fb pixel code
KATEGÓRIA KATEGÓRIA
Ajánló
2020. 02. 19
Az Asus javítja a melegedő ROG STRIX Navikat
2020. 02. 19
Ipari forradalom? Ingyenes az Assassin's Creed Syndicate
2020. 02. 19
A NAGY PROCESSZOR TESZT! 21 Intel és AMD proci erejét mértük össze.
2020. 02. 18
Már a falak is okosak? Az MIT felturbózza a Wi-Fi-t
2020. 02. 18
Korai hozzáférés? Comet Lake-S processzorokat árult egy webáruház
2020. 02. 17
Váratlan gyorsulás? GDDR6 memóriát kaphat a GTX1650
2020. 02. 17
A Metro Exodus végre Steamen, most 40%-os leárazással
2020. 02. 17
Corsair A500 - 10 év után újra léghűtés a Corsairtől
2020. 02. 16
Mit tud egy 270 ezres konfig Ryzen 3600 GTX1660Ti összeállításban?
2020. 02. 14
Ezek magyarok? - Ingyenes a Kingdom Come: Deliverance
2020. 02. 13
Víruspánik? Először marad el a Mobile World Congress
2020. 02. 13
Az új Windows 10 frissítés megöli a hangot és az internetet
2020. 02. 13
A mindenre (is) elég brutál processzor. 💪
2020. 02. 12
YouTube music? Ezt kínálja a Google, ha zenére vágyunk
2020. 02. 12
Hajlékony és okos, avagy az összecsukható telefonok reneszánsza
2019. 05. 08

Beindult az EA - Apex Legends mobilon, privát szerverek a Battlefield V-ben

Végre privát szervereket indíthatunk a Battlefield V-ben

Kétségtelen, hogy a Battlefield sorozat szénája nem áll olyan jól, mint a korai években, ám hamarosan visszatér a játékba egy régen elhagyott, ám annál fontosabb lehetőség

A Battlefield V fogadtatása nem volt egyöntetűen pozitív, ám a sorozatos bukdácsolás és az EA üzleti döntéseinek ellenére, továbbra is meg van az a stabil rajongói bázis, amely még nem ábrándult ki a DICE háborús alkotásaiból. A Firestorm néven érkező battel royale mód fel is kavarta az állóvizet, és összességében jól is működött együtt a Battlefield játékmenetével, még hanem is taszította le a dobogóról, a stílus népszerűbb képviselőit. Alig hogy elült az ingyenes frissítést követő hullám, a készítők újabb izgalmas hírekkel szolgáltak: visszatérnek a privát szerverek.

Ez felrázhatja a közösséget és új lendületet adhat a játéknak


Néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt, hogy mennyire meg lesz kötve a kezünk, ha a kedvenc játékainkról, és a közösségi szórakozásról van szó, hiszen a felhasználói szokásokkal együtt változott meg a tartalomszolgáltatás, és ezzel együtt deformálódtak a sokat megélt játékszériák is. Mostanság a legtöbb új címmel még akkor sem játszhatnánk helyi hálózatban, ha vennénk a fáradtságot kényelmes otthoni fotelünk elhagyására, és átcipelnénk felszerelésünket egy közös helyszínre. Egy ideje már saját netes mérkőzést se nagyon indíthatunk az általunk megszabott feltételekkel, ráadásul számos kiadó megszüntette a bérelhető szerverek lehetőségét is. Ezen a korlátoltságon és kiszolgáltatottságon igyekszik változtatni a fejlesztőgárda, a bejelentés pedig nem feltételes ígérgetés, sokkal inkább kőbe vésett ígéret.


Az RSP (Rented Server Program), vagyis a bérelt szerverek lehetősége hosszú ideje foglalkoztatja a játékosokat, akik jogosan érezték úgy, hogy megfosztották őket attól a szabadságtól, amit korábban olyan természetesnek vettek. A visszatérő lehetőség ki is bővül, és ehhez mérten új néven bukkan majd fel a játék menüjében, a hamarosan érkező frissítést követően "Private games" néven találkozhatunk vele. Ezzel a húzással ismét indíthatunk saját játékot, ami egészen addig lesz aktív, amíg van rajta játékos, ám amint mindenki kilépett, szerverünk automatikusan felszívódik. A szerver a legközelebbi és legkisebb pinget kínáló ponton aktiválódik, tehát remélhetőleg számíthatunk a zökkenőmentes adatáramlásra. További jó hír, hogy hasonlóan a régi szép időkhöz, viszonylag szabad kezet kapunk a szerverek beállításakor, ráadásul mindezért nem gombolnak le rólunk extra költségeket. A beállítások testreszabhatók lesznek, így kiválaszthatjuk a rotációba kerülő pályákat és hogy azok milyen sorrendben kövessék egymást, de a fegyverek és a játékosok száma is rajtunk áll majd. Meghatározhatjuk továbbá a kívánt játékmódokat, a köridőt, de a baráti tűz, vagy épp a járművek engedélyezése is csak egy gombnyomás lesz, számos egyéb részlettel együtt. Természetesen ki is vághatjuk azokat, akik nem a megfelelően viselkednek a harctéren, és jelszót is megadhatunk, ám a végleges kitiltás, vagyis a BAN, valószínűleg már fizetős szolgáltatás lesz, esetleg a szerverek bérlési költségével lesz összefüggésben.

Hamarosan mi hozhatjuk a szabályokat!


A Private Games lehetőségeit a játék menüjéből és egy böngészőből elérhető webes felületen keresztül is elérhetjük, a szerverekhez összeválogatott szabályok és beállítások pedig elmenthetők lesznek, melyek között válogathatunk is, így nem kell minden alkalommal pepecselni a menüpontokkal, ha új szervert indítanánk. További érdekességek, hogy a töltőképernyőn megjeleníthetjük egy általunk megfogalmazott tájékoztatót, vagy leírást, illetve ha szeretnénk, szerverünk megjelenhet az általános kereső találatai között is. Az ígéretek szerint a felsorolt részletek már egészen biztosak, ám ez még csak a kezdet, és folyamatos frissítésekre, bővítésekre számíthatunk. Az kezdésre nagyjából a nyári időszakot követően számíthatunk, majd szép fokozatosan kapjuk meg az olyan szolgáltatásokat mint a moderátori funkciók, VIP rang, vagy a még kérdéses BAN. A közösség kéréseit és kérdéseit továbbra is szívesen fogadják, de az újdonságok megvitatására a júniusban esedékes EA PLAY rendezvényen is lehetőséget biztosítanak, ahol biztosan szóba kerül majd jópár érdekesség a játékkal, és a szolgáltatás jövőjével kapcsolatban.

Mobilos kiadást kap az Apex Legends

A Fortnite és a PUBG után az Apex Legends sem kerülheti el a sorsát, érkezik a mobilos verzió

Nem sok játék könyvelhetett el ekkora éedeklődést a megjelenésének pillanatában, a Fortnite és a PUBG válláról fejest ugró Apex Legends viszont pillanatok alatt duzzasztota fel, tekintélyes méretű játékosbázisát. A kezdeti lendület csökkenéséről már számos helyen hallani, mivel a robbanás szerű kezdést sajnos visszafogottabb folytatás követte. Az első szezonnal érkező új karakter a közösség fél fogára sem volt elég, a szűken mért digitális tartalmak pedig nem voltak éppen lenyűgözők. Az internet ráadásul még visszhangzik az Anthem katasztrofális bukásától, így az Apex sikerének meglovaglása egészen készenfekvőnek tűnik a kiadó számra. Az EA pedig rendkívül elégedett a számokkal és a játék népszerűségével, így egyenes folytatásként nem is lehet más a következő lépés, mint a mobilos platform meghódítása.

Az érintős irányítás sosem az igazi, de egy controller itt is jó szolgálatot tehet


Az Apex Legends teljesen ingyenes, és a Nintendo Switchen kívül mindhárom főbb felületen elérhető. Az eddig kihagyott, ám annál vaskosabb piacot jelentő kínai játéktér meghódítása mellett, tervezik a világra szóló mobilos változat elkészítését is, így a megfelelően erős telefonokon és tableteken hamarosan elérhetővé válik a játék. Szóba került a Nindendo nagy sikerű 
hordozható konzolja is, ám a Switches változat elkészítése nagyobb kihívást rejthet mint a telefonos kiadás. Míg a Fortnite, az Unreal Engine grafikus motornak köszönhetően viszonylag könnyedén elkészíthető volt a különféle eszközökre, (és még a platformok közötti játék is tökéletesen megoldható volt) az Apex Legends alatt dolgozó Source Engine sajnos nem biztos hogy ilyen jól működik együtt a Switch alatt dolgozó hardverrel.

Ha kicsit összehúzzák magukat, biztosan elfér még néhány új arc


A Respawn Entertainment által jóformán teljes titokban összerakott Apex Legends túl van az 50 millió felhasználón, és bár a növekedés valóban lelassult, az EA nem aggódik. Ha a mobilra érkező változat hasonlóan jó minőségben készül el, minden bizonnyal eszméletlen népszerűségnek örvend majd. Az ingyenesen elérhető mobilos battle royale, rendesen megnövelheti az aktív játékosbázist, főleg, ha a Fortnite-hoz hasonlóan megoldják a platformok közötti kompatibilitást, és legalább a konzolos verziók között biztosítják az átjárást. A fejlesztők korábban megerősítették, hogy érkeznek a várva várt új hősök is, ám konkrétumokat az első szezon érkezése óta nem kaptunk. További információkra, ileltve az Android és iOs változatok megjelenési dátumára, valószínűleg a június 7-én esedékes EA Play-en számíthatunk.

2019. 05. 08

Az Asus javítja a melegedő ROG STRIX Navikat
Amikor azt hittük, hogy az egyedi megoldások megjelenésével többé nem lesz gond az RX5700 széria hűtésével, az Asus ROG Strix megoldásai új bekezdést indítottak. A rossz tapasztalatok egyre csak gyűltek, az Asus azonban kiderítette a problémát és megoldást is ajánl. A ROG Strix a felső kategóriás termékekről és tuningra kihegyezett komponensekről szól, ám gyártó rendesen elnézett valamit. A vásárlók alig várták, hogy egy izmos hűtéssel felszerelt strapabíró kártyát kapjanak, ám a megjelenést hamarosan panaszos vásárlói bejelentések követték, a kártyák ugyanis indokolatlanul komoly melegedést produkáltak. Bár a gyártó az AMD-re mutogat, az a helyzet, hogy a problémáért mindkét fél felelős.  Jobb később mint soha, mondhatnák, ugyanis utólagos tesztek kiderítették, hogy az AMD téves információkkal látta el partnerét a hűtés rögzítéséhez szükséges nyomás mértékéről. Az elvégzett mérések során 50 és 70 PSI között értek el optimális teljesítményt, ezzel szemben az AMD eredetileg 30 és 40 PSI körül határozta meg, a megfelelő hőtovábbításhoz szükséges értéket. Bár az AMD valóban tévedett, a felelősség áthárítása nem túl elegáns, hiszen tökéletesen látszik, hogy az Asus egyáltalán nem tesztelte megfelelő alapossággal a szériát, mielőtt útjára bocsátotta a vásárlók felé. A helyzet megoldása a hűtést rögzítő csavarokban rejlik, a ROG kártyákon alkalmazott darabok egyszerűen nem elég szorosak a szükséges nyomás eléréséhez. A helyzet orvoslására sokan alátétekkel, és a csava
Ipari forradalom? Ingyenes az Assassin's Creed Syndicate
A sorozat kilencedik darabja ugyan csak a megjelenített történelmi korszakot tekintve volt forradalmi, de ha valaki a klasszikus Assassin's Creed stílusra vágyik, ugyanakkor megdobbantja a szívét a 19. század Angliája, ne hagyja ki az Epic Games Store aktuális akcióját. A Ubisoft bejáratott szériája 2007-es megjelenése óta, jóformán egyetlen évet sem hagyott ki újabb epizód nélkül. A Syncicate ráadásul a sorozat legnagyobb fiaskóját, a 2014-es Unity-t követte, mely tökéletes céltáblája volt a játékipar pofátlansága miatt méltatlankodó tömegeknek. A futószalagon gyártott epizódok, az ezerszer is újrahasznosított ötletek és a minden innovációt nélkülöző (de teljes áron értékesített) részek után, a kiadó átgondolni kényszerült, hogyan tartsa életben a sok fejéstől kimerült tehenét. Így míg a Montréali szárny belekezdett az átgondoltabb Origins fejlesztésébe, a kanadai csapat kisebb hírverés mellett megpróbálta visszarángatni a bérgyilkosokat a vállalhatóság talajára. A Syndicate tehát nem a teljes megújulás, inkább az engesztelés jegyében készült, és ezt igazából egészen szépen teljesíti. Azzal nehéz vitatkozni, hogy az Assassin's Creed még legrosszabb pillanataiban is fantasztikusan megszerkesztett játéktereket tárt elénk, és ez alól a Syndicate sem kivétel. Az 1800-as évek Londonja a megszokott alapossággal lett kidolgozva, a környezet minden pillanatában a hitelesség érzetét kelti, így az időutazós faktor, ami a sorozat egyik legnagyobb vonzereje, ezt a részt is simán e
Már a falak is okosak? Az MIT felturbózza a Wi-Fi-t
Az internet és a vezeték nélküli hálózat mára olyan hétköznapi igénnyé vált, hogy a szakadozó kapcsolat komoly frusztrációt okoz a kényelemhez szokott felhasználónak. A kutatók nem a stressz kezelésére, sokkal inkább a Wi-Fi technológia megtámogatására alkották meg újdonságukat. Mind tudjuk, hogy még a legkomolyabb routerek és hálózati eszközök sem tudnak leküzdeni bármekkora távolságot, és minden falat. Hogy házunk minden pontján stabil netkapcsolatot biztosíthassunk, különféle jelerősítő megoldások között válogathatunk, akár minden szobába antennákat aggathatunk, és gépünkbe is komolyabb antennát szerelhetünk, hogy biztos legyen a végeredmény. Ám ez nem minden esetben hatékony, sőt, legyen akárhány antennánk, a jel sokszor rendkívül meggyengül, mire a forrástól az adott ponthoz ér, a sok kiegészítő pedig sokkal költségesebb, mint amilyen hatékony. Az MIT munkatársai ezt a problémát egy modernebb megoldással orvosolják. A Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory (CSAIL) úgy gondolta, ahelyett, hogy minden konnektorba jelerősítőket aggatnánk, miért ne használhatnánk antenna gyanánt az adott környzetet, vagyis az épület falait. A szoftveresen vezérelt RFocus természetesen úgynevezett "okos felület", mely több mint 3000 antenna és 100 áramköri lap egységéből áll, hogy a fogadó oldalán így maximalizálja a leadott jel erősségét. A tesztek megmutatták, hogy akár tízszeresen képes az átlagos jel felerősítésére, mindezt meglepően olcsón. Az apró antennák m
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres