fb pixel code
KATEGÓRIA KATEGÓRIA
Ajánló
Single vagy Dual Channel? 1x16GB vs 2x8GB vs 2x16GB + Warzone Rage
RTX TITAN 24GB GDDR6X? GeForce esemény szeptember 1-én!
Tömeges elbocsátás a Mozillánál, a cég ismét átalakul
KC2500 - A Kingston gyorsított népszerű SSD sorozatán
A Windows 10 többé nem frissíti netről a drivereket
6 év garanciával érkeznek a megfizethető Asus TUF tápok
1.2 milliárd okoseszköz rejt durva biztonsági réseket
Az Intelt is feltörték, 20 GB céges adat lett nyilvános
Milyen számítógépet vegyek a gyereknek, amin jól fut a Fortnite?
F1 2018 - ingyenes a száguldó cirkusz digitális változata
240 Hz-es és 165 Hz-es AOC AGON monitorok érkeznek
A TikTok és a WeChat is az USA tiltólistáján, Kína tiltakozik
Az Intel leiskolázza az AMD-t? Vagy mégsem? Jóképességű szerelők akcióban.
Az FBI szerint is ideje lenne elengedni a Windows 7-et
Új középkategóriás hűtők az ID-Coolingtól
2020. 06. 29

A Vodafone reagált a felhasználói panaszokra

Közleményben szólította meg ügyfeleit a Vodafone, és reagált a szolgáltatások érezhetően leromlott minősége miatt érkező panaszokra, melyekről több híroldal is beszámolt, ám a válasz nem biztos, hogy az, amit sokan várnának. A UPC szép lassan végleg kikerül a képből

Az egyesülés után a UPC márkanévnek nem marad hely


Ahogy azt legutóbbi cikkünkben mi is megírtuk, a Vodafone azóta küszködik az általuk kínált vezetékes szolgáltatások megfelelő teljesítésével, mióta a UPC Magyarországot hivatalosan is végleg beolvasztották. Az áprilisi egyesülést követően a UPC márkanév megszűnt, a műszaki jellegű problémák száma viszont megnőtt az ügyfélkör tapasztalatai szerint, mivel többen is egész napos leállásokat jelentettek, mások a szolgáltatás leromlott minőségéről, akadozó TV adásról, ingadozó netkapcsolatról számoltak be. A helyzetet csak súlyosbította a, hogy a vírus miatt otthonmaradt tömeg jóval nagyobb terhelést rótt a Vodafone-UPC hálózatra, mely láthatóan nem volt felkészülve a kialakult helyzetre, mivel az egyesülés óta még nem történt meg a műszaki háttér megfelelő átrendezése.

Az egyesült erő még némi felkészülési időt kér


A helyzetre végül érkezett hivatalos reakció is, Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország igazgatóságának alelnöke adott ki egy közleményt, mely szerint a rengeteg panasz részben annak köszönhető, hogy az utóbbi időszakban sokkal többet használjuk a szolgáltatásokat, így többször, akár napközben is gyakran találkozunk kimaradásokkal, pedig állításuk szerint a felvásárlás óta valójában ritkábban szakad meg a szolgáltatás teljesítése.

Dr. Budai Gergő és Amanda Nelson, magyarországi vezérigazgató


Az elmúlt két hónapban a koronavírus miatt bevezetett otthonról történő munkavégzés és tanulás idején a hálózatunk folyamatos és eddig nem tapasztalt terhelésnek volt kitéve. Összességében elmondhatjuk, hogy a mobil és vezetékes hálózataink egyaránt kiállták ezt a próbát, hiszen az utóbbi esetében a felvásárlás előtti időszakhoz képest csökkentek a szolgáltatáskimaradások, de az ideális állapotig még sok a teendő Ügyfeleink ebben az időszakban érthető módon érzékenyebben reagáltak a nap közbeni, akár csak néhány percig tartó kimaradásokra, vagy harmadik fél által üzemeltetett applikációkban tapasztalt problémákra, így ügyfélszolgálatunknak is közel 50 százalékos extra terhelést kellett kezelnie. A jelentős nagyságrendű hálózatfejlesztés és a műszaki integrációs folyamat felgyorsítása mellett jelenleg is dolgozunk azon, hogy az ügyfélszolgálat kapacitásait is növelni tudjuk, hogy az ügyfelek a Vodafone-tól megszokott gyorsasággal és hatékonysággal kaphassanak segítséget egy esetleges hálózati kimaradás vagy egyéb probléma idején. – írta Dr. Budai J. Gergő.

