• logo
    Kategóriák
    Kategóriák
Gondtalan vásárlás, gondtalan használat?

Néha sajnos bejön Murphy alaptétele és ami elromolhat az el is romlik. De vajon hogyan jut el ilyenkor a szervizbe a megvásárolt eszköz? Háztól-házig garanciával ez nem a Te gondod!
A PCX háztól-házig garancia lényegében egy biztosítás, mellyel garantáljuk, hogy az egy számlán megvásárolt termékeket meghibásodás esetén ingyenesen elszállítjuk, majd a javítást vagy cserét követően azt ingyenesen vissza is szállítjuk Neked. Nincs fáradtság, nincs költség, csak egy e-mail és már küldjük is a futárt a meghibásodott alkatrészekért.
 
Mi a teendő, ha meghibásodik?
  • Saját garancialappal rendelkező termékek esetében a garancialapon feltüntetett szakszerviz az illetékes a garanciális ügyintézés tekintetében. (hozzánk is behozhatod, de mi is ugyan abba a szakszervizbe fogjuk eljuttatni).
  • Azokat az eszközöket, melyek nem rendelkeznek külön garancialappal, hozzánk kell eljuttatnod, mi fogjuk továbbítani a nagyker szervizébe.
  • Vásárlásnál váltottál háztól-házig garanciát? Ha igen, nincs más dolgod, mint levelet írni a garancia@pcx.hu címre és mi ingyenesen biztosítjuk a termék elszállítását, majd javítást vagy cserét követően a visszaszállíást. Leveledben írd meg pontosan, hogy milyen számlaszámon és mit vásároltál, mi a pontos hibajelenség, milyen telefonszámon tudunk elérni és hova küldhetjük a futárt a termékért (hétköznap napközben történik a szállítás).
  • Ha elmulasztottad megváltani a háztól-házig garanciát, a Te feladatod a meghibásodott eszközt eljuttatni hozzánk. Amennyiben nincsen erre lehetőséged, kérésedre futárt biztosítunk a mindenkori szállítási díjért cserébe. Térítéses futár igényedet is a garancia@pcx.hu címen tudod jelezni a számla és a termék beazonosításával, a pontos hibaleírással, telefonszámoddal és a hétköznap napközbeni csomagfelvételi címed megadásával.
  • A termék megfelelő célbajutásáért Te felelsz, ezért ha nem személyesen adod le a meghibásodott eszközt, gondoskodj a megfelelő, szállítás biztos csomagolásról.
  • A meghibásodott terméket minden tartozékával és lehetőleg saját csomagolási elemeivel együtt juttasd vissza, hogy ha cserére kerül sor, azt gördülékenyen intézhessük. Ha a tartozékokat kifelejeted a csomagból, és a cseréhez szükségesek, a Te feladatod pótolni azokat. Fontos, hogy pontosan írd le a tapasztalt hibát, mert a szervizben kizárólag az általad leírtak kerülnek kivizsgálásra.
  • A garancia nem vonatkozik fizikai sérült termékekre (pl. nem megfelelő proccesszor behelyezésből adódó tüske hajlás, stb.) és a nem rendeltetésszerű használatból adódó sérülésekre és meghibásodásokra (pl. túlhajtás). Szintén elveszted a garanciát, ha a vonalkód vagy a záró matrica elvész vagy megsérül, ezért ezekre fokozottan ügyelj. A garanciavesztes termékekre a háztól-házig garancia sem érvényes.
  • A szállítás során keletkező fizikai sérülést kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha az átvétel során arrról jegyzőkönyvet vetetsz fel a futárral, ezért bármennyire is siet a futár, ellenőrizd a csomagodat, hogy megrendelésed sérülésmentes legyen és a későbbi bosszúságoktól megkíméld magadat.
  • Adathordozóidról a leadás előtt készíts biztonsági mentést, mert az esetleges adatvesztésért nem tudunk felelősséget vállalni.
  • Célunk, hogy minél kevesebb kényelmetlenséggel járjon egy esetleges meghibásodás (erre hivatott a háztól-házig garancia is), de kérjük, hogy vedd figyelembe, a tényleges szervizelés, javítás vagy csere nem Nálunk, hanem a nagykereskedés szervizében vagy a kijelölt szervizben történik.
  • A gyors és eredményes ügymenet érdekében kérjük, hogy a fentiek szerint járj el, gond vagy probléma esetén keresd bizalommal ügyfélszolgálatunkat, hogy segítségedre lehessünk.
Hibabejelentés: garancia@pcx.hu
PCX 2006-2017. Kapcsolat: pcx@pcx.hu Minden jog fenntartva