fb pixel code
KATEGÓRIA
Ajánló
2019. 11. 21
Milyen Nvidia kártyát vegyek? Nagy GTX/RTX összehasonlító 1650-től 2080Ti-ig. 11 VGA, Ft/Képkocka
2019. 11. 21
Nagy Radeon teszt! - Öt RX kártya és egy i9-9900K
2019. 11. 20
Filléres processzor Ryzen alapokon? - Athlon 3000G
2019. 11. 20
Munkára fel - AMD Radeon Pro W5700 videokártya
2019. 11. 20
Egyensúlyt hoz az erőbe? - Star Wars Jedi: Fallen Order bemutató
2019. 11. 18
Nem játék? Új grafikus architektúra az Inteltől!
2019. 11. 15
Mit tudnak az AMD videokártyák és hogy fűtenek? RX5700XT, RX5700X, RX590, RX580, RX570
2019. 11. 14
Szoftveres Ray Tracing? Letölthető a Crytek új benchmarkja
2019. 11. 13
Harc WQHD felbontáson - RTX 2060 SUPER vs. RX 5700 számítógép teszt
2019. 11. 12
Poszt-apokaliptikus futárszolgálat - Előrendelhető PC-re a Death Stranding
2019. 11. 12
Warcraft III Reforged - visszatér a legendás stratégia, már játszható a béta
2019. 11. 11
Lebukott a 64 magos AMD processzor - közeleg a TR 3990X
2019. 11. 08
Van élet odakint? - The Outer Worlds bemutató
2019. 11. 08
AMD vagy Nvidia? Radeon RX5700 vagy RTX2060 Super?
2019. 11. 07
Év végi AMD bejelentés! - Ryzen 9 3950X és 3. generációs Threadripper processzorok
2019. 10. 16

Fallout az űrben? Íme a The Outer Worlds első 20 perce

Kellemesnek ígérkezik a The Outer Worlds


Emlékszünk a Fallout 76-ra? Ha kedveljük a szériát, akkor egészen biztosan előttünk van az a csúfos kudarc, és a pofátlanul elbagatelizált marketinghazugság, amit a Bethesda hányt a széria rajongói, és a játékosközösség elé. Nagyon úgy tűnik, hogy idén októberben, szó szerint betölti a majd az űrt az Obsidian Entertainment csapata, ugyanis új játékuk már csak pár hipertér ugrásra van tőlünk. A fejlesztők olyan referencákkal a hátuk mögött kezdtek a fejlesztésbe, mint a legendás Star Wars: The Knights of The Old Republic második része, a Neverwinter Nights 2, a Pillars of Eternity, vagy épp a Fallout: New Vegas, mely egyaránt a széria, és a stílus közkedvelt darabja. Aki tehát régóta vár egy stílusos akció-RPG-t, az most dörzsölheti a tenyerét, és még az első 20 percet is megnézheti.



Aki esetleg figyelemmel kísérte a játék fejlesztését, az talán aggódott a különböző hibák, hiányosságok miatt, ám ez alapján bizakodhatunk, hogy a szemmel látható gondokat sikeresen orvosolták, már csak bíznunk kell abban, hogy legalább egy átlagos, a 3D-s érából származó Fallout epizód szintjét hozza majd, és akkor nem sokat panaszkodhatunk. A felvételen jól látható, hogy az atmoszférával nem lesz gond, a retro-futurisztius dizájn, stílusos formáival és színeivel egyszerre idézi meg a Bioshock féle art déco-t, és a Fallout alternatív történelmi hangulatát. Az előzetesekből már sejthető volt, hogy a pihent humor legalább akkora jelentőséget kap majd, mint mondjuk a párbeszédes opciók, amiből már az első pillanatokban is bőséggel kap a játékos.

Lesz látnivaló


2018 decemerében bejelentették, és most alig egy év múltán le is csaphatunk az év legtartalmasabban ígérkező kalandjára, ami számos bolygót, helyszínt, furfangos küldetést, fura fegyvereket és még furább szereplőket sorakoztat majd fel. Az óriásvállalatok által befoglalt idegen bolygókon, fura közösségeket, egyedi technikai megoldásokat, és jó eséllyel választható frakciókat is kapunk majd, emellett a Fallout hangulatos, de kissé sivár vidékein zajló barangolás helyett, a változatos nyílt tér, és egy saját űrhajó is emeli majd a tétet. A megismert NPC-k némelyikét magunkkal is vihetjük, így egész kis csapat fedezhet majd benünket, mikor felforrósodik alattunk a talaj. Ami a lehetőségeinket illeti, kapunk egy már jól ismert fejlődési rendszert, ahol több képesség között is válogathatunk, a párbeszédek során meghozot döntéseink pedig befolyásolják majd a cselekmény alakulásást, ezáltal pedig a végkifejletet is. A fejlesztés a választható platformok teljes skáláját lefedi, így PC mellett még Nintendo Switchre is elkészül. A megjelenés dátuma tehát október 25, a játék állapotát a hivatalos oldalán itt, továbbá ide kattintva a facebookon is követhetjük.

2019. 10. 16

Filléres processzor Ryzen alapokon? - Athlon 3000G
Az AMD legutóbb 16 magos Ryzen és 32 magos Threadripperekkel robbantott, de mi a helyzet a pénztárcakímélő kategóriával? Ha a felhasználók olcsó és megbízható megoldást keresnek, számukra megérkezett az Athlon 3000G. Az Athlon brand már 20 éve van jelen a piacon, és sokáig a legjobb teljesítményű processzorokat jellemezte, ma már azonban az abszolút belépő kategóriát képviseli, és könnyen megfizethető processzorokat takar. Ezt a kategóriát frissíti fel az Athlon 3000G, ami az első szabadon tuningolható Athlon processzor, mely Zen architektúrára épül. Az első generációs Zen magokkal dolgozó processzor 14nm-es gyártástechnológiával készült, és igazán visszafogott TDP-t, konkrétan 35 wattos fogyasztást ígér. Aki tehát szívesen tuningolna egy alacsony kategóriás processzort, az most megteheti, és túllépheti a gyári 3.5GHz-es alap órajelet is. Az Athlon 3000G egy 2 magos processzor, négy logikai szállal, mely a jól bevált AM4 foglalatot használja. Ez azt jelenti, hogy bármelyik piacon kapható AM4-es alaplappal azonnal működnie kell, ha pedig nem tervezünk komoly munkát vagy játékot, nem csak drágább processzorra, de még videokártyára sem kell költenünk, ugyanis elérhető az integrált Radeon Vega 3 grafikus processzor. Az 1100Mhz-es órajelen dolgózó GPU jobb teljesítményt hoz, mint az Intel G5400-as sorozatában megtalálható UHD 610, így akár egyszerűbb címek, vagy kisebb e-sport játékok futtatására is alkalmas lehet, alacsony felbontás mellett. A processzor emellett 192KB L1,
Munkára fel - AMD Radeon Pro W5700 videokártya
Az AMD komoly teljesítmény préselt ki a Zen architektúrából, ha munkáról van szó, Ryzen, illetve Threadripper processzoraik híresen erősek. De mi a helyzet a videokártyákkal? A Radeon Pro W5700 az új generációs alapokra épít, és a játékosoktól a professzionális felhasználók felé fordul. A kártya az Nvidia Quadro RTX 4000 vetélytársa, házon belül pedig a WX 7100 helyére léphet. Már a nevével is jelzi, hogy a lelkét az RX sorozatból ismerős, 7nm-es NAVI 10 GPU adja, vagyis az új RDNA architektúrát alkalmazza. A 251mm-es lapkában 10.3milliárd tranzisztor, 36 számítási-, 64 blending, és 144 textúrázó egység, továbbá 2304 shader/stream processzor rejtőzik. Alap órajele 1183Mhz, 8GB GDDR6 fedélzeti memória társaságában. Hardver tekintetében tehát nem beszélhetünk komoly eltérésekről, a fogyasztási limitet azonban megemelkedett, hiszen ebben a kategóriában a teljesítmény az elsődleges. A legtöbb esetben maximum 188 wattra számíthatunk, azonban ha a Type-C csatlakozó is teljes kapacitással dolgozik, elérhetjük a 205 wattot is. Újdonságot főleg a csatlakozókínálat, és a bővebb szoftveres lehetőségek nyújtanak. Kimenetekből kizárólag mini DisplayPort 1.4 és egy USB Type-C került a kártyára, ráadásul utóbbi támogatja a DisplayPort Alternative Mode-ot, vagyis ezzel együtt 6 egyforma teljesítményű csatlaozót kapunk. A kiosztás nem véletlen, ugyanis teljes támogatást kaptak az akár hat kijelzős rendszerek is, ráadásul minden csatlakozó önmagában képes, egy 8K-s kijelző meghajtására, le
Nem játék? Új grafikus architektúra az Inteltől!
Nem játék? Új grafikus architektúra az InteltőlA Supercomputing 2019 rendezvényen bemutatkozott az Intel új grafikus fejlesztése, mely egy szuperszámítógépben debütál majd Aki az utóbbi években tétlensége, lustasága, fantáziátlansa miatt kritizálta a vállalatot, az most talán végre valós okot kaphat, hogy felülvizsgálja eddigi véleményét, ugyanis az új fejlesztés komoly teljesítményt ígér. A 7nm-es Xe grafikus architektúra, három szegmensre osztódik. Elérhető lesz nagy teljesítményű és mesterséges intelligenciára épülő munkaállomások (HPC); adatközpontok; és végül az otthoni felhasználásra szánt rendszerek számára is. A „Ponte Vecchio” névre keresztel kártya az első kategóriát erősíti, azon belül is az extrém teljesítményre tervezett „exascale” rendszerekhez tervezték. Az Egyesült Államok természetesen továbbra is szeretne előkelő pozíciót a technológiai versenyben, így az Aurora, mely egy 1000 petaFLOPS teljesítményt meghaladó szuperszámítógép, két 7nm-es Sapphire Rapids Xeon CPU-val; és hat darab, teljes összeköttetésben álló Xe GPU-val dolgozik. A vállalat idővel piacra dobja az általános, illetve otthoni felhasználásra szánt változatokat is, ami 10nm-es gyártási technológiával készül, és 2020-ra várható. Az Intel eltér a hagyományosnak nevezhető, egy chipes megoldástól, az MCM dizájn (Multi-Chip Module) ugyanis több számítási egységet köt össze egyetlen kártyán, melyhez új típusú felépítést is alkalmazott. Ennek alapja, a hosszú évek terve
PCX 2006-2019.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres