fb pixel code
KATEGÓRIA KATEGÓRIA
Ajánló
Baleset áldozata lett az MSI elnöke
Univerzális csatlakozás - Bemutatkozott a Thunderbolt 4
Az új VVC kodek 50%-kal csökkenti a 4K videók méretét
Killing Floor 2, Lifeless Planet és The Escapist 2 ingyen!
5G-s gyorsulás? Hálózati fejlesztések Magyarországon
Vasárnap ingyen miénk lehet a Watch Dogs 2
Paradigmaváltás? Új anyagot fedezett fel a Samsung
Aprócska Thin mini-ITX alaplapok az ASRocktól
Stressz teszt 1.0 Warzone dupla és BFV teszt fincsi konfiggal
Kész az első hatékony koronavírus-gyógyszer
Készüljünk fel, úton a Fallout tévésorozat
Creator 400M - igényes E-ATX torony az MSI-től
Szerencsejáték? A britek kiátkoznák a loot boxokat
Hyper Scape, a Ubisoft titokban fejlesztett battle royale játéka
Rendhagyó Windows 10 frissítés érkezett
2019. 10. 16

Fallout az űrben? Íme a The Outer Worlds első 20 perce

Kellemesnek ígérkezik a The Outer Worlds


Emlékszünk a Fallout 76-ra? Ha kedveljük a szériát, akkor egészen biztosan előttünk van az a csúfos kudarc, és a pofátlanul elbagatelizált marketinghazugság, amit a Bethesda hányt a széria rajongói, és a játékosközösség elé. Nagyon úgy tűnik, hogy idén októberben, szó szerint betölti a majd az űrt az Obsidian Entertainment csapata, ugyanis új játékuk már csak pár hipertér ugrásra van tőlünk. A fejlesztők olyan referencákkal a hátuk mögött kezdtek a fejlesztésbe, mint a legendás Star Wars: The Knights of The Old Republic második része, a Neverwinter Nights 2, a Pillars of Eternity, vagy épp a Fallout: New Vegas, mely egyaránt a széria, és a stílus közkedvelt darabja. Aki tehát régóta vár egy stílusos akció-RPG-t, az most dörzsölheti a tenyerét, és még az első 20 percet is megnézheti.



Aki esetleg figyelemmel kísérte a játék fejlesztését, az talán aggódott a különböző hibák, hiányosságok miatt, ám ez alapján bizakodhatunk, hogy a szemmel látható gondokat sikeresen orvosolták, már csak bíznunk kell abban, hogy legalább egy átlagos, a 3D-s érából származó Fallout epizód szintjét hozza majd, és akkor nem sokat panaszkodhatunk. A felvételen jól látható, hogy az atmoszférával nem lesz gond, a retro-futurisztius dizájn, stílusos formáival és színeivel egyszerre idézi meg a Bioshock féle art déco-t, és a Fallout alternatív történelmi hangulatát. Az előzetesekből már sejthető volt, hogy a pihent humor legalább akkora jelentőséget kap majd, mint mondjuk a párbeszédes opciók, amiből már az első pillanatokban is bőséggel kap a játékos.

Lesz látnivaló


2018 decemerében bejelentették, és most alig egy év múltán le is csaphatunk az év legtartalmasabban ígérkező kalandjára, ami számos bolygót, helyszínt, furfangos küldetést, fura fegyvereket és még furább szereplőket sorakoztat majd fel. Az óriásvállalatok által befoglalt idegen bolygókon, fura közösségeket, egyedi technikai megoldásokat, és jó eséllyel választható frakciókat is kapunk majd, emellett a Fallout hangulatos, de kissé sivár vidékein zajló barangolás helyett, a változatos nyílt tér, és egy saját űrhajó is emeli majd a tétet. A megismert NPC-k némelyikét magunkkal is vihetjük, így egész kis csapat fedezhet majd benünket, mikor felforrósodik alattunk a talaj. Ami a lehetőségeinket illeti, kapunk egy már jól ismert fejlődési rendszert, ahol több képesség között is válogathatunk, a párbeszédek során meghozot döntéseink pedig befolyásolják majd a cselekmény alakulásást, ezáltal pedig a végkifejletet is. A fejlesztés a választható platformok teljes skáláját lefedi, így PC mellett még Nintendo Switchre is elkészül. A megjelenés dátuma tehát október 25, a játék állapotát a hivatalos oldalán itt, továbbá ide kattintva a facebookon is követhetjük.

