fb pixel code
KATEGÓRIA
Ajánló
2019. 12. 09
Ismét sokkol a 2K Games – új fejlesztőcsapat, új BioShock
2019. 12. 02
Karácsony előtt érkezik az AMD RX 5500?
2019. 12. 02
A Gigabyte hasznos újdonsága - USB 3.2 Gen2x2 bővítőkártya
2019. 11. 25
Radeon RX 5500 - apró NAVI egy GTX 1060 helyett?
2019. 11. 22
RTX 2080 Ti SUPER – Az NVIDIA mégis megcsinálja?
2019. 11. 21
Nagy Radeon teszt! - Öt RX kártya és egy i9-9900K
2019. 11. 20
Filléres processzor Ryzen alapokon? - Athlon 3000G
2019. 11. 20
Munkára fel - AMD Radeon Pro W5700 videokártya
2019. 11. 20
Egyensúlyt hoz az erőbe? - Star Wars Jedi: Fallen Order bemutató
2019. 11. 18
Nem játék? Új grafikus architektúra az Inteltől!
2019. 11. 14
Szoftveres Ray Tracing? Letölthető a Crytek új benchmarkja
2019. 11. 13
Harc WQHD felbontáson - RTX 2060 SUPER vs. RX 5700 számítógép teszt
2019. 11. 12
Poszt-apokaliptikus futárszolgálat - Előrendelhető PC-re a Death Stranding
2019. 11. 12
Warcraft III Reforged - visszatér a legendás stratégia, már játszható a béta
2019. 11. 11
Lebukott a 64 magos AMD processzor - közeleg a TR 3990X
Tesztek
Ismét sokkol a 2K Games – új fejlesztőcsapat, új BioShock
A 2K Games bejelentette, hogy köteléke új stúdióval bővül, ám az igazi meglepetést a közkedvelt játéksorozat folytatásának híre okozta Nagyjából egy hónappal ezelőtt kapott szárnyra a híresztelés, miszerint a 2K új fejlesztőgárdát verbuvál, akik egy még be nem jelentett címet készítenek. A pletykák új BioShock érkezéséről szóltak, mivel kiderült, hogy a korábbi epizódok több fejlesztője is érintett az ismeretlen, új projektben. A találgatásnak most vége, a kiadó bejelentette Cloud Chamber névre hallgató új csapatát, mely hivatalosan is a következő BioShock-on dolgozik. Kelley Gilmore, a kollektíva feje nagyjából így fogalmazott: „a Cloud Chambert azért alapítottuk, hogy felfedezésre váró világokat alkossunk, - a hozzájuk tartozó történetekkel - hogy feszegessük a videojátékok lehetőségeit és határait.” A kissé triviális köszöntőn túl elmondták, hogy a stúdió tapasztalt alkotók gyülekezete, a fedélzeten több korábbi BioShock fejlesztővel, akik mind elkötelezettek az franchise mellett, továbbá hálásak, hogy ők lehetnek azok, akik az elkövetkező években a gondját viselhetik az ikonikus címnek. Sajnos megjelenésre még várnunk kell, a titokban indult munka még korai fázisában van. Tekintve, hogy a harmadik, BioShock Infinite néven megjelent epizód már hat éves, a bizonyosság, hogy új rész érkezik, segít átvészelni azt a további néhány évet, ami a széria kedvelőinek, rajongóinak egészen izgalmas időszak lesz. Aki valamiért kihagyta volna, a 2007-es első, és
Karácsony előtt érkezik az AMD RX 5500?
Még karácsony előtt befut az RX 5500? Az új AMD Radeon videokártya eredményeiről nemrég mi is hírt adtunk, most pedig úgy néz ki, hogy hamarosan le is csaphatunk az első példányokra.  Az értesülés a kínai ITHome-tól származik, miszerint az AMD már a megjelenés részleteiről tárgyal a gyártópartnerekkel, a kitűzött időpont pedig egész pontosan 2019. december 12. A tervek szerint a referencia modellekkel egyidőben egyedi kialakítású, a gyári megoldástól eltérő, és emelt órajelekkel rendelkező változatok is piacra kerülnek majd, ami jó hír, hiszen a tesztek alapján már az alapmodell hűtése is jól sikerült  Az RDNA architektúrát használó NAVI 14 GPU a TSMC 7nm-es gyártástechnológiájával készült, és olyan középkategóriás termékekkel versenyez, mint a háztáji Polaris architektúrát alkalmazó RX 570, RX 580 és RX 590, míg a konkurencia felől a Turing architektúrára építő GTX 1650 SUPER, illetve GTX 1660 érezheti magát veszélyben. Amit már biztosra vehetünk, hogy a 128 bites adatsínnel dolgozó 4GB GDDR6 mellé, az AMD jó szokása szerint 8GB-os változatok is érkeznek, így a tuningra szánt eszközök nem lesznek majd szűkében a fedélzeti memóriának. A GPU Boost és Gaming órajelei 1670, illetve 1845 MHz-en állnak meg, melyek játék alatt nagyjából 110 wattos átlagfogyasztást jelentenek majd, egyetlen 8 pines PCIe csatlakozón keresztül. Hivatalos bejelentés hiányában sem az erősebb XT kiadásról, sem a pontos árról nem tudunk többet, azonban ha minden jól megy, az utóbbira n
A Gigabyte hasznos újdonsága - USB 3.2 Gen2x2 bővítőkártya
Nem cserélnénk alaplapot egy villámgyors USB csatlakozó miatt? A Gigabyte leginkább alaplapjairól és videokártyáiról ismert, ám az utóbbi időben jelentősen bővítették repertoárjukat. Már nem ritkák a márka alá tartozó játékra szánt perifériák, az AORUS brand a prémium kategóriában indul, most pedig a világon elsőként kínálnak bővítőkártyát, nagy sebességű USB 3.2 kapcsolat eléréséhez. Ha külső SSD használatakor szeretnénk kihasználni a nagy sávszélességet, mostantól új fokozatba kapcsolhatunk, egy magányos USB-C konnektoron keresztül. Az újdonság GC-USB 3.2 GEN2X2 néven kerül majd forgalomba, használatához pedig egy alaplapi PCI Express 3.0 x4 csatlakozóra lesz szükség, így vásárlás előtt győződjünk meg róla, hogy rendelkezünk legalább egy szabad PCIE x4, x8 vagy x16 bővítőhellyel. A kártya lelke az AMD TRX40 alaplapokból is ismert ASMedia ASM3242 vezérlő, ami akár 20 Gbps sávszélességet biztosít, vagyis másodpercenként 2.5 Gigabájt adat továbbítását teszi lehetővé. A kártya egyetlen USB-C kimenettel rendelkezik, mellyel kihasználhatjuk a platformban rejlő lehetőségeket, ráadásul a csatlakoztatott eszközünk külön energiaforrás nélkül is működni fog, és természetesen nem válogat az Intel vagy AMD platformok között. Ehhez hasonló sebességet eddig a Thunderbolt 3-tól vártunk, ám az ott biztosított 40 Gbps drágább vezérlőt és kábeleket igényel, ezzel szemben az előző generáció sebességét megduplázó USB 3.2 Gen2x2, bármelyik hagyományos USB-C kábellel elérhetővé teszi a f
Radeon RX 5500 - apró NAVI egy GTX 1060 helyett?
A hivatalos októberi bejelentés után, az AMD végre a középkategóriában is képviselteti magát új, NAVI videokártyával. A friss architektúra visszafogott melegedést, alacsony fogyasztást, halk működést és ismerős teljesítményt nyújt, ára azonban még kérdéses. Bár az AMD eredetileg a konkurens GTX 1650-nel állította szembe, az eddigiek alapján nincs biztonságban a Polaris alapú RX 500 széria sem. A techpowerup és a német Heise tesztjeiben, NVIDIA oldalról egy GTX 1650 SUPER és egy GTX 1660 OC szerepelt, az előző generációt pedig egy RX 580 NITRO + képviselte. A kártya szívét adó NAVI 14, a második RDNA architektúrát alkalmazó grafikus processzor, mely szintén 7nm-es csíkszélességen készült. Az RX 5700-hoz képest természetesen kevesebb részegységgel rendelkezik, konkrétan 1408 shader, 32 raster, és 88 textúrázó a felhozatal. A 24 RDNA számítási egységéből 22-t használ, a két inaktív a várható XT kiadásban kaphat szerepet. Alap órajele 1670Mhz, játékhoz az 1717 MHz-es Game Clock ajánlott, a maximum pedig az 1845 MHz-es Boost Clock. A fedélzeti memória amolyan vegyes csomag, hiszen a régebbi GDDR5 megoldást egyelőre 4GB GDDR6 váltja, 1750 MHz-es frekvenciával, az adatsín viszont 128-bites sávszélességgel bír. A tesztekhez, egy előre összeállított HP Pavilon konfiguráció OEM kártyáját használták, de a gyakorlat azt mutatja, hogy a bolti készletek feltöltésével számíthatunk 8GB-os megoldásra is. Fogyasztás és melegedés tekintetében valóban a GTX 16 szériához áll a legköze
RTX 2080 Ti SUPER – Az NVIDIA mégis megcsinálja?
Korábban biztosnak tűnt, hogy az RTX 2080 Ti videokártyából nem számíthatunk a még erősebb SUPER változat érkezésére. A GTX SUPER-ek után azonban semmi sem végleges, most pedig itt egy újabb érdekes előrejelzés. A pletykák egyszer már megindultak, ám az akkor felbukkanó GPU egy Tesla P40 volt, és az Nvidia egyik fontos embere (Jeff Fisher) is egyértelműen tagadta, hogy készülne ilyen kaliberű kártya. Most mégis újra szárnyra kelt a hír, mivel a forrás az a kopite7kimi nevű twitter felhasználó, aki megbízhatónak számít, ha NVIDIA előrejelzésekről van szó. Korábban a GTX 16 és RTX SUPER kártyákról közölt hitelesnek bizonyuló adatmorzsákat, most pedig egy hatásvadász megosztás keretében mindössze ennyit közölt: „2080TI SUPER, 4608, 16Gbps”. A 4608 a CUDA magok számára utal, mely 256-tal több az eredeti Ti modellnél, a 16 Gbps pedig a fedélzeti memória sávszélessége, mely itt 2 Gbps előnyt jelentene, az eddigi csúcskártyához képest. Ha ezek az értékek valósak, akkor valószínűleg a Titan RTX kártyában teljes kapacitáson üzemelő TU102 GPU-ról lesz szó, mely a Tensor magok mennyiségében, és a sugárkövetésért felelős RT magok tekintetében is előnyben van, CUDA magból pedig pontosan a pletykában szereplő 4608-cal rendelkezik. Bár a GPU órajele, vagy a VRAM mennyisége ismeretlen, a fogyasztás megtippelhető, legalábbis a Titan RTX-et alapul véve nagyjából 280 wattos TDP valószínű. Az utolsó nagy kérdés, hogy ha valóban az otthoni felhasználókat megcélzó kártya érkezik
Nagy Radeon teszt! - Öt RX kártya és egy i9-9900K
A NAVI kártyák bevezetésével az AMD végre bővítette a palettát, így a felső-középkategóriában is kínál jó ár-érték aránnyal rendelkező videokártyákat, főleg úgy, hogy már nem csak a referencia modellek blower hűtésére kell hagyatkozniuk. Az RDNA architektúrára épülő NAVI sorozat felveszi a versenyt az RTX szériával, de a korábbi Polaris modelleket sem érdemes leírni, hiszen az olcsóbb megoldások továbbra is jó ajánlatnak számítanak, ha a kedvezményesebb modellek között válogatnánk. A következő tesztben öt népszerű Radeont eresztettünk egymásnak, így szépen kirajzolódik az árkategóriák, és a generációk közti különbség. MSI RX570 8GB GDDR5 Armor 8G OC Az RX570 két éve került a Piacra, szívében 14nm-es Polaris 20 XL lapkával. Az AMD nem spórol a fedélzeti memóriával, ez ráadásul nem a 4, hanem a 8GB GDDR 5-tel felvértezett modell, 256-bites adatbusszal. Az MSI egy kicsit megemelte az GPU órajelét, így manuális tuning nélkül is gyorsabb egy kicsit az alapváltozatnál. Az alap frekvencia 1168 MHz, a Boost pedig 1268 Mhz, melyet saját felelősségre feljebb is emelhetünk. A kártya meghajtásához egyetlen 8-pines PCI-E csatlakozóra lesz szükség, a TDP maximumát a gyártó 150 wattban határozta meg, és minimum 450 wattos tápegységet javasol. A melegedést kordában tartó masszív hűtőbordán, két TORX FAN ventilátor dolgozik, melyek nagyjából 35°C alatt mozdulatlanok maradnak, afölött viszont rendkívül hatékonynak bizonyulnak. A kártya dimenziói 246 x 130 x 39 mm, kijelzőnket pedig hár
Filléres processzor Ryzen alapokon? - Athlon 3000G
Az AMD legutóbb 16 magos Ryzen és 32 magos Threadripperekkel robbantott, de mi a helyzet a pénztárcakímélő kategóriával? Ha a felhasználók olcsó és megbízható megoldást keresnek, számukra megérkezett az Athlon 3000G. Az Athlon brand már 20 éve van jelen a piacon, és sokáig a legjobb teljesítményű processzorokat jellemezte, ma már azonban az abszolút belépő kategóriát képviseli, és könnyen megfizethető processzorokat takar. Ezt a kategóriát frissíti fel az Athlon 3000G, ami az első szabadon tuningolható Athlon processzor, mely Zen architektúrára épül. Az első generációs Zen magokkal dolgozó processzor 14nm-es gyártástechnológiával készült, és igazán visszafogott TDP-t, konkrétan 35 wattos fogyasztást ígér. Aki tehát szívesen tuningolna egy alacsony kategóriás processzort, az most megteheti, és túllépheti a gyári 3.5GHz-es alap órajelet is. Az Athlon 3000G egy 2 magos processzor, négy logikai szállal, mely a jól bevált AM4 foglalatot használja. Ez azt jelenti, hogy bármelyik piacon kapható AM4-es alaplappal azonnal működnie kell, ha pedig nem tervezünk komoly munkát vagy játékot, nem csak drágább processzorra, de még videokártyára sem kell költenünk, ugyanis elérhető az integrált Radeon Vega 3 grafikus processzor. Az 1100Mhz-es órajelen dolgózó GPU jobb teljesítményt hoz, mint az Intel G5400-as sorozatában megtalálható UHD 610, így akár egyszerűbb címek, vagy kisebb e-sport játékok futtatására is alkalmas lehet, alacsony felbontás mellett. A processzor emellett 192KB L1,
Munkára fel - AMD Radeon Pro W5700 videokártya
Az AMD komoly teljesítmény préselt ki a Zen architektúrából, ha munkáról van szó, Ryzen, illetve Threadripper processzoraik híresen erősek. De mi a helyzet a videokártyákkal? A Radeon Pro W5700 az új generációs alapokra épít, és a játékosoktól a professzionális felhasználók felé fordul. A kártya az Nvidia Quadro RTX 4000 vetélytársa, házon belül pedig a WX 7100 helyére léphet. Már a nevével is jelzi, hogy a lelkét az RX sorozatból ismerős, 7nm-es NAVI 10 GPU adja, vagyis az új RDNA architektúrát alkalmazza. A 251mm-es lapkában 10.3milliárd tranzisztor, 36 számítási-, 64 blending, és 144 textúrázó egység, továbbá 2304 shader/stream processzor rejtőzik. Alap órajele 1183Mhz, 8GB GDDR6 fedélzeti memória társaságában. Hardver tekintetében tehát nem beszélhetünk komoly eltérésekről, a fogyasztási limitet azonban megemelkedett, hiszen ebben a kategóriában a teljesítmény az elsődleges. A legtöbb esetben maximum 188 wattra számíthatunk, azonban ha a Type-C csatlakozó is teljes kapacitással dolgozik, elérhetjük a 205 wattot is. Újdonságot főleg a csatlakozókínálat, és a bővebb szoftveres lehetőségek nyújtanak. Kimenetekből kizárólag mini DisplayPort 1.4 és egy USB Type-C került a kártyára, ráadásul utóbbi támogatja a DisplayPort Alternative Mode-ot, vagyis ezzel együtt 6 egyforma teljesítményű csatlaozót kapunk. A kiosztás nem véletlen, ugyanis teljes támogatást kaptak az akár hat kijelzős rendszerek is, ráadásul minden csatlakozó önmagában képes, egy 8K-s kijelző meghajtására, le
Egyensúlyt hoz az erőbe? - Star Wars Jedi: Fallen Order bemutató
Senki sem gondolta igazán komolyan, hogy 2019 lehet az az év, amikor a Star Wars renoméját egy EA által finanszírozott játék állíthatja vissza, most viszont itt a Fallen Order, ami kísérletet tett arra, hogy újra egyensúlyt teremtsen az erőben. Hogy ez sikerült-e neki, azt érdemes magunknak eldönteni, ugyanis a Respawn alkotása megérdemli az időnket. A George Lucas, Irvin Kershner és John Williams által megrajzolt univerzum persze köszöni, jól van. Bár a Disney stúdió igyekezett tenni arról, hogy a könyökünkön is a messzi messzi galaxis folyjon, ráadásul megpróbáltak újraírni egy olyan világot, amit annak idején birodalmi lézerrel véstek generációk szívébe. A messzi messzi galaxist számos videojáték is gyarapította új történetekkel, ám az elmúlt években főleg üres online lövöldözést kaptunk, tartalom helyett mikrotranzakcióval, melyek bármilyen szépen is festenek, nélkülözik azt, amit ez az univerzum megérdemel. Egy gondosan elkészített, izgalmas, egyszemélyes élményt, amit a széria rajongói, és a játékosok egyaránt élvezhetnek. Talán nem lövök le akkora poént, hogy a Respawn sikerrel vette az akadályt. De végül is mi ez? Annyit már láthattunk az előzetesekből és részleges felvételekből, hogy egy külső nézetes mászkálós kaland lesz, erőhasználattal, fénykarddal, de ahogy az a játékban is elhangzik: „Nem a fénykard az, ami Jedivé tesz”. Ahogy az új filmek minden külsőségük ellenére, jelenetről-jelenetre távolodnak el attól, amit korábban a Star Wars jelentett
Nem játék? Új grafikus architektúra az Inteltől!
Nem játék? Új grafikus architektúra az InteltőlA Supercomputing 2019 rendezvényen bemutatkozott az Intel új grafikus fejlesztése, mely egy szuperszámítógépben debütál majd Aki az utóbbi években tétlensége, lustasága, fantáziátlansa miatt kritizálta a vállalatot, az most talán végre valós okot kaphat, hogy felülvizsgálja eddigi véleményét, ugyanis az új fejlesztés komoly teljesítményt ígér. A 7nm-es Xe grafikus architektúra, három szegmensre osztódik. Elérhető lesz nagy teljesítményű és mesterséges intelligenciára épülő munkaállomások (HPC); adatközpontok; és végül az otthoni felhasználásra szánt rendszerek számára is. A „Ponte Vecchio” névre keresztel kártya az első kategóriát erősíti, azon belül is az extrém teljesítményre tervezett „exascale” rendszerekhez tervezték. Az Egyesült Államok természetesen továbbra is szeretne előkelő pozíciót a technológiai versenyben, így az Aurora, mely egy 1000 petaFLOPS teljesítményt meghaladó szuperszámítógép, két 7nm-es Sapphire Rapids Xeon CPU-val; és hat darab, teljes összeköttetésben álló Xe GPU-val dolgozik. A vállalat idővel piacra dobja az általános, illetve otthoni felhasználásra szánt változatokat is, ami 10nm-es gyártási technológiával készül, és 2020-ra várható. Az Intel eltér a hagyományosnak nevezhető, egy chipes megoldástól, az MCM dizájn (Multi-Chip Module) ugyanis több számítási egységet köt össze egyetlen kártyán, melyhez új típusú felépítést is alkalmazott. Ennek alapja, a hosszú évek terve
Szoftveres Ray Tracing? Letölthető a Crytek új benchmarkja
Szoftveres Ray Tracing? Letölthető a Crytek saját benchmarkjaRTX nélkül működik, és meglepően gyors a Crytek megoldása Az RTX videokártyákkal a nagyközönség számára is elérhetővé vált a sugárkövetés, azonban a kevés támogatott játék, és a bekapcsolás után tapasztalt teljesítménycsökkenés miatt, sokan már előre temetni kezdték. Bár egyre több játékstúdió épít az NVIDIA módszerére, azóta több fejlesztő is saját, célhardvertől független megoldás fejelsztésébe kezdett. A legendásan gépigényes Crysis alkotói, márciusban már bemutatták saját készítésű eljárásukat, mely nem igényli a Turing kártyákban található RT magok használatát, de független a DirectX Raytracing-től is, melyet a Microsoft fejleszt. A projekt tömör lényege, hogy leküzdje a technológia alkalmazását megnehezítő hardveres és szoftveres akadályokat. A csapat néhány éve, már sikereket ért el a SVOTI (sparse voxel total illumination) technikával, ami PC-re is elhozta a régóta várt globális megvilágítást. Erre épül és ezt fejleszti tovább az új módszer, mellyel valósághű tükröződés szimulálható, valós időben. A lehetőségek száma szinte végtelen, az árnyékoktól elkezdve rengeteg dolog kiszámítható vele, ám egyelőre a tárgyak visszatükrözésére fókuszálnak. A demót elindítva mi is kipróbálhatjuk, hogyan birkózik meg gépünk, a játékoknak látványos vizuális ugrást jelentő feladattal. A Neon Noir című benchmark mostantól mindenki számára elérhető, a letöltéshez csak egy Crytek Marketplace regisztrációra lesz szüksé
Harc WQHD felbontáson - RTX 2060 SUPER vs. RX 5700 számítógép teszt
Aktuális összehasonlításunk alapja egy Ryzen 5 3600 processzor köré épített konfiguráció, melyben egy NVIDIA kártya felel a grafikai teljesítményért. A tesztekben arra voltunk kíváncsiak, hogyan birkózik meg az új AMD NAVI kártyák középső darabja, egy ráncfelvarráson átesett RTX kártyával. A piros oldalt egy Sapphire RX 5700 PULSE 8GB, a zöldeket pedig egy Gigabyte RTX 2060 SUPER OC 8GB GDDR6 képviseli.  Cooler Master MasterBox 5 Pro   A Cooler Master nem kifejezetten szorul bemutatásra, hiszen a gyártó hosszú évek óta kínál minőségi gépházakat, illetve hűtési megoldásokat, de egy ideje már a játékra szánt perifériák is a repertoárhoz tartoznak. A MasterBox 5 Pro igényes választás azok számára, akik nem elégszenek meg a legolcsóbb, belépő kategóriás termékekkel, ugyanakkor nem akarnak vagyonokat költeni egy megbízható ATX házra. A dizájn igazán letisztultnak mondható, a műanyag előlap mögött előre szerelt ventilátorokat látunk, és az RGB szerelmesei is jól járnak, hiszen mind a három, színes LED világítást kapott. A házba egy edzett üveglapon keresztül tekinthetünk be, így ne várjunk kopogós plexi lapot, hátul viszont megpillanthatunk egy negyedik 120mm-es légterelőt is, ezúttal fekete színben, fények nélkül. 2.5” meghajtóból három is befér, de alapból csak kettő rögzíthető, ahogy a vízhűtés radiátora is csak két ponton rögzíthető. Hátul 120, elöl pedig 360mm a maximum, a tető azonban teljesen zárt, így az sajnos nem opció. Videokártyából akár 410mm-ig is
Poszt-apokaliptikus futárszolgálat - Előrendelhető PC-re a Death Stranding
Az év legmegosztóbb sci-fi kalandja előrendelhető PC-re PlayStation 4-en már játszható a Death Stranding, 2020-tól azonban véget ér a konzolos exkluzivitás Hideo Kojima neve az utóbbi években kevés gamer figyelmét kerülhette el, hiszen a különc művész státuszt maximumra járató fejlesztő mindent elkövetett, hogy önálló projektje figyelmet kapjon. A 2016-ban bejelentett játék elkészült, megjelent, és végre kiderülhet, mit is takar a végletekig feszített titokzatoskodás, és a következetesen levezényelt reklámhadjárat. Bár a játék fejlesztése szoros együttműködésben zajlott a Sony-val, jövőre a PC-s közönség is kiveheti a részét az egyedi megközelítésű kalandjátékból, ugyanis a megjelenéssel egyidőben megnyílt az előrendelés lehetősége is. Aki rendelkezik a PS4-es változattal, az bizonyára örömmel fogadta a teljes körű magyar fordítást, így reméljük, hogy a feliratozás a PC-s változatot sem kerüli majd el. Az előzetes félelmekkel ellentétben, nem csak az Epic Games Store kínálatában lesz elérhető, tehát Steamen is megtaláljuk, egységesen 60€-ért, vagyis nagyjából 20 000 Ft-ért. Az alkotó nevével egybeforrtak az olyan fogalmak, mint a rétegelt történet, az elvont megközelítés, és a rendhagyó játékmenet, a konzolos kiadásról készült tesztek pedig már fellelhetők, és sok ponton igazolják az előzetes sejtéseket. A sci-fi és természetfeletti elemeket házasító világ megismeréséhez, egy aprólékos, türelmet igénylő kalandon át vezet az út. Igazi rétegjátékról van tehát szó,
Warcraft III Reforged - visszatér a legendás stratégia, már játszható a béta
Visszatér a világ egyik legsikeresebb stratégiai játéka Bár nem új epizódról van szó, bizonyára sokan várják a klasszikus Warcraft III felújított változatát is A Blizzard tavaly bejelentette, most október végén pedig elindította a zárt bétát. A 2002-es játék felújított változata Reforged névre hallgat, és a Frozen Throne néven megjelent nagysikerű kiegészítőcsomagot is magában foglalja majd. A zárt kapuk mögött zajló próbaidőszakban, elsőként a Spoils of War kiadás előrendelői vehetnek részt, akik jelenleg a többjátékos módot tesztelhetik. A limitált változatban gyelőre csak a Human és Orc fajok elérhetők, és 1v1 vagy 2v2 módok játszhatók. Idővel az alapváltozat előrendelői is bekapcsolódhatnak a tesztelésbe, és minden bizonnyal játszhatóvá válnak az Elfek is, egyéb játékmódok kíséretében. A Blizzard néhány kiválasztott játékosnak már október elejént megadta a lehetőséget, hogy elsőként vegyenek részt a bétában, így néhány kiszivárgó kép után, végre mozgásban is megmutatkozik a játék. A rögzített multiplayer meccseken keresztül láthatjuk, mekkora törődést kapott a vizualitás, idő közben pedig egyéb részletekre is fény derült. Nem rebootról, de nem is remakeről van szó, a remaster keretében viszont alaposan csiszoltak a modelleken, a felhasználói felületet, a menüt és a pályát pedig a jelenleg divatos képernyőfelbontásokhoz igazították. Aki tehát egyfajta ultrarealisztikus újragondolásra várt, az rossz helyen keresgél. A Blizzard ezúttal a Warcraft III időtáll
Lebukott a 64 magos AMD processzor - közeleg a TR 3990X
Lebukott a 64 magos AMD processzor? A komoly Threadripper egy új MSI alaplap promóciós videójában bukkant fel, de még továbbra sem hivatalos Nemrég mi is hírt adtunk az új harmadik generációs Ryzen Threadripper processzorokról, a 24 magos 3960X, és a 32 magos 3970X, legkorábban november 25-én kerülhet a boltokba. Az új szériához új lapkészletet is készített az AMD, az eddig csak pletykált 64 magos processzort, egy ilyen TRX40-es lap bemutatójában fedezték fel. A korábbra várt bejelentést ugyan későbbre halasztották, de nincs ok az aggodalomra, a 3990X néven várt HEDT CPU már nem maradhat sokáig rejtve. Erről nemrég megbizonyosodhatott a világ, mikor az MSI honlapjára felkerült, az új Creator TRX40 alaplapok promóciós videója. Az azóta eltávolított anyagon látszódott a Windows-os feladatkezelő, melyről leolvasható volt a lényeges információ, a törlés persze csak olaj volt a tűzre. 128 logikai szál, és egyetlen chip, a kizárólag 3. generációs Threadripperekhez tervezett alaplapban, vagyis szó sem lehet előző generációs hardverről. A három Creator alaplap magas szintű felszereltséget kínál, optimalizált felületi kiosztással, komoly terhelhetőséggel, és fokozott hűtési képességekkel, melyre szükség is lesz a 3990X kiszolgálásához. A már bemutatott Threadripper modellek november 25-én rajtolnak el, és ekkorra várják a 64 magos szörnyeteg leleplezését is, melyre legkorábban jövő év januárjában számíthatunk.
1 2 3 4 ... 10
PCX 2006-2019.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres