Hétköznap 8.00 óráig feladott rendelésedet már másnap átveheted az átvevő pontunkon. Fontos, hogy várd meg az átvételi értesítő e-mailt, a rendelésedet csak ezt követően tudod átvenni. Vásárolni rendelés alapján van lehetőséged!
2. Mikor tudom átvenni kiszállítással vagy fix ponton?
 
Hétköznap 8.00 óra előtt feladott rendelésedet a rendelés feladását követő második munkanapon, 8.00 óra után feladott rendelésedet a harmadik munkanapon tudod átvenni. Előfordulhat, hogy egy termék beérkezése késik, ez esetben értesítünk, hogy még néhány napra lesz szükségünk a teljesítéshez. Rendelésedet a a Fiók főmenü Rendeléseim almenü alatt tudod nyomon követni ellenőrizheted, hogy a rendelt termék érkezik vagy már készleten van és hol tart a rendelésed feldolgozása. Amint átadtuk a rendelésedet kézbeítésre, e-mailben tájékoztatunk róla és a vásárlást igazoló számlát is ehhez az e-mailhez mellékeljük  (a spam és promóció mappát is ellenőrizd). A csomag érkezésére a következő munkanapon számíthatsz.
 
3. Meddig vehetem át a rendelésemet?
 

Fix ponton történő átvétel esetén a tárolási idő a következőképpen alakul:

PCX átvevő pont 4 munkanap
Posta Pont, Mol Pont és GLS csomagpont - 4 munkanap

Fox Post automata - 3 munkanap
Posta Csomagautomata - 2 munkanap

Átvételi pontunkon e-mail értesítést követően vehető át a megrendelt termék.

Vissza az oldal tetejére...

 
4. Mikor érkezik a futár?
 
Hétköznap 8-17 óra között, ezért érdemes olyan átvételi címet megadnod (pl. munkahely), ahol ebben az időszakban át tudod venni a csomagot. A kézbesítés részleteivel a központi ügyfélszolgálat elérhetőségén kaphatsz felvilágosítást a kézbesítés napján:
Posta ügyfélszolgálat: +361/767-8282
GLS: ügyfélszolgálat: +3629/ 886-700

 
5. Miért nem kaptam számlát?
 
Kaptál, csak elektronikus formában küldtük el az átvételi értesítő levélhez csatolva a garancialappal együtt. A számla aláírás és bélyegző nélkül is hiteles, kinyomtatva elszámolásra alkalmas. A garancia igazolásához nem szükséges kinyomtatnod a számlát vagy a garancialapot, garanciális igény esetén elegendő a számla számra vagy rendelési azonosítóra hivatkoznod. Ha nem találod a számlát tartalmazó levelet, keresd a spam vagy promóció mappába és húzd át az elsődleges mappába, hogy legközelebb már oda érkezzen.
 
 6. Tudok kártyával fizetni?
 
Személyes átvétel során az Átvevő ponton készpénzzel és bankkártyával egyaránt fizethetsz.
Posta, MOL és GLS csomagponton is fizethetsz bankkártyával, ha az átvevőpont kártyaelfogadásra alkalmas.
Csomagautomatánál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni, ha rendelésedet korábban nem egyenlítetted ki előre utalással vagy online bankkártyával.
Kiszállítás esetén is lehetőség van bankkártyás fizetésre, GLS esetén minden esetben MPL esetében a következő dokumentumban jelölt településeken MPL Futárszolgálat bankkártyát elfogadó kézbesítői.
 
7. Miért nem kaptam visszaigazoló levelet?
 
Vagy rosszul adtad meg az e-mail címedet a rendelés során, vagy nem mentél végig a rendelési folyamaton, esetleg a spam vagy promóció mappába került. Ha spam vagy promóciós mappába szűrte a leveleződ, húzd át az elsődleges mappába, hogy az átvételi értesítők és a számla már ide érkezzen. Ha nem találod, írj levelet az ügyfélszolgálatra ([email protected]) hogy utána nézhessünk, hogy beérkezett-e a rendelésed. Ügyfélszolgálatunknak a rendelésben szereplő adatokat(Számlázási név, átvevő neve, átvevő telefonszáma, a megrendelt tétel(ek) cikkszáma) szíveskedj a levélben feltüntetni.
 
8. Hogyan fizessek, ha az előre utalást választottam?
 
Rendelésed beérkezését követően díjbekérőt küldünk az e-mail címedre, ez alapján tudod előre utalni a vételárat, így az átvétel során már nem kell készpénzzel fizetned. A díjbekérőben szereplő bankszámlaszámra utald el az abban szereplő összeget, közleménybe kizárólag a rendelési azonosítót szerepeltetve. A vételár kifizetésére 3 munkanap áll rendelkezésedre, ezt követően változhat a megrendelt termékek ára.
Ne utalj eltérő összeget, ha hozzárendeltél korábbi rendelésedhez, írd be, hogy vonjuk össze a két rendelést és küldjük ki újra a módosított díjbekérőt ez alapján utlad el a vételárat.
Kérjük, hogy a  közleménybe csak a rendelési azonosítót írd, ne írd be a nevedet, vagy a vásárolt terméket, mert a fizetést a rendelési azonosító alapján tudjuk kivezetni. 
 
9. Mikor tart nyitva az üzlet, ügyfélszolgálat?

Ügyfélszolgálatunk hétköznap 10.00-16.00 óráig áll rendelkezésedre a [email protected] címen, ahol leveleidre 1 órán belül válaszolunk.
Átvételi pontunkon rendelést és értesítést követően van lehetőséged átvenni megrendelésedet, hétköznap 10-18.00 óra között.
 
10. Van használt alkatrész beszámítás?

Már nincsen használt alkatrész beszámításunk.
 
11. Mit tegyek, ha meghibásodott?
 
Váltottál Háztól-házig garanciát a rendelés során? Nincs más dolgod, mint kitölteni a Hibabejelentőt és a kinyomtatott fuvarlevéllel bevinni a legközelebbi Posta Pontra.
Elmulasztottad megrendelni a Háztól-házig garanciát? Hozd be személyesen vagy küldd el Postán átvevő pontunkra.
Vissza az oldal tetejére...

12. Hol tart a garanciális ügyintézés?
 
Érvényes belépést követően a saját menüpont (álló figura) alatt található Szerviz almenü alatt láthatod, hogy a leadott termék ügyintézése hol tart. A garanciális ügymenet lezárultát követ?en e-mail-ben tájékoztatunk az eredményről. További garanciális kérdéssel kérjük keresd kollégáinkat a [email protected] címen!
13: Hogyan módosíthatom a rnedelésemet?
Előre kifizetett rendelések esetében a módosítás nem lehetséges. A fizetést követően az adott a megrendeléshez nem adhatóak hozzá/távolíthatóak el további tételek. Szintén nem módosíthatóak a csomagolás alatt lévő rendelések.
 
Nem találtad meg a választ? A [email protected] címen állunk rendelkezésedre.
PCX 2006-2024.
Kapcsolat: [email protected]
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Néhány általunk használt "süti" elengedhetetlen az egyes szolgáltatások megfelelő működése érdekében, mások információkat gyűjtenek a weboldal használatával kapcsolatban, hogy még kényelmesebb és hasznosabb oldalt hozhassunk létre. Vannak átmeneti "sütik" , amik eltűnnek ha bezárod a böngésződet és vannak tartós változatok is, melyek egy ideig számítógépeden maradnak. Néhány "süti" feltétlenül szükséges az oldal működéséhez, míg másokat a teljesítmény és a felhasználói élmény növelése érdekében használunk. Adataidra különös figyelmet fordítunk, ennek részleteit az adatvédelmi tájékoztató-ban találod. Milyen "sütiket" használunk az oldalunkon? Emlékeznek, mi van a bevásárlókosaradban és a bejelentkezési adataidra, biztosítják a bejelentkezés közbeni biztonságot és a weboldal következetes megjelenését, növelik a weboldal teljesítményét, fokozzák a felhasználói élményt és mérik az oldal felhasználását. Ha látogatásod során mellőzöd a Cookie-k használatát, a legtöbb funkció és oldal nem fog az elvártaknak megfelelően működni. Ha szeretnéd a tárolt cookie-kat törölni, a böngésződ beállításai között könnyedén megteheted.