fb pixel code
KATEGÓRIA
Ajánló
2020. 01. 27
Hamisított Wraith Prism hűtésre figyelmeztet az AMD!
2020. 01. 25
Élet 60 Hz fölött. Miért válasszunk gamer monitort?
2020. 01. 23
Ismét megizzasztottuk az RX5700XT-t!🔥
2020. 01. 23
Doom Eternal előzetes - elkészült és a tesztelők imádják
2020. 01. 22
Megvalósult az UltraRAM! A Britek fejlett univerzális memóriát alkottak
2020. 01. 22
Őrült szerelők üvöltése! RX5500XT VS GTX1660Ti, Ryzen5 2600X vs Ryzen7 2700X?
2020. 01. 22
Ingyen Freeman? A Half-Life részek most ingyen játszhatók
2020. 01. 21
Control mozi készülhet? A Rogue One írója benne lenne
2020. 01. 21
Kiderült mely Huawei készülékek kapják meg az új frissítést.
2020. 01. 21
Son Goku lenyomja a Jediket is! Jól fogy a Dragon Ball Z: Kakarot
2020. 01. 21
A Dying Light 2 megjelenése is csúszik!
2020. 01. 20
Olcsó? Akkor futás! - Xiaomi Mi AirDots bluetooth fülhallgató
2020. 01. 20
Apró, mégis sokakat zavaró frissítést adott ki a Google
2020. 01. 20
Első kézből? A nagy NAVI még idén bemutatkozik
2020. 01. 20
Kiszivárgott volna az RTX3080 és RTX3070?
2019. 04. 25

Exkluzív, de nem platform exkluzív - Bloodborne társasjáték készül

Váratlan formában hagyja el a Ps4 exkluzív státuszt a Bloodborne

Alig két napja indult a Kickstarteres kampány, de a kitűzött összegnek máris a többszöröse futott be

Szoftver rég nem kapott már ilyen impozáns ládikót, de egy társasjátéknak még kell a hely.


Igazi SoulsBorne őrült vagy? Esetleg mindig tetszett a From Software vérgőzös, és gótikus hangulatú szörnyvadászós akció-szerepjátéka, de nem tervezel PlayStationt vásárolni? Ha konzolra nem, de társasjátékra szívesen költenél, akkor itt a jó hír, ugyanis a Bloodborne hamarosan társasjáték formájában is játszható lesz. Ez pedig az alkotók mellett a komoly rajongói bázisnak köszönhető, ugyanis az érdeklődők pillanatok alatt rálicitáltak a kickstarteren meghirdetett kétszázezer dolláros minimumra. Az összegyűlt összeg jelenleg túl van a másfél millión és folyamatosan növekszik, így a szemet gyönyörködtető készlet garantáltan elkészülhet, és talán azoknak is marad belőle, akik még nem kötelezték el magukat a projekt mellett.


Michael Shinall and Eric M. Lang ötlete, egy hagyományos asztali társasjáték és szerepjáték ötvözete, ahol a dobókocka hajigálása mellett az egyedi kártyákból építhető pakliknak is komoly szerep jut majd. A terv egyszerű: átemelni az eredeti mű minden jellemző elemét, beleértve a nehézséget is, így megkapjuk az ismert ellenfeleket és bossokat részletes kis modellek alakjában; lesz lootolás, szintlépés, fegyverek, mindezeket pedig az emlékezetes helyszínek táblás megfelelőin helyezhetjük el. A Yarnam városában garázdálkodó rémségeket és sötét erőket nem muszáj egyedül kihívnunk, a játékot ugyanis négy főig játszhatjuk majd közösen. A rendszer tehát nem kevésbé összetett mint a videojátékban volt, sőt, a harcok legalább olyan taktikusak lesznek, mindössze a reflexeink helyett még több stratégiát kell majd alkalmaznunk a győzelemhez.

Rémesen jól mutatnak


Skilljeink szerint lehetünk fürgék, vagy inkább erősek, úgy ahogy ahogy azt eredetileg megismerhettük. Ha támadásra kerül a sor, minden játékos a 12 lapból álló paklijával erősítheti képességeit. Természetesen támadónk is hasonlóképp jár majd el, ebben az esetben minden csatában a pakli tetejéről kiosztott lapok befolyásolják majd ellenfelünk tulajdonságait. Ha befizetnénk a kalandra, a belépő adomány 90$ illetve 100 $ ami nagyjából 25-30000 Ft-ot jelent, a szállítás Európába pedig 10 000 Ft körül mozog majd, persze területtől függően. Támogatást persze bármilyen összegben szívesen fogadnak, ám kisebb adományokért nem jár fizikai ajándék, a díszes dobozkát és tartalmát pedig 2020-ban pakolhatjuk az asztalra.

2019. 04. 25

Hamisított Wraith Prism hűtésre figyelmeztet az AMD!
A gyártó hivatalos közleményben figyelmeztet az ismeretlen eredetű hűtőre A napokban terjedni kezdett a hír, miszerint az AMD frissíti a Ryzen 7 és Ryzen 9 processzorokhoz mellékelt gyári hűtőit. A Wraith Prism RGB modellek általános megítélése pozitív, pláne, hogy az Intel ajándék hűtői kevésbé hatékonyak, a drágább tuning processzorokhoz pedig semmilyen megoldást nem biztosítanak. Bár ebben a kategóriában amúgy is érdemes hatékonyabb hűtőt vásárolni, a Wraith Prism általános felhasználás mellett hibátlanul teljesít, hiszen 100-140 wattos terhelést is képes kezelni. Az ázsiai Xfastest fórum képekkel megerősített pletykája szerint, a 4 hővezető cső (heatpipe) két plusz csővel egészül ki, és a frissebb CPU szállítmányok már az újabb változattal érkezhetnek. A felhasználók közt egyből beindult a vita, miszerint a hat rézcső valójában csak ront majd a hatékonyságon, míg mások azzal érveltek, hogy minden bizonnyal átgondolt döntésről van szó, hiszen az AMD nem lépne meg feleslegesen, egy ehhez hasonló módosítást. Mint kiderült, nem is lép, ugyanis hivatalos nyilatkozatban cáfolta, hogy a híresztelés tárgya hivatalos AMD termék lenne. Ahogy bejegyzésük említi, a harmadik féltől származó hűtő (tehát nem saját, és nem hivatalos partner terméke), valóban a Wraith Prism RGB dizájnját kapta meg, és még a márkajelzést is lemásolta, a cég azonban óvva inti a felhasználókat. Bár megjelenésükben jóformán azonosak az eredeti termékkel, nem felelnek meg az AMD minőségi elvárásainak,
Élet 60 Hz fölött. Miért válasszunk gamer monitort?
Élet 60 Hz fölött? Miért népszerűek a gamer monitorok? A gamer perifériák iránti kereslet féktelen növekedésnek indult, az elmúlt években azonban a monitorok fejlődése volt a legszembetűnőbb. De mit kínál egy gamer monitor a látványosnak szánt külsőn kívül? Vajon megéri a felárat, egy hagyományos, belépőszintű kijelzőhöz képest? Mit kapunk ma a pénzünkért, és vajon tényleg szükségünk van rá?  Az LCD technológia a 2000-es évek elején kezdte meg térhódítását, és népszerűsége rohamosan nőtt. A folyadékkristályos kijelzők, néhány év alatt leváltották a súlyos CRT monitorokat, a gyengébb színek, és rosszabb betekintési szögek ellenére. Legnagyobb előnyük a vibrálástól mentes kép, az alacsonyabb fogyasztás, és természetesen a képcső hiányában vékonyabb kialakítás. A kezdetleges panelek végül elérték határaikat, így a piacon megjelentek az újabb megoldások, mint a Hitachi által fejlesztett IPS, ami teltebb színeket, és jobb betekintési szögeket kínált, azonban elődjét nem tüntette el a boltokból. De mit vegyen aki játszani szeretne, és miért nem elégszünk meg egy hagyományos, belépő kategóriás modell képességeivel? Képfrissítés, Hertz, fps. Az utóbbi években olyan technikai részletek foglalkoztatják a felhasználókat, mint a játék alatt mérhető fps, és hogy hány Hz-es a kijelzőnk. Néhány évvel ezelőtt örültünk, ha szaggatásmentes képet, és stabil teljesítményt láthatunk, nem igen foglalkoztunk olyasmivel, mint a másodpercenként megjelenő képkockák száma. Az olyan kompetití
Doom Eternal előzetes - elkészült és a tesztelők imádják
A Bethesda zárt sajtóeseményeken engedett betekintést a játékba, ám szimpla bemutató helyett minden résztvevő órákat tölthetett a teszteléssel 2016 példaértékű volt a játékpiac számára, hiszen a Bethesda és id Software együttműködéséből születő Doom reboot megmutatta, hogyan kell jó érzékkel hozzányúlni, egy nagy kaliberű klasszikushoz. A siker garantálta a folytatást, ám sajnos nem a Doom Eternal zárta a 2019-es évet, mivel a megjelenést idén márciusra halasztották. Az elmúlt néhány hónapban nem lazsáltak a fejlesztők, és ezt be is bizonyították exkluzív rendezvényeiken, ahol a szerencsés meghívottak végigjátszhatták, a kész játék első három fejezetét. A beszámolók szerint minden kétely eloszlott azzal kapcsolatban, hogy lehetséges-e 21-re lapot húzni. A vérgőzös FPS folytatása nem csak pörgősebb, brutálisabb és látványosabb elődjénél, de ismét jó arányérzékkel épít be új játékelemeket, és ügyesen kiválasztott mechanikákat. A Doom Eternal grandiózus alkotás, mely megtart mindent ami működik, de az újragondolt receptnek köszönhetően még taktikusabb játékmenetet garantál. Sőt, még a zúzás mögött húzódó minimalista narratívát is meri gazdagabban tálalni, így aki kedvelte az univerzumot építő történetdarabkákat, most még több izgalomra, és intenzívebb tálalásra számíthat. Kényes kérdés a történet, nem tudhatjuk, hogy a játék egészében mekkora szerep jut majd a történetet közvetítő jeleneteknek, de az eddigiek alapján itt sincs okunk a félelemre. A hangsúly továbbra is túlé
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres