A Razer megerősítette, hogy a vállalat társalapítója, Robert Krakoff, akit az interneten csak RazerGuy néven ismertek, április 26-án, 81 éves korában elhunyt
"Szomorúan tudatjuk, hogy elhunyt Robert Krakoff, a társalapító és tiszteletbeli elnök, akit mindenki csak RazerGuy-ként ismert. Robert rendíthetetlen lendülete és játék iránti szenvedélye tovább él, és továbbra is inspirál mindannyiunkat" – írta a Razer a honlapján közölt nyilatkozatában, illetve egy Twitteren megosztott bejegyzésében. Bár talán sokan nem ismerték a nevét, Krakoff többek között olyan hardvertörténeti pillanatokért felelt, mint az első "gamer egér" megjelenése, mely ráadásul még csak nem is optikai szenzorral hódított. Mindez még bőven azelőtt történt, hogy az esport kifejezés hivatalos minőséget nyert volna és bekerült volna a szótárakba, hiszen 1999-ben a videojátékos versenyek többnyire csak egy szűkebb közösség figyelmére számíthattak, leszámítva egy-két nagyszabású rendezvényt, ahol a nagyobb cégek képviseltették magukat.
Amikor az ezredfordulón bemutatták a Razer Boomslang egeret, még nem is sejthették, hogy azon a ponton valóban megváltoztatták a történelem menetét. Az eseményt ráadásul csak még különlegesebbé teszi a tény, hogy bár a Boomslang egy évben jelent meg az első kereskedelmi forgalomba szánt optikai egérrel, az ő termékük még egy klasszikus, görgős megoldás volt. Míg a Microsoft kiadta a Hewlett-Packard technológiájára építkező IntelliMouse és IntelliMouse Explorer egerek első szériáját, a termék fejlesztői egy egészen más csavart vetett be. Egészen pontosan egy "optomechanikai fordító kereket" fejlesztettek ki, mely akár 2000 DPI-s letapogatást is lehetővé tett. Bár ez az érték manapság nem tűnik túl különösnek, ezzel akkoriban nem csak a hagyományos görgős egereket pipálták le, de az első, még kissé ügyetlen optika szenzorok teljesítményét is szépen meghaladták.
A Razer, mint önálló vállalat azonban akkoriban még nem létezett. A Boomslang és a Razer ugyanis még egy Kärna néven futó vállalat bejegyzett márkanevei voltak. Az optomechanikai eljárást összehozó cég azonban 2005-ben csődbe ment, ekkor lépett elő Krakoff, aki a Min-Liang Tan jelenlegi vezérigazgatóval közösen alapította meg a Razert, megkezdve a ma ismert sikercég felépítését. Az egész ráadásul egészen meglepő, hiszen a fellelhető információk szerint Krakoff sem a technológia kifejlesztésében, sem a brand és a jellegzetes stílusjegyek megalkotásában nem vett részt. A The Verge által bemutatott esettanulmányból kiderül, hogy a teljes Razer márkát, beleértve a nevet, az ikonikus háromfejű kígyót ábrázoló logót, a weboldalt, a csomagolást, és ami a legfontosabb, magának a Boomslang egérnek a tervezését és megalkotását egy Fitch nevű marketingügynökségnek köszönhetik. Mindezt a Razer első sajtóközleménye sem tagadta, mely szerint a Boomslangot "a Fitch, Inc. tervezte a Kärna számára".
Krakoff a cég arca volt. Az első olyan figura, akit a világ minden játékosa egyetlen, kifejezetten gamerekre hangolt brandhez társíthatott. A termékek csomagolásában egy üzenet is várta az elkötelezett vásárlókat, és ott volt Kakoff személyes e-mail címe is, melyen nem csak fogadta a leveleket, de arról is híres volt, hogy reagált is a rajongóknak. A közvetlen és lelkes figura előszeretettel adott interjút alig ismert újságíroknak is, amikor a legtöbb vállalat egy szóra sem méltatta a sajtó fiatal, pályakezdő képviselőit, és őszintén nyilatkozott akkor is, ha egy drága termékükről úgy vélte, hogy a játékosok valószínűleg valami olcsóbbat választanak majd. Ahogy a The Verge írja, ismert balkezesként azt is elmondta, hogy szerette volna, ha a Razer balkezes egeret készít, de a cég elnökeként sokáig nem volt elég hatalma, hogy ezt megvalósítsa. Az igazgatótanács úgy döntött, hogy ennek nincs pénzügyi értelme, ám egy évvel később a Razer kiadta az első balkezes játékegeret, a legkelendőbb DeathAdder modell szimmetrikusra formált változatát.
Robert Krakoff az 1960-as években profi futballista is volt a Los Angeles Rams csapatában, hirdette a fitnesz előnyeit, később pedig egy étrend-kiegészítőket és káros anyagoktól mentes energiaitalokat összesítő márkát alapított, mely a MindFX Science név alatt fut. Későbbi éveiben egy tucat könyvet is kiadott RM Krakoff néven, halálának okát idős korának tulajdonítják. Munkatársain és a sajtón túl felesége, két gyermeke és öt unokája búcsúztatják.