fb pixel code
  • logo
    Kategóriák
    Kategóriák
1. Név:
2. Számla szám vagy rendelési azonosító:
3. Hibás termék pontos megnevezése:
4. Hiba leírása (csak a jelzett hibát vizsgáljuk, ezért pontosan írd le a hibajelenséget):
5. Hogyan juttatod vissza a hibás terméket?
 Garancia szállítás (korábban megváltott szolgáltatással 0Ft, e nélkül 990 Ft/irány)

Személyesen beviszem, vagy elküldöm az átvevő pontra (PCX Kft. 1138 Budapest, Váci út 178. Duna Plaza 2. emelet)

6. Telefonszámod, ahol napközben elérhető vagy:
7. E-mail címed ahova a javítással kapcsolatos értesítéseket küldhetjük:
FONTOS TUDNIVALÓK!
- A garanciális ügyintézés a küldemény telephelyünkre történő beérkezését követően indul, melyről e-mailt küldünk.
- A termékhez mellékeld minden tartozékát (alaplap esetén hátlap is) és lehetőleg eredeti dobozában, csomagolóelemeivel küldd el, hogy csere esetén ezt ne kelljen pótolni a saját költségeden.
- Ügyelj a szállításbiztos csomagolásrat, mert a nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért Téged terhel a felelősség.
- A gyári eredeti dobozra ne írj és ne ragassz semmit, lásd el a csomagolást védőfóliával vagy védőpapírral.
- A garanciális ügymenet ideje változó lehet, átlagosan néhány hetet vesz igénybe. A beérkezett eszközöket szakszervizbe továbbítjuk, a bevizsgálás, szervizelés vagy csere itt történik, ezt követően keresünk Téged e-mailben.
- A nem rendetetésszerű használatból adódó meghibásodások, szakszerűtlen szerelések vagy fizikai sérülések garanciavesztéssel járnak. Ennek megállapítása a szakszervizbe továbbítást követően is történhet, melyről írásos szakvéleményt állítunk ki.
- Komplett,összeszerelt számítógépekre is alkatrész garancia vonatkozik, ezért kizárólag a hibás alkatrészt juttasd vissza hozzánk pontos hibaleírással. Komplett számítógép tesztelése feláras szolgáltatás.
- Garancia szállítás megléte esetén a meghibásodott terméket, a levélben elküldött fuvarlevél felragasztásával díjmentesen feladhatod a legközelebbi Posta Ponton, majd javítást vagy cserét követően visszaszállítjuk az általad megadott címre vagy  Posta Pontra. Garancia szállítás nélkül irányonként az aktuális szállítási díj terheli a küldeményt, mely a visszaszállítás során, egy összegben kerül felszámításra (oda-vissza szállítás esetén 2 szállítási díj).
- A sérült, garanciavesztes vagy Teszt OK termékek szállítási díja Téged terhel abban az esetben is, ha korábban garancia szállítás szolgáltatást váltottál.
- Az elkészült termékeket az általad megadott Posta Pontra juttatjuk vissza, vagy személyesen is átveheted átvevő pontunkon.
- A gördülékenyebb ügymenet érdekében mellékeld a termékhez is a számla másolatát vagy a számla számát és/vagy a rendelési azonosítót, valamint a pontos hibaleírást. Kizárólag a hibaleírásban megadott hibát viszgáljuk, ezért ügyelj a pontos hibaleírás megadására.
További kérdés esetén a garancia@pcx.hu címen állunk rendelkezésedre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Elküld
 
 
PCX 2006-2019. Kapcsolat: pcx@pcx.hu Minden jog fenntartva
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...