• Leirás
  • Paraméterek
Ez a könyv a lehető legjobb történelmi pillanatban jelenik meg, ugyanis közismert, hogy a magyar vállalatok évtizedek óta különböző túlélési stratégiákat alkalmaznak. Miért nem tudnak fejlődni a kicsik, és miért növekszenek a különbségek a kisebb és a nagyobb vállalatok között?A könyvből kiderül, hogy a piaci lehetőségek és az érvényesülés tekintetében esélyegyenlőtlenség van a vállalkozások között. A Szerző váratlan felfedezése, hogy a hazai ipar szerény teljesítményének oka nemcsak gazdasági, hanem társadalmi természetű, amit ő a bizalom hiányának nevez. A rendkívül izgalmas interjúkból az is kiderül, hogy míg az építőipart inkább az ún. keleti piac jellemzői határozzák meg, addig az autóipar már a nyugati, kapitalista piac szabályai szerint fejlődik és működik. A könyvet ajánlom a gazdasági szakemberek mellett minden olyan olvasónak, akinek szívügye a magyar nemzetgazdaság fejlődése.dr. Farkas JánosDr. Balogh Eszter szociológus, egyetemi tanulmányait Pécsett végezte, majd ISBN: 9789632369655
Kiadás éve: 2015
Kiadó: LHARMATTAN KÖNYVKIADÓ KFT.
Szerző: DR. BALOGH ESZTER
Garancia: 0 hónap
Cikszám: 782899
Várható átvétel:
Kedd:
Duna Plaza
Szerda:
Futárszolgálat
Csomagautomata
Posta Pont
MOL Pont
COOP Pont

Értékelés

Hogyan teljesít Nálad ez a termék? Írd meg tapasztalataid és értékes ajándékokat nyerhetsz. Az értékeléshez be kell jelentkezned!
Ezt a terméket még nem értékelték. Legyél Te az első! Értékeléseddel értékes ajándékokat