A 2K Games bejelentette, hogy köteléke új stúdióval bővül, ám az igazi meglepetést a közkedvelt játéksorozat folytatásának híre okozta
Nagyjából egy hónappal ezelőtt kapott szárnyra a híresztelés, miszerint a 2K új fejlesztőgárdát verbuvál, akik egy még be nem jelentett címet készítenek. A pletykák új BioShock érkezéséről szóltak, mivel kiderült, hogy a korábbi epizódok több fejlesztője is érintett az ismeretlen, új projektben. A találgatásnak most vége, a kiadó bejelentette Cloud Chamber névre hallgató új csapatát, mely hivatalosan is a következő BioShock-on dolgozik.
Kelley Gilmore, a kollektíva feje nagyjából így fogalmazott: „a Cloud Chambert azért alapítottuk, hogy felfedezésre váró világokat alkossunk, - a hozzájuk tartozó történetekkel - hogy feszegessük a videojátékok lehetőségeit és határait.” A kissé triviális köszöntőn túl elmondták, hogy a stúdió tapasztalt alkotók gyülekezete, a fedélzeten több korábbi BioShock fejlesztővel, akik mind elkötelezettek az franchise mellett, továbbá hálásak, hogy ők lehetnek azok, akik az elkövetkező években a gondját viselhetik az ikonikus címnek.
Sajnos megjelenésre még várnunk kell, a titokban indult munka még korai fázisában van. Tekintve, hogy a harmadik, BioShock Infinite néven megjelent epizód már hat éves, a bizonyosság, hogy új rész érkezik, segít átvészelni azt a további néhány évet, ami a széria kedvelőinek, rajongóinak egészen izgalmas időszak lesz.
Aki valamiért kihagyta volna, a 2007-es első, és a 2010-es második rész, egy óceán mélyén rejtőző városba kalauzolt bennünket, az ötvenes évek végén. Megismerhettük az alternatív civilizáció összeomlásának történetét, az utazást pedig sok lövöldözés, és különleges képességek fűszerezték. A Jules Verne regények sci-fi romantikáját, az eszméletlenül hangulatos pályadizájnt, és a System Shock játékok horrorisztikus atmoszféráját idéző játékokat imádta a közönség. A 2013-as Infinite új helyszínnel, még rétegeltebb történettel, és a korszak egyik legkedvelhetőbb női karakterével, végül az első rész sikerére is rálicitált. A grafika és a játékmenet hiába mutatta a fáradtság jeleit, a rajongók és a sajtó egyaránt odavolt a rétegelt történetért, és az izgalomért, hogy ezúttal szemtanúi és mozgatórugói lehettünk az eseményeknek.
Az érkező folytatásról még semmilyen információt nem közöltek, de valószínűleg nem kell már sokat várni az alcímére vagy az új alapfelállásra, és jövőre talán a megjelenés dátumot is megismerhetjük. Mi foglalkozni fogunk a játékkal, és ha eljutunk odáig, természetesen a bemutató sem marad majd el.