A cég ügyfelei országszerte net és tv nélkül maradtak, de állítólag már dolgoznak a megoldáson
Sajnos többször fordul elő, mint illene, de az alapvetésnek gondolt vezetékes internetkapcsolatot időnként kénytelenek vagyunk akár egy teljes napig nélkülözni. A váratlan hibákat ugyanis nem lehet kikerülni, és az időszakos karbantartások idején is be kell érnünk a mobilnettel. Ma a DIGI ügyfelei tódultak tömegével a cég Facebook-oldalára és más fórumokra, a szolgáltatás ugyanis kevés kivételtől eltekintve felmondta a szolgálatot.
Valamikor kora délutántól kezdve egyre több DIGI-s felhasználó kezdte tapasztalni, hogy az előfizetett szolgáltatása nem elérhető, az internet mellett beleértve a televíziós adást is. Ahogy sűrűsödtek a bejelentések, lassan egyértelművé vált, hogy nem egy-egy településről, vagy budapesti kerületről van szó, sajnos a jelenség nagyjából az egész országra kiterjed. A helyzet komolyságát a Downdetector nevű oldal is igazolta, mely a hasonló leállásokkal kapcsolatban globális és többnyire hiteles információforrásnak tekinthető, például a legutóbbi Facebook, illetve a Messenger leállások idején is jól követhető volt, hogy a világ mely részein volt a legnagyobb a gond. Az adatok alapján a DIGI szolgáltatásai szerencsésebb esetben csak akadoztak, Csongrádban például az internet többé-kevésbé elérhető maradt, ám a legtöbb esetben se telefon, se más nem volt hajlandó működni.
Ahogy az ilyenkor lenni szokott, a szolgáltató Facebook-oldalán kisebb tömeglázadás kezdett el kialakulni, ám az elégedetlen ügyfelek hiába próbálkoztak az oldalon. Mint kiderült, sem a régimódi telefonos ügyfélszolgálat, sem a cég hivatalos digi.hu honlapja nem volt elérhető, illetve nem elérhető ezekben a pillanatokban sem. A DIGI sajnos sokáig nem reagált a Facebookon összegyűlt megkeresésekre, végül nagyjából egy órával ezelőtt egy szűkszavú megosztásban közölték, amit már minden ügyfelük tud, hogy bizonyos területeken gond van a szolgáltatásokkal, a legjobban érintett területként pedig Budapestet emelték ki. A hiba okairól egyelőre nem közöltek információkat, de láthatóan nagy a káosz és valószínűleg jelenleg is keresik a hiba forrását, illetve dolgoznak a károk elhárításán.
Ahogy azt a bejegyzésben írták, teljes gőzzel dolgoznak a hibák kijavításán, a televíziós előfizetéssel rendelkező ügyfeleket pedig arra kérik, hogy ne babráljanak a beállításokkal és ne hangolják újra a készülékeket, mert amint náluk megoldódik a gond, a műsorszolgáltatás a megszokott formában folytatódik tovább.