fb pixel code
KATEGÓRIA KATEGÓRIA
Ajánló
2020. 02. 20
Cyberpunk 2077 és GeForce Now? Megjelenéskor akár telefonról is játszhatunk
2020. 02. 19
Az Asus javítja a melegedő ROG STRIX Navikat
2020. 02. 19
Ipari forradalom? Ingyenes az Assassin's Creed Syndicate
2020. 02. 19
A NAGY PROCESSZOR TESZT! 21 Intel és AMD proci erejét mértük össze.
2020. 02. 18
Már a falak is okosak? Az MIT felturbózza a Wi-Fi-t
2020. 02. 18
Korai hozzáférés? Comet Lake-S processzorokat árult egy webáruház
2020. 02. 17
Váratlan gyorsulás? GDDR6 memóriát kaphat a GTX1650
2020. 02. 17
A Metro Exodus végre Steamen, most 40%-os leárazással
2020. 02. 17
Corsair A500 - 10 év után újra léghűtés a Corsairtől
2020. 02. 16
Mit tud egy 270 ezres konfig Ryzen 3600 GTX1660Ti összeállításban?
2020. 02. 14
Ezek magyarok? - Ingyenes a Kingdom Come: Deliverance
2020. 02. 13
Víruspánik? Először marad el a Mobile World Congress
2020. 02. 13
Az új Windows 10 frissítés megöli a hangot és az internetet
2020. 02. 13
A mindenre (is) elég brutál processzor. 💪
2020. 02. 12
YouTube music? Ezt kínálja a Google, ha zenére vágyunk
2019. 05. 14

Drónok harca? - a téli időszak slágere lehet a Ghost Recon Breakpoint

Lerántották a leplet a következő Ghost Recon-ról – érkezik a Breakpoint

Szinte már megszoktuk, hogy az újdonságok bejelentése előtt mindig kiszivárog valami, a hivatalos bejelentés hamar meg is érkezett, és már az újdonságokat rejtő játékmenetet is megvizsgálhatjuk


Azt az évek alatt megtapasztalhattuk, hogy Tom Clancy nevével sok mindent el lehet adni, amiben a téma valamilyen fegyveres konfliktus, vagy háborús krízis, a főszerepben legalább egy képzett ügynökkel. Ebbe a sorba illeszkedik a számos részt megélt Ghost Recon franchise is, amelyben a titkos Ghost alakulat tagjait irányíthatjuk. Legutóbb a 2017-es Wildlandsben ragadhattunk fegyvert, és legfeljebb három játékostársunk kíséretében számolhattuk fel, Bolívia legveszélyesebb kokainterjesztő szervezetét. Szinte még ki sem hűlt a márciusban megjelent The Division 2 aranylemeze, a Ubisoft pár napja bemutatta a Ghost Recon Breakpoint-ot.



Aki része volt a a Ubisoft által büszkén híresztelt 15 millió aktív játékosnak, az a Wildlandsben már találkozhatott árulkodó jelekkel, hiszen az Operation Oracle kiegészítőcsomagjában felbukkant a Breakpoint antagonistája Cole D. Walker, aki egykor maga is alakulatunk tagja volt, ám nem fért a bőrébe, és inkább farkasbundát öltött. A helyszín Dél-Amerika helyett, egy Aurora nevű sziget a Csendes-óceánon, ahová ezúttal sem turistaként érkezünk. A sorozattól már megszokhattuk, hogy nagy szerepet kap benne a modern hadviselés és a katonai felhasználású technológia, ám ezúttal ez rendesen megnehezíti a főszereplők életét. A szűk negyed órás felvételen viszonylag hamar felbukkannak az első harci drónok, tovább merészkedve pedig felfedezzük, hogy a műveleti terület valójában miért is hemzseg az ellenséges zsoldosoktól. A célpontunk egy Skell Technology által irányított kutató és fejlesztő állomás, beljebb hatolva pedig szemünk elé tárulnak a Terminator filmek Skynetét idéző modern harci gépezetek.

Ha csak fele olyan kemény lesz mint a Megtorlóban volt, akkor komoly gondban leszünk.


A Breakpoint tehát nem titkoltan a Wildlandsben megkezdett úton indul tovább, ám a terep ezúttal még változatosabbnak ígérkezik. Elsőként a részletes sérülési szimulációt figyelhetjük meg, ezzel szinkronban pedig az újragondolt taktikai rendszert. A lopakodásra tehát egész biztosan nagy hangsúly kerül, de nem csak azért, mert karakterünk arcán lévő dzsungel passzol a környezethez. Ha lövést kapunk, valóban megsérülünk, lelassulunk, az eltalált testrésztől függően vonszoljuk magunkat, botladozhatunk, biceghetünk, de még a célzás vagy fegyverünk felemelése