image
Haramiau szelencéje társasjáték CGMMDRS
6 999 Ft
 
 
 
 
 
 
Haramiau szelencéje társasjáték CGMMDRS
Cikkszám: 355868
Gyártó : Reflexshop
Megbízhatóság: 100%
6 999 Ft
Garancia: 12 hónap
Várható átvétel
PCX átvevő pont máj. 20
Foxpost máj. 21
MPL Automata máj. 21
Posta Pont máj. 21
DPD Futár máj. 21
MPL Futár máj. 21
DPD Expressz máj. 20
Nagy csomag máj. 23
Tulajdonságok
Űrtartalom: 0
Ajánlott életkor (min.): 12
Játékidő: 30 perc
Játékosok: 3-6
Javasolt nem: Fiú/lány
Kategória: Családi
Korosztály: 8 és 12 éves között
Márka: Reflexshop
Nem: Mindenki
Típus: Társasjáték
Választék: 0

Haramiau szelencéje a rejtélyes szavak és trükkös tippek játéka. Vajon rá tudod vezetni a többieket a megoldásra egy szó alapján Az asszociáció sosem könnyű, főleg ha nem jut eszedbe a megfelelő szó!

Vajon mennyire leszel egyenes, és mennyire jár egy rugóra az agyad a többiekkel
 

A játékosok célja minél több pontot szerezni a jó tippek és tippeltetés által!

Előkészületek:
 

A szókártyák körülbelül felét tedd egy pakliként az asztalra és helyezzétek mellé a Haramiau-lapkát és az átokkártyákat. A maradék szókártyából a doboz bal oldalán alkoss egy paklit. Majd beszéljétek meg kinek vált legutóbb valóra az álma... ő lesz a kezdőjátékos!

A játékos egyszerre csak egy nyomot adhat meg, valamilyen formában, amely kapcsolódik a feladványhoz. A többiek fejenként csak 1x tippelhetnek. A nyomok egyetlen szóból állhat, de valamilyen formában kapcsolódjon a titkos szóhoz.


Kör vége:

Ha a titkos szót a megadott számú nyom alapján sikerül kitalálni, akkor a feladványt feladó játékos és a tippelő is kap pontot.
Ha a titkos szót hamarabb találják ki, akkor csak a tippelő kap pontot.
Ha pedig nem találják ki a szót, akkor senki sem kap pontot.
A játék menete:
 

Úgy, hogy a többiek ne lássák a kezdőjátékos magához veszi a húzópaklit és felfordítja a lapot. A bal oldalon marad kártya hátulján lévő szimbólum dönti el, hogy a jobb oldali kártyáról, melyik szó egyikét választhatja. A szimbólum alatti szám adja meg, hogy hány nyomot adhat a kitalálók számára.


A kezdőjátékos adja tovább a dobozt és jöhet is a következő kör!
 

De a feladványt feladó játékosnak sem egyszerű a dolga. Ha a többi játékos úgy dönt, hogy a megadott nyomoknak nincs köze a titkos szóhoz, akkor maga elé kell vennie Haramiaut, ha a játék végéi nála marad, akkor 4 pontot veszít.

Játék vége:

Ha a játékdoboz mindenkinél kétszer járt, akkor véget ér a játék. A legtöbb pontot szerző játékos lesz a győztes.
 

Te készen állsz a szavak csatájára Tudsz jó tippet, utalást adni

Tedd próbára a szó-tudásod és asszociációs készséged a pörgős Haramiau szelencéjében!

Doboz tartalma:

  • 110 szókártya
  • 10 átokkártya
  • 1 Haramiau-lapka
  • 1 játékszabály
PCX 2006-2025.
Kapcsolat: [email protected]
Cookie / süti kezelés Az oldalon cookie-kat használunk, melynek részleteit itt találod.