fb pixel code
KATEGÓRIA
Ajánló
2019. 10. 21
IT hírek 10.21. - 3950X vs. i9-10980XE, megújul a DDR4, Observer és Alan Wake
2019. 10. 21
Ryzen 5 3600 vagy i5 9600K jobb egy RTX2070 Super mellé? Viktor vs Joakim 2.
2019. 10. 19
A merev konfig visszatér? - i9-9900K/RTX2080 számítógép teszt
2019. 10. 17
Ingyenes hétvége és nagy leárazás - The Division 2
2019. 10. 16
Fallout az űrben? Íme a The Outer Worlds első 20 perce
2019. 10. 15
A világ leggyorsabb gépszerelői.
2019. 10. 14
IT hírek 10.14. - 10. generációs i3, Kaby Lake, extrém NAVI, ingyen Marsutazás
2019. 10. 14
Ádám csövezik. Hogyan készül egy folyadékhűtéses számítógép merev csövekkel?
2019. 10. 11
Középkategóriás, mégis prémium? - Ryzen 7 2700/GTX1660Ti számítógép teszt
2019. 10. 08
Kúpósztó vagy egy átlagos Gamer számítógép? TUF cuccok, Ryzen 7, X470, 970 Pro, 1660Ti
2019. 10. 07
IT hírek 10.07. - Intel biztonság és gyorsabb hálózat, AIO RTX, Játékdömping
2019. 10. 07
Jól szellőző QHD-ra alkalmas konfiguráció 390 000 ft-ért! 2700/RTX2060 S/32GB RAM/NVMe SSD
2019. 10. 07
Számítógép az irodába és játékra 260 ezer Ft-ért. Ryzen5 3400G/GTX1650/16GB RAM/ SSD /HDD/FSP
2019. 10. 03
Ki az igazi G? Négy dudás egy stúdióban
2019. 10. 03
Vegyes házasság - Ryzen 7 2700X/RTX2060 SUPER számítógép
2019. 05. 31

Két párhuzamos történetszál, crossplatform, co-op - a Call of Duty: Modern Warfare mindent bevet

Mindent bevet az Activison az új Call of Duty sikeréért

Mitől vált megkerülhetetlen klasszikussá a Call of Duty? Erre próbál választ adni az októberben érkező Modern Warfare.

Hogy klasszikus lett, azt kár lenne vitatni, akárhogy is viszonyuljunk a sorozathoz, és azt, hogy nem elég egyetlen jól eltalált komponens, arra minden évben számos példát szolgáltatnak az aktuális megjelenések. Legutóbb pont a Rage 2 mutatta meg, hogy egy csokor szórakoztató szuperképességgel felöntött dinamikus lövöldözés, nem képes elfedni a fantáziátlanságot, ürességet, és nem kárpótol az érdemi tartalom hiányáért sem. 

Szinte már látom is. Nincs is szebb karácsonyi ajándék, mint egy kis háborús öldöklés.


A COD széria számos epizóddal bizonyította, hogy többet is tud annál, mint összekötni két lövöldözős szakaszt, szkriptekbe ágyazott mozifilmes klisékkel, és elnyújtott robbanásokkal. Gondoljunk csak a „No Russian” küldetésre, ami kellően provokatív, és persze kétségtelenül ügyes marketing húzás volt. Ugyanakkor pont a Black Ops 4 bizonyította, hogy a hosszú ideje lapos kampányokat és ötlettelen játékmenetet nem ignorálni kell, hanem kidolgozni. Pusztán a multiplayer pedig nem elég a korábbi sikerek megismétléséhez, Battle Royale mód ide, vagy oda. Az új epizód, az ígéretek szerint minden fontos elemében igyekszik megidézni, hogy miért játszottunk szívesen a kedvenc részeinkkel, így a WWII történelmi kitérője után visszatérünk a modern hadviseléshez, méghozzá egy reboot formájában.




