fb pixel code
KATEGÓRIA
Ajánló
2020. 01. 27
Hamisított Wraith Prism hűtésre figyelmeztet az AMD!
2020. 01. 25
Élet 60 Hz fölött. Miért válasszunk gamer monitort?
2020. 01. 23
Ismét megizzasztottuk az RX5700XT-t!🔥
2020. 01. 23
Doom Eternal előzetes - elkészült és a tesztelők imádják
2020. 01. 22
Megvalósult az UltraRAM! A Britek fejlett univerzális memóriát alkottak
2020. 01. 22
Őrült szerelők üvöltése! RX5500XT VS GTX1660Ti, Ryzen5 2600X vs Ryzen7 2700X?
2020. 01. 22
Ingyen Freeman? A Half-Life részek most ingyen játszhatók
2020. 01. 21
Control mozi készülhet? A Rogue One írója benne lenne
2020. 01. 21
Kiderült mely Huawei készülékek kapják meg az új frissítést.
2020. 01. 21
Son Goku lenyomja a Jediket is! Jól fogy a Dragon Ball Z: Kakarot
2020. 01. 21
A Dying Light 2 megjelenése is csúszik!
2020. 01. 20
Olcsó? Akkor futás! - Xiaomi Mi AirDots bluetooth fülhallgató
2020. 01. 20
Apró, mégis sokakat zavaró frissítést adott ki a Google
2020. 01. 20
Első kézből? A nagy NAVI még idén bemutatkozik
2020. 01. 20
Kiszivárgott volna az RTX3080 és RTX3070?
2019. 05. 31

Két párhuzamos történetszál, crossplatform, co-op - a Call of Duty: Modern Warfare mindent bevet

Mindent bevet az Activison az új Call of Duty sikeréért

Mitől vált megkerülhetetlen klasszikussá a Call of Duty? Erre próbál választ adni az októberben érkező Modern Warfare.

Hogy klasszikus lett, azt kár lenne vitatni, akárhogy is viszonyuljunk a sorozathoz, és azt, hogy nem elég egyetlen jól eltalált komponens, arra minden évben számos példát szolgáltatnak az aktuális megjelenések. Legutóbb pont a Rage 2 mutatta meg, hogy egy csokor szórakoztató szuperképességgel felöntött dinamikus lövöldözés, nem képes elfedni a fantáziátlanságot, ürességet, és nem kárpótol az érdemi tartalom hiányáért sem. 

Szinte már látom is. Nincs is szebb karácsonyi ajándék, mint egy kis háborús öldöklés.


A COD széria számos epizóddal bizonyította, hogy többet is tud annál, mint összekötni két lövöldözős szakaszt, szkriptekbe ágyazott mozifilmes klisékkel, és elnyújtott robbanásokkal. Gondoljunk csak a „No Russian” küldetésre, ami kellően provokatív, és persze kétségtelenül ügyes marketing húzás volt. Ugyanakkor pont a Black Ops 4 bizonyította, hogy a hosszú ideje lapos kampányokat és ötlettelen játékmenetet nem ignorálni kell, hanem kidolgozni. Pusztán a multiplayer pedig nem elég a korábbi sikerek megismétléséhez, Battle Royale mód ide, vagy oda. Az új epizód, az ígéretek szerint minden fontos elemében igyekszik megidézni, hogy miért játszottunk szívesen a kedvenc részeinkkel, így a WWII történelmi kitérője után visszatérünk a modern hadviseléshez, méghozzá egy reboot formájában.




A rebootok és remakek rendületlenül zajló reneszánsza a Call of Duty-t is utólérte, hiszen a 2007-es Modern Warfare már megkapta a felejthetőre sikerült felújított változatát, az új résszel pedig egy számozás nélküli, szimplán Modern Warfare alcímmel ellátott játékot kapunk. A történet az eredeti epizód lapjait és alapjait keveri újra, így találkozni fogunk jó néhány visszatérő karakterrel, de a valódi főszerep újra a jelenkori hadviselésé, és végre ismét realisztikusabb megközelítésre számíthatunk. A sorozat persze nem szűnik meg könnyed arcade shooternek lenni, mindössze ígéretet tesz rá, hogy elhagyja az egydimenziós, gyerekrajz összetettségű történetet. Mindjárt két párhuzamos cselekményszálat is kapunk, egyikben a szokásos speciális osztag katonáját irányíthatjuk, míg a másikban egy közel-keleti felkelővel sodródunk majd az eseményekkel. A single player-ért felelős Jacob Minkoff arról igyekszik meggyőzni bennünket, hogy a történet megírásakor a realizmusra törekedtek, és igyekeznek eltávolodni a „hősök legyőzik a terroristákat” klisétől, a kettős perspektívát pedig igyekeznek arra használni, hogy felfedjék a háborúk járulékos veszteségeit, amelyek egyaránt érintik az átlagembert, és a konfliktus fegyveres résztvevőit.

Nyugi, ő az, Captain Price.


A realizmus irányába tett lépéseket állítólag végre új grafikai motorral toldják meg, a videó láttán pedig egyelőre ez hihetőnek is tűnik. Az alkalmazott technológiák között találunk olyan, már bevált húzásokat, mint a valódi objektumok szkennelése, a realisztikusabb összhatás eléréséért. Az Infinity Ward tehát komoly munkát öl a látványba is, például egy egész tankot is beszkenneltek, annak minden látható részletével együtt. Reméljük ez a hozzáállás ismét képes lesz megteremteni egyszerre sokkoló és szórakoztató pillanatokat, melyek újra egy emlékezetes Call of Duty epizódot eredményeznek. A hatásvadász pillanatoknak egészen biztosan nem leszünk híján. A theverge.com újságírója már betekintést nyert két, háborús drámába illő jelenetbe is. Az elsőben egy Cirkuszt ért terrortámadást követően, egy egyszerű lakóházban végzünk rajtaütést. Az egység szobáról szobára haladva, átlagos kinézetű figurákat likvidál hezitálás nélkül, a jelenetsor végén, a háttérben jól hallható a gyereksírás. A másodikban egy közel-keleti településen egy helyi kislányt irányítva menekülünk, miközben körülöttünk kíméletlen támadás zajlik. A testvérünkkel közösen végül le kell gyűrnünk egy ellenséges katonát, és talán elég annyit, hogy még egy csavarhúzó is a képbe kerül.

A káoszon nem uralkodhatunk, de talán túléljük.


Az alkotók szerint természetesen nem csak ilyenekből áll majd a játék, megkapjuk a teljesen hagyományos lövöldözős szakaszokat és a közkedvelt multiplayer módokat is, ugyanakkor a sötétebb és kényelmetlen érzést keltő pillanatokat elengedhetetlennek tartják, egy igazi háboús történet elmeséléséhez. Annyi már megerősítst nyert, hogy kooperatív mód is lesz, ahol a főszáltól elkülönülő küldeéseket teljesíthetünk másokkal csapatba verődve. Ez valószínűleg a Modern Warfare 2 és 3-ból ismerős Spec Ops mód újraélesztése lesz. Az eddig információk ugyanakkor arra utalnak, hogy a népszerű Zombie mód ezúttal kimarad a csomagból, viszont állítólag a sorozat történetében először létrejön a cross platform, vagyis PC-sek és a két nagyobb konzol játékosai akár együtt is játszhatnak majd. A júniusi E3-on egész biztos kapunk egy bővebb bemutatót, és számos fontos kérdésre is választ kapunk majd. 

Dani - PCX

2019. 05. 31

Hamisított Wraith Prism hűtésre figyelmeztet az AMD!
A gyártó hivatalos közleményben figyelmeztet az ismeretlen eredetű hűtőre A napokban terjedni kezdett a hír, miszerint az AMD frissíti a Ryzen 7 és Ryzen 9 processzorokhoz mellékelt gyári hűtőit. A Wraith Prism RGB modellek általános megítélése pozitív, pláne, hogy az Intel ajándék hűtői kevésbé hatékonyak, a drágább tuning processzorokhoz pedig semmilyen megoldást nem biztosítanak. Bár ebben a kategóriában amúgy is érdemes hatékonyabb hűtőt vásárolni, a Wraith Prism általános felhasználás mellett hibátlanul teljesít, hiszen 100-140 wattos terhelést is képes kezelni. Az ázsiai Xfastest fórum képekkel megerősített pletykája szerint, a 4 hővezető cső (heatpipe) két plusz csővel egészül ki, és a frissebb CPU szállítmányok már az újabb változattal érkezhetnek. A felhasználók közt egyből beindult a vita, miszerint a hat rézcső valójában csak ront majd a hatékonyságon, míg mások azzal érveltek, hogy minden bizonnyal átgondolt döntésről van szó, hiszen az AMD nem lépne meg feleslegesen, egy ehhez hasonló módosítást. Mint kiderült, nem is lép, ugyanis hivatalos nyilatkozatban cáfolta, hogy a híresztelés tárgya hivatalos AMD termék lenne. Ahogy bejegyzésük említi, a harmadik féltől származó hűtő (tehát nem saját, és nem hivatalos partner terméke), valóban a Wraith Prism RGB dizájnját kapta meg, és még a márkajelzést is lemásolta, a cég azonban óvva inti a felhasználókat. Bár megjelenésükben jóformán azonosak az eredeti termékkel, nem felelnek meg az AMD minőségi elvárásainak,
Élet 60 Hz fölött. Miért válasszunk gamer monitort?
Élet 60 Hz fölött? Miért népszerűek a gamer monitorok? A gamer perifériák iránti kereslet féktelen növekedésnek indult, az elmúlt években azonban a monitorok fejlődése volt a legszembetűnőbb. De mit kínál egy gamer monitor a látványosnak szánt külsőn kívül? Vajon megéri a felárat, egy hagyományos, belépőszintű kijelzőhöz képest? Mit kapunk ma a pénzünkért, és vajon tényleg szükségünk van rá?  Az LCD technológia a 2000-es évek elején kezdte meg térhódítását, és népszerűsége rohamosan nőtt. A folyadékkristályos kijelzők, néhány év alatt leváltották a súlyos CRT monitorokat, a gyengébb színek, és rosszabb betekintési szögek ellenére. Legnagyobb előnyük a vibrálástól mentes kép, az alacsonyabb fogyasztás, és természetesen a képcső hiányában vékonyabb kialakítás. A kezdetleges panelek végül elérték határaikat, így a piacon megjelentek az újabb megoldások, mint a Hitachi által fejlesztett IPS, ami teltebb színeket, és jobb betekintési szögeket kínált, azonban elődjét nem tüntette el a boltokból. De mit vegyen aki játszani szeretne, és miért nem elégszünk meg egy hagyományos, belépő kategóriás modell képességeivel? Képfrissítés, Hertz, fps. Az utóbbi években olyan technikai részletek foglalkoztatják a felhasználókat, mint a játék alatt mérhető fps, és hogy hány Hz-es a kijelzőnk. Néhány évvel ezelőtt örültünk, ha szaggatásmentes képet, és stabil teljesítményt láthatunk, nem igen foglalkoztunk olyasmivel, mint a másodpercenként megjelenő képkockák száma. Az olyan kompetití
Doom Eternal előzetes - elkészült és a tesztelők imádják
A Bethesda zárt sajtóeseményeken engedett betekintést a játékba, ám szimpla bemutató helyett minden résztvevő órákat tölthetett a teszteléssel 2016 példaértékű volt a játékpiac számára, hiszen a Bethesda és id Software együttműködéséből születő Doom reboot megmutatta, hogyan kell jó érzékkel hozzányúlni, egy nagy kaliberű klasszikushoz. A siker garantálta a folytatást, ám sajnos nem a Doom Eternal zárta a 2019-es évet, mivel a megjelenést idén márciusra halasztották. Az elmúlt néhány hónapban nem lazsáltak a fejlesztők, és ezt be is bizonyították exkluzív rendezvényeiken, ahol a szerencsés meghívottak végigjátszhatták, a kész játék első három fejezetét. A beszámolók szerint minden kétely eloszlott azzal kapcsolatban, hogy lehetséges-e 21-re lapot húzni. A vérgőzös FPS folytatása nem csak pörgősebb, brutálisabb és látványosabb elődjénél, de ismét jó arányérzékkel épít be új játékelemeket, és ügyesen kiválasztott mechanikákat. A Doom Eternal grandiózus alkotás, mely megtart mindent ami működik, de az újragondolt receptnek köszönhetően még taktikusabb játékmenetet garantál. Sőt, még a zúzás mögött húzódó minimalista narratívát is meri gazdagabban tálalni, így aki kedvelte az univerzumot építő történetdarabkákat, most még több izgalomra, és intenzívebb tálalásra számíthat. Kényes kérdés a történet, nem tudhatjuk, hogy a játék egészében mekkora szerep jut majd a történetet közvetítő jeleneteknek, de az eddigiek alapján itt sincs okunk a félelemre. A hangsúly továbbra is túlé
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres