fb pixel code
KATEGÓRIA
Ajánló
2020. 01. 25
Élet 60 Hz fölött. Miért válasszunk gamer monitort?
2020. 01. 23
Doom Eternal előzetes - elkészült és a tesztelők imádják
2020. 01. 22
Megvalósult az UltraRAM! A Britek fejlett univerzális memóriát alkottak
2020. 01. 22
Ingyen Freeman? A Half-Life részek most ingyen játszhatók
Magazin
Élet 60 Hz fölött. Miért válasszunk gamer monitort?
Élet 60 Hz fölött? Miért népszerűek a gamer monitorok? A gamer perifériák iránti kereslet féktelen növekedésnek indult, az elmúlt években azonban a monitorok fejlődése volt a legszembetűnőbb. De mit kínál egy gamer monitor a látványosnak szánt külsőn kívül? Vajon megéri a felárat, egy hagyományos, belépőszintű kijelzőhöz képest? Mit kapunk ma a pénzünkért, és vajon tényleg szükségünk van rá?  Az LCD technológia a 2000-es évek elején kezdte meg térhódítását, és népszerűsége rohamosan nőtt. A folyadékkristályos kijelzők, néhány év alatt leváltották a súlyos CRT monitorokat, a gyengébb színek, és rosszabb betekintési szögek ellenére. Legnagyobb előnyük a vibrálástól mentes kép, az alacsonyabb fogyasztás, és természetesen a képcső hiányában vékonyabb kialakítás. A kezdetleges panelek végül elérték határaikat, így a piacon megjelentek az újabb megoldások, mint a Hitachi által fejlesztett IPS, ami teltebb színeket, és jobb betekintési szögeket kínált, azonban elődjét nem tüntette el a boltokból. De mit vegyen aki játszani szeretne, és miért nem elégszünk meg egy hagyományos, belépő kategóriás modell képességeivel? Képfrissítés, Hertz, fps. Az utóbbi években olyan technikai részletek foglalkoztatják a felhasználókat, mint a játék alatt mérhető fps, és hogy hány Hz-es a kijelzőnk. Néhány évvel ezelőtt örültünk, ha szaggatásmentes képet, és stabil teljesítményt láthatunk, nem igen foglalkoztunk olyasmivel, mint a másodpercenként megjelenő képkockák száma. Az olyan kompetití
Doom Eternal előzetes - elkészült és a tesztelők imádják
A Bethesda zárt sajtóeseményeken engedett betekintést a játékba, ám szimpla bemutató helyett minden résztvevő órákat tölthetett a teszteléssel 2016 példaértékű volt a játékpiac számára, hiszen a Bethesda és id Software együttműködéséből születő Doom reboot megmutatta, hogyan kell jó érzékkel hozzányúlni, egy nagy kaliberű klasszikushoz. A siker garantálta a folytatást, ám sajnos nem a Doom Eternal zárta a 2019-es évet, mivel a megjelenést idén márciusra halasztották. Az elmúlt néhány hónapban nem lazsáltak a fejlesztők, és ezt be is bizonyították exkluzív rendezvényeiken, ahol a szerencsés meghívottak végigjátszhatták, a kész játék első három fejezetét. A beszámolók szerint minden kétely eloszlott azzal kapcsolatban, hogy lehetséges-e 21-re lapot húzni. A vérgőzös FPS folytatása nem csak pörgősebb, brutálisabb és látványosabb elődjénél, de ismét jó arányérzékkel épít be új játékelemeket, és ügyesen kiválasztott mechanikákat. A Doom Eternal grandiózus alkotás, mely megtart mindent ami működik, de az újragondolt receptnek köszönhetően még taktikusabb játékmenetet garantál. Sőt, még a zúzás mögött húzódó minimalista narratívát is meri gazdagabban tálalni, így aki kedvelte az univerzumot építő történetdarabkákat, most még több izgalomra, és intenzívebb tálalásra számíthat. Kényes kérdés a történet, nem tudhatjuk, hogy a játék egészében mekkora szerep jut majd a történetet közvetítő jeleneteknek, de az eddigiek alapján itt sincs okunk a félelemre. A hangsúly továbbra is túlé
Megvalósult az UltraRAM! A Britek fejlett univerzális memóriát alkottak
Az UltraRAM névre keresztelt új technológia elképszető mértékben energiatakarékos, gyors, és elérhető vele a merevlemezektől megszokott tárkapacitás Az "unvierzális memória" az Egyesült Királyságban található Lancaster Egyetem kutatóinak áldozatos munkáját dícséri. A több éve még csak elméletként létező módszer végül formát öltött, és megszületett belőle az UltraRam, mely tárhelyként és RAM-ként egyaránt funkcionál. Eredményeik igazolásához, több cikket, illetve részletes kutatási dokumentációt is nyilvánosságra hoztak, és ez alapján már most komoly változásokat jósolnak, digitális eszközeink számára. A korábban általuk is elérhetetlennek tartott áttörést, január 7-én, az egyetem weboldalán tették közzé. Jelenleg két fő memóriatípust különböztetünk meg, a DRAM-ot és a flash-t, melyek tulajdonságaikat és céljukat tekintve is egymás ellentétei. A DRAM gyors és aktív szerepet tölt be, viszont a kezelt adatokat folyamatosan frissíteni kell, melyek azonnal elillannak, amint megszüntetjük az áramellátást. A flash értelemszerűen lassú, ellenben passzív állapotban is hosszú távon megőrzi adatainkat, ráadásul ma már jóval kisebb költségen képes a DRAM-nál lényegesen nagyobb tárhely biztosítására. Mi történt? Az UltraRAM úgynevezett NVRAM (non-volatile RAM), vagyis nem jellemzi a RAM-okra jellemző "feledékenység", és az első valóban sikeres próbálkozás a két lényeges szerep ötvözésére, méghozzá a hátrányok elhagyásával. Egyik legnagyobb különlegessége, hogy pontosan a DRAM sebe
Ingyen Freeman? A Half-Life részek most ingyen játszhatók
A Valve megtalálta a tökéletes reklámfogást közelgő VR játékának népszerűsítéséhez: az ingyen játékot. Lehetetlennek tűnt, mégis megértük, hogy újabb hivatalos Half-Life cím készül a Valve műhelyében. A második rész előzményeit bemutató Half-Life: Alyx-nek sajnos csak a PC-s VR sisakok tulajdonosai örülhetnek, ám ők minden bizonnyal kérdés nélkül elő is rendelték a játékot. A kiadó kellemes akcióval hívja fel a figyelmet a megjelenésre, ugyanis az összes hivatalos Half-Life tartalmat ingyenessé teszi a nagyközönség számára, persze csak korlátozott időre. A márciusban érkező Alyx tesztelése tehát egy szűkebb réteg kiváltsága lesz, a klasszikus részek kihagyására azonban aligha lehet mentsége annak, aki kedveli az FPS, az akció, vagy akár a logikai játékokat. Ha mégsem játszottuk volna az FPS műfajt megreformáló Half-Life-ot, vagy a látványos fizikai szimulációt bemutató második részt, most bő két hónapunk lesz pótolni őket. Hogy teljes legyen az élmény, a promóciós időszak alatt a hivatalos kiegészítők is elérhetők, nem beszélve a temérdek közösségi modifikáció tartalmairól, vagy a rajongói frissítésekről, melyek javítják az égető hibákat, és csiszolnak a látványon is. Ha csak most ismerkedünk a műfajjal és bepótolnánk a klasszikusokat, esetleg ritkán játszunk, de nosztalgiázni vágyunk, a listán a Half-Life, a Half-Life: Blue Shift és Opposing Force csomagokkal, illetve a Half-Life 2 szerepel, két kiegészítő epizódjával együtt. A kívánt játékot a STEAM áruházából emel
1 2 3 4 ... 10
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres