejegyzés alatt, a sorozat fejlesztésének vezetője, Frank O'Connor hűtötte le a kedélyeket.

Mindenki nyugodjon le, semmi sem változott


A cáfolat mellett egyúttal mindenkit meg is nyugtatott, mivel sokak által várt játék nem csak Xbox One-on, de az eredeti ígéretekhez híven PC-n is játszható lesz. A 343 Industries jóvoltából készülő Halo Infinite ugyan nem számozott címként érkezik, de a sorozat egyenes és teljes értékű folytatása lesz, a főszerepben pedig továbbra is Master Chief-nek örülhetünk. A népszerű, 4 fős kooperatív mód osztott képernyős változatát, valószínűleg továbbra is csak a konzolosok élvezhetik majd, viszont az online multiplayer mérkőzések új életre kelhetnek a 144Hz-es monitorokon. 

Az Infinite előtt felzárkózhatunk


Ez még nem minden, hiszen aki korábban a megfelelő konzolok híján kimaradt a HALO játékokból, az jó eséllyel számíthat korábbi részek PC-s megjelenésére is, és az Infinite előtt akár ezeket is átélheti. A Microsoft "Play Anywhere" szolgáltatásával elindult egy folyamat, melynek köszönhetően már több, népszerű cím is kiléphetett a konzol exkluzív státuszból. Ám ezúttal nem csak közelmúltban megjelent vagy újonnan érkező részekre számíthatunk, tudhattuk meg Brad Sams újságírótól, aki híres a Microsofthoz köthető bennfentes érdekességek megosztásáról. Állítása szerint, a sorozat első négy epizódját, és köztük az első két rész felújított változatát tömörítő Master Chief Collection megjelenésére már nem is kell sokat várni, a hivatalos bejelentésre pedig az E3 konferencián kerülhet sor.


Már szinte kezünkben a Control


A természetfölötti elemekkel tűzdelt, külső nézetes akciójáték lenyűgözően fest és még idén megérkezik

Az Alan Wake-ben még egy kerítést se léphettünk át


A Control-t készítő Remedy Entertainment már szerepelt egy korábbi cikkünkben, ami az Alan Wake apropóján járta körbe kicsit a stúdió munkásságát. A finn csapat legutóbb a Quantum Break-et szállította, amiben olyan nagy hangsúlyt kapott a történetmesélés, hogy a főhős irányítására szinte alig volt lehetőségünk. A hosszas átvezetők és élőszereplős filmbetétek teljesen eluralták a játékidőt, így végül teljes értékű akciójáték helyett, sokkal inkább egy interaktív sci-fi mozit kaptunk. Annyi biztos, hogy a Remedy a kezdetektől nagy hangsúlyt fektetett alkotásaik történetére, ezúttal pedig egy telekinetikus képességekkel bíró hölgyet vezethetünk majd végig a rendkívül látványosnak ígérkező történeten.


A friss videón a projekt vezetője, Mikael Kasurinen mutatja be speciális eszköztárunkat, amiből kiderül, hogy nem csak két lábon járó gravity gunként játszadozhatunk környezetünkkel és ellenfeleinkkel, de a levitációnak hála, bármelyik szuperhősfilmben megállnánk a helyünket. A látottak alapján számos szórakoztató pillanatot teremthetünk képességeink kreatív használatával, néhány támadónkat rövid időre magunk mellé állíthatjuk, és sokszor még módosítható lőfegyverünkre sem lesz szükségünk az eredményes pusztításhoz.

Még a félkész változat is lenyűgöző


A Control fejlesztése már a Quantum Break megjelenése előtt megkezdődött, és az ott debütált Northlight engine felturbózott változatát használja, a szürreális jelenetek és az álomszerűen változó környezet megjelenítésére. A fejlesztők tanultak az elmúlt évek tapasztalataiból, és ezúttal sokkal nagyobb teret biztosítanak a játékosoknak, hogy saját stílusuk szerint éljenek a játék adottságaival. A Max Payne óta megszokhattuk a teljesen lineáris felépítésű történeteket, ám a Control szakítani igyekszik ezzel a szigorú hagyománnyal. Az elsőre szűkösnek tűnő központi épület, számos alternatív terület meglátogatására nyújt majd lehetőséget, és a már bejárt helyiségek átrendezésére is hajlamos, ezáltal eltérő kiterjedésű, és változó felépítésű helyszínekkel gazdagítja a cselekményt. Az ígéretek közt szerepel a nagyfokú újrajátszhatóság is, melynek részeként ellenfeleinket nem csak szűkre szabott, scriptek által meghatározott jelenetsorokban győzhetjük le, viselkedésünk pedig hatással lehet a ránk váró eseményekre.

