fb pixel code
KATEGÓRIA
Ajánló
2019. 12. 07
Driver hibák? AMD vagy Intel? Az RX5700XT feltámadása
2019. 12. 04
Számítógép szerelés durva sérüléssel és életmentő ellátással. Csak erős idegzetűeknek!
2019. 12. 02
Karácsony előtt érkezik az AMD RX 5500?
2019. 12. 02
A Gigabyte hasznos újdonsága - USB 3.2 Gen2x2 bővítőkártya
2019. 11. 29
Miért lassul be az RX5700XT? 440 ezres Ryzen5 3600X konfig egy kis hendikeppel.
2019. 11. 27
Melyik videokártyát éri megvenni manapság? 16 videokártyát mértünk össze!
2019. 11. 25
Radeon RX 5500 - apró NAVI egy GTX 1060 helyett?
2019. 11. 25
1 milliós konfig 870 000-ért!? SIMÁN! 9900K/RTX2080S/Dual Nvme SSD/Maximus XI-Hero/16GB/Vízhűtés/CM
2019. 11. 22
RTX 2080 Ti SUPER – Az NVIDIA mégis megcsinálja?
2019. 11. 21
Milyen Nvidia kártyát vegyek? Nagy GTX/RTX összehasonlító 1650-től 2080Ti-ig. 11 VGA, Ft/Képkocka
2019. 11. 21
Nagy Radeon teszt! - Öt RX kártya és egy i9-9900K
2019. 11. 20
Filléres processzor Ryzen alapokon? - Athlon 3000G
2019. 11. 20
Munkára fel - AMD Radeon Pro W5700 videokártya
2019. 11. 20
Egyensúlyt hoz az erőbe? - Star Wars Jedi: Fallen Order bemutató
2019. 11. 18
Nem játék? Új grafikus architektúra az Inteltől!
2019. 11. 20

Egyensúlyt hoz az erőbe? - Star Wars Jedi: Fallen Order bemutató

Senki sem gondolta igazán komolyan, hogy 2019 lehet az az év, amikor a Star Wars renoméját egy EA által finanszírozott játék állíthatja vissza, most viszont itt a Fallen Order, ami kísérletet tett arra, hogy újra egyensúlyt teremtsen az erőben. Hogy ez sikerült-e neki, azt érdemes magunknak eldönteni, ugyanis a Respawn alkotása megérdemli az időnket.

Nem a fénykard tesz Jedivé - Star Wars Jedi: Fallen Order


A George Lucas, Irvin Kershner és John Williams által megrajzolt univerzum persze köszöni, jól van. Bár a Disney stúdió igyekezett tenni arról, hogy a könyökünkön is a messzi messzi galaxis folyjon, ráadásul megpróbáltak újraírni egy olyan világot, amit annak idején birodalmi lézerrel véstek generációk szívébe. A messzi messzi galaxist számos videojáték is gyarapította új történetekkel, ám az elmúlt években főleg üres online lövöldözést kaptunk, tartalom helyett mikrotranzakcióval, melyek bármilyen szépen is festenek, nélkülözik azt, amit ez az univerzum megérdemel. Egy gondosan elkészített, izgalmas, egyszemélyes élményt, amit a széria rajongói, és a játékosok egyaránt élvezhetnek. Talán nem lövök le akkora poént, hogy a Respawn sikerrel vette az akadályt.

Cal és BD-1 igazán jó haverok - Star Wars Jedi: Fallen Order


De végül is mi ez? Annyit már láthattunk az előzetesekből és részleges felvételekből, hogy egy külső nézetes mászkálós kaland lesz, erőhasználattal, fénykarddal, de ahogy az a játékban is elhangzik: „Nem a fénykard az, ami Jedivé tesz”. Ahogy az új filmek minden külsőségük ellenére, jelenetről-jelenetre távolodnak el attól, amit korábban a Star Wars jelentett, úgy a Fallen Order igyekszik a klasszikus hangvételt elkapni, amit az aktuális és kedvelt videojátékos stíluselemek egybegyúrásával próbál keretbe foglalni. A fő pillérek, a sokat emlegetett From Software-féle Souls játékok és a Metroid Prime, melyek a harcrendszerhez, a pályák trükkös felépítéséhez, illetve felfedezésük élményéhez adnak alapokat. De az Uncharted, a Tomb Raider, sőt a Prince of Persia is könnyen eszünkbe juthat, már egészen a játék első pillanataiban. Annyi biztos, hogy aki nem kedveli a platform játékokat, az jobb ha másfelé kacsintgat, az idő nagy részét ugyanis a mászkálás, futkározás és egyéb parkour ugrabugra fogja kitölteni. 

Mászás, mászkálás. Ugrás, ugrabuhgrálás. - Star Wars Jedi: Fallen Order


Ám mindez még akkor is megérheti, ha alapból nem vágyunk hasonlóra, hiszen a Star Wars egyik fő vonzerejét a galaxis világainak megismerése, és rejtelmeinek felfedezése adja. Az összesen öt bolygó meglepően terebélyes, a történet pedig ügyesen vezet vissza egyikre-másikra, hogy új képességeink birtokában egyre több látványos helyszínt érhessünk el. A bolygók kellően változatosak és karakteresek, bár nagyrészt mindenhol ugyanaz vár majd ránk: sok mászkálás, felfedezés, futkorászás, megspékelve fejtörővé alakított pályaszakaszokkal, és taktikus harccal, ami nehezebb fokozaton már rendesen izzasztó tud lenni. Igaz, a játékidő valószínűleg sokkal rövidebb lenne, ha a történettel nem tartanák vissza a klasszikus erőképességeket, melyek szükségesek a továbbjutáshoz, és úgy általában véve az érvényesüléshez. De ezt a kis ügyeskedést érdemes megbocsájtani a fejlesztőknek, ugyanis cserébe egy látványos, hangulatos és szerethető kalandot készítettek. Egy Jedi növendék útja miről szólna, ha nem a tanulásról, és ha emlékszünk, Kyle Katarn sem mindenható üzemmódban kezdte kalandjait, sőt, volt hogy a fénykardot is csak fejezetekkel később kaphattuk kézhez. 

A felfedezés élménye legyőzhetetlen - Star Wars Jedi: Fallen Order


Alig öt évvel járunk a 66-os parancs után, mely véget vetett a Jedi rendnek. Cal Kastis azon kevesek közé tartozik, akik életben maradtak, ám ahogy azt már előre tudhattuk, kiléte nem maradhat sokáig titokban. Padawan lévén alapból hátrányban van a rohamosztagosok tömegeivel, de leginkább a Birodalmi inkvizítorokkal szemben, akik kíméletlenül kutatják fel, és vadásszák le az elbukott rend utolsó tagjait. Egy ilyen rajtaütésből menti ki hősünket a Mantis nevű hajó két fős legénysége, akikkel oldalán a lázadók útjára, és újra a Jedik belső ösvényére léphet. A történetre sok panaszt hallottam, miszerint gyenge a párbeszédek és az írás minősége, de részben ellent kell mondanom. A Fallen Order bár nagyobb közönségre céloz, nem nézi hülyének azt, ugyanakkor egy szerepjáték könyvtárnyi szövegét sem kényszeríti rá azokra, akik játszani vágynak, egy jó regény elolvasása helyett. Ez egy türténet a mesterétől és rendjétől elszakadt tanoncról, aki az Erővel még nem vesztette el a kapcsolatot, mi pedig segíthetünk neki felidézni azokat a leckéket, amiket a traumát követő bujkálás idején magába temetett. 

Shikaka! - Star Wars Jedi: Fallen Order


Azt le kell szögezni, hogy amit vizualitás és hangulat terén elkövethet egy stúdió, az szinte minden ponton fantasztikusan sikerült. Elsőre meglepődtem, hogy Unreal Engine hajtja a játékot, ám a fejlesztők meglepően jól bántak a motorral és mind külsőségek, mind sebesség tekintetében korrekt munkát végeztek. Sőt! Egyes területek eszméletlenül részletgazdagok, minden nagyon egyben van, a helyszínek hitelesek és megfelelő változatossággal bírnak, a díszletek és a karakterek is a helyükön vannak, a fények és más effektek is zseniálisak, kezdve az esős jelenetekkel. Igaz, olyan bolygókon járunk majd, ahol a helyi élővilág veszélyeivel és a birodalom erőivel találkozunk majd, ám én csak csak egy-két izzasztóbb bossharc után vágyódtam valami űrsöpredékkel megtöltött peremvidéki bárba, hogy legurítsak valamit, ami azon a sivatagos helyen biztosan nem látott gyümölcsöt. A pályaszerkesztés a Souls játékok kreativitását és ötletességét idézi, a Metroidhoz hasonlóan pedig egészen új szektorok válnak elérhetővé a történet későbbi szakaszaiban. A változatosságról a cselekmény gondoskodik, ám néha nem bántam volna a gyorsutazás funkciót, vagy ha legalább a 3D térkép egy fokkal átláthatóbb. Igaz, a Controlnál talán használhatóbb, például sárga színnel jelöli azokat a pontokat, amiken át tudunk haladni, és pirossal azt, amihez még kevesek vagyunk, így tudjuk, hogy arra maximum akkor érdemes menni, ha minden sarokban kinyitható ládákért kutatunk. 

Jedi vagy? Akkor jó hely(ek)en jársz! - Star Wars Jedi: Fallen Order


Ma ez talán meglepő, de a menüben nem találunk mikrotranzakcióra, azaz játékon belüli digitális tartalom vásárlására lehetőséget biztosító opciót, helyette a pályákon fellelhető dobozkákban rejli ka jutalom,a hogy azt illene. Felfedezés közben néha értékes fejlesztésekre, a dobozokban pedig főleg kozmetikai extrákra találhatunk. Módosíthatjuk ruhánk vagy űrhajónk színeit, és robot barátunk burkolatát is variálhatjuk. Ó igen, természetesen bájos kis segítőtárs nélkül nincs kalandfilm, ahogy Star Wars sem, ám ezúttal nem csak azért lesz jelen, hogy új figurát lehessen adni a gyerekmenük mellé. BD-1 igen fontos szerepet kapott, és meglepően korrektül ágyazták be a történetbe. A kis droid tartalmazza rejtélyekkel teli utunk fontos részleteit, melyek többségét csak akkor képes elénk tárni, ha sikerrel járunk, és éppen a megfelelő helyen vagyunk. Emellett ő adja az élettöltő ampulláinkat, de feltörheti a zárakat és túltöltheti a paneleket, sőt, akár még más robotokat is képes az oldalunkra állítani. Utóbbit persze nem vitték túlzásba, de dicséretes, hogy sikerült úgy kedvelhetővé, sőt fontossá tenni egy kötelező családi filmes kelléket, hogy eközben nem válik tenyérbemászóan idegesítővé. Ahogy haladunk előre, a különféle munkapadokon fejlesztésekkel láthatjuk el, és ilyeneknél lesz lehetőségünk fénykardunk bütykölésére is. Elég ha annyit mondok, hogy pallosunk színét és a burkolatot is testre szabhatjuk.

Pilóta, szakács, hazárdőr? Greez a legjobb! - Star Wars Jedi: Fallen Order


Ám nem csak a hűséges droid, de az ellenfelek és útitársaink is megérdemelnek pár szót. Az igazi közönségkedvenc persze Greez, a négy kezű pilóta, aki hozza a folyton zsörtölődő, kissé szerencsejáték függő, de alapvetően aranyszívű karaktert. Cere is meglepően érdekessé vált, ám spoilerek nélkül csak annyit, hogy számos terhelt múltú és vívódó karaktert látunk majd, akik a jó és rossz, illetve az Erő világos, és sötét oldala között zajló örök harc részesei, ám mégsem egypólusúak. Hiszen ezekről is szól a Star Wars: az örök harcról, a döntéseinkről, a bölcsesség felfedezéséről, és persze barátságról és árulásról. Örök érvényű mese ez, amit sikerült se nem félreértenie, se nem ignorálnia a fejlesztőknek. A szinkronmunkát kifejezetten kiemelném, ahogy a teljes hangkeverést, és a zenét is. Nagyszerűen megválasztott hangokat kaptak az amúgy is szépen animált szereplők, illetve minden élőlény, gép, vagy fegyver hitelesen szólal majd meg, ahogy a helyszínek környezeti hangjai is. A zene szépen építkezik az eredeti filmek dallamaira, így megfelelő hangulatot teremt majd. Az elszórt poénokért főként a rohamosztagosok elcsípett párbeszédei felelnek, néhány mondat kifejezetten emlékezetes, érdemes meghallgatni őket, mielőtt lendül a fénykard. 

Ki engedett be titeket a színpad mögé? - Star Wars Jedi: Fallen Order


Amit fontos még kiemelni az maga a harcrendszer. A játék alapvetően a Dark Souls-tól eltanult taktikus, megfontolt módszerre épít, tehát minden ellenfél lehet veszélyes, ha nem tudjuk mit csinálunk, és nem figyelünk környezetünkre. Fontos szerepet kap a helyezkedés, a jól időzített védekezés és ellentámadás, ami már inkább a Sekiro-ból lehet ismerős. Nem csapkodhatunk vég nélkül, mivel a megkezdett mozdulatot nem tudjuk megszakítani, ellenfelünk védelmét pedig át kell törnünk, hogy sikeres csapást vihessünk be. Ez nem gond az egyszerű rohamosztagosok esetén, hiszen lövéseiket egy mozdulattal visszaküldhetjük, ám a speciális ellenfelek, vadászok, őrök, és egyéb álaltfajták komoly fejfájást okozhatnak, ráadásul ha többen vannak, rendesen át kell gondolnunk, mikor mit csinálunk. Ez persze csak azoknak okoz majd igazi fejtörést, akik a négy választható nehézségi szint közül a Jedi Master vagy Jedi Grand Master fokozatot választják. Én nem vagyok veterán Souls játékos, így a Master fokozaton rendszeresen elhaláloztam, a kihívást mégsem érzem teljesíthetetlennek, vagy idegörlőnek. Ezt persze néhány csoportosan érkező támadó, néhány idegesítő ellenféltípus, továbbá egy-egy bossharc igyekezett megváltoztatni, de minden bosszúságom ellenére élveztem a kihívást, és nem bánom, hogy nem séta módban estem neki a játéknak. A pályán elszórt meditációs pontokon megpihenve szintet léphetünk, illetve feltölthetjük energiánkat és élettöltőinket is, ám ekkor a pálya összes legyőzött ellenfele újra feléled. Ez a megoldás talán nem illik egy Star Wars játékhoz, ám megvan az értelme, hiszen üres bolygókon keresztülszaladgálni nem nagy élmény, márpedig gyorsutazás nincs. Az út levágásához a felfedezett rövidítési pontokat használhatjuk majd, és fogjuk is, már ha kiigazodunk a térképen. Az útközben begyűjtött tapasztalati pontokkal tanulhatunk újabb támadásokat, kombinációkat, növelhetjük életerőnket és erőnk mennyiségét.

Ez az ember félrenyelt, és ismerek egy technikát! - Star Wars Jedi: Fallen Order


Komoly bugokkal maximum a Kashyyk lápvideékein és a Dathomir kíméletlen sziklái közt találkoztam, a játék pedig összesen egyszer dobott ki. Igaz, az első órákban nem volt hajlandó elindulni, ám azóta két frissítést is kapott, és egyelőre nem sokat lehet olvasni a PC-s játékosok problémáiról. Igaz, a mászkálós jeleneteknél, valahogy többször zuhantam a mélybe, mint szerettem volna, és egy két bossharc esetén nem csak saját figyelmetlenségemet vagy ügyetlenségemet okoltam. Egyes helyzeteket egyszerűen nem kalkuláltak be a fejlesztők, és ez idegesítő élményekhez vezetnek. Megvannak a szabályai ezeknek a jeleneteknek, de úgy is mondhatnánk, hogy erősen scripteltek, így igazodnunk kell ahhoz ami történik. Ez Master fokozaton azért okozott nehéz pillanatokat, de a győzelem után hamar megenyhültem. A végeredmény tehát egy változatos helyszínekkel, klasszikus hangvételű történettel, izgalmas cselekménnyel, sok platform elemmel, felfedezéssel és taktikus harcrendszerrel megtámogatott játék, egy kissé családbarát felhanggal. Ez utóbbi olyasmi, ami biztos sokakat zavarni fog, ám én nem bánom, mivel az összhatás így is igazán rendben van. Aki valamiért hat darabba szeletelhető rohamosztagosokat várt, az eddig rossz galaxisban volt. Igaz, állatok és droidok esetén megszűnik ez a következetesség, mikor a világító párbajtőrből valódi sugárpallos válik. Hatásos jelenetekből vagy epikus helyzetekből biztosan nem lesz hiány, és számthatunk az Uncharted vagy Tomb Raider szerű akciófilmes őrületekre, ahol minden összedől körülöttünk, mi meg csúszunk vagy zuhanunk, megpróbálva nem összetörni magunkat. Mindezt egy nagy, bejárható térképeken zajló játékban sikerült megoldani. Nem szokványos csőjátékot, de nem is egy halál unalmas sandboxot kapunk, hiszen a pályák minden szakaszához kapcsolódik egy fontos jelenet, valami, amiért megérte oda látogatni és ami előremozdítja a történetet is.

Jégítélet!  - Star Wars Jedi: Fallen Order


Ennél többet már csak akkor mesélhetnék, ha elkezdeném részletezni a cselekményt. Egy játék ami képes családbarát lenni, miközben nem válik bugyutává, nem könnyű kísérlet. Én nem bánnám, ha a jövőben is hasonló felfogás mentén készülnének a Star Wars címek, így aki egy borúsabb hangvételű kalandra vágyik az is megkapja a magáét. A főhős karaktere például elsőre kicsit semmilyennek és tipikusnak tűnt, ám végül sikerült emberivé faragni, még ha néha úgy is éreztem, hogy a Diseny csatornára kapcsoltam. Biztosan nem a legjobb történet a galaxisban, nem rúg fel semmilyen forgatókönyves szabályt, viszont hű marad a klasszikusokhoz, tiszteli az eredeti sorozatot és ezzel kedveskedik a rajongóknak. Aki tehát régóta vágyik egy tartalmas kampányra építkező Star Wars járékra, az kiengedheti a levegőt, a Respawn ügyes munkát végzett. Reméljük, hogy ez egy új korszak kezdetét jelzi, ahol a stúdiók filmes és játékos frontos is hajlandók lesznek végre elengedni a fantáziájukat, hiszen a rajongók már rég megtették. Ideje tartani a lépést és felzárkózni, aztán szépen elengedni Darth Vader és az egész korszak kezét, hogy időről időre újra visszatérhessünk, amikor szükséges. Az erő legyen velünk!

Dani - PCX

2019. 11. 20

Nagy Radeon teszt! - Öt RX kártya és egy i9-9900K
A NAVI kártyák bevezetésével az AMD végre bővítette a palettát, így a felső-középkategóriában is kínál jó ár-érték aránnyal rendelkező videokártyákat, főleg úgy, hogy már nem csak a referencia modellek blower hűtésére kell hagyatkozniuk. Az RDNA architektúrára épülő NAVI sorozat felveszi a versenyt az RTX szériával, de a korábbi Polaris modelleket sem érdemes leírni, hiszen az olcsóbb megoldások továbbra is jó ajánlatnak számítanak, ha a kedvezményesebb modellek között válogatnánk. A következő tesztben öt népszerű Radeont eresztettünk egymásnak, így szépen kirajzolódik az árkategóriák, és a generációk közti különbség. MSI RX570 8GB GDDR5 Armor 8G OC Az RX570 két éve került a Piacra, szívében 14nm-es Polaris 20 XL lapkával. Az AMD nem spórol a fedélzeti memóriával, ez ráadásul nem a 4, hanem a 8GB GDDR 5-tel felvértezett modell, 256-bites adatbusszal. Az MSI egy kicsit megemelte az GPU órajelét, így manuális tuning nélkül is gyorsabb egy kicsit az alapváltozatnál. Az alap frekvencia 1168 MHz, a Boost pedig 1268 Mhz, melyet saját felelősségre feljebb is emelhetünk. A kártya meghajtásához egyetlen 8-pines PCI-E csatlakozóra lesz szükség, a TDP maximumát a gyártó 150 wattban határozta meg, és minimum 450 wattos tápegységet javasol. A melegedést kordában tartó masszív hűtőbordán, két TORX FAN ventilátor dolgozik, melyek nagyjából 35°C alatt mozdulatlanok maradnak, afölött viszont rendkívül hatékonynak bizonyulnak. A kártya dimenziói 246 x 130 x 39 mm, kijelzőnket pedig hár
Harc WQHD felbontáson - RTX 2060 SUPER vs. RX 5700 számítógép teszt
Aktuális összehasonlításunk alapja egy Ryzen 5 3600 processzor köré épített konfiguráció, melyben egy NVIDIA kártya felel a grafikai teljesítményért. A tesztekben arra voltunk kíváncsiak, hogyan birkózik meg az új AMD NAVI kártyák középső darabja, egy ráncfelvarráson átesett RTX kártyával. A piros oldalt egy Sapphire RX 5700 PULSE 8GB, a zöldeket pedig egy Gigabyte RTX 2060 SUPER OC 8GB GDDR6 képviseli.  Cooler Master MasterBox 5 Pro   A Cooler Master nem kifejezetten szorul bemutatásra, hiszen a gyártó hosszú évek óta kínál minőségi gépházakat, illetve hűtési megoldásokat, de egy ideje már a játékra szánt perifériák is a repertoárhoz tartoznak. A MasterBox 5 Pro igényes választás azok számára, akik nem elégszenek meg a legolcsóbb, belépő kategóriás termékekkel, ugyanakkor nem akarnak vagyonokat költeni egy megbízható ATX házra. A dizájn igazán letisztultnak mondható, a műanyag előlap mögött előre szerelt ventilátorokat látunk, és az RGB szerelmesei is jól járnak, hiszen mind a három, színes LED világítást kapott. A házba egy edzett üveglapon keresztül tekinthetünk be, így ne várjunk kopogós plexi lapot, hátul viszont megpillanthatunk egy negyedik 120mm-es légterelőt is, ezúttal fekete színben, fények nélkül. 2.5” meghajtóból három is befér, de alapból csak kettő rögzíthető, ahogy a vízhűtés radiátora is csak két ponton rögzíthető. Hátul 120, elöl pedig 360mm a maximum, a tető azonban teljesen zárt, így az sajnos nem opció. Videokártyából akár 410mm-ig is
Van élet odakint? - The Outer Worlds bemutató
Jó látni, hogy az ünnepeket megelőző hónapokban találkozhatunk még pozitív meglepetésekkel. Mikor a 2018-as Game Awards rendezvényen bejelentették, sokan felkapták a fejüket, hiszen az eredeti Fallout két kulcsfigurája, és a népszerű Fallout: New Vegas-ért felelős Obsidian Entertainment közös projektjéről volt szó. A várakozást csak fokozta, a novemberben megjelent Fallout 76, mely egyszerre gyalázta meg a szériát, és taszította még lejjebb, a fejlesztésért felelős Bethesda zuhanófélben lévő tekintélyét. Az új akció-RPG munkálatai már 2016-ban megkezdődtek, mi viszont a hivatalos bejelentés után alig egy évvel, már le is csaphattunk a játékra. Mintha csak fricskának szánták volna, amivel odaszúrhatnak kicsit, a Fallout szériát pénzcsapnak használó Bethesdának. Erről persze aligha lehetett szó, hiszen a bejelentéskor még nem gondolhattuk, hogy a Fallout 76-tal mekkora mélységekbe ereszkednek alá. Üdítő volt látni, hogy az ezredik, poszt-apokaliptikus sivatag, és egy lepusztult, fakó föld ígérete helyett, egy egész naprendszer vár majd ránk, új lehetőségekkel, színpompás, élettel teli helyszínekkel. Bár ez csak részben teljesült, az Obsidian mégsem okoz csalódást, és valami olyat nyújt, ami manapság elkeserítő módon ritka: egy ordas hibáktól mentes, jól összerakott játékot. A The Outer Worlds tehát egy FPS nézetben játszható akció-RPG, a hangsúlyt pedig ezúttal az utóbbi félre helyezték. A receptet ismerjük, és ha szeretjük, itt igazán elégedettek leszünk a végeredménnyel
Hozzászólások
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
Katona Attila
Kipróbáltam, volt szerencsém. Illetve nem. Eddig csak az idióta konzolos külső nézet szivárgott át PC-re, néha az írástudatlanoknak szóló gombok maradtak benne, de hogy az egérrel ne tudjak nézelődni, és ehhez külön 4db nézőpontvezérlő kelljen, az turbó-megaratyi kategória. Persze, ha 3 kezem lenne, vagy ahogy a játék is javasolja, vegyek konzolvezérlőt, akkor működhetne, de akkor is irritálna külön vezérlőket használni egérrel gond nélkül megoldható funkcióra. Lássuk be, ez csak egy marketinganyag játékvezérlők értékesítéséhez, semmi több.
2019-11-24 13:08:05
PCX 2006-2019.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres