fb pixel code
KATEGÓRIA KATEGÓRIA
Ajánló
Creator 400M - igényes E-ATX torony az MSI-től
Szerencsejáték? A britek kiátkoznák a loot boxokat
Hyper Scape, a Ubisoft titokban fejlesztett battle royale játéka
Rendhagyó Windows 10 frissítés érkezett
Ősszel jön a szupergyors Samsung 980 Pro SSD
Adataink után kémkedik a TikTok, Indiában betiltották
Stílusos Z490 lap érkezik az NZXT-től
Szkájvolker Lajos és a félmilliás droid tápos kiegészítéssel
Lassan 2 milliárd játékos lesz világszerte
A Vodafone reagált a felhasználói panaszokra
Robot kapta egy hollywoodi film főszerepét
25 perces bemutatón az új Avengers játék
5600XT VS 5700XT és az IGAZI Vágó István
Hivatalos kutatás készült a fővárosi ivóvízről
Cyberpunk 2077 - új előzetes és játékmenet-bemutató
2018. 10. 12

Rendkívüli gamer fejhallgató - Razer Tiamat 2.2 V2

Nem véletlen egyike a legdrágább gamer fejhallgatóknak, teljes bizalommal fordulhatunk a Razer Tiamat 2.2 V2 felé. Elég egyszer ránézni, és meglátjuk: mindig gondoskodni fog arról a játékélményről, amit egy ilyen árkategóriájú fejhallgatótól elvárhatunk.

A Razerre gyakran hivatkoznak úgy, mint a gamer perifériák Apple-jére, és nem véletlenül; termékeik általában drágábbak és több prémium szolgáltatást nyújtanak, mint a rivális cégeké, legyen szó akár a HyperX, Logitech és SteelSeries márkanevekről. A tavaly megjelent Tiamat 2.2 V2 sem különbözik ettől. Kis túlzással egyike a legdrágább gamer fejhallgatóknak, így érdemes megvizsgálni, nyújt-e olyan teljesítményt, mint amit az ár alapján elvárunk tőle.

Kialakítás, termékjellemzők

A Razer egyéb gamer termékeihez képest a Tiamat 2.2 V2 kialakítása rendkívül egyszerű. Ízlésesen tervezett külső, nincsenek rajta fények és a megszokott neonzöld színséma. Az egyetlen rész, ami nem fekete ezen a fejhallgatón, az ezüst fonat, ami a fülvédő részt körbefogja.

A Tiamat 2.2 V2 fülvédője elég nagy ahhoz, hogy az egész fülünket körbefogja, ráadásul úgy lett kialakítva, hogy rendesen rátapadjon a fejünkre, nem lesz kényelmetlen a használata. Egy ilyen teljesítményű gamer fejhallgatóért akár bizonyos fokú kényelmetlenséget is bevállalna a felhasználó, de a Tiamat 2.2 V2 esetében nem kell számolni ilyennel egy órás használat után sem.

Ahogy az a nevéből is látszik, a Tiamat 2.2 V2 alapvetően nem egy 7.1 surround rendszerű fejhallgató. Ugyanakkor adott hozzá a Razer Surround szoftver, ami tudja szimulálni a 7.1-et. Nem is egy megszokott sztereó gamer fejhallgatóról van szó, tekintve, hogy két 50mm-es mélysugárzóval rendelkezik, a Razer szerint így mindkét fülrésze a erőteljes basszus frekvenciákat nyújt, mégis megőrizve a tiszta hangzást.

A Tiamat 2.2 V2 USB csatlakozó helyett 3,5mm-es jack csatlakozóval van felszerelve, így nem csak a PC-s játékokhoz, de okostelefonnal is használható. Ez azt jelenti, hogy a Tiamat 2.2 V2 használatához nem kell semmilyen drivert telepíteni – egyszerűen rádugjuk a 3,5mm-es audióportot a gamer rendszerre, és készen is vagyunk. Semmilyen szoftver nem előfeltétele a kifogástalan játékélménynek.

A Razer Tiamat 2.2 V2 hangereje a vezetéken is állítható, emellett egy némító gombbal is felszerelték. Mellékelnek további egy elosztó audiókábelt, így használhatjuk olyan notebokkal és PC-vel is, ami nem rendelkezik kombo jack csatakozóval.

Teljesítmény

Az erőteljes basszus frekvencia még hatásosabbá teszi a robbanások és tűzharc hangját, így FPS játékokhoz kifejezetten ajánlott ez a fejhallgató. Zenehallgatásra azonban nem a legjobb választás, éppen amiatt, mert a hangzását elsősorban gamerek számára, játékokhoz tervezték.

A Tiamat 2.2 V2 mikrofonja nagyon jó minőségű, ez akár a Discord használatakor is tetten érhető; nem kell felemelni a hangunkat, hogy a vonal túlsó felén tiszta és érthető legyen, mit mondunk.

A Tiamat 2.2 V2 a Razer Surround szoftver segítségével képes teljes térhatású hangzást szimulálni, ez a szoftver a gyártó oldaláról ingyenesen letölthető. Van emellett egy külön Pro verzió, ami széleskörű beállítási lehetőségeket biztosít. Overwatchban és hasonló játékokban ez a fejhallgató elég ahhoz, hogy a lépések hangja alapján megállapítsuk annak irányát.

A 38000 forint körüli áron elérhető fejhallgató fő előnye, hogy kihozza a legjobbat azokból a játékokból és filmekből, melyek élvezhetőségéhez a mély Bass effektek nagyban hozzájárulnak. További előny, hogy mobiltelefonnal is használható. Talán az egyetlen negatívuma, ami említhető, hogy túl jó minőségű a mikrofon, néha a halkabb környezeti hangokat is közvetíti – de ha igazán akarunk élvezni egy akciófilmet, ahhoz érdemes kipróbálni a Tiamat 2.2 V2-t.

NTG - PCX

2018. 10. 12

Creator 400M - igényes E-ATX torony az MSI-től
A tartalomgyártóknak készített ház nem csak ízléses és masszív, de tágas és csendes is egyszerre  Az MSI a derült égből ejtette rá a piacra új Creator 400M névre keresztelt gépházát, mellyel elsősorban azokat a felhasználókat célozzák meg, akik legalább hobbi szinten foglalkoznak tartalomgyártással, esetleg a jövőben munkaállomások építését tervezik. Ez az E-ATX lapokat szívesen fogadó torony rendkívül letisztult megjelenést, minőségi anyaghasználatot, megfelelő szellőztetési lehetőségeket és zajmentes működést kínál a vásárlóknak. Bár ez elsőnek egyszerű marketingfogásnak tűnik, a tervezéshez állítólag Leonardo da Vinci közismert Vitruvius-tanulmányszolgáltatta az ihletet, és ha a megfelelő szögből tekintünk a házra, valóban előtűnnek az aranymetszés arányai. Őszintén szólva hasonlót inkább a Fractal Designe-tól vártunk volna, de ez már legyen az ő bajuk. Az épület 550 x 235 x 503 mm-es méretei alapján sejthetjük, hogy a kihasználható belső tér nem állít majd elénk különösebb akadályokat, és az is valószínű, hogy viszonylag kevés micro-ATX, vagy Mini-ITX lapnak ad majd otthont, de természetesen a lehetőségünk megvan rá. Ehhez mérten akár 180 mm magas processzorhűtőt is választhatunk, videókártyából pedig nem túlzás a 450 mm hosszú szörnyeteg sem. A ház két szárnyra oszlik, így természetesen alulra ültethetjük a legfeljebb 180 mm-es tápegységet, és itt kapott helyet a kettő darab 3.5 hüvelykes meghajtót fogadó tálcás keret is. Ha inkább 2.5 colos méretben gondolkod
Szerencsejáték? A britek kiátkoznák a loot boxokat
A londoni parlament szerencsejátéknak minősítené a videojátékos zsákbamacskákat  A Lordok Házának szerencsejátékokkal foglalkozó bizottsága arra az álláspontra jutott, hogy a videojátékokban feloldható lootboxok tökéletesen beilleszthetők a szerencsejátékok kategóriájába, ezzel érvényesnek tekinthető rájuk a 2005 óta érvényes Gambling Act (szerencsejátékos törvény) – hozta le a hírt a BBC. A lootboxok a videojátékokban megszerezhető digitális zsákbamacskák, melyek tartalma kinyitásuk előtt ismeretlen, de az Eelectronic Arts például a jó öreg Kinder tojáshoz hasolította. Általában kozmetikai kiegészítőkről van szó, például egyedi festésről versenyautónk számára, vagy egy ritka öltözékről az általunk irányított hősöknek, mindenesetre bizonyos keretek között véletlenszerű, hogy mit is nyerhetünk. A meglepetés persze alapvetően egy pozitív dolog, ám amikor a tartalom tekintetében különféle esélyszámokat kapunk konkrétumok helyett (arany színű doboz, valami ritkább lesz benne), az 50 Ft-os bazári ajándék helyett pedig olykor százszor többet is kifizetünk valami ritka ajándék reményében, a helyzet valóban kevésbé tűnhet ártalmatlannak. A valódi probléma ott kezdődik, hogy nem csak a tetteik és pénztárcáik felett önállóan uralkodó nagykorú állampolgárok, de a jóval befolyásolhatóbb gyerekek is igen gyakran találkoznak vele, akiknek pláne nem kívánjuk, hogy már iskolás korukban egy félkarú rabló alternatívájával üssék el az idejüket, illetve gyakori esetben a szülők pé
Hyper Scape, a Ubisoft titokban fejlesztett battle royale játéka
Hamarosan futurisztikus online lövölde érkezik a Rainbow Six Siege fejlesztőitől A Ubisoft nem csak menetrendszerű Assassin’s Creed epizódjaival, és a végtelenségig facsart Far Cry szériával altatja a közönségét, hiszen az utóbbi években több multiplayer címmel is előállt, melyek némelyike egészen sikeres lett, és még most is kap friss tartalmakat. Most viszont úgy nézi ki, hogy elirigyelték a Respawn Enterainment és az Electronic Arts módszereit, így akárcsak az Apex Legends, úgy a franciák battle royale játéka is teljes titokban készült el. A vaskos szivárogtatás a Slasher fedőnéven is ismert Rod Breslau, e-sport újságíró és kommentátor műve volt, aki Twitteres bejegyzésében, az érdekes részletek mellet még a játék várható megjelenés idejét is megszellőztette. Egy gyors játékmenettel megáldott FPS-ről van szó, és ha a címe nem lenne elég beszédes, a korai hozzáféréssel megajándékozott streamerek közvetítéseiből kiderül, hogy ezúttal is sci-fi környezetben gyepálhatjuk egymást.  A Ubisoft Montréal alkotása Prisma Dimensions munkacímen készült, és egy tripla A kategóriás belső nézetű lövöldözős játék lett, mely végül Hyper Scape néven láthat napvilágot. Mint kiderült, a Call of Duty: Warzone-hoz és az Apex Legendshez hasonlóan, ez is „free to play” modell keretében lesz elérhető, és bár PC-n debütál, ha minden igaz, idővel a két nagyobb konzolon is tiszteletét teszi, méghozzá teljeskörű crosspaly támogatás kíséretében. Az újdonságot azonban nem csa
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...