fb pixel code
KATEGÓRIÁK KATEGÓRIÁK
2021. 07. 17

Leállt a magyarországi DIGI szolgáltatás

A cég ügyfelei országszerte net és tv nélkül maradtak, de állítólag már dolgoznak a megoldásonOrszágszerte padlót fogtak a digi szolgáltatásai.

Sajnos többször fordul elő, mint illene, de az alapvetésnek gondolt vezetékes internetkapcsolatot időnként kénytelenek vagyunk akár egy teljes napig nélkülözni. A váratlan hibákat ugyanis nem lehet kikerülni, és az időszakos karbantartások idején is be kell érnünk a mobilnettel. Ma a DIGI ügyfelei tódultak tömegével a cég Facebook-oldalára és más fórumokra, a szolgáltatás ugyanis kevés kivételtől eltekintve felmondta a szolgálatot.


Valamikor kora délutántól kezdve egyre több DIGI-s felhasználó kezdte tapasztalni, hogy az előfizetett szolgáltatása nem elérhető, az internet mellett beleértve a televíziós adást is. Ahogy sűrűsödtek a bejelentések, lassan egyértelművé vált, hogy nem egy-egy településről, vagy budapesti kerületről van szó, sajnos a jelenség nagyjából az egész országra kiterjed. A helyzet komolyságát a Downdetector nevű oldal is igazolta, mely a hasonló leállásokkal kapcsolatban globális és többnyire hiteles információforrásnak tekinthető, például a legutóbbi Facebook, illetve a Messenger leállások idején is jól követhető volt, hogy a világ mely részein volt a legnagyobb a gond. Az adatok alapján a DIGI szolgáltatásai szerencsésebb esetben csak akadoztak, Csongrádban például az internet többé-kevésbé elérhető maradt, ám a legtöbb esetben se telefon, se más nem volt hajlandó működni.

A legtöbb gondot ezúttal is Budapesten tapasztalják.


Ahogy az ilyenkor lenni szokott, a szolgáltató Facebook-oldalán kisebb tömeglázadás kezdett el kialakulni, ám az elégedetlen ügyfelek hiába próbálkoztak az oldalon. Mint kiderült, sem a régimódi telefonos ügyfélszolgálat, sem a cég hivatalos digi.hu honlapja nem volt elérhető, illetve nem elérhető ezekben a pillanatokban sem. A DIGI sajnos sokáig nem reagált a Facebookon összegyűlt megkeresésekre, végül nagyjából egy órával ezelőtt egy szűkszavú megosztásban közölték, amit már minden ügyfelük tud, hogy bizonyos területeken gond van a szolgáltatásokkal, a legjobban érintett területként pedig Budapestet emelték ki. A hiba okairól egyelőre nem közöltek információkat, de láthatóan nagy a káosz és valószínűleg jelenleg is keresik a hiba forrását, illetve dolgoznak a károk elhárításán.

Ahogy azt a bejegyzésben írták, teljes gőzzel dolgoznak a hibák kijavításán, a televíziós előfizetéssel rendelkező ügyfeleket pedig arra kérik, hogy ne babráljanak a beállításokkal és ne hangolják újra a készülékeket, mert amint náluk megoldódik a gond, a műsorszolgáltatás a megszokott formában folytatódik tovább.

2021. 07. 17

A Xiaomi lett Európa elsőszámú mobilgyártója
A vállalat egyre sikeresebb, és világviszonylatban is nagyot lépett előre
A Xiaomi 11 évvel ezelőtti indulása óta elképesztő menetelést hajtott végre, és míg a mobilpiacot többször is megreformáló LG végleg feladta a próbálkozást, a fiatal kínai cég folyamatosan lépkedett feljebb a ranglétrán és eközben számos új brandet is életre hívott. Sikerüket alapvetően a jó minőségükhöz képest kedvező áron kínált termékeikkel alapozták meg, és ugyan számos egyéb elektronikai eszközt kínálnak, legnagyobb kincsüknek továbbra is az okostelefon-részleg számít, mely a közelmúltban lehagyta európai riválisait, és az első helyre ugrott.
A Xiaomi az elmúlt években mindent megtett, hogy nevét egy lapon említsék az olyan veterán iparvállalatokkal, mint például a Samsung, tavaly például ők mutathatták be az első átlátszó paneles okostévét, mely kereskedelmi forgalomban is elérhető lett. Bár egy rövid ideig felmerült a lehetőség, hogy az Egyesült Államok őket is a Huawei sorsára juttatja, de miután sikerrel perelték ki magukat a befektetői tiltólistáról, semmi sem gátolta meg őket, hogy tovább folytassák a látványos növekedésüket. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a Strategy Analytics piackutató intézet aktuális jelentése, mely szerint a kínai tech-cég több ponton is rálicitált legnagyobb ellenfeleire. Mint kiderült, 2021 második negyedévében nem kisebb nevet hagyott maga mögött, mint a 45 éve kiemelt szerepet betöltő Apple-t, a világ második számú okostelefon-gyártójaként.
Nem tit
Beteltek a szerverek a Windows 365 első próbanapján
Akkora volt az érdeklődés, hogy azonnal fel is függesztették az ingyenes próbát
Júliusban a Microsoft újabb bejelentéssel tolta meg a Windows 11 hírét, ugyanis leleplezte a felhő alapú szolgáltatását is, mely elsősorban céges ügyfeleknek kínál hasznos lehetőséget. Az elmúlt hetekben egyre több információ derült ki, például nyilvánosságra hozták az ügyfelekre váró költségeket, és az is kiderült, hogy a Microsoft szerverei nem igazán voltak felkészülve egy újabb, ingyenes próbaidőszakra.
A Windows 11 kiszivárgása után a Microsoft gyorsan megnyitotta a hivatalos tesztidőszakot és a teljesen ingyenes letöltést, így még azok is részt vehetnek a soron következő rendszer készre pofozásában, akik nagy valószínűséggel, az elavultnak minősített számítógépükön nem is tudják majd használni. Míg a közönség a kissé szigorú rendszerkövetelmények indokain és jogosságán vitatkozik, a Microsoft bejelentett egy olyan szolgáltatást, mely lényegében pontosan az ellenkezőjét várja el a felhasználóktól, mint az önálló, megvásárolható asztali rendszer. A Windows 365 ugyanis egy felhő alapú szolgáltatást nyújt, mellyel virtuális Windows asztalunk akár egy mobiltelefon böngészőjével is bármikor elérhető lehet. A trükk azonban az, hogy ez elsősorban egy céges felhasználóknak kitalált üzleti modell, mely előfizetéses csomagok mögé rejti a távoli szerverekről közvetített operációs rendszert, várhatóan nem olyan árazással, ami a többség számára feltétlenül vonzó ajánlat lehet.
Ez persze nem
Kevesebb műanyag a Vodafone-nál? Jön az eSIM
A Vodafone átalakítja háttérrendszerét, mely magával hozza a digitális SIM lehetőségét is
A fénysebességgel zajló digitalizáció korszakát éljük, ezért talán meglepő lehet, hogy a telefonos előfizetések többségéhez még a mai napig szükségünk van a jó öreg műanyag SIM-kártyára. Az átalakulás azonban itthon is zajlik, és ahogy szaporodnak a modern készülékek, úgy szép lassan a szolgáltatók is elhagynák a fizikai formátumot, most például a Vodafone készül szintet lépni.
Legalábbis ez derül ki a Vodafone nem rég bevezetett ÁSZF módosításából, mely szerint a Vodafone is beáll abba a sorba, melyet itthon a Telekom kezdett meg. A magenta színt kisajátító szolgáltató mintegy három éve vette fel kínálatába azt az okosórát, mely egy beépített chip segítségével helyettesítette a hagyományos SIM-kártyát, és akkor már biztosították hozzá a szükséges szolgáltatást is. Az eSIM igénylésekor fizikai kártya helyett egy egyedi felhasználói profilt kapunk, mely az adott készülékhez rendeli előfizetésünket. A Vodafone-nál még nem egészen zajlottak le az ügyfélkezelést, illetve ügyintézést bonyolító átalakítások, július 30-án azonban egy érdekes tétellel bővültek a szolgáltató Általános Szerződési Feltételei, sőt, időközben a myVodafone oldalán, az előfizetéssel bejelentkező ügyfelek szintén megtalálják a váltás lehetőségét – hívja fel rá a figyelmünket a szifon.com.
A váltás egyelőre online nem intézhető, vagy személyesen kell próbálkoznunk, vagy jobb esetben a telefonos ügyfé
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
PCX 2006-2021.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...