fb pixel code
KATEGÓRIÁK KATEGÓRIÁK
2021. 07. 01

A GTA 6 visszavisz minket Vice City-be

Végre hitelt érdemlő részletek is érkeznek a tömegek által várt játék következő epizódjárólVissza a legendás Vice Citybe.


Kevés téma teszi annyira próbára az emberek internetes tájékozódási képességeit, mint a GTA, melynek soron következő részéről tömegek próbálnak meg nap mint nap új információkat szerezni. Ezt jól tudják a kattintásvadász oldalak és a megélhetési trollok is, hiszen a témában lassan annyi álhír és házilag szerkesztett félrevezető tartalom született, amennyi az UFO-észlelésekről gyártott kamu bizonyítékokkal is felvenné a versenyt, arról nem is beszélve, hogy lassan elég ráírni valamire, hogy GTA 6, még a legócskább videó is tekintélyes kattintásszámot hoz, mielőtt kiderülhetne az átverés. Ezúttal azonban olyan információk kezdtek el szállingózni, melyek hitelesnek tűnnek, például a megjelenés várható idejéről, ami sajnos nincs túl közel.

Optimista rajongók plakáttervei Redditen.


A nagyobb tech- és híroldalak is foglalkozni kezdtek a témával, mivel a Grand Theft Auto következő részéről ezúttal az a Tom Henderson osztott meg néhány részletet, akit a sajtó és a játékosközösség is elismer, többek között a Battlefield 2042-vel kapcsolatos előzetesei miatt, melyek nemrég valósnak bizonyultak. Henderson egy tíz perces összefoglalót készített YouTube-ra, ahol jelzi, hogy ő ugyan nem a játék elsőszámú szivárogtatója, és nem garantálhatja, hogy az elhangzottak száz százalékban igazolást is nyernek majd, ugyanakkor annyi információ hullott az asztalára, hogy érdemesnek tartotta azt egy csokorban a nézők elé tárni. Szó esik a játéktérként szolgáló helyszínről, a főbb karakterekről, sőt, még a megjelenés várható idejéről is, viszont, ha ez a dátum reálisnak bizonyul, akkor a Rockstar stúdiója még bőven a fejlesztés elején járhat, így az elhangzott információk is módosulhatnak, vagy akár teljesen ki is kerülhetnek a képből.

Felejthetetlen kalandok és hangulat. Reméljük visszatérnek.


A játék jelen állás szerint legkorábban 2025-ben kerülhet a boltokba, tehát legjobb esetben is még legalább négy évet kell várnunk, mire újra kirángathatjuk a volánjaik mögül a gyanútlan sofőröket. Ez azt jelenti, hogy ha addig valóban elkészülnek vele, akkor a GTA V és VI között 12 év telik el, ami az eddigi legnagyobb szünet a sorozat történetében. Igaz, akkora ugrás után, amit a ma is népszerű ötödik rész hozott, nem könnyű szintet lépni. Azt se felejtsük el, hogy az öt évig fejlesztett GTA V után időközben megjelent a grandiózus Red Dead Redemption 2 is, melynek elkészítése szintén öt évet vett igénybe. Ami viszont izgalmas lehet, hogy a hatodik rész ismét a legendás Vice Cityben játszódik majd, azonban aki egy mostanában divatos, neonfényben fürdő nosztalgiahullámra vár, az valószínűleg csalódni fog, ugyanis több mint valószínű, hogy a cselekményt modern, illetve jelenkori környezetbe helyezik majd. Ez a döntés állítólag a GTA Online miatt volt indokolt, mert így az érkező tartalmak és frissítések terén a fejlesztők sokkal rugalmasabbak lehetnek.

Rajongói térkép a rajongói Vice City remake-hez.


Ehhez kapcsolódik az egyik legérdekesebb részlet, ami arra utal, hogy a térképünk a játékmenet folyamán folyamatosan változni és alakulni fog. Úgy tűnik, hogy a cselekmény előrehaladtával nem csak újabb területeket látogathatunk meg, de a már megismert pályarészek is jelentősen megváltozhatnak, ezzel minden korábbinál is nagyobb változatosságot biztosítva a történet és a játékélmény fokozásához. Henderson szerint DLC-k és online események hoznak majd be új helyszíneket, és alakítanak majd át meglévőket. Reméljük, hogy mindez csak opcionális extra feladatokat és nem ránk erőltetett, kötelező online jelenlétet jelent, mely a GTA-k híres történetvezetésének rovására mehet. De ha már történet, a küldetéseket ezúttal is több eltérő karakterre szabják majd, valahogy úgy, ahogy az ötödik részben, azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy az 1997 óta létező széria először kaphat női főhőst. Ezt már szinte biztosra vehetjük, azonban egyelőre sem róla, sem a többi karakterről nem tudtunk meg többet.

Először irányíthatunk nőt a játék egyjátékos módjában.


Sajnos ahogy telnek az évek, az előző generációs konzolok tulajdonosai úgy lesznek kénytelenek engedni a reményt, hogy esetleg PS4-en, vagy Xbox One-on is játszhatnak majd új GTA-t, mivel ezek a gépek akkor lesznek tíz évesek. Bár a GTA V annak idején Xbox 360-on debütált és lenyűgözően futott, a GTA VI már kizárólag PlayStation 5, Xbox Series és PC platformokon lesz elérhető. Utóbbira nagyon kíváncsiak leszünk, hiszen a Rockstar játékai nem csak szórakoztatóak, de kiválóan alkalmasak Benchmarknak is, vagyis a PC-k képességeinek tesztelésére. Reméljük addigra azért a hardverek is olcsóbbak lesznek.