Szinte úszunk a levegőben, miközben körülöttünk átrendeződik a tér


Az erős narratíva és az utánozhatatlan hangulat, természetesen továbbra is a finn csapat védjegyei maradnak, a gondosan megtervezett sejtelmes és sötét atmoszféra, csak úgy árad az eddig kiadott képekből és videóanyagokból. A fény-árnyék hatások, az egyedi színvilág, a többdiemenziós szerkezetek, a körülöttünk átrendeződő tér, és az interaktívan rombolható környezet közösen gondoskodnak róla, hogy kíváncsiságunk a megjelenésig ébren maradjon. A történet egy természetfölötti jelenségekkel foglalkozó titkos szervezet, a Federal Bureau of Control (FBC) New York-i központjában játszódik. Az Oldest House-ra keresztelt rejtélyes épület, csak kívülről felel meg egy otromba felhőkarcolóval szemben támasztott elvárásoknak, belül ugyanis hajlamos teret adni nehezen magyarázható jelenségeknek, és szokása átjárást biztosítani alternatív világok közt. Egy idegen dimenzióból származó fenyegetés természetesen át is szökik hozzánk, hogy rendesen átrendezze a dolgokat. Főhősünk - a szervezet vezetője, Jesse Faden - egy speciális képességekkel rendelkező fiatal nő, aki az eseményeknek hála, fényt deríthet a képességei hátterében álló, gyermekkori trauma hátterére is. A megjelenés pontos dátuma még nem ismert, de a legfrissebb információk szerint a Remedy 2019 nyarán tervezi kiadni a játékot, mivel májusban még érkezhet olyan cím, ami elterelné róla a figyelmet. Tehát ha minden jól megy, még idén nyáron megnézhetjük, hogyan is hajlítják a teret a Remedy Entertainment alkotói.

2019. 03. 11

NZXT C széria? Új Gold minősítésű tápok korrekt áron
A nem egészen két éve megjelent E széria, a megfizethetőség és a kiváló minőség között próbált egyensúlyt teremteni. Ezzel népszerűvé is vált a vásárlók körében, most pedig itt az új C sorozat, mely ismét a játékosoknak kínál stabil teljesítményt. Folytatja jó szokását az NZXT, és újabb kiváló hatékonyságú, teljesen moduláris tápegységet dob piacra. Az E széria a Seasonic Focus+ Gold termékeire építkezett, így ezúttal is a nagynevű gyártó garantálja, a kritikus fontosságú belső alkatrészek minőségét. A 150 x 150 x 86 mm-es méretek otthoni és szerver kategóriában is bevethetők, vagyis teljesítik az ATX12 v2.4 és EPS12V v2.92 szabványokat. A vállalat elsősorban a játékra épített rendszereket célozza, így ezúttal az 500 wattos kiadás kimarad a keretből. Az induló modell teljesítménye 650 watt, majd ezt követik a 750 és 850 wattos kiadások, természetesen egyaránt 80 Plus Gold minősítéssel. A terhelés alatt termelődő hőségről, mindhárom terméken ugyanolyan 120mm-es, folyadékcsapágyas ventilátor gondoskodik, mely maximum 32.3 decibel zajszinttel operál. Ha nem hajtjuk épp a hardverigényes alkalmazásokat, a Zero-RPM üzemmód kapcsolóját benyomva elérhető a teljes csend is. Amennyiben megfelelő alaplappal bírunk, a legnagyobb 850 wattos modell akár két RTX2080Ti kártya ellátására is képes, legfeljebb nyolc SATA eszköz kíséretében. A legkisebb modellen 3, a többin 6 molex is található, amennyiben rengeteg ventilátorunk, vagy egyéb perifériánk megkövetelné. A 12 voltos ágon szi
Filléres hatmagos? Ryzen 5 1600 AF, Zen+ magokkal
2017-ben a 14nm, es Zen architektúrára építkező Ryzen 5 1600 volt a legjobb választás a megfizethető processzorok között. Egy évvel később pedig a Ryzen 5 2600 és a 12nm-es Zen+ magok érkeztek, hogy ebbe az ársávba jelentős fejlődést hozzanak. Majd jött a Ryzen 5 3600, 7nm-en, nagyszerű magonkénti teljesítménnyel. De akkor mégis mi a Ryzen 5 1600 AF? Tulajdonképpen egy erősen leárazott Ryzen 5 2600, minimálisan gyengébb teljesítménnyel. Első ránézésre a doboz nem árulkodik a különbségről, márpedig ez az 1600, nem az az 1600. A legfurcsább mégis az, hogy az AMD nem új néven dobta piacra, hogy ráirányítsa a figyelmet, egyszerűen csak helyettesíti egy már paicon lévő modelljét. A döntés oka állítólag rémesen egyszerű, ugyanis kifogyóban vannak 14nm-es készletek, így az AMD egyszerűen csak tovább lép 12nm-es gyártásra, és egy módosított 2600-at kínál, még kedvezőbb áron. 6 Zen+ mag, 12 szál, 3.2 Ghz alap frekvencia, 3.6 Ghz Boost órajel, 65 wattos fogyasztás, mindezt nagyjából 85$-os induló összegért, vagyis 30 000 Ft körüli áron. Ez kevesebb mint a fele a 2600-ért megjelenéskor elkért összegnek, mely ekkor 200$ volt, adó, vám és a kereskedők haszna nélkül. A Ryzen 5 2600 teljesítménye viszont több mint csábító azok számára, akik megfizethető áron vágynak korrekt játékos teljesítményre. Akármit is tervez az elkövetkező évekre az AMD, ez a magabiztosság több mint biztató, és már alig várjuk, hogy mire képesek a 4000-es sorozat tagjai. A teszteredmények egyre csak szapor
Hamisított Wraith Prism hűtésre figyelmeztet az AMD!
A gyártó hivatalos közleményben figyelmeztet az ismeretlen eredetű hűtőre A napokban terjedni kezdett a hír, miszerint az AMD frissíti a Ryzen 7 és Ryzen 9 processzorokhoz mellékelt gyári hűtőit. A Wraith Prism RGB modellek általános megítélése pozitív, pláne, hogy az Intel ajándék hűtői kevésbé hatékonyak, a drágább tuning processzorokhoz pedig semmilyen megoldást nem biztosítanak. Bár ebben a kategóriában amúgy is érdemes hatékonyabb hűtőt vásárolni, a Wraith Prism általános felhasználás mellett hibátlanul teljesít, hiszen 100-140 wattos terhelést is képes kezelni. Az ázsiai Xfastest fórum képekkel megerősített pletykája szerint, a 4 hővezető cső (heatpipe) két plusz csővel egészül ki, és a frissebb CPU szállítmányok már az újabb változattal érkezhetnek. A felhasználók közt egyből beindult a vita, miszerint a hat rézcső valójában csak ront majd a hatékonyságon, míg mások azzal érveltek, hogy minden bizonnyal átgondolt döntésről van szó, hiszen az AMD nem lépne meg feleslegesen, egy ehhez hasonló módosítást. Mint kiderült, nem is lép, ugyanis hivatalos nyilatkozatban cáfolta, hogy a híresztelés tárgya hivatalos AMD termék lenne. Ahogy bejegyzésük említi, a harmadik féltől származó hűtő (tehát nem saját, és nem hivatalos partner terméke), valóban a Wraith Prism RGB dizájnját kapta meg, és még a márkajelzést is lemásolta, a cég azonban óvva inti a felhasználókat. Bár megjelenésükben jóformán azonosak az eredeti termékkel, nem felelnek meg az AMD minőségi elvárásainak,
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres