Októberben érkezik a Star Wars: Squadrons

Az EA tanult volna a közösség visszajelzéseibõl, és valóban felhagy a lehúzós üzleti modellek erõltetésével? Az új Star Wars: Squadrons állítólag megjelenéskor már a végleges formájában érkezik, és nem tartalmaz majd mikrotranzakciókat sem. Látványos ûrcsatákban vehetünk részt


Az EA hivatalosan is bejelentette új Star Wars univerzumba ágyazott játékát, miután az idõ elõtt felbukkant az Xbox.com digitális áruházában. A bejelentést múlt hétfõn, egy két perces elõzetes követte, mely szokás szerint látványos volt, de a valós játékmenet részleteirõl még semmit nem árult el. Az EA végül 19-én egy jóval informatívabb trailert is elénk tárt, ahol megismerhettük a leglényegesebb részleteket, vagyis csak majdnem, ugyanis a játéköt övezõ üzleti modellrõl nem esett szó. Szerencsére azóta ezt számonkérték a kiadón, aki meglepõ ígéreteket tett.

Az Új köztársaság erõi és a Birodalom maradéka feszülnek egymásnak


A Star Wars: Squadrons a tulajdonképpen a Battlefront játékokból ismerõs ûrcsatákat és ûrhajós összecsapásokat gondolja újra, és emeli át egy önálló játékba, valahogy úgy, ahogy az évek alatt homályba húzódott Skull and Bones tette volna az Assassins Creed: Black Flag kalózos, hajózós játékelemeivel. A Star Wars témájú arcade lövöldék a kilencvenes években virágkorukat élték, és úgy néz ki, hogy most a jelenkori Battlefronttal megszerzett tapasztalatokkal, megpróbálják újraéleszteni a klasszikus X-Wing, TIE Fighter és Rogue Squadron játékok hangulatát, ezúttal kizárólag belsõ nézetben.

Testreszabható és fejleszthetõ jármûvek


Adott tehát egy félig-meddig arcade jellegû akciójáték, mely bár tartalmaz majd valemennyi egyjátékos tartalmat is, elsõsorban a multiplayer élményre koncentrál majd. A Squadrons a klasszikus Star Wars filmek hangulatát igyekszik megidézni, mivel nem sokkal a Jedi Visszatér eseményei utáni idõszakba helyez bennünket, az Új köztársaság és a Birodalom megmaradt erõi közt feszülõ harcok középpontjába. A felvételeken láthatjuk, hogy az összes klasszikus repülõ jármûbe beülhetünk majd, ideértve a Rogue One mozifilmben bemutatott U-Winget is, ráadásul a manõverezésen és puttyogtatáson túl jóval összetettebb feladat vár majd ránk, hiszen a hajónk energiaellátására, védelmi rendszerére és fegyverzetére is ügyelnünk kell, a készítõk tehát szeretnék, ha egy kis idõre valóban pilótának éreznénk magunkat.

Négy harci osztály


Hogy a hajókat még jobban magunkénak érezzük, lehetõségünk lesz fejlesztéseket eszközölni, a fejlõdés lehetõsége viszont meg is kongatta a vészharangot a rajongóknál, hiszen mind emlékszünk a Battlefront játékokban kicsúcsosodó mikrotranzakciós fiaskóra, amit az EA és a DICE stúdió azóta is próbál ellensúlyozni. A Squadronnal kapcsolatos aggályokat az EA-, és az alkotásért felelõs Motive munkatársai is igyekeztek eloszlatni, és kijelentették, hogy minden fejlesztés és kozmetikai extra a játékon belül elért teljesítményünkkel lesz feloldható, ráadásul a 40 dolláros vételáron túl egyetlen fillért sem kell majd fizetnünk. A játék állítólag annyira retro szellemben készül, hogy a sokat vitatott Lootboxokat is fényéves távolságban elkerüli, az úgynevezett „Live service”, vagyis a „játék, mint szolgáltatás” rendszere helyett pedig állítólag egy kész játék érkezik, mely az esetleges javításokon kívül nem kap majd rendszeres frissítéseket.

Változatos megjelenésû pilóták


No de mit is kapunk ezért a 40 dollárért, vagyis nagyjából 12 000 forintért? Annyi biztos, hogy bár errõl is szó esett a legutóbbi elõzetesben, teljesértékû egyjátékos kampányra aligha érdemes számítani, fõleg, hogy nem egy teljesárú játékról van szó. Az élmény legnagyobb részét a kétszer 5 fõs csapatokat egymásnak eresztõ online csaták nyújtják majd, melyek a klasszikus és szeretett helyszínek mellett látványos új csataterekre is beengednek minket, méghozzá a megszokottnál taktikusabb harcrendszer segítségével. A fejlesztést vezetõ Ian Frazer nem csak a monetizációs modellrõl, de a játékmenetrõl is beszélt, miszerint újszerû manõverezési technikákat is bevetnek, így a sebesség és a fékenergia akár „drifteléshez” hasonló agresszív harci mozdulatok kivitelezését is lehetõvé teszi majd. Ezen felül az irányítás finomságára, és a gombkiosztás nagyobb szabadságára is törekedni fognak, így nem csak a PC-s felhasználóknak, de a kontrollerhez szokott játékosoknak is több testreszabhatóságot biztosítanak.

Pár lépés a szimulátorok felé


Az egyik legizgalmasabb információ a teljeskörû VR támogatás híre volt, hiszen a Squadron tovább bõvíti a nagyobb kaliberû A kategóriás VR játékok szûk klubját, ugyanakkor abba is érdemes belegondolni, hogy a virtuális térben megélt szélsebes száguldás, a pörgés és a forgás mennyire lesz elviselhetõ hosszú távon. A játék ráadásul a Playstation 4 saját VR szettjével is játszható lesz, és itt jön a képbe a crossplay lehetõsége, ugyanis a Squadrons átjárást biztosít majd két fõ konzolos platform és a PC rendszerek között.

Ismét eszméletlen látványorgia vár


Az kétségtelen, hogy a felvételek alapján a látvánnyal ezúttal sem lesz probléma, és ha a tartalom minõségi és kellõen bõséges lesz, ezzel a barátságos árszabással újra milliókat rángathatnak vissza a messzi messzi galaxisba. A Star Wars: Squadrons természetesen még karácsony elõtt befut, jelenleg a hivatalos megjelenési dátum október 2, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra egyaránt.

2020. 06. 23

Hangfal zúgás megszüntetése: 10 ok, ami a háttérben állhat

Hangfal zúgás megszüntetése: 10 ok, ami a háttérben állhat
A hangfal zúgás az egyik legidegesítőbb probléma, amivel találkozhatsz otthon vagy a stúdióban. Nemcsak a zene élvezetét rontja el, hanem komoly frusztrációt is okozhat, ha nem tudod pontosan, miért jelentkezik. Szerencsére a zúgás hátterében gyakran egyszerű okok állnak, és a megfelelő lépésekkel könnyen orvosolható.
Ebben a cikkben áttekintjük a tíz leggyakoribb okot, ami miatt a hangfalad zúg, és adunk tippeket a hangfal zúgás megszüntetése érdekében.
Aktív hangfal alapzaj, amikor a készülék maga zajforrás
Csatlakozási hibák és rossz kábelek
Földhurok megszüntetése: a hálózati problémák árnyékában
Interferenciák és külső zavarok
Hangerő és érzékenység beállítása
Hangkártya és számítógépes rendszerek
Környezeti zaj és akusztika
Elektronikai alkatrészek kopása
A rendszer összhangja és a beállítások optimalizálása
Gyakran ismételt kérdések
Összegzés
Aktív hangfal alapzaj, amikor a készülék maga zajforrás
Sok esetben a zúgás nem kívülről, hanem a hangfalból magából ered. Az aktív hangfal alapzaját sokszor nem lehet teljesen kiküszöbölni, hiszen a beépített erősítő és az elektronika mindig hordoz magában egy kis háttérzajt. Ez különösen hallható csendes pillanatokban vagy nagy érzékenységű beállításoknál. Ha a zúgás itt jelentkezik, érdemes ellenőrizni, hogy a hangfal csatlakoz

Hangfal választás: 10 tipikus hiba, amit érdemes elkerülni

Hangfal választás: 10 tipikus hiba, amit érdemes elkerülni
A hangfal választás izgalmas, de sokszor bonyolult folyamat, és könnyen beleeshetsz olyan hibákba, amik hosszú távon bosszantóak lehetnek.
Ebben a cikkben végigvezetlek a leggyakoribb bakikon, amiket a vásárlás során érdemes elkerülni, és segítek, hogy a döntésed megalapozott legyen, legyen szó akár otthoni zenehallgatásról, akár komolyabb házimoziról.
1. Nem gondolsz a szoba adottságaira
2. A wattok és teljesítmény félreértése
3. Nem döntöd el, aktív vagy passzív
4. Csak a kinézet számít
5. A tesztelés hiánya
6. Nem mérlegelted a zenehallgatási szokásaidat
7. A kiegészítők figyelmen kívül hagyása
8. Túl magas elvárások reális keret nélkül
9. Ár és érték eltorzítása
10. Hosszú távú karbantartás figyelmen kívül hagyása
Gyakran ismételt kérdések
Összegzés
1. Nem gondolsz a szoba adottságaira
Az egyik leggyakoribb hiba, amikor valaki a hangfalakat pusztán az ár vagy a dizájn alapján választja, és nem veszi figyelembe, hogy mekkora vagy milyen akusztikájú helyiségbe kerülnek. Egy nagyobb, nyitott térben más típusú hangfalra lesz szükséged, mint egy kisebb szobában. Ha nem figyelsz erre, könnyen előfordulhat, hogy a hangzás tompa vagy torz lesz, hiába választottad a legjobb hangfal modellt. A szoba mérete, a falak anyaga, a bútorok elhelyezése mind hatással van a hangfal teljesítményére. Érdemes akár mérőmi

Hangfal tuning: 8 módszer, hogy jobb hangzást érj el otthon

Hangfal tuning: 8 módszer, hogy jobb hangzást érj el otthon
A hangfal tuning az a téma, amibe előbb vagy utóbb minden zenerajongó és házimozi tulajdonos belefut, amikor érzi, hogy a rendszerében több van annál, mint amit hall. Sokszor nem az a gond, hogy rossz a hangfalad, hanem az, hogy nincs kihozva belőle az, amire valójában képes.
Ebben a cikkben végigvezetlek azokon a területeken, ahol a legnagyobb javulást lehet elérni, különösebb varázslat vagy drága eszközök nélkül, tapasztalatra és akusztikai alapelvekre támaszkodva.
A hangfalak elhelyezése mint alap
Szobaakusztika és visszaverődések kezelése
Stabil alátámasztás és rezgéscsillapítás
A hangfal belső világa és a komponensek szerepe
Kábelezés és jelút tisztasága
Elektronika és meghajtás összhangja
Finomhangolás hallgatással és türelemmel
Hangfal tuning házilag és hosszú távú szemlélet
Gyakran ismételt kérdések
A hangfalak elhelyezése mint alap
A jó hangzás ott kezdődik, ahol a hangfal áll. Meglepően sok rendszer szól tompán vagy aránytalanul csak azért, mert a doboz túl közel van a falhoz, sarokba van szorítva, vagy nem a hallgatási pontra van irányítva. A térben való elhelyezés hatással van a basszus mennyiségére, a sztereó képre és arra is, mennyire érzed természetesnek a hangot. Érdemes időt szánni arra, hogy centiről centire kipróbáld a pozíciókat, mert ez az a terület, ahol a legtöbbet nyerhetsz pusztán fi
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned.

Légy naprakész!
PCX 2006-2025.
Kapcsolat: [email protected]
Cookie / süti kezelés Az oldalon cookie-kat használunk, melynek részleteit itt találod.