Kellemesnek ígérkezik a The Outer Worlds
Emlékszünk a Fallout 76-ra? Ha kedveljük a szériát, akkor egészen biztosan elõttünk van az a csúfos kudarc, és a pofátlanul elbagatelizált marketinghazugság, amit a Bethesda hányt a széria rajongói, és a játékosközösség elé. Nagyon úgy tûnik, hogy idén októberben, szó szerint betölti a majd az ûrt az Obsidian Entertainment csapata, ugyanis új játékuk már csak pár hipertér ugrásra van tõlünk. A fejlesztõk olyan referencákkal a hátuk mögött kezdtek a fejlesztésbe, mint a legendás Star Wars: The Knights of The Old Republic második része, a Neverwinter Nights 2, a Pillars of Eternity, vagy épp a Fallout: New Vegas, mely egyaránt a széria, és a stílus közkedvelt darabja. Aki tehát régóta vár egy stílusos akció-RPG-t, az most dörzsölheti a tenyerét, és még az elsõ 20 percet is megnézheti.
Aki esetleg figyelemmel kísérte a játék fejlesztését, az talán aggódott a különbözõ hibák, hiányosságok miatt, ám ez alapján bizakodhatunk, hogy a szemmel látható gondokat sikeresen orvosolták, már csak bíznunk kell abban, hogy legalább egy átlagos, a 3D-s érából származó Fallout epizód szintjét hozza majd, és akkor nem sokat panaszkodhatunk. A felvételen jól látható, hogy az atmoszférával nem lesz gond, a retro-futurisztius dizájn, stílusos formáival és színeivel egyszerre idézi meg a Bioshock féle art déco-t, és a Fallout alternatív történelmi hangulatát. Az elõzetesekbõl már sejthetõ volt, hogy a pihent humor legalább akkora jelentõséget kap majd, mint mondjuk a párbeszédes opciók, amibõl már az elsõ pillanatokban is bõséggel kap a játékos.
2018 decemerében bejelentették, és most alig egy év múltán le is csaphatunk az év legtartalmasabban ígérkezõ kalandjára, ami számos bolygót, helyszínt, furfangos küldetést, fura fegyvereket és még furább szereplõket sorakoztat majd fel. Az óriásvállalatok által befoglalt idegen bolygókon, fura közösségeket, egyedi technikai megoldásokat, és jó eséllyel választható frakciókat is kapunk majd, emellett a Fallout hangulatos, de kissé sivár vidékein zajló barangolás helyett, a változatos nyílt tér, és egy saját ûrhajó is emeli majd a tétet. A megismert NPC-k némelyikét magunkkal is vihetjük, így egész kis csapat fedezhet majd benünket, mikor felforrósodik alattunk a talaj. Ami a lehetõségeinket illeti, kapunk egy már jól ismert fejlõdési rendszert, ahol több képesség között is válogathatunk, a párbeszédek során meghozot döntéseink pedig befolyásolják majd a cselekmény alakulásást, ezáltal pedig a végkifejletet is. A fejlesztés a választható platformok teljes skáláját lefedi, így PC mellett még Nintendo Switchre is elkészül. A megjelenés dátuma tehát október 25, a játék állapotát a hivatalos oldalán itt, továbbá ide kattintva a facebookon is követhetjük.