image
Haramiau szelencéje társasjáték CGMMDRS
6 400 Ft

 
 
 
 
 
 

Haramiau szelencéje társasjáték CGMMDRS

Cikkszám: 355868
Gyártó : Reflexshop
Megbízhatóság: 100%
 
6 400 Ft
Garancia: 12 hónap
Várható átvétel
PCX átvevő pont szept. 16
Foxpost szept. 17
MPL Automata szept. 17
Posta Pont szept. 17
DPD Futár szept. 17
MPL Futár szept. 17
DPD Expressz szept. 16
Nagy csomag szept. 19

Haramiau szelencéje a rejtélyes szavak és trükkös tippek játéka. Vajon rá tudod vezetni a többieket a megoldásra egy szó alapján Az asszociáció sosem könnyű, főleg ha nem jut eszedbe a megfelelő szó!

Vajon mennyire leszel egyenes, és mennyire jár egy rugóra az agyad a többiekkel
 

A játékosok célja minél több pontot szerezni a jó tippek és tippeltetés által!

Előkészületek:
 

A szókártyák körülbelül felét tedd egy pakliként az asztalra és helyezzétek mellé a Haramiau-lapkát és az átokkártyákat. A maradék szókártyából a doboz bal oldalán alkoss egy paklit. Majd beszéljétek meg kinek vált legutóbb valóra az álma... ő lesz a kezdőjátékos!

A játékos egyszerre csak egy nyomot adhat meg, valamilyen formában, amely kapcsolódik a feladványhoz. A többiek fejenként csak 1x tippelhetnek. A nyomok egyetlen szóból állhat, de valamilyen formában kapcsolódjon a titkos szóhoz.


Kör vége:

Ha a titkos szót a megadott számú nyom alapján sikerül kitalálni, akkor a feladványt feladó játékos és a tippelő is kap pontot.
Ha a titkos szót hamarabb találják ki, akkor csak a tippelő kap pontot.
Ha pedig nem találják ki a szót, akkor senki sem kap pontot.
A játék menete:
 

Úgy, hogy a többiek ne lássák a kezdőjátékos magához veszi a húzópaklit és felfordítja a lapot. A bal oldalon marad kártya hátulján lévő szimbólum dönti el, hogy a jobb oldali kártyáról, melyik szó egyikét választhatja. A szimbólum alatti szám adja meg, hogy hány nyomot adhat a kitalálók számára.


A kezdőjátékos adja tovább a dobozt és jöhet is a következő kör!
 

De a feladványt feladó játékosnak sem egyszerű a dolga. Ha a többi játékos úgy dönt, hogy a megadott nyomoknak nincs köze a titkos szóhoz, akkor maga elé kell vennie Haramiaut, ha a játék végéig nála marad, akkor 4 pontot veszít.

Játék vége:

Ha a játékdoboz mindenkinél kétszer járt, akkor véget ér a játék. A legtöbb pontot szerző játékos lesz a győztes.
 

Te készen állsz a szavak csatájára Tudsz jó tippet, utalást adni

Tedd próbára a szó-tudásod és asszociációs készséged a pörgős Haramiau szelencéjében!

Doboz tartalma:

  • 110 szókártya
  • 10 átokkártya
  • 1 Haramiau-lapka
  • 1 játékszabály
Ajánló
image
Gumikacsák kártyajáték
6 800 Ft
image
Trefl: Gabi babaháza - Színek fesztiválja társasjáték
6 599 Ft
image
Csend apó kertje társasjáték
6 599 Ft
image
Kristály Műhely társasjáték
6 899 Ft
image
Éhes dinók társasjáték
6 699 Ft
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned.

Légy naprakész!
PCX 2006-2025.
Kapcsolat: [email protected]
Cookie / süti kezelés Az oldalon cookie-kat használunk, melynek részleteit itt találod.