fb pixel code
KATEGÓRIA
Ajánló
2019. 11. 15
Mit tudnak az AMD videokártyák és hogy fűtenek? RX5700XT, RX5700X, RX590, RX580, RX570
2019. 11. 14
Szoftveres Ray Tracing? Letölthető a Crytek új benchmarkja
2019. 11. 13
Harc WQHD felbontáson - RTX 2060 SUPER vs. RX 5700 számítógép teszt
2019. 11. 12
Poszt-apokaliptikus futárszolgálat - Előrendelhető PC-re a Death Stranding
2019. 11. 12
Warcraft III Reforged - visszatér a legendás stratégia, már játszható a béta
2019. 11. 11
Lebukott a 64 magos AMD processzor - közeleg a TR 3990X
2019. 11. 08
Van élet odakint? - The Outer Worlds bemutató
2019. 11. 08
AMD vagy Nvidia? Radeon RX5700 vagy RTX2060 Super?
2019. 11. 07
Év végi AMD bejelentés! - Ryzen 9 3950X és 3. generációs Threadripper processzorok
2019. 11. 06
A pokol kapujában – bemutatkozott a Diablo IV
2019. 11. 06
Miért füstöl az AMD-s konfig? Ryzen 3600, Radeon 5700XT és egy hihetetlen szerelés.
2019. 11. 04
A legerősebb Intel? 8 x 5GHz? Itt az i9-9900KS processzor
2019. 10. 31
Hogyan épül a merev csöves számítógép? Most elmondjuk és megmutatjuk.
2019. 10. 30
GTX 1650 és 1660 SUPER - újra lecsapott az Nvidia
2019. 10. 29
Kit érdekel, hogy neked mennyire jó szerelni? Az 1,1 gurigás számítógép.
2019. 04. 15

Az erő legyen velünk - itt a Star Wars Jedi: Fallen Order előzetese

Kizárólag a történetre és az egyjátékos élményre koncentráló játékot ígér az EA

Az év elején még arról szóltak a hírek, hogy a feloszlatott Visceral Studios Star Wars játékát végül az EA Vancouver sem készítheti el, ugyanis jó eséllyel annak a fejlesztésnek is befellegzett. Most viszont megérkezett a Star Wars Jedi: The Fallen Order előzetese, néhány határozott ígéret társaságában.


Lassan csepegteti az infót az EA, hiszen magáról a játékról eddig még semmi konkrétat nem láthattunk, az új előzetessel viszont legalább egy megjelenési dátumot kaptunk. Ennek ellenére a rajongók továbbra is bizalmatlanok, hiszen az elmúlt évek tapasztalatai alapján az EA nem igazán foglalkozik mással, mint multiplayer élményre koncentráló címekkel, amelyek többnyire tartalomhiányosan, fizetős DLC-k gyűrűjében érkeznek, és elengedhetetlen elemük a mikrotranzakciós rendszer is.

Hiszem ha látom?


Ez az irányvonal idén megváltozhat, hiszen a kiadó több alkalommal is leszögezte, hogy se multiplayer, se mikrotranzakció nem képezi részét a játéknak, ellenben erős történetet és egyszemélyes élményre koncentráló játékmenetet ígérnek a távoli galaxis rajongóinak. A recept papíron jól mutat, és a játékot készítő Respawn Entertainment is magabiztos csapatnak tűnik. Bár a legutóbbi produkciójuk pont egy multiplayer cím volt, az Apex Legends fogadtatását és népszerűségét tekintve, a munkájukat nem érheti komoly kritika. A két Titanfall tömeges népszerűsége sem a minőség oltárán vérzett el, inkább a kiadó volt az, aki nem fektetett erőt a játékok promóciójába. Ezek után a Fallen Order egy külső nézetes akciójáték lesz, de bízunk benne, hogy ezt az akadályt képesek lesznek leküzdeni. Az új reményt pedig ezúttal nem a Skywalkerek szolgáltatják majd, hanem az egyenesen hat fős írói gárda, közöttük Chris Avellon-nal, aki a Star Wars világában is több ízben lerakta már a bélyegét.

