TERMÉKÉLMÉNY - 4000025854 TERMÉKÉLMÉNY - 4000025854 TERMÉKÉLMÉNY - 4000025854
TERMÉKÉLMÉNY - 4000025854 TERMÉKÉLMÉNY - 4000025854 TERMÉKÉLMÉNY - 4000025854
Átvételi lehetőségek:
Futárszolgálat Kiszállítással: csütörtök
Csomagautomata Posta automatában: csütörtök
Posta Pont Posta Ponton: csütörtök
MOL Pont MOL Ponton: csütörtök
COOP Pont Coop Ponton: csütörtök
Duna Plaza Személyesen: szerda
  Kedvenc
  
  • Leírás
  • Paraméterek
A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek, hangulatoknak. A marketingszakembereknek nem újdonság, hogy a fogyasztó a kézzelfogható javakat is főként az élményekért keresi, amint azt az Izsó Lajos és Becker György által szerkesztett, lebilincselően érdekes könyv számtalan ütős példával igazolja és elemzi. Nomen est omen! A szerzők maguk is élménybe csomagolva nyújtják át Termékélmény című könyvüket. Izgalmas esettanulmányaikat - a Melba csokoládétól az Oakley napszemüvegig - nemcsak a marketingesek forgathatják haszonnal. Hámori Balázs egyetemi tanárBudapesti Corvinus EgyetemA Termékélmény különleges termékélményt nyújt minden olvasónak, dolgozzon akár a marketing, a design, a kommunikáció vagy a kutatás területén, avagy legyen a könyv kíváncsian érdeklődő olvasója. Segítségével saját termékélményeinkre is rácsodálkozhatunk: miért esünk hasra a Starbucks méregdrága kávéjától, miért lelkesedünk annyira egy bizon ISBN: 9789630589802
Kiadás éve: 2011
Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ ZRT.
Szerző: 4000025854
Elérhető: 1-2 munkanap
2 146 Ft -25 %
1 610 Ft

Ez is érdekelhet

Értékelés
Hogyan teljesít Nálad ez a termék? Írd meg tapasztalataid és értékes ajándékokat nyerhetsz. Az értékeléshez be kell jelentkezned!
Még senki sem értékelte ezt a terméket. Légy Te az első!
PCX 2006-2016. Kapcsolat: pcx@pcx.hu Minden jog fenntartva
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...