Vodafone médiabox


Ez nagyjából egybevág a korábbi információkkal, tehát a Vodafone még dolgozik rajta, hogy a Liberty Global által üzemeltetett szervereket teljes mértékben saját irányítása alá vonja, a home office és távoktatás miatt megnövekedett felhasználói aktivitás pedig nem könnyíti meg az új techonlógiák bevezetését sem. Ugyanakkor érthető az ügyfelek felháborodása is, hiszen a Vodafone kommunikációja nem egészen rímel a tömeges mértékű panaszáradattal, ami azóta is megállás nélkül gyarapodik. A nyilatkozat sajnos csak nagyon ködösen beszél a jelentett problémák technikai hátteréről, és legfőképpen arról, hogy nagyjából mikorra várható az új infrastruktúrával kibővült rendszer stabilizálása. A folyamat részeként, elvileg az internethez és a tévéadásokhoz szükséges otthoni berendezések is leváltásra kerülnek az elkövetkezőő hónapok során, ez pedig a megváltozó, vagy teljesen új szolgáltatások miatt lesz szükséges. Ilyen lesz például a nagyjából egy éve beharangozott Vodafone TV, mely a korábban büszkén bevezetett Liberty Global-féle Horizont platform helyére érkezik majd, de a Telekomos hálózat segítségével, a nagy sávszélességű internetcsomagok az ország olyan pontjain is előrhetők lesznek, ahol korábban a UPC nem biztosíthatott szolgáltatást. Ehhez valószínűleg a UPC saját fejlesztésű modem-router dobozát, a Connect Boxot is lecserélik majd, ám hogy pontosan mire, azt még nem közölték.

A felhasználói reakciók egyelőre nem túl fényesek, hiszen a közlemény továbbra is inkább szól mentegetőzésről, illetve a vállalat által tervezett újdonságok népszerűsítésérről, mint a felhasználók érdemi tájékoztatásáról és megnyugtatásáról. Kitértek rá, hogy valóban jelentősen megnőtt az ügyfélszolgálatuk terheltséges is, tehát ez valószínűleg így is marad, amíg a problémák jelentős részét nem sikerül orvosolniuk. A Vodafone hangsúlyozza, hogy folyamatosan zajlanaka a megújulás munkálatai, és hamarosan minden szolgáltatásuk megfelelő minőségben jut majd el az előfozetőkhöz.

2020. 06. 29

RTX TITAN 24GB GDDR6X? GeForce esemény szeptember 1-én!
Az NVIDIA lapátol némi extra memóriát az új AMPERE kártyák fedélzetére A játékosok nagy várakozásokkal tekintenek az új Geforce videokártyák érkezése elé, és bár a széria elnevezése még nincs kőbe vésve, a logika továbbra is az RTX 30 előtagot diktálja. Az új pletykák és szivárgások is egyre sűrűbben érkeznek, melyek rálátást engednek a szeptemberi startkor bemutatkozó sorozat hardveres felszereltségére és az egyes kategóriák megjelenési idejére is. Jelenleg a legtöbb hardveres újdonságokkal foglalkozó médium a Wccftech és a Videocardz értesüléseit lesi, hiszen ezek alapján az AMPERE GPU-k a vártnál is komolyabb memóriakészlettel lesznek megtámogatva. A napokban több előzetes beszámoló is megjelent a fent említett oldalakon, előbbi egy Nvidia-hoz köthető belsős forrásra hivatkozva közölt egy csokorra való félhivatalos érdekességet, köztük a kártyák megjelenésének idejéről, illetve az eltérő kategóriák bevezetésének sorrendjéről. Utóbbi az eddigi információkra rálicitóló fedélzeti memóriakészlet mennyiségéről adott előzetes tájékoztatást. Amit mindkét oldal biztosra vesz, hogy szeptemberben három felső kategóriás megoldás érkezik, a legerősebb konzumer kategóriás AMPER GPU-val, a GA102-vel. A csúcs természetesen az aktuális TITAN modell helyét elfoglaló darab lesz, melyet jelenleg a nyomtatott áramkör alapján PG132-10 kódnéven azonosítanak, a legerősebb GA102-400 GPU-t veti be, és nem kevesebb mint 24GB GDDR6X VRAM-ot kap, 384-bites adatbusszal megtámogatva. A tornasorban
Tömeges elbocsátás a Mozillánál, a cég ismét átalakul
A Mozilla nem bírja tartani a tempót, ezért megválik alkalmazottainak negyedétől A Mozilla 1998-óta meghatározó szereplője az internet fejlődésének, hiszen az akkor még közismertnek számító Netscape néhány fejlesztője kezdte a projektet és 22 év után is itt vannak. Az évek alatt nem csak népszerű Firefox böngészőjükkel értek el sikereket, de számos munkájuk vált széles körben ismertté, úgymint a Thunderbird e-mail kliens, vagy akár a Mozilla VPN szolgáltatás, amire az utóbbi időben egyre nagyobb hangsúlyt fektettek. A COVID-19 felbukkanása azonban sok vállalat rendezett működését borította fel, és míg egyes cégeknek extra profitot eredményezett, a nehéz időket élő Mozillánál végül csak rontott a helyzeten. Augusztus 11-én sajnálatos bejelentéssel szolgált Mitchell Baker, a Mozilla Foundation és Mozilla Corporation vezérigazgatója. Az üzenetet egy nyílt blogbejegyzésben és egy elsősorban Mozillás alkalmazottaknak szóló dokumentum formájában osztotta meg, melyekben a vállalat helyzetéről, annak szükséges átalakításáról, és sajnos az elkerülhetetlenné vált leépítésekről adott tájékoztatást. A két írás ugyanazt az üzenetet és szellemiséget hordozza, mely a felszínen a változás és fejlődés szükségességét ecseteli, de a közel 250 elküldött alkalmazott számára leginkább az állásuk elvesztését jelenti. Elsőként a COVID-19 vírusról esik szó, mely rámutatott, hogy a távlati terveik és a járvány miatt megváltozott munkatervek egyaránt elhibázottnak tekinthetők, így a cég bevételei t
KC2500 - A Kingston gyorsított népszerű SSD sorozatán
A Kingston frissítette legnépszerűbb M.2 meghajtóit a gyorsabb adatsebességért A Kingston hosszú idő alatt szerzett és régóta tart fenn magának előkelő helyet memóriagyártás élmezőnyében, és tavaly óta már felső kategóriás SSD-ket is kínál az otthoni felhasználóknak. A belépő szintű A1000 és KC1000 után bevezette a komolyabb KC2000 szériát is, mely teljesítményben és árban is simán felvette a versenyt a Samsun EVO szériájával, így méltán vált népszerűvé a vásárlók körében. Most azonban elérkezett a frissítés ideje, az új KC2500 sorozat pedig igyekszik rálicitálni az elődök képességeire. Az M.2-2280 formátumú meghajtók továbbra is a megszokott négy méretkategóriában választhatók, melyek a tárhely növekedésével egyenes arányban válnak gyorsabbá és terhelhetőbbé írás és olvasás tekintetében is. A 250 GB-os belépő szinten 3500 megabájt szekvenciális olvasás és 1200 megabájt írás elérhető másodpercenként, az 500 GB-os változat esetén ez az érték már 3500/2500 MB, az 1TB-os és 2TB-os modellek esetén az olvasás marad 3500 MB, míg az írás legfeljebb 2900 MB lehet egy szekundum alatt. A véletlenszerű adatkezelés terén nincs különbség, egységesen 375 000/300 000 IOPS a legfelső érték, míg a maximális írásmennyiség a ranglétrán felfelé haladva egyre több, konkrétan 150 TBW, 300 TBW, 600 TBW, a csúcsmodell esetén pedig 1200 TBW. Ez idáig nem rossz eredmény, hiszen a KC2000 sorozathoz képest komolyan javult a szekvencális és véletlenszerű írás sebessége is, míg a fogyasztás maradt
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
Laszlo Horváth
Szóról szóra igaz a cikk. 3. hete minden nap napi több órára elmegy a NET. Csak ígérgetést tud nyújtani a cég. javítás nincs.
2020-07-19 17:13:14
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...