A rebootok és remakek rendületlenül zajló reneszánsza a Call of Duty-t is utólérte, hiszen a 2007-es Modern Warfare már megkapta a felejthetőre sikerült felújított változatát, az új résszel pedig egy számozás nélküli, szimplán Modern Warfare alcímmel ellátott játékot kapunk. A történet az eredeti epizód lapjait és alapjait keveri újra, így találkozni fogunk jó néhány visszatérő karakterrel, de a valódi főszerep újra a jelenkori hadviselésé, és végre ismét realisztikusabb megközelítésre számíthatunk. A sorozat persze nem szűnik meg könnyed arcade shooternek lenni, mindössze ígéretet tesz rá, hogy elhagyja az egydimenziós, gyerekrajz összetettségű történetet. Mindjárt két párhuzamos cselekményszálat is kapunk, egyikben a szokásos speciális osztag katonáját irányíthatjuk, míg a másikban egy közel-keleti felkelővel sodródunk majd az eseményekkel. A single player-ért felelős Jacob Minkoff arról igyekszik meggyőzni bennünket, hogy a történet megírásakor a realizmusra törekedtek, és igyekeznek eltávolodni a „hősök legyőzik a terroristákat” klisétől, a kettős perspektívát pedig igyekeznek arra használni, hogy felfedjék a háborúk járulékos veszteségeit, amelyek egyaránt érintik az átlagembert, és a konfliktus fegyveres résztvevőit.

Nyugi, ő az, Captain Price.


A realizmus irányába tett lépéseket állítólag végre új grafikai motorral toldják meg, a videó láttán pedig egyelőre ez hihetőnek is tűnik. Az alkalmazott technológiák között találunk olyan, már bevált húzásokat, mint a valódi objektumok szkennelése, a realisztikusabb összhatás eléréséért. Az Infinity Ward tehát komoly munkát öl a látványba is, például egy egész tankot is beszkenneltek, annak minden látható részletével együtt. Reméljük ez a hozzáállás ismét képes lesz megteremteni egyszerre sokkoló és szórakoztató pillanatokat, melyek újra egy emlékezetes Call of Duty epizódot eredményeznek. A hatásvadász pillanatoknak egészen biztosan nem leszünk híján. A theverge.com újságírója már betekintést nyert két, háborús drámába illő jelenetbe is. Az elsőben egy Cirkuszt ért terrortámadást követően, egy egyszerű lakóházban végzünk rajtaütést. Az egység szobáról szobára haladva, átlagos kinézetű figurákat likvidál hezitálás nélkül, a jelenetsor végén, a háttérben jól hallható a gyereksírás. A másodikban egy közel-keleti településen egy helyi kislányt irányítva menekülünk, miközben körülöttünk kíméletlen támadás zajlik. A testvérünkkel közösen végül le kell gyűrnünk egy ellenséges katonát, és talán elég annyit, hogy még egy csavarhúzó is a képbe kerül.

A káoszon nem uralkodhatunk, de talán túléljük.


Az alkotók szerint természetesen nem csak ilyenekből áll majd a játék, megkapjuk a teljesen hagyományos lövöldözős szakaszokat és a közkedvelt multiplayer módokat is, ugyanakkor a sötétebb és kényelmetlen érzést keltő pillanatokat elengedhetetlennek tartják, egy igazi háboús történet elmeséléséhez. Annyi már megerősítst nyert, hogy kooperatív mód is lesz, ahol a főszáltól elkülönülő küldeéseket teljesíthetünk másokkal csapatba verődve. Ez valószínűleg a Modern Warfare 2 és 3-ból ismerős Spec Ops mód újraélesztése lesz. Az eddig információk ugyanakkor arra utalnak, hogy a népszerű Zombie mód ezúttal kimarad a csomagból, viszont állítólag a sorozat történetében először létrejön a cross platform, vagyis PC-sek és a két nagyobb konzol játékosai akár együtt is játszhatnak majd. A júniusi E3-on egész biztos kapunk egy bővebb bemutatót, és számos fontos kérdésre is választ kapunk majd. 

Dani - PCX

2019. 05. 31

IT hírek 10.21. - 3950X vs. i9-10980XE, megújul a DDR4, Observer és Alan Wake
Benchmark adatok az új AMD és INTEL processzorokról A napokban újabb adatok láttak napvilágot, a két rivális processzorgyártó várva várt újdonságairól. A friss adatokat ezúttal is, a jó céges kapcsolatairól ismert APISAK osztotta meg a nagyközönséggel, aki gyakran szolgál releváns infómorzsákkal a kíváncsi felhasználóknak. A hírek ezúttal is az AMD-nek kedveznek, ugyanis az új Ryzen 9 nyers teszteredményei, jó 24%-os számítási előnyről tanúskodnak, a Cascade Lake-X platform alá tartozó i9 processzorral szemben. Főszerepben a 16 magos Ryzen 9 3950X, és a 18 magos Core i9-10980XE, az összehasonlítás alapját pedig 3DMARK alatt lefuttatott teljesítménytesztek adják. A táblákon jól látható volt, hogy a két CPU-t más-más hardveres környezetbe építették, a 3950X például egy RTX 2080Ti, és 16GB, 3200MHz-es, dual channel DDR4 memória mellett üzemelt, míg az i9-10980XE mellett egy RTX 2070 videokártya volt, 32GB mennyiségű 2666MHz-es, quad channel-ben dolgozó RAM társaságában. Az összeállítás mégis helytálló, hiszen a Fire Strike alatt mért Physics score, kizárólag a CPU terhelésére fókuszál.  Ez alapján a Ryzen 9 pontszáma 32 082, a 10980XE eredménye pedig 25 838, ami 24%-os előnyt jelent a két maggal vékonyabb AMD processzornak. Az Intel HEDT processzor vetélytársát, eredetileg a hagyományos asztali CPU-kat követő Threadripperek között keresnénk, azonban a harmadik generációs Ryzen 9, egy kategóriával távolabbról ér el igazán komoly eredményeket. Jelenleg az Intel
Ingyenes hétvége és nagy leárazás - The Division 2
A csapat a lelke mindennek A francia Ubisoft, több egymáshoz hasonló szériát is üzemeltet, melyek alapját első sorban, a nagy bejárható területen zajló lövöldözés adja. Míg az egyjátékos kalandokért főként a Far Cry és az Assassin's Creed epizódok felelnek, a multiplayer élményt, jelenleg a Tom Clancy nevével fémjelzett Ghost Recon, és The Division játékok adják. Utóbbi 2008-ban mutatkozott be, ám nem egészen felelt meg a megjelenést megelőzően felgerjesztett elvárásoknak. A be nem tartott ígéretek és a hiányzó technikai kunsztok ellenére, rengetegen töltötték idejüket a csatatérré változott New York utcáin. És ez még csak a jéghegy csúcsa, hiszen számos céges rekord megdöntése után, végül 330 millió dolláros világszintű bevételt produkált, a kiegészítő tartalmakat és a mikrotranzakciókat pedig még nem is számoltuk. Borítékolható volt tehát a folytatás, mely a hiányosságok pótlásával, és a hibák kijavításával kecsegtette a játékosbázist. Idén márciusban meg is jelent a folytatás, melyet most vasárnapig ingyenesen kipróbálhatunk. Műfaját tekintve, egy kizárólag online játszható, külső nézetű akció-szerepjáték, melynek keretében, a rejtélyes vírus által letarolt New York-ban kell felszámolnunk az elszabadult bűnözést. Az idő nagy részében gép ellenfeleken kell átverekednünk magunkat, így tisztítva meg a várost a fegyveres csoportoktól. A játék egyik tartópillére a szerepjátékos rendszer, így nem csak mi léphetünk szintet, de ellenfeleink is különböző nehézségi fokot képvi
Fallout az űrben? Íme a The Outer Worlds első 20 perce
Kellemesnek ígérkezik a The Outer Worlds Emlékszünk a Fallout 76-ra? Ha kedveljük a szériát, akkor egészen biztosan előttünk van az a csúfos kudarc, és a pofátlanul elbagatelizált marketinghazugság, amit a Bethesda hányt a széria rajongói, és a játékosközösség elé. Nagyon úgy tűnik, hogy idén októberben, szó szerint betölti a majd az űrt az Obsidian Entertainment csapata, ugyanis új játékuk már csak pár hipertér ugrásra van tőlünk. A fejlesztők olyan referencákkal a hátuk mögött kezdtek a fejlesztésbe, mint a legendás Star Wars: The Knights of The Old Republic második része, a Neverwinter Nights 2, a Pillars of Eternity, vagy épp a Fallout: New Vegas, mely egyaránt a széria, és a stílus közkedvelt darabja. Aki tehát régóta vár egy stílusos akció-RPG-t, az most dörzsölheti a tenyerét, és még az első 20 percet is megnézheti. Aki esetleg figyelemmel kísérte a játék fejlesztését, az talán aggódott a különböző hibák, hiányosságok miatt, ám ez alapján bizakodhatunk, hogy a szemmel látható gondokat sikeresen orvosolták, már csak bíznunk kell abban, hogy legalább egy átlagos, a 3D-s érából származó Fallout epizód szintjét hozza majd, és akkor nem sokat panaszkodhatunk. A felvételen jól látható, hogy az atmoszférával nem lesz gond, a retro-futurisztius dizájn, stílusos formáival és színeivel egyszerre idézi meg a Bioshock féle art déco-t, és a Fallout alternatív történelmi hangulatát. Az előzetesekből már sejthető volt, hogy a pihent humor legalább akkora jelentőséget kap majd
PCX 2006-2019.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres