fb pixel code
KATEGÓRIA KATEGÓRIA
Ajánló
Single vagy Dual Channel? 1x16GB vs 2x8GB vs 2x16GB + Warzone Rage
RTX TITAN 24GB GDDR6X? GeForce esemény szeptember 1-én!
Tömeges elbocsátás a Mozillánál, a cég ismét átalakul
KC2500 - A Kingston gyorsított népszerű SSD sorozatán
A Windows 10 többé nem frissíti netről a drivereket
6 év garanciával érkeznek a megfizethető Asus TUF tápok
1.2 milliárd okoseszköz rejt durva biztonsági réseket
Az Intelt is feltörték, 20 GB céges adat lett nyilvános
Milyen számítógépet vegyek a gyereknek, amin jól fut a Fortnite?
F1 2018 - ingyenes a száguldó cirkusz digitális változata
240 Hz-es és 165 Hz-es AOC AGON monitorok érkeznek
A TikTok és a WeChat is az USA tiltólistáján, Kína tiltakozik
Az Intel leiskolázza az AMD-t? Vagy mégsem? Jóképességű szerelők akcióban.
Az FBI szerint is ideje lenne elengedni a Windows 7-et
Új középkategóriás hűtők az ID-Coolingtól
2020. 07. 08

Killing Floor 2, Lifeless Planet és The Escapist 2 ingyen!

Csütörtöktől tripla ajándékcsomag az Epic Games Store felületén! Akció, felfedezés, taktika.

Szinte már kézenfekvőnek vesszük, hogy minden hétre jut egy-egy klassz játék, amit teljesen ingyen vág hozzánk az Epic Games, ráadásul az utóbbi időben egészen kitettek magukért. Még ha nem is mindig azt kapjuk, amit az előzetes szivárgások sejtetnek, a kiadó mindig tud kellemes meglepetést okozni, és talán azok csalódottsága is enyhülhet egy kicsit, akik előző héten az ajándék Conan Exiles reményében látogattak az oldalukra. Ezen a héten csütörtökön ugyanis nem egy, de mindjárt három egészen közkedvelt cím válik ingyenessé, megszerzésükre pedig ezúttal is hét teljes napunk lesz.

The Escapist 2


Független fejlesztők alkotásaiból minden alkalommal keresnek számunkra valami kellemeset, most például a 2015-ös The Escapist folytatására esett a választás. A szórakoztató stratégiai/ügyességi játékban különféle börtönökben találtuk magunkat, így nem maradt más dolgunk, mint a szökés megtervezése és kivitelezése. Akik esetleg kedvelik a hasonló tematikájú filmetek és sorozatokat, azok valószínűleg már szembe kerültek a játékkal, de ha kimaradt volna, a második rész megtartotta az eredeti lényegét, mindössze itt-ott csiszolt kicsit rajta, és megtöltötte újdonságokkal, mint amilyen például a mozgó fegyházként funkcionáló vonat.

Űrületes szökés!


Kifejezetten érdekes koncepcióról van tehát szó, hiszen nem egy oldalra scrollozós platform-akciót kapunk, és szoros időlimit sem feszíti majd az idegeinket, ehelyett egy viszonylag nagyobb bejárható területet kapunk, amit érdemes lesz részletekbe menően megismernünk, legalábbis, ha eredményes szökést szeretnénk. A kulcs a megfontoltság és a türelem. Muszáj lesz alkalmazkodnunk a börtönben uralkodó rutinokhoz, ki kell vennünk a részünket a kötelező feladatokból, és nem árt, ha bevonjuk magunkat a hétköznapi eseményekbe, például előnyre tehetünk szert, ha nem csak a kötelező feladatokat végezzük el, de némi pénzért cserébe rabtársaink munkáiból is elvállunk párat, ezzel közelebb hozva magunkat a sikerhez.

K*bbe gyíkok, én leléptem!