2019. 10. 16

Baleset áldozata lett az MSI elnöke
A technológiai szakember és cégvezető tragikus hirtelenséggel távozott  A tajvani sajtó értesülései szerint, kedden balesetet szenvedett és elhunyt Sheng-Chang ‘Charles’ Chiang, az MSI (Micro-Star International) elnök-vezérigazgatója. A tajvani Liberty Times hozta le elsőként a szomorú hírt, mely később futótűzként terjedt tovább, túllépve az informatikai jellegű magazinok felületein. A lap információi alapján Sheng-Chang Chiang a vállalat tájpeji Zhonghe kerületében álló irodaépületében tartózkodott, és - állítólag egy rossz mozdulat miatt - kizuhant a hetedik emeletről. A kiérkező mentőszolgálat igyekezett ellátni őt, ám megmenteni már nem sikerült. A hírt nemsokkal annak elterjedése után az MSI szóvivője hivatalosan is megerősítette, ám az eset pontos körülményeit azóta sem tisztázták. Mielőtt tavaly elfoglalta az elnöki széket, a közismert tajvani tech-vállalat már több mint húsz éve foglalkoztatta, 1999-ben csatlakozott, mint a mérnöki részleg alelnöke. 2010-től töltötte be a kutatás-fejlesztés, (Research and development, R&D) részleg alelnöki pozícióját és többek között kiemelkedő szerepe fűződött a Desktop Platform Business szárny felvirágoztatásához, illetve neki tulajdonítják a cég sikeres szemléletváltását is, melynek köszönhetően komoly sikereket értek el a játékosoknak szánt termékekkel, és a professzionális igényeket kielégítő eszközparjukkal. Az MSI szóvivője szerint nagy tiszteletnek örvendett a vállalatnál, és egy korábbi interjú ala
Univerzális csatlakozás - Bemutatkozott a Thunderbolt 4
Az Intel formálisan bejelentette univerzális csatlakozójának új generációját, és eloszlat néhány félreértést is  Uralkodik némi zavar a Thunderbolt 3 örököseként érkező negyedik generáció körül, amit elsősorban a tévesen kommunikált sebességnövekedésnek köszönhetnek. Most azonban végre tisztáztak néhány fontos részletet, így kiderült, hogy a Thunderbolt 4 valóban több területen is előre lép majd, ám az adatok mozgatására továbbra is - az amúgy impozáns - 40 Gb/s maximális sávszélességet kínálja. Az adatáramlást és energiaellátást biztosító szabvány jelenleg a legsokrétűbb megoldás a piacon, hiszen több platformon is megtalálható, és a nagyfelbontású megjelenítőktől egészen a külső videokártyákig sok mindent kiszolgál, ráadásul ehhez ma már elég egyetlen Type-C típusú USB csatlakozó. A Thunderbolt 4 természetesen visszafelé is kompatibilis marad, tehát ellátja az előző generációs USB 2.0, USB 3.2 legfeljebb 20 Gbps-os igényeit, illetve a DisplayPort feladatait is, ugyanakkor némi extrát is kínál, hiszen DisplayPort mellett a listán szerepel az USB4, a PCI Express, és az Ethernet támogatása is. A 40 gigabit másodpercenként történő továbbítása jelenleg két méteres távolságon belül garantálható, ezeket az értékeket pedig optikai technológiát használó vezetékekkel szeretnének feljebb tornászni a későbbiekben. Ami még kérdéses volt és megváltozott, az a PCI Express számára biztosított sávszélesség, a negyedik generáció ugyanis duplázza a Thunderbolt 3 képességeit, és
Az új VVC kodek 50%-kal csökkenti a 4K videók méretét
Szintet lép a videótömörítés technológiája, felére csökkenhet a fájlok mérete  Kevés népszerűbb dolog van manapság a digitális videótartalmaknál, a videómegosztók, élő adásokat közvetítő streaming felületek és az előfizetéses rendszert alkalmazó médiaszolgáltatók virágkorukat élik. De ezzel az ágazattal együtt fejlődik a technológia is, így szép lassan általánossá vált 4K felbontás, és már a 8K-s tévék is integetnek ránk a polcokról. A nagyfelbontású videók azonban hatékony tömörítést igényelnek, melyet a frissen bejelentett VVC/H.266 kodek hivatott új szintre emelni. Nem is volt olyan rég, hogy májusban a bejelentették a Samsung, Huawei és Qualcomm által közösen támogatott MPEG-5 EVC eljárást, most itt a VVC (Versatile Video Coding), melyet a német Fraunhofer Heinrich Hertz intézet kutatói dolgoztak ki, akik többek köztt az MP3 és az H.264/MPEG-4 AVC elkészítésében is fontos szerepet vállaltak. Az újdonság célja természetesen a 2003-as H.264-, illetve a 2013-as H.265 leváltása lenne, ám azt fontos megjegyezni, hogy a két kódoló nagyjából a 90%-os arányban uralja a teljes világpiacot, így az átállás nem lesz könnyű munka, nem is beszélve a különféle vállalatok által preferált alternatív szabadalmakról. Az ígéret szerint a VVC kodek a HEVC által biztosított képminőséget nyújtja, azonban mindezt akár fele akkora fájlméret mellett. Ez a hatékonyság lényegében a magasabb felbontások esetén érvényesül, melyről a BBC R&D (kutatás és fejlesztés) részlegének korai tes
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...