Lehúznátok az ablakot?


A történet a Sithek Bosszúját követő sötét években játszódik, mikor a felemelkedő Birodalom kíméletlenül kutatja fel és vadássza le, a galaxis legkülönfélébb zugaiban bujkáló Jediket, a kegyetlen 66-os parancs túlélőit. Mi egy leszünk a kevesek közt, méghozzá egy Padawan, aki tanulmányait félbe hagyva menekülésre és rejtőzködésre kényszerült. Természetesen a végzetünk előbb-utóbb utólér minket és lelepleződünk, így hacsak bele nem futunk egy alkalmas mesterbe, egyedül kell felkészülnünk a kíméletlen Birodalmi Inkvizítorokkal folytatott küzdelemre. A trailer alapján utunkat baráti erők és szövetségesek is keresztezik, állandó társunk pedig természetesen egy aranyos kis droid lesz, név (vagy típus) szerint BD-1, akit állítólag fejleszthetünk is. Képességeknek azért mi sem leszünk híján, így mindenképp számíthatunk majd látványos fénykardos trükkökre és erőhasználatra, a készítők pedig azt állítják, hogy igyekeznek egy mély, de mindenki számára élvezetes harcrendszert alkotni.

Yoda már főzi a vacsorát, vagy csak a mocsári gázokat érzem?


A menekülés elvileg változatos helyszíneken zajlik majd, így a zsúfolt nagyvárosoktól, a Dagobah féle mocsárvidékekig, sokféle terepet bejárhatunk majd, és számíthatunk néhány klasszikus karakter felbukkanására is, ám ők még valahol a gameplay felvételekkel együtt rejtőzködnek. Utunk legelső helyszíne Cal a Bracca, csak egy lesz a számos új bolygó közül, és én már azért is kíváncsian várom a játékot, hogy megismerhessem, milyen világokkal bővítették a Star Wars univerzumát. Most ugyan ismét hatalmas Star Wars dömping van, a Fallen Order trailere szinte a mozis és sorozatos bemutatókkal egyszerre érkezett, a játékmenetet bemutató részletekre viszont talán egészen nyárig is várnunk kell, pontosabban a júniusi E3 rendezvényig. Ami biztos, hogy A Star Wars Jedi: Fallen Order november 15-én jelenik meg PC-re, illetve PlayStation 4 és Xbox One konzolokra.

KD - PCX

2019. 04. 15

Szoftveres Ray Tracing? Letölthető a Crytek új benchmarkja
Szoftveres Ray Tracing? Letölthető a Crytek saját benchmarkjaRTX nélkül működik, és meglepően gyors a Crytek megoldása Az RTX videokártyákkal a nagyközönség számára is elérhetővé vált a sugárkövetés, azonban a kevés támogatott játék, és a bekapcsolás után tapasztalt teljesítménycsökkenés miatt, sokan már előre temetni kezdték. Bár egyre több játékstúdió épít az NVIDIA módszerére, azóta több fejlesztő is saját, célhardvertől független megoldás fejelsztésébe kezdett. A legendásan gépigényes Crysis alkotói, márciusban már bemutatták saját készítésű eljárásukat, mely nem igényli a Turing kártyákban található RT magok használatát, de független a DirectX Raytracing-től is, melyet a Microsoft fejleszt. A projekt tömör lényege, hogy leküzdje a technológia alkalmazását megnehezítő hardveres és szoftveres akadályokat. A csapat néhány éve, már sikereket ért el a SVOTI (sparse voxel total illumination) technikával, ami PC-re is elhozta a régóta várt globális megvilágítást. Erre épül és ezt fejleszti tovább az új módszer, mellyel valósághű tükröződés szimulálható, valós időben. A lehetőségek száma szinte végtelen, az árnyékoktól elkezdve rengeteg dolog kiszámítható vele, ám egyelőre a tárgyak visszatükrözésére fókuszálnak. A demót elindítva mi is kipróbálhatjuk, hogyan birkózik meg gépünk, a játékoknak látványos vizuális ugrást jelentő feladattal. A Neon Noir című benchmark mostantól mindenki számára elérhető, a letöltéshez csak egy Crytek Marketplace regisztrációra lesz szüksé
Poszt-apokaliptikus futárszolgálat - Előrendelhető PC-re a Death Stranding
Az év legmegosztóbb sci-fi kalandja előrendelhető PC-re PlayStation 4-en már játszható a Death Stranding, 2020-tól azonban véget ér a konzolos exkluzivitás Hideo Kojima neve az utóbbi években kevés gamer figyelmét kerülhette el, hiszen a különc művész státuszt maximumra járató fejlesztő mindent elkövetett, hogy önálló projektje figyelmet kapjon. A 2016-ban bejelentett játék elkészült, megjelent, és végre kiderülhet, mit is takar a végletekig feszített titokzatoskodás, és a következetesen levezényelt reklámhadjárat. Bár a játék fejlesztése szoros együttműködésben zajlott a Sony-val, jövőre a PC-s közönség is kiveheti a részét az egyedi megközelítésű kalandjátékból, ugyanis a megjelenéssel egyidőben megnyílt az előrendelés lehetősége is. Aki rendelkezik a PS4-es változattal, az bizonyára örömmel fogadta a teljes körű magyar fordítást, így reméljük, hogy a feliratozás a PC-s változatot sem kerüli majd el. Az előzetes félelmekkel ellentétben, nem csak az Epic Games Store kínálatában lesz elérhető, tehát Steamen is megtaláljuk, egységesen 60€-ért, vagyis nagyjából 20 000 Ft-ért. Az alkotó nevével egybeforrtak az olyan fogalmak, mint a rétegelt történet, az elvont megközelítés, és a rendhagyó játékmenet, a konzolos kiadásról készült tesztek pedig már fellelhetők, és sok ponton igazolják az előzetes sejtéseket. A sci-fi és természetfeletti elemeket házasító világ megismeréséhez, egy aprólékos, türelmet igénylő kalandon át vezet az út. Igazi rétegjátékról van tehát szó,
Warcraft III Reforged - visszatér a legendás stratégia, már játszható a béta
Visszatér a világ egyik legsikeresebb stratégiai játéka Bár nem új epizódról van szó, bizonyára sokan várják a klasszikus Warcraft III felújított változatát is A Blizzard tavaly bejelentette, most október végén pedig elindította a zárt bétát. A 2002-es játék felújított változata Reforged névre hallgat, és a Frozen Throne néven megjelent nagysikerű kiegészítőcsomagot is magában foglalja majd. A zárt kapuk mögött zajló próbaidőszakban, elsőként a Spoils of War kiadás előrendelői vehetnek részt, akik jelenleg a többjátékos módot tesztelhetik. A limitált változatban gyelőre csak a Human és Orc fajok elérhetők, és 1v1 vagy 2v2 módok játszhatók. Idővel az alapváltozat előrendelői is bekapcsolódhatnak a tesztelésbe, és minden bizonnyal játszhatóvá válnak az Elfek is, egyéb játékmódok kíséretében. A Blizzard néhány kiválasztott játékosnak már október elejént megadta a lehetőséget, hogy elsőként vegyenek részt a bétában, így néhány kiszivárgó kép után, végre mozgásban is megmutatkozik a játék. A rögzített multiplayer meccseken keresztül láthatjuk, mekkora törődést kapott a vizualitás, idő közben pedig egyéb részletekre is fény derült. Nem rebootról, de nem is remakeről van szó, a remaster keretében viszont alaposan csiszoltak a modelleken, a felhasználói felületet, a menüt és a pályát pedig a jelenleg divatos képernyőfelbontásokhoz igazították. Aki tehát egyfajta ultrarealisztikus újragondolásra várt, az rossz helyen keresgél. A Blizzard ezúttal a Warcraft III időtáll
PCX 2006-2019.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres