fb pixel code
KATEGÓRIA KATEGÓRIA
Ajánló
2020. 04. 07
11. generáció? 10nm-es Core-i7-1195G7
2020. 04. 07
Hamarosan megérkeznek a GDDR6-os GTX 1650 kártyák
2020. 04. 06
Ingyenes nyomozás és Spring Sale az Epic Games Storeban!
2020. 04. 05
Racse AMD konfig Ryzen 5 3600 és RX5700XT párossal!
2020. 04. 03
Legyünk óvatosak, ha Zoommal videotelefonálnánk
2020. 04. 03
Hasznos Chrome bővítmény segíti az oldalak gyorsabb betöltését
2020. 04. 03
Elérhető a Facebook Messenger asztali változata
2020. 04. 03
Koronás cukor járvány idején és egy ASUS ZenBook Duo
2020. 04. 02
Intel, az órajelbajnok! Comet Lake H mobilprocesszorok
2020. 04. 01
Így vehetünk részt a Valorant zárt bétájában!
2020. 04. 01
Big Navi? Íme az AMD Radeon RX Gamma XT!
2020. 04. 01
Jótékony gaming? Játékvásárlással is segíthetünk!
2020. 04. 01
Játszós home office konfig 180 ezerért!
2020. 03. 31
A Facebook fejleszti az élő közvetítéseket
2020. 03. 31
Megcsinálták! Ryzen 9 4900HS a legerősebb mobilprocesszor!
2020. 03. 25

Predator: Hunting Grounds? A hétvégén ingyen vadászhatunk!

A Sony ingyenes próbahétvégére csábítja a játékosokat, ahol a látványosnak ígérkező Predator: Hunting Grounds dzsungeles környezetében tölthetünk el két teljes napot. De vajon ki a vad, és ki vadász?

Valahogy gyanús nekem ez az erdő


Miután az Alien vs. Predator játéksorozat évek óta nem kapott folytatást, és a B kategóriás filmekben egymásnak engedett idegenek kalandjai finoman szólva sem kezelik értékelhető módon a legendássá vált lényeket, a Sony közeledik egy értékelhető multiplayer cím bemutatásához. Az Arnold Swarchenegger 87-es mozijában bemutatkozó idegen vadász most újabb esélyt kap a nagyközönségnél, ugyanis a Predator: Hunting Grounds igyekszik friss vért pumpálni a klasszikus sci-fi-akció univerzumba. A március 27-től 29-ig játszható próbaverzióban négy fegyveres, és egy vadász feszülhetnek egymásnak PC-n és PS4-en, egy aszimmetrikus többjátékos cím keretei között. A kiadó kedvcsináló gyanánt elárulta a legfontosabb részleteket, lássuk mit érhetünk el a hétvégi próbajáték alatt.


A játék egy FPS-TPS hibrid, vagyis belső és külső kameranézetet egyaránt alkalmaz majd. Előbbi a négy fős osztag, utóbbi maga a Predator perspektívája lesz, a koncepció az Evolve című játékból amúgy már ismerős lehet. Az alapfelállás egy igazi túlélésre kihegyezett akciójáték, ahol az elit osztagot alakító játékosoknak életben kell maradnia, a menekülést jelentő helikopter érkezéséig. A rettegéssel vegyes várakozást különféle feladatok teljesítése nehezíti majd, melyek valószínűleg nem lesznek túl fantáziadúsak, de ez sokadlagos szempontnak tűnik, mikor forgolódva kémleljük a fák lombjait láthatatlan ellenségünk után.

 Négy kaszt a hatékonyabb csapatmunkáért


A humán erőforrást egy 4 fős elit osztag képviseli, a négy eltérő képességű kasztból most a vezető specialista Assault, a mozgékony és gyors Scout, illetve a strapabíró Support lesznek kipróbálhatók. Ahogy azt a filmek, képregények és játékok már elárulták, a Predator a legkevésbé sem lesz hátrányban, köszönhetően a fejlett idegen technológiának, fegyverzetnek és egyedi képességeknek, továbbá a választható Berserker, Hunter és Scout karaktertípusoknak A vadászatban közelharci és eldobható pengék, számszeríj, plazmafegyver, és egyéb halálos eszközök lesznek bevethetők, míg a különleges egység megszokott sniper, shotgun, és automata lőfegyverei mellett visszatér a legendás Mini-Gun is, amivel az őserdő kiírtása helyett talán ezúttal ellenfelünket is leszedhetjük.

Számíthatsz rá, de el csak nehezen kerülheted


A teljes verzió természetesen több pályával szolgál majd, most viszont az eredet film hangulatát megidéző dél-amerikai Overgrowth dzsungeles hegyvidékén lopkodhatunk. A terep viszonylag tágas, de a légkör a sűrű növényzet, a baljós hangok és a folyamatos kiszolgáltatottság miatt mégis fojtogató lesz. A helyszínek mindegyike egy titkos kormányprogramnak, a Stargazer Projektnek ad otthont, mely idegen technológiák kutatásában érdekelt. A 4 játékos időről időre gerillaharcosokkal is szembe kerül majd, a véletlenszerűen sorsolt küldetések nagy része a helyi erőkkel vívott csaták, mentő- és szabotázsakciók lesznek, tehát nem csak egymásra kell odafigyelnünk.

Ágról ágra, koponyáról koponyára


A teljes verzió április 24-én érkezik, és most hétvégén kideríthetjük, hogy a retró VHS korszakot megidéző Friday the 13th: The Game-et készítő IllFonic fejlesztői mit hoztak ki a koncepcióból. A próbaverzió az Epic Games Store felületén keresztül lesz elérhető, amit IDE kattintva is elérhetünk.Vadászok vadásza

2020. 03. 25

11. generáció? 10nm-es Core-i7-1195G7
Kiszivárogtak az első teszteredmények az Intel 11. genereciós processzorait képviselő Core-i7-1195G7-ről. A Tiger Lake-U CPU a sok nehézség árán létrejött 10nm-es gyártástechnológiával készült, és a jelenleg legerősebb Willow Cove fedőnevű architektúrára épül, az eredmények alapján azonban egy korai tesztpéldányról lehet szó. 3 Ghz-es órajel és Intel Xe GPU A korábbiakban érkeztek már részletek Tiger Lake processzorokról, de most először bukkan fel mérési adat 11. generáció alá sorolt példányról. A 11. generáció alapja az a Willow Cove architektúra, mely a 10. generációs Ice Lake családban alkalmazott Sunny Cove módosított változata. A Core-i7-1195G7 az előző évben megjelent Core i7-1065G7 helyét hivatott átvenni, és továbbra is egy négymagos, több szálas munkavégzést alkalmazó megoldás. A tesztpéldányban 4 mag és 8 szál dolgozik, az órajel pedig 3 Ghz-en megáll, tehát messze áll a kereskedelmi forgalomba szánt ütősebb változattól. A mérések 16 GB DDR4 SODIMM memória, és egy 128 GB méretű Samsung MZHPU128HCGM M.2 SSD társaságában készültek, de sem az alaplapra sem a RAM órajelére vonatkozó információ nincs. Dedikált videokártyát nem látunk, van viszont adat az Integrált GPU-ról, mely az Intel Xe megoldása 96 EU-val (Execution Unit – végrehajtóegység). A benchmark teszthez a 3DMark Time Spy-t alkalmazták, de a kapott érték egyelőre nem tűnik kiemelkedőnek, ami a négy mag és a 3 Ghz-es fix órajel miatt nem olyan meglepő. A CPU oldalán mért érték 2922 pont, ám az
Hamarosan megérkeznek a GDDR6-os GTX 1650 kártyák
Jó ideje nem titok, hogy az Nvidia felturbózni készül belépő szintű GTX 1650 videokártyáit, most azonban hivatalosan is bejelentették. A partnerek már készülnek saját megoldásaikkal, egy teszt eredményei pedig elárulják, mekkora változást hozhat a GDDR6. A GTX 1650 alapja továbbra is a vékonyra csiszolt Turing architektúra, konkrétan egy Tensor és RT egységektől megfosztott TU117 GPU. Érdemi változást a frissített memóriacsomag nyújt, így a 8 Gbit/s sebességgel dolgozó GDDR5 helyett hamarosan 12 Gbit/s-os GDDR6-ot találunk a kártyákon. Gyári referenciamodell nem készül, de az NVIDIA ezúttal is élt ajánlásokkal, melyekhez kedvük szerint igazodhatnak a gyártók, és ugyan különösebb megkötésekre nem kell számítani, a Zotac egy tesztpéldánya igyekszik betartani az ajánlott 75 wattos fogyasztási keretet, így lefaragott az órajelekből. Az Expreview tesztjében a Zotac GTX 1650-4GD6 Destroyer OC állt szemben egy GDDR5-ös GAMING OC verzióval. Érdekesség, hogy a 128-bites adatbusz marad, a sávszélesség viszont már 192 Gb/, az összehasonlítás azonban nem mutat komoly eltéréseket. A benchmark tesztek során az újdonság előnye nagyjából 6-9% volt, míg Full HD játéktesztekben minimum 2%, és legjobb esetben valamivel több mint 10%. Az Expreview értékelése alapján átlagban 6.4%-kal nőtt a teljesítmény, ami azonos áron nem rossz, de azért hatalmas ugrásnak nem tekinthető. Ez részben annak is köszönhető, hogy bár a CUDA magok száma változatlanul 896, vélhetően a fogyasztás miatt alacson
Ingyenes nyomozás és Spring Sale az Epic Games Storeban!
Ha időben felnézünk az Epic Games Store oldalára, pár napig még elcsíphetjük az aktuális ajándék játékokat. A változatos felhozatalt csütörtökön is egy igazán izgalmas cím váltja majd, és ha betáraztunk, érdemes lehet átböngészni a tavaszi leárazás ajánlatait is, hiszen egyes címeket akár 75%-os kedvezménnyel csíphetünk el. Gone Home A Fullbright Company 2013-as játéka egy azon felfedezésre épülő belsőnézetű kalandok között, amik nagy lökést adtak a részben csak sétaszimulátornak csúfolt műfaj elterjedésének. Megjelenésekor nem véletlenül követték pozitív kritikák, majd később olyan elismert alkotások, mint a hasonló megközelítést alkalmazó The Vanishing of Ethan Carter, Firewatch, vagy a szintén népszerű What Remains of Edith Finch. Közös pontjuk, hogy az akciót teljesen háttérbe szorítják, így az élmény nagy részét az erős atmoszférával övezett felfedezés és az eközben kibontakozó történet adják. Hősünk Katie, egy fiatal lány, aki hazatér Oregonba, ám reményeivel ellentétben nem találja otthon családját, így nyomozásba kezd. Feladatunk nem más, mint hogy saját ritmusunk szerint fedezzük fel a ház titkait, tárgyak, emlékek, sajtóanyagok és naplóbejegyzések vizsgálatával, melyek közelebb visznek minket múltunkhoz, és ezen keresztül a rejtély megoldásához. Hagyományos értelemben vett küldetések tehát nincsenek, ám felfedezéseink megnyithatják a ház elzárt pontjait, teret adva a további nyomozásnak. A játék legnagyobb erénye, hogy hogy nincs teljesen lineáris haladási ir
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres