fb pixel code
KATEGÓRIA
Ajánló
2020. 01. 27
Filléres hatmagos? Ryzen 5 1600 AF, Zen+ magokkal
2020. 01. 27
Hamisított Wraith Prism hűtésre figyelmeztet az AMD!
2020. 01. 25
Élet 60 Hz fölött. Miért válasszunk gamer monitort?
2020. 01. 23
Ismét megizzasztottuk az RX5700XT-t!🔥
2020. 01. 23
Doom Eternal előzetes - elkészült és a tesztelők imádják
2020. 01. 22
Megvalósult az UltraRAM! A Britek fejlett univerzális memóriát alkottak
2020. 01. 22
Őrült szerelők üvöltése! RX5500XT VS GTX1660Ti, Ryzen5 2600X vs Ryzen7 2700X?
2020. 01. 22
Ingyen Freeman? A Half-Life részek most ingyen játszhatók
2020. 01. 21
Control mozi készülhet? A Rogue One írója benne lenne
2020. 01. 21
Kiderült mely Huawei készülékek kapják meg az új frissítést.
2020. 01. 21
Son Goku lenyomja a Jediket is! Jól fogy a Dragon Ball Z: Kakarot
2020. 01. 21
A Dying Light 2 megjelenése is csúszik!
2020. 01. 20
Olcsó? Akkor futás! - Xiaomi Mi AirDots bluetooth fülhallgató
2020. 01. 20
Apró, mégis sokakat zavaró frissítést adott ki a Google
2020. 01. 20
Első kézből? A nagy NAVI még idén bemutatkozik
2019. 04. 17

Apple Arcade - 100 játékkal indul az Apple gaming szolgáltatása, Korábban érkezhetnek az AMD újdonságai

Arcade néven nagyszabású játékszolgáltatásba kezd az Apple

Az Apple meglepően komoly összeget fektet az új mobilájátékos szolgáltatásába, és ezzel lökést adhat az okostelefonos szórakoztató alkalmazásoknak

iPhone-tól az Apple TV-ig


Eredetileg a Financial Times számolt be róla, hogy akár 500 millió dollárra is rúghat az az összeg, amit az Apple az új előfizetéses szolgáltatásába fektet. Ez alapján a cég komolyan veszi a terveit, és valóban felvenné a versenyt a játékos piacot uraló vállalatokkal.

Kezdésnek mindjárt 100 játékból válogathatunk


A tervek szerint egyenként akár több millió dollár is juthat, a közel száz címmel induló szolgáltatásban szereplő játékok fejlesztésére, és ez teszi majd ki a nagyjából 500 milliós költségvetést. Ez a lépés segíthet a mobiljátékok új szintre emelésében, ugyanis a listán szereplő alkalmazások nem feltétlenül lesznek Apple eszközökre, illetve okostelefonokra korlátozva. Természetesen az Apple komolyabb anyagi támogatást biztosít azoknak a fejlesztőknek, akik vállalják az exkluzivitást, de az első néhány hónapot követően nem lesz kizárt az Androidos, PC-s, és konzolos változatok megjelenése sem.

Kalandjátékos veteránok a fedélzeten


A szolgáltatás - hasonlóan a Microsoft Gamepass rendszeréhez - havi díjas rendszerben kerül értékesítésre, így amíg aktív az előfizetés, az Apple tulajdonosok korlátlanul elérhetik a listán szereplő játékokat. Pozitív lépés, hogy ezeket hat családtagjukkal is megoszthatják, a játékhoz pedig nem lesz szükség aktív internetkapcsolatra, mivel a letöltést követően teljesen offline is játszhatók. A hivatalos honlap tanúsága szerint az Arcade ősszel rajtol el, és már most láthatunk egy egész sor játékcímet, köztük néhány kedvcsináló előzetessel. A listán szerepel többek között az Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm, ami egy pofás grafikájú és gyerekbarát mászkálós kalandjáték; a LEGO Brawls, ami a szokásos pihent stílusban előadott pankrációs móka; vagy ott a Beyond a Steel Sky, ami a Broken Sword-ért is felelős Revolution Software alkotása lesz, és egy cel-shaded stílussal megáldott kalandjátéknak ígérkezik.


Mára bejelentés napján megjelenhetnek az AMD újdonságai

A korábbi bejelentések alapján sokan várják izgatottan az AMD májusi bejelentéseit, egy kiszivárgott hirdetés alapján pedig akár aznap a boltokba kerülhetnek az új Ryzen processzorok

Lisa Su, az AMD igazgatója nyitja meg a Taiwanban megrendezésre kerülő Computex rendezvényt, ahol számíthatunk az új Ryzen processzorok és Navi videokártyák bemutatására is. Az előzetes híresztelések szerint az új x570-es lapkészlet bevezetésével kezdődhet meg a termékpaletta frissítése, ám nemrég felbukkant egy hirdetés, ami alapján a május 27-i nyitónapon már elérhetővé is válhat az új széria.

Talán még a nyár előtt beköszön a Ryzen 3000?


 A promóciós képen a konferenciára utaló egyértelmű jelzés mellett szerepel az AMD logója is, legfelső helyen pedig az Aorus feliratot olvashatjuk. Az Aorus a Gigabyte játékosoknak szánt és széles spektrumot lefedő prémium termékcsaládja, ami a perifériáktól kezdve, az alaplapokon át, egészen a komoly felszereltséggel bíró gamer laptopokig terjed. A szűk egy hónapos várakozás egyre izgalmasabb, hiszen az AMD az egész show-t elrabolhatja, amennyiben már aznap elérhetővé teszi az új Zen 2-re épülő Ryzen 3000 processzorait, melyekhez nagy reményeket fűz a közönség. A lépés nagy hatással lehet a piacra, hiszen az alaplapok mellett, eredetileg a szerverekbe szánt Epyc CPU-kra koncentrált volna a vállalat, és csak ez után kezdte volna meg a nagyközönség számára izgalmas termékek értékesítését. A legnagyobb figyelem az új Navi GPU-kra irányul, mivel az Intel hiába nem lépett nagyot az RTX sorozattal, az AMD Radeon VII-es kártyája halvány válasz volt és nem hozott igazi előrelépést. Ha sikerül fordítani a kockán, ráadásul még a nyár kezdete előtt bevezetésre kerülnek az újdonságaik, azzal a húzással rendesen beelőzhetik a konkurenciát.

KD - PCX

2019. 04. 17

Filléres hatmagos? Ryzen 5 1600 AF, Zen+ magokkal
2017-ben a 14nm, es Zen architektúrára építkező Ryzen 5 1600 volt a legjobb választás a megfizethető processzorok között. Egy évvel később pedig a Ryzen 5 2600 és a 12nm-es Zen+ magok érkeztek, hogy ebbe az ársávba jelentős fejlődést hozzanak. Majd jött a Ryzen 5 3600, 7nm-en, nagyszerű magonkénti teljesítménnyel. De akkor mégis mi a Ryzen 5 1600 AF? Tulajdonképpen egy erősen leárazott Ryzen 5 2600, minimálisan gyengébb teljesítménnyel. Első ránézésre a doboz nem árulkodik a különbségről, márpedig ez az 1600, nem az az 1600. A legfurcsább mégis az, hogy az AMD nem új néven dobta piacra, hogy ráirányítsa a figyelmet, egyszerűen csak helyettesíti egy már paicon lévő modelljét. A döntés oka állítólag rémesen egyszerű, ugyanis kifogyóban vannak 14nm-es készletek, így az AMD egyszerűen csak tovább lép 12nm-es gyártásra, és egy módosított 2600-at kínál, még kedvezőbb áron. 6 Zen+ mag, 12 szál, 3.2 Ghz alap frekvencia, 3.6 Ghz Boost órajel, 65 wattos fogyasztás, mindezt nagyjából 85$-os induló összegért, vagyis 30 000 Ft körüli áron. Ez kevesebb mint a fele a 2600-ért megjelenéskor elkért összegnek, mely ekkor 200$ volt, adó, vám és a kereskedők haszna nélkül. A Ryzen 5 2600 teljesítménye viszont több mint csábító azok számára, akik megfizethető áron vágynak korrekt játékos teljesítményre. Akármit is tervez az elkövetkező évekre az AMD, ez a magabiztosság több mint biztató, és már alig várjuk, hogy mire képesek a 4000-es sorozat tagjai. A teszteredmények egyre csak szapor
Hamisított Wraith Prism hűtésre figyelmeztet az AMD!
A gyártó hivatalos közleményben figyelmeztet az ismeretlen eredetű hűtőre A napokban terjedni kezdett a hír, miszerint az AMD frissíti a Ryzen 7 és Ryzen 9 processzorokhoz mellékelt gyári hűtőit. A Wraith Prism RGB modellek általános megítélése pozitív, pláne, hogy az Intel ajándék hűtői kevésbé hatékonyak, a drágább tuning processzorokhoz pedig semmilyen megoldást nem biztosítanak. Bár ebben a kategóriában amúgy is érdemes hatékonyabb hűtőt vásárolni, a Wraith Prism általános felhasználás mellett hibátlanul teljesít, hiszen 100-140 wattos terhelést is képes kezelni. Az ázsiai Xfastest fórum képekkel megerősített pletykája szerint, a 4 hővezető cső (heatpipe) két plusz csővel egészül ki, és a frissebb CPU szállítmányok már az újabb változattal érkezhetnek. A felhasználók közt egyből beindult a vita, miszerint a hat rézcső valójában csak ront majd a hatékonyságon, míg mások azzal érveltek, hogy minden bizonnyal átgondolt döntésről van szó, hiszen az AMD nem lépne meg feleslegesen, egy ehhez hasonló módosítást. Mint kiderült, nem is lép, ugyanis hivatalos nyilatkozatban cáfolta, hogy a híresztelés tárgya hivatalos AMD termék lenne. Ahogy bejegyzésük említi, a harmadik féltől származó hűtő (tehát nem saját, és nem hivatalos partner terméke), valóban a Wraith Prism RGB dizájnját kapta meg, és még a márkajelzést is lemásolta, a cég azonban óvva inti a felhasználókat. Bár megjelenésükben jóformán azonosak az eredeti termékkel, nem felelnek meg az AMD minőségi elvárásainak,
Élet 60 Hz fölött. Miért válasszunk gamer monitort?
Élet 60 Hz fölött? Miért népszerűek a gamer monitorok? A gamer perifériák iránti kereslet féktelen növekedésnek indult, az elmúlt években azonban a monitorok fejlődése volt a legszembetűnőbb. De mit kínál egy gamer monitor a látványosnak szánt külsőn kívül? Vajon megéri a felárat, egy hagyományos, belépőszintű kijelzőhöz képest? Mit kapunk ma a pénzünkért, és vajon tényleg szükségünk van rá?  Az LCD technológia a 2000-es évek elején kezdte meg térhódítását, és népszerűsége rohamosan nőtt. A folyadékkristályos kijelzők, néhány év alatt leváltották a súlyos CRT monitorokat, a gyengébb színek, és rosszabb betekintési szögek ellenére. Legnagyobb előnyük a vibrálástól mentes kép, az alacsonyabb fogyasztás, és természetesen a képcső hiányában vékonyabb kialakítás. A kezdetleges panelek végül elérték határaikat, így a piacon megjelentek az újabb megoldások, mint a Hitachi által fejlesztett IPS, ami teltebb színeket, és jobb betekintési szögeket kínált, azonban elődjét nem tüntette el a boltokból. De mit vegyen aki játszani szeretne, és miért nem elégszünk meg egy hagyományos, belépő kategóriás modell képességeivel? Képfrissítés, Hertz, fps. Az utóbbi években olyan technikai részletek foglalkoztatják a felhasználókat, mint a játék alatt mérhető fps, és hogy hány Hz-es a kijelzőnk. Néhány évvel ezelőtt örültünk, ha szaggatásmentes képet, és stabil teljesítményt láthatunk, nem igen foglalkoztunk olyasmivel, mint a másodpercenként megjelenő képkockák száma. Az olyan kompetití
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres