fb pixel code
KATEGÓRIÁK KATEGÓRIÁK
2020. 01. 20

Kiszivárgott volna az RTX3080 és RTX3070?

Ismét egy szivárogtatás került napvilágra az Nvidia Ampere GA103 és GA104-ről. Tegyük hozzá, hogy fenntartásokkal kell kezelni az infókat, ugyanis több hasonló szivárogtatás is volt az elmúlt időszakban. Január 17-én egy Twitter felhasználó közzétette a GA103 és GA104 „adatait” ami nagy valószínűséggel az RTX3000-es sorozathoz tartozik.

Ha az infóknak hinni lehet, akkor az RTX3080 GA103 GPU-t kap, míg az RTX3070-es pedig a GA104-et. Mondhatni ugyanaz a felállás mint az RTX2080 és RTX2070 sorozatnál, ahol a 2080 kapta a TU104-es processzort, a 2070 pedig a kisebb TU106-osat. A szivárogtató megemlít egy 320 bites buszt az RTX3080-hoz, amely technikailag lehetővé tenné a 10/20GB-os memória felállást.

Fontos megjegyezni, hogy az Nvidia eddig még nem erősítette meg az Amperrel kapcsolatos infókat. Ami biztos, hogy március 22-én a GTC2020-on sok minden ki fog derülni a következő generációt illetően.

N.I - PCX

2020. 01. 20

Egy PC erejével vetekedhet az Apple AR szemüvege
Merész előrejelzésekkel szolgált egy bennfentes elemző az Apple AR szemüvegéről
A tech-cégek egyáltalán nem szeretnék, ha felemelnénk fejünket az eszközeik képernyőiről, inkább olyan terméket fejlesztenek, amit egész nap bámulhatunk, még akár az utcán sétálva is, anélkül, hogy autók elé, vagy fedő nélküli csatornába sétálnánk. "Az Apple számítógépes szemüvege ugyanolyan erős lesz, mint a Mac számítógépek és 2022 végén kerül piacra" – mondta Ming-Chi Kuo, a TFI Asset Management vezető elemzője pénteken, egy befektetőknek szánt jegyzetében.
Kuo, akit talán a legelismertebb és legmegbízhatóbb Apple-szakértőként tartanak számon, egy azon kevesek közül, akik az Apple teljes ellátási láncában mélyreható kutatásokat végezhetnek, és ennek köszönhetően kiemelkedő eredményeket tud felmutatni az amerikai tech-vállalat jövőben várható termékeiről. Kuo szerint a hatalmas számítási teljesítmény segít majd a szemüvegnek kitűnni a versenytársak közül, mivel okostelefonhoz vagy számítógéphez való csatlakozás nélkül is intenzív számítási feladatok ellátására lesz képes. A korábbi szivárgások és jelentések azt már előre vetítették, hogy a gyártó sokat pletykált szemüvegének elvileg egy iPhone-hoz való csatlakozásra lesz szüksége a működéséhez, és ugyan a kutató ezt teljes egészében nem cáfolta meg, azt viszont megerősítette, hogy egy egyszerű kiegészítőnél jóval meggyőzőbb termék van készülőben. Valami annyira különleges, hogy a gyártó néhány éven belül akár nyugdíjba is küldené
A Samsung a DDR6 és GDDR7 memóriákról beszélt
Még ki se hűltek az első DDR5-ös chipek, máris képbe került a következő generáció
Néhány napja arról szólnak a hírek, hogy a chiphiány miatt máris ritkának számítanak az új DDR5-ös memóriák, a nyerészkedők pedig már neki is álltak a maradék felvásárlásának, hogy az új platformra vágyók már csak tőlük, és persze brutális áron juthassanak hozzá. Éppen ezért kissé korainak tűnhet, de a Samsung nem olyan rég szót ejtett a következő szabványról, vagyis a DDR6-ról, de említésre kerültek a videokártyák is.
Ahogy arról többek között a német Computerbase is beszámolt, a Samsung a novemberi Tech Day 2021 rendezvényt a jövőbeli memóriatechnológiai ütemtervének bemutatására használta fel. Sajnos a dél-koreai vállalat kissé vaskalapos hozzáállást tanúsított és nem engedélyezte, hogy az eseményről videók, vagy fényképek készüljenek, így a közönség az esetlegesen bemutatott prezentációs anyagokból sem láthat semmit. A titkolózásért cserébe azonban megosztották a következő évek memóriafejlesztési törekvéseivel kapcsolatos terveiket, a szabványos technológiák, például a DDR RAM, a GDDR grafikus memória és a HBM3 várható frissítéseivel és fejlesztéseivel.
Bár a következő generációs DDR6 memória szabványokat a JEDEC még mindig nem határozta meg (a DDR5 jelenleg még a kezdeti elfogadási fázisban van), a következő generációs memóriatechnológiák kialakításán jelenleg is dolgoznak. A Samsung bejelentette, hogy a DDR6 szabványos sebessége várhatóan eléri a 12 800 MT/s-ot – míg a
Távozik a Battlefield 2042 vezető dizájnere
Állítólag nem a játék rossz fogadtatása miatt távozik, valójában már csak a megjelenésre várt
Ismét túl vagyunk egy Battlefield epizód megjelenésén, és sajnos nem túlzás azt állítani, hogy ez volt a széria történetének legnehezebb szülése. Persze a fejlesztés körülményeiről nem sokat tudhatunk, ám a napvilágot látott végeredmény kellőképpen lehangolta a széria tetemes rajongótáborát, ahogy számos új érdeklődőt is. Különös egybeesés, hogy pont most jelentette be távozását a fejlesztést végző stúdió vezető dizájnere, ám állítólag a két dolog között semmilyen összefüggés nincsen.
Elhagyja a Battlefield szériáról ismert DICE fejlesztői gárdáját Fawzi Mesmar, aki 2019 óta erősítette a csapatot. Mesmar saját bevallása szerint a távozás oka igen prózai, ugyanis még távol jártak a Battlefield 2042 megjelenésétől, amikor már régen a zsebében volt az ajánlat egy másik, meg nem nevezett stúdiótól. A döntéséről egy kör-e-mailben tájékoztatta kollégiát, melyben úgy fogalmazott: "Hatalmas öröm volt a galaxis legjobb tervezőcsapatában szolgálni. Az a hihetetlen tervezői munka, amit ti végeztek, továbbra is minden nap inspirál engem. Köszönöm, hogy bíztatok bennem, remélem, nem okoztam csalódást" – olvashatjuk a szakember kissé dagályos búcsúját. Úgy érezhetnénk, hogy mintha búcsújába vegyülne némi megkönnyebbülés is, ám a levél folytatódik. "Kaptam egy visszautasíthatatlan ajánlatot egy másik cégtől, amely volt olyan kedves, hogy megvár engem, amíg leszállítjuk [a Battlefield
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
PCX 2006-2021.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...