PCX átvevő pont | aug. 05 | |
DPD Pont | aug. 06 | |
Foxpost | aug. 06 | |
MPL Automata | aug. 06 | |
Posta Pont | aug. 06 | |
DPD Futár | aug. 06 | |
MPL Futár | aug. 06 | |
DPD Expressz | aug. 05 | |
Nagy csomag | aug. 08 |
A 3 legnépszerűbb és legfontosabb ND szűrő egy csomagban.
Az elmúlt néhány évben a hosszú záridős fotózás rendkívül népszerű műfajjá vált, mivel bőséges lehetőséget kínál a minket körülvevő világ művészi és szokatlan módon történő kifejezésére. Ehhez az ND szűrő szükséges eszköznek tűnik.
De melyik ND szűrővel jobb elkezdeni Ez a kérdés sok amatőr fotósban felmerülhet, akik úgy döntöttek, hogy kipróbálják a hosszú záridős fényképezést. Ezt a kérdést szem előtt tartva létrehoztunk egy alapvető ND készletet, amely segít a fotósoknak gyorsan teljesíteni ezt a kihívást.
A HOYA PROND EX szűrőkészlet egy alapvető szűrőkészlet, amelyet amatőr vagy professzionális fotósok és videós tartalomgyártók számára terveztek. A készlet 3 ND szűrőt tartalmaz - PROND EX 8, PROND EX64 és PROND EX1000, amelyek lehetővé teszik a fotósnak, hogy különböző kifejezésekben rögzítse a világot.
Az ND szűrők kiválasztása a fotós zársebesség vagy rekesznyílás szabályozási szándékától függ. A készlet tartalma értékesítési adatainkon és az ND szűrők millióinak világszerte történő értékesítéséből származó tapasztalatainkon alapul. A PROND EX 8, PROND EX 64 és PROND EX 1000 a legfontosabb ND szűrők, amelyek segítenek megvalósítani három olyan kifejezést, amelyeket a fotósok körében általánosan használtnak tartunk.
HOYA PROND EX 8 | Fotós: Antoine Denis
A HOYA PROND EX FILTER egy csúcstechnológiás termék, amelyet állóképekhez és HDSLR videózáshoz terveztek. A PROND EX szűrők a HOYA exkluzív átlátszó optikai üvegét használják, amelynek elülső és hátoldalán fémes bevonat található, hogy egyformán csökkentse a fényspektrum szinte teljes tartományát még infravörös tartományban is. A bevonási folyamatban használt ACCU-ND technológia valóban semleges színegyensúlyt biztosít, amely nem ad észrevehető színt a képeken. A HOYA PROND EX szűrők precízen kidolgozott vastag alumínium keretet alkalmaznak, hogy megakadályozzák a fényszivárgást, így biztosítva a megfelelő expozíciót és színegyensúlyt.
A HOYA PROND EX 8 nélkülözhetetlen a széles rekeszértékkel történő fényképezéséhez gyors objektívekkel nappal, ami tökéletes portrékészítéshez kis mélységélességgel. A téma élesnek és tisztának tűnik a lágyan elmosódott háttéren. További javasolt jelenetek az éjszakai ösvények, a tűzijáték és a villámok.
A HOYA PROND EX 64 nélkülözhetetlen a tárgy napközbeni elmosódott mozgásának megjelenítéséhez, ami nem valósítható meg csak a kamera beállításaival. Tájképekhez, városi pillanatképekhez, videókhoz és más fényképezési műfajokhoz ajánlott.
A HOYA PROND EX 1000 elengedhetetlen egy irreális fantáziavilág kifejezéséhez a fénymennyiség 10 fokozatú csökkentésének köszönhetően. Széles körben használják tengeri tájképeknél a hullámok elmosására, az utcai jeleneteknél a felhőmozgások alkalmazására és az épületfotózásnál a mozgó emberek törlésére.
Az ND szűrők a videózásban szintén pótolhatatlan eszközök. Ha például Sony fényképezőgéppel Slog módban fényképez, az ISO nem állítható 800 alá. A természetes mozgás eléréséhez ajánlott a képkocka/sebesség beállításához igazítani a zársebességet. Napközben PROND EX8, PROND EX64, PROND EX 1000 vagy ezek kombinációja (mint például a PROND EX8+PROND EX64) szükséges lenne a filmes minőség eléréséhez.
Az ND szűrők kiválasztása a fotós szándékától függ, hogy a kívánt hatást elérje a képen. Abban az esetben, ha az egyetlen ND szűrő használatával elért hatás nem elégíti ki a fotós látásmódját, a PROND EX szűrők kombinációja is hasznos lehet. Például a PROND EX8+PROND EX 64 kombinációja az ND500 szűrővel megegyező hatást ad, amivel egy irreális fantáziavilágot lehet kifejezni. A PROND EX8+PROND EX 1000 kombinációja az ND8000-nek megfelelő hatást ad, amely lehetővé teszi a Nap felszínének túlexponálás nélkül történő rögzítését egyetlen színnel és a fekete foltok láthatóságával.
ND8+ND64=ND500 | Fotós: Andres Paabos
ND8+ND1000 | Fotós: Joe Ipsilanti