• Kategóriák
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • Leirás
  • Paraméterek
Hogyan alakul át a branding? Mit jelent az elmarketingesedés? Hová fejlődik az offline és az online marketingkommunikáció? Mi a helyzet a kreativitással és az ötletekkel? Mi történik a tenderek, a beszerzők és a fesztiválok világában? Miért születik oly sok kamureklám? Valóban válságban van a reklámszakma? Hogyan alakul a reklámcsinálás jövője? A szerző legújabb könyve egyszerre kritikus és reménykeltő, múltba néző és jövőbe tekintő, rendkívül szellemes és véresen komoly. Teli rengeteg tanulságos nemzetközi és hazai példával. Igazi szakmai csemege, magával ragadó szellemi táplálék nemcsak a reklámozóknak, ügynökségeknek, médiatulajdonosoknak, politikusoknak, oktatóknak és diákoknak, hanem mindenkinek, aki egyetlen játszmát sem szeret feladni, még a kis adrenalinjátékot sem. A jövő azok kezében van, akik megértik a szerző üzenetét: Bombatölcsérben is nő virág. Öntözni kellene. ISBN: 9789633041949
Kiadás éve: 2014
Kiadó: HVG KIADÓI ZRT.
Szerző: KASZÁS GYÖRGY
Garancia: 0 hónap
Cikszám: 255901
Várható átvétel:
Péntek:
Duna Plaza
Hétfő:
Futárszolgálat
Csomagautomata
Posta Pont
MOL Pont

Értékelés

Hogyan teljesít Nálad ez a termék? Írd meg tapasztalataid és értékes ajándékokat nyerhetsz. Az értékeléshez be kell jelentkezned!
Ezt a terméket még nem értékelték. Legyél Te az első! Értékeléseddel értékes ajándékokat
Darabszám: 0 Darab
Összesen : 0 Ft