2021. 07. 01

Elvérzett az Nvidia VGA-ak bányászat elleni védelme?
A közösség állítólag megtalálta a megoldást, hogy újra teljes erővel bányászhassanak
Fény volt az alagút végén, amikor az Nvidia bejelentette, hogy olyan módosításokat végez új kártyáin, melyek által az új RTX-ek kevésbé lesznek vonzók a kriptovalutákat bányászó vásárlók számára. Kezdetben szoftveres korlátokkal próbálkoztak, ám a meghajtóprogramról még a laikusok is sejtették, hogy nem nyújt majd teljes védelmet, végül az Nvidia maga adott ki egy friss verziót, ami nélkülözte a zárat, így nem is volt szükség tört verzióra. A következő lépésükkel már jóval nagyobbat vállaltak, ugyanis azt ígérték, hogy a jövőben kiadásra kerülő kártyáikat már hardveres korlátokkal látják el, így a gyártósorokról jó eséllyel a valódi játékosokhoz juthatnak. Nos, úgy tűnik, hogy ez sem tartott sokáig.
Az Nvidia még az év első felében beszélt arról, hogy a felhasználói piacon is több kategóriára osztja a videokártyáit, ezáltal már nem csak a Quadro különbözik majd el lényegesen a hagyományos, játékra szánt modellektől. Amellett, hogy az új RTX 3000 szérián hardveresen korlátozzák az Ethereum bányászatakor releváns hash rate-et, megjelennek a CMP chipre épülő, videokimenettel nem rendelkező modellek is. Utóbbi kártyák játékra nem, bányászatra viszont kiválóan alkalmasak, így elméletben mindenkinek lenne sajátja, a másik elől pedig nem érné meg elhalászni az első terméket, amihez csak hozzáférünk. A sajtó ekkor, sőt azóta is a kártyák árának csökkenésére várt, ám az az igazság, hogy ott,
Dust 2 néven érkezik a Cougar új mini-ITX háza
Bár a játékot nem igazán juttatja eszünkbe, azért nem fest rosszul a Cougar új kompakt háza
Rengeteg gépházat találunk a piacon gyártó, formátum és ár szerint is, ám az esetek többségében azért ismerős formákkal és külső jegyekkel találkozhatunk, mivel ahogyan a kereskedelem minden területén, úgy a hardverek és gépházak esetében is meghatározó szerepet játszanak az éppen uralkodó trendek. Éppen ezért lehet kellemes meglepetés a Cougar újdonsága, mely a népszerű Counter-Strike legkommerszebb és egyben legikonikusabb pályája után a Dust 2 keresztséget kapta.
Magam sem kevés időt töltöttem el azon a bizonyos pályán, ám akárhogy is néztem, nem igazán akad olyan részlet a házikón, amivel sikerült volna az azonosítás. Először azt hittem, hogy talán a Desert Sand, avagy sivatagi homok fantázianévvel ellátott arany hatású festés lesz az, ám azon kívül Iron Gray és Space Silver, tehát szürke és ezüst színekben is elérhetővé teszik, így feladtam és inkább a házra koncentráltam. Márpedig van mire koncentrálni, hiszen az ipari, indusztriális, vagy akár katonai hangulat már első ránézésre is árad belőle. Amellett, hogy úgy tűnik, itt mindent a fém ural, ezt az összhatást az oldallapok rögzítéséért felelős kapcsok, a ráccsá összeálló szellőzőpontok és persze a két masszívnak tűnő fogantyú kelthetik bennünk, elragadva a figyelmünket, vagy fintort csalva az arcunkra. Akárhogy is, a Cougar állítása szerint a Dust 2 az igaz LAN Party masinákhoz készült, olyan játékosoknak, akik a n
TV vagy monitor? 4K gamer kijelzők a Gigabyte-tól
A Gigabyte ezúttal nem szórakozott, a méretes 4K kijelzőket hozott, végre magas képfrissítéssel
Néhány éve még bizalmatlanul tekintgettünk a Gigabyte új brandjére, mely az Asus ROG-hoz hasonlóan a gyártó játékosoknak szánt, vagy ha úgy tetszik, gamer termékekeit gyűjtötte egy kalapba. Az egyedi dizájn és a megszaporodott RGB LED-eken azonban hamar túljutottak, ugyanis az alaplapokról és videokártyákról ismert cég előállt első Aourus kijelzőjével, mely 144Hz-es képfrissítését IPS panelen kínálta. Az évek múltak, a Gigabyte pedig alaposan felszívta magát, legutóbb például egészen magasra tette a lécet egy adag 100+ Hz-es, sík képernyős 4K monitorral, az egyiknek ráadásul aligha juthat hely egy átlagos íróasztalon.
Kezdjük a sort a képátlók szerinti emelkedő sorrendben, és mivel két 4K felbontású kijelzőről van szó, nagy a valószínűsége, hogy a kisebb, 32 hüvelykes Gigabyte AORUS FI32U modell lesz a vonzóbb ajánlat. Ez érthető is, hiszen sokan szívesen használnának ilyen terebélyes kijelzőt, ám ebben a kategóriában jóval gyakrabban találkozunk 1440p-s felbontással, ami egyes felhasználók szerint 27 col fölött már nem ideális az alacsony képpontsűrűség miatt. A 4K-s lépcsőfok azonban még ritka, legalábbis, ha magas képfrissítést és játékokra optimalizált terméket szeretnénk, nem csoda, hogy a Gigabyte élt a lehetőséggel. Azt is fontos kiemelni, hogy bár a 4K gaming még nem számít hétköznapi igénynek, az újgenerációs konzolok terjedésével, vagy akár felskálázott képpel má
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
PCX 2006-2021.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...