fb pixel code
KATEGÓRIA KATEGÓRIA
Ajánló
Vadállatok a szorítóban. Melyik a jobb, 10700K vagy 9900K? 🔥
A Linux megalkotója rendesen lehordta az Intelt
Még több reklámmal bombáz minket a YouTube
Lezajlott az első Ubisoft Forward
Vége a kivédhetetlen emelt díjas hívásoknak?
Az Nvidia már az Intelnél is értékesebb
Szépen nőttek a PC-eladások a járvány miatt
Majdnem 900 milliós büntetés félrevezető hirdetések miatt
Brutális AORUS konfig közel 800 000 forintért!
Baleset áldozata lett az MSI elnöke
Univerzális csatlakozás - Bemutatkozott a Thunderbolt 4
Az új VVC kodek 50%-kal csökkenti a 4K videók méretét
Killing Floor 2, Lifeless Planet és The Escapist 2 ingyen!
5G-s gyorsulás? Hálózati fejlesztések Magyarországon
Vasárnap ingyen miénk lehet a Watch Dogs 2
2019. 11. 12

Poszt-apokaliptikus futárszolgálat - Előrendelhető PC-re a Death Stranding

Az év legmegosztóbb sci-fi kalandja előrendelhető PC-re

PlayStation 4-en már játszható a Death Stranding, 2020-tól azonban véget ér a konzolos exkluzivitás


Hideo Kojima neve az utóbbi években kevés gamer figyelmét kerülhette el, hiszen a különc művész státuszt maximumra járató fejlesztő mindent elkövetett, hogy önálló projektje figyelmet kapjon. A 2016-ban bejelentett játék elkészült, megjelent, és végre kiderülhet, mit is takar a végletekig feszített titokzatoskodás, és a következetesen levezényelt reklámhadjárat. Bár a játék fejlesztése szoros együttműködésben zajlott a Sony-val, jövőre a PC-s közönség is kiveheti a részét az egyedi megközelítésű kalandjátékból, ugyanis a megjelenéssel egyidőben megnyílt az előrendelés lehetősége is. Aki rendelkezik a PS4-es változattal, az bizonyára örömmel fogadta a teljes körű magyar fordítást, így reméljük, hogy a feliratozás a PC-s változatot sem kerüli majd el. Az előzetes félelmekkel ellentétben, nem csak az Epic Games Store kínálatában lesz elérhető, tehát Steamen is megtaláljuk, egységesen 60€-ért, vagyis nagyjából 20 000 Ft-ért.

Ha hiányolnánk az akciót, itt valószínűleg átgondoljuk a dolgokat


Az alkotó nevével egybeforrtak az olyan fogalmak, mint a rétegelt történet, az elvont megközelítés, és a rendhagyó játékmenet, a konzolos kiadásról készült tesztek pedig már fellelhetők, és sok ponton igazolják az előzetes sejtéseket. A sci-fi és természetfeletti elemeket házasító világ megismeréséhez, egy aprólékos, türelmet igénylő kalandon át vezet az út. Igazi rétegjátékról van tehát szó, ami az instant sikerélmény és a sodró lendület helyett, a játékosok türelmét és figyelmét kívánja. Ezt az előzetesen csak "futárszimulátornak" csúfolt cím, nagyjából 60 órásra tehető játékideje is megerősíti.

Ha épp nem holtak elől menekülünk, lesz miben gyönyörködnünk


A legtöbb beszámoló szerint, akit nem rettent el a lassan kibontakozó narratíva, vagy a nem éppen könnyednek szánt hangulat, az egy különleges élmény részese lehet. A Death Stranding személyes drámákkal, sűrűn adagolt társadalomkritikával, ötletes játékmechanikai megoldásokkal, és garantáltan epikus jelenetekkel szolgál majd. A játék motorjával készült átvezetők minőségét, a karakterekhez megnyert színészeket, a zenéket, illetve a várható játékidőt tekintve, egy elsőosztályú sorozatot is kapunk a pénzünkért. Persze csak ha ízlésünk sikeresen találkozik az alkotó szándékával.

Ha nem bírjuk idegekkel, inkább bele se kezdjünk


A jövő évben esedékes megjelenésig bőven van időnk eldönteni, hogy megkockáztatjuk-e a vásárlást, az extrém körülmények között futárszolgálatot teljesítő Sam minden bizonnyal szolgál majd néhány különleges pillanattal. Aki már tudja, hogy inkább valami könnyedebb, akciódúsabb kalandra vágyik, november 15-én lecsaphat a Star Wars Jedi: Fallen Order-re.

2019. 11. 12

A Linux megalkotója rendesen lehordta az Intelt
A közismert operációs rendszer készítője szerint az Intelnek vissza kéne térnie az alapokhoz  Linus Torvalds népszerű és egyben erősen megosztó alakja az informatikának. A legtöbben elsősorban a nyílt forráskódú Linux rendszermag készítőjeként ismerhetik, melynek fejlesztését (kisebb szünetekkel) a rendszer 1991-es bemutatása óta ő is vezeti. A szakember közismert kíméletlen őszinteségéről és nehéz személyiségéről, és egy ideje nem rejtegeti véleményét a piacvezető processzorgyártókról sem. A legutóbb például májusvégi bejelentése kapott sajtóvisszhangot, mikor bejelentette, hogy 15 év után először AMD-vel szerelt asztali gépre váltott. Ekkor még csak örömét fejezte ki a korábbinál háromszor gyorsabbnak titulált Threadripper-es masina iránt, és semmi különösen rosszízű megjegyzést nem tett az őt hosszú éveken át ellátó platform gyártójára, most viszont újabb bejegyzést közölt, méghozzá jóval kritikusabb hangnemben. A realworldtech.com-on (független informatikai oldal) olvasható, Linux fejlesztői levelezőlistán közzétett néhány bekezdésben, az Intel tervezőmérnökeihez intézett néhány keresetlen szót. A vita alapja az Inteles AVX-512 utasításkészlet volt, mellyel kapcsolatban azt reméli, hogy a fejlesztés „fájdalmas halált hal”, így az Intel talán végre elkezd „valódi problémákkal” foglalkozni. Torvalds szerint érdemi fejlesztések helyett az Intel olyan "varázslatos" utasításokat készít, melyek kizárólag azt a célt szolgálják, hogy felpumpálj
Még több reklámmal bombáz minket a YouTube
Az új hirdetéskezelési szabályok nem könnyítik meg a tartalomfogyasztást  Ahogy a Google, úgy a tulajdonában álló YouTube is hosszú ideje reklámokból szerzi bevételének legnagyobb részét, ám azt sokan elfelejtik, hogy a saját videót készítő magánszemélyek is a nézők által megtekintett reklámok után kaphatnak anyagi juttatást. A 9to5google.com értesülései szerint, a hamarosan életbe lépő módosított szabályzat azonban tovább csavar a fennálló helyzeten, és míg a videókészítők helyzetét tulajdonképpen építi, az általános felhasználói élményt érezhetően rombolni fogja. Azt minden néző tapasztalhatta már, hogy a YouTube az utóbbi hónapokban egyre agresszívebb hirdetéspolitikát alkalmaz, és a feltételes szabadságot kínáló Prémium előfizetésről is minden második pillanatban tájékoztat minket, nehogy lemaradjunk róla. Az érme másik oldalán persze ott vannak az alkotók, illetve tartalomkészítők, akik eddig úgy tehettek szert hirdetésekből származó bevételre, ha a feltöltött anyaguk hossza nem volt rövidebb 10 percnél, így olyankor nem csak a videó elején számíthattunk meglepetésre, de a reklám akár félúton is megszakíthatta az adást. Nos ezt az időlimitet hamarosan 8 percre csökkentik, így mostantól még sűrűbben találkozhatunk élményromboló reklámblokkal, és jó eséllyel a zeneszámok csúcspontjainál is érdemes számítani a finoman szólva oda nem illő tartalmak felbukkanására. A változtatáshoz kapcsolódik, hogy lejátszást megakasztó reklámok lehetősége mostantól alapbeállítás
Lezajlott az első Ubisoft Forward
Nagyjából az előzetes várakozások szerint alakult a Ubisoft online eseménye  Sok érdekességgel, de kevés váratlan meglepetéssel szolgált az újdonsült Ubisoft Forward esemény, mely a francia kiadó online közvetítéssorozatának első adása volt. Ez igaz a nézőknek ajándékként felkínált digitális tartalmakra is, hiszen jóformán borítékolható volt, hogy az előre beharangozott ingyenes Watch Dogs 2-t lehetetlen lesz az esemény ideje alatt beszerezni. A szerverek természetesen letérdeltek a végtelen mennyiségű érdeklődő miatt, akik egyszerre próbáltak bejelentkezni a Ubisoft rendszerébe. A kiadó gyorsan meg is próbálta elejét venni a felháborodásnak, és jelezte, hogy mindenki hozzájut majd a digitális ajándékokhoz, most inkább élvezzük a showt. A játékbejelentésekkel szolgáló előre rögzített adásban, az utóbbi időszakban reflektorfénybe helyezett játékokról volt szó, így aki esetleg az elhanyagoltnak tűnő fejlesztésekre volt kíváncsi, az nagy valószínűséggel a hivatalosan is bejelentett, következő Forward eseményen kaphat választ a kérdéseire. Most az újdonságok közül elősorban a Watch Dogs Legion, az Assassin’s Creed Valhalla, a Hyper Scape és a merő véletlenségből „kiszivárgott” Far Cry hatodik része került előtérbe, melyek valójában bőségesen elegendő tartalommal szolgáltak egy rövid összefoglaló megtöltésére. A bemutatók mellett azért szántak időt mobilos címekre, illetve a több éve piacon lévő multiplayer játékokra is, például köszönetet mondtak az öt
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...