Szóval egyfajta tervezgetős stratégia játékkal vegyített börtönszimulátort kapunk, és bár használhatunk fegyvert is, inkább olyan megoldásokhoz és trükkökhöz érdemes folyamodnunk, amivel nem hívjuk fel magunkra az őrök figyelmét. Talán elég, ha megemlítem az egyik legjobban sikerült Stephen King adaptációt, a Remény rabjait, és sokan valószínűleg már sejtik is, hogy miféle trükkökre gondolok. A játék egyik nagy erénye, hogy többjátékos opciót is kínál, így csoportosan is dolgozhatunk a szökésen, legfeljebb három másik elítélt társaságában. De nem csak kooperációra lesz lehetőségünk, ugyanis a versus mód némi extra feszültséggel spékeli meg a játékmenetet, abban ugyanis más játékosokat, illetve csapatokat megelőzve kell kiutat találnunk. Ez tipikusan az az indie darab, ahol az álleejtős grafika helyett a kifejezetten ötletes tartalom szórakoztatja a játékosokat, egyszerű de kellemes vizualitással tálalva, a szökés után érzett sikerélményhez pedig nem lesz szükség RTX videokártyára.

Lifeless Planet: Premier Edition


A 2014-es Lifeless Planet egy kifejezetten hangulatos platformer kaland, ami a láthatóan alacsonyabb költségvetését eszméletlenül ügyesen tálalt atmoszférával ellensúlyozza. A sci-fi rajongókat persze aligha szükséges győzködni, hiszen egy idegen bolygóra érkező asztronautát irányíthatunk, mely elhagyott társaink keresése közben viszonylag hamar megismeri a különös környék titkait. Az is kiderült, hogy a „vörös” bolygó ezúttal egész mást jelent, mint a hasonló történetek kedvelt helyszínének számító Mars esetében, de talán elég ha annyit elárulok, hogy az eredetileg dús növényzettel és a kolonizáció ígéretével kecsegtető égitesten valami furcsaság történt, ami miatt a környezet kihalttá és ellenségessé változott.

Ennek a panorámának nincs semmi szégyenkeznivalója


Ha esetleg attól félünk, hogy a bolyongást nem dobja fel semmi érdekesség, akkor ne tegyük, hiszen az extrém környezetbe ágyazott kirándulást csavaros történetbe ágyazták, így a felfedezőkedvünktől függő 5-6 órás játékmenet végig érdekfeszítő marad. A játék elsősorban azoknak kedvez, akik kedvelik a kutatás izgalmát, és nem bánják, ha a teljes képet az út közben fellelhető információkból, üzenetekből és hanganyagokból rakhatják össze. A felfedezés azonban ügyességi és logikai elemekkel is társul, így kihasználhatjuk szkafanderünk képességeit, és a közepes grafika ellenére látványos és változatos helyszínek is erősítik a ránk váró kihívásokat, tehát az összhatás jóval komplexebb és izgalmasabb, mint amit néhány káp alapján megelőlegezünk neki.

A termálvíz egészséges!


Egy kifejezetten hangulatos magányosan eltöltött kaland ez, utóbbi pedig a sci-fi zsáner visszatérő és elévülhetetlen eleme, mely ezúttal sem okoz csalódást az elmélyülést kedvelő játékosoknak. A hangulat, a változatos helyszínek és a jól kitalált történet miatt pedig mindenképp megéri rászánni ezt a néhány órát, főleg, hogy mindezt teljesen ingyen tehetjük. A Premier Edition ráadásul csiszoltabb grafikát, korábban kihagyott szöveges bejegyzéseket, hangfelvételeket, és újabb kellemes zenei betéteket ad hozzá az eredetihez, így pláne kár lenne kihagyni.

Killing Floor 2


Végül pedig itt a közkedvelt kooperatív zombihentelős FPS móka, a Killing Floor 2, mely egy játékmodokat készítő csapat munkájából vált a világhírű Left 4 Dead széria egyik legnagyobb vetélytársává. Az alaprecept nagyon hasonló, hiszen különféle zombiszerá fertőzötteket és hasonló gyilkos mutánsokat kell kutyaeledellé aprítanunk, a hatékonyság érdekében leginkább többedmagunkkal. A legnagyobb eltérés talán az, hogy míg a Valve játékában A pontból B pontig jutva különféle helyszíneken kell átverekednünk magunkat, itt egy hagyományosabb túlélőmódba helyeznek minket, ahol a támadók egyre extrémebb hullámait kell lenyomunk. Ha az egyre nehezedő kihívás nem lenne elég, a tizedik kör végén egy taktikát és felkészültséget igénylő főellenfél is meglátogat minket, kihívásban tehát nem lesz hiány.

Nem itt lesz a hímzőszakkör ugye?


A második rész nemsokat változott az eredetihez képest, inkább csak csiszoltabb, áramvonalasabb és valamivel látványosabb lett nála, így aki azt annak idején kihagyta, bátran kezdje a folytatással. A mi változatlan, az a csapatmunka szükségessége, így ha lehetséges, az alap esetben hat fős csapatot igyekezzünk ismerősökkel feltölteni, egyébként pedig készítsük be a mikrofont és gyúrjunk rá az együttműködésre, különben könnyedén mi lehetünk a leggyengébb láncszem, aki miatt az egész osztag veszít. Mondjuk az is biztos, hogy ez a szabály mindenkire egyformán igaz, és aki nem veszi fel a ritmust, az hamar padlót fog majd.

Kát stukker mindig jöbb mint egy


Egyszóval koncentráció és csapatmunka a kulcs, a temérdek fegyver és akció csak a ráadás. Minden sikeres kör után valutához jutunk, amiből lehetőségünk van fegyvereket és felszerelést vásárolni, melyeket szintén érdemes jól megválogatnunk, hiszen tíz különféle tulajdonságokkal bíró karaktert választhatunk, akik eltérő harcmodorban jeleskednek. Harcosaink szintet is léphetnek, mely minden ötödik ugrásánál nyújt majd számunkra valamilyen passzív képességet, például mozoghatunk gyorsabban, esetleg ellenállóbbak lehetünk a támadásokkal szemben. A dolog nincs túlbonyolítva, hiszen ilyenkor két dologból választhatunk, aztán mehetünk is mészárolni, de a tíz kaszt és a hozzájuk társítható extra tulajdonságok mégis egészen sokáig biztosítják majd a változatosság élményét.

Ha tíz kör után még lélegeznénk...


Amilyen egyszerű az alaphelyzet, olyan komoly a kihívás, így főleg azok fogják élvezni, akik szeretik, ha megizzasztják őket. A viszonylag zárt helyszíneket sokféle fegyverrel és változatos kegyetlenségekkel operáló ellenfelekkel dobja fel a játék, és bár ez sem agy kifejezetten tripla A kategóriás darab, műfajában alig találunk nála jobbat.

Július 9-16-ig!

Az Epic Games Store ezen a héten jóformán mindenkire gondolt, hiszen akár a felfedezésben merülnénk el, akár a mutáns fertőzöttek vérében; akár a stratégiai képességeinket, akár a reakcióidőnket tesztelnénk, lesz miből válogatnunk. Ehhez szokás szerint nem kell mást tennünk, mint július 9-től legkésőbb július 16-án délután ötig, az Epic Games fiókunkba emelni a kiszemelt játékokat, melyeket örökre megtarthatunk.

2020. 07. 08

RTX TITAN 24GB GDDR6X? GeForce esemény szeptember 1-én!
Az NVIDIA lapátol némi extra memóriát az új AMPERE kártyák fedélzetére A játékosok nagy várakozásokkal tekintenek az új Geforce videokártyák érkezése elé, és bár a széria elnevezése még nincs kőbe vésve, a logika továbbra is az RTX 30 előtagot diktálja. Az új pletykák és szivárgások is egyre sűrűbben érkeznek, melyek rálátást engednek a szeptemberi startkor bemutatkozó sorozat hardveres felszereltségére és az egyes kategóriák megjelenési idejére is. Jelenleg a legtöbb hardveres újdonságokkal foglalkozó médium a Wccftech és a Videocardz értesüléseit lesi, hiszen ezek alapján az AMPERE GPU-k a vártnál is komolyabb memóriakészlettel lesznek megtámogatva. A napokban több előzetes beszámoló is megjelent a fent említett oldalakon, előbbi egy Nvidia-hoz köthető belsős forrásra hivatkozva közölt egy csokorra való félhivatalos érdekességet, köztük a kártyák megjelenésének idejéről, illetve az eltérő kategóriák bevezetésének sorrendjéről. Utóbbi az eddigi információkra rálicitóló fedélzeti memóriakészlet mennyiségéről adott előzetes tájékoztatást. Amit mindkét oldal biztosra vesz, hogy szeptemberben három felső kategóriás megoldás érkezik, a legerősebb konzumer kategóriás AMPER GPU-val, a GA102-vel. A csúcs természetesen az aktuális TITAN modell helyét elfoglaló darab lesz, melyet jelenleg a nyomtatott áramkör alapján PG132-10 kódnéven azonosítanak, a legerősebb GA102-400 GPU-t veti be, és nem kevesebb mint 24GB GDDR6X VRAM-ot kap, 384-bites adatbusszal megtámogatva. A tornasorban
Tömeges elbocsátás a Mozillánál, a cég ismét átalakul
A Mozilla nem bírja tartani a tempót, ezért megválik alkalmazottainak negyedétől A Mozilla 1998-óta meghatározó szereplője az internet fejlődésének, hiszen az akkor még közismertnek számító Netscape néhány fejlesztője kezdte a projektet és 22 év után is itt vannak. Az évek alatt nem csak népszerű Firefox böngészőjükkel értek el sikereket, de számos munkájuk vált széles körben ismertté, úgymint a Thunderbird e-mail kliens, vagy akár a Mozilla VPN szolgáltatás, amire az utóbbi időben egyre nagyobb hangsúlyt fektettek. A COVID-19 felbukkanása azonban sok vállalat rendezett működését borította fel, és míg egyes cégeknek extra profitot eredményezett, a nehéz időket élő Mozillánál végül csak rontott a helyzeten. Augusztus 11-én sajnálatos bejelentéssel szolgált Mitchell Baker, a Mozilla Foundation és Mozilla Corporation vezérigazgatója. Az üzenetet egy nyílt blogbejegyzésben és egy elsősorban Mozillás alkalmazottaknak szóló dokumentum formájában osztotta meg, melyekben a vállalat helyzetéről, annak szükséges átalakításáról, és sajnos az elkerülhetetlenné vált leépítésekről adott tájékoztatást. A két írás ugyanazt az üzenetet és szellemiséget hordozza, mely a felszínen a változás és fejlődés szükségességét ecseteli, de a közel 250 elküldött alkalmazott számára leginkább az állásuk elvesztését jelenti. Elsőként a COVID-19 vírusról esik szó, mely rámutatott, hogy a távlati terveik és a járvány miatt megváltozott munkatervek egyaránt elhibázottnak tekinthetők, így a cég bevételei t
KC2500 - A Kingston gyorsított népszerű SSD sorozatán
A Kingston frissítette legnépszerűbb M.2 meghajtóit a gyorsabb adatsebességért A Kingston hosszú idő alatt szerzett és régóta tart fenn magának előkelő helyet memóriagyártás élmezőnyében, és tavaly óta már felső kategóriás SSD-ket is kínál az otthoni felhasználóknak. A belépő szintű A1000 és KC1000 után bevezette a komolyabb KC2000 szériát is, mely teljesítményben és árban is simán felvette a versenyt a Samsun EVO szériájával, így méltán vált népszerűvé a vásárlók körében. Most azonban elérkezett a frissítés ideje, az új KC2500 sorozat pedig igyekszik rálicitálni az elődök képességeire. Az M.2-2280 formátumú meghajtók továbbra is a megszokott négy méretkategóriában választhatók, melyek a tárhely növekedésével egyenes arányban válnak gyorsabbá és terhelhetőbbé írás és olvasás tekintetében is. A 250 GB-os belépő szinten 3500 megabájt szekvenciális olvasás és 1200 megabájt írás elérhető másodpercenként, az 500 GB-os változat esetén ez az érték már 3500/2500 MB, az 1TB-os és 2TB-os modellek esetén az olvasás marad 3500 MB, míg az írás legfeljebb 2900 MB lehet egy szekundum alatt. A véletlenszerű adatkezelés terén nincs különbség, egységesen 375 000/300 000 IOPS a legfelső érték, míg a maximális írásmennyiség a ranglétrán felfelé haladva egyre több, konkrétan 150 TBW, 300 TBW, 600 TBW, a csúcsmodell esetén pedig 1200 TBW. Ez idáig nem rossz eredmény, hiszen a KC2000 sorozathoz képest komolyan javult a szekvencális és véletlenszerű írás sebessége is, míg a fogyasztás maradt
Értékelések
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Belépés
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: pcx@pcx.hu
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres
Cookie / süti kezelés
Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk a Részedre. Tudj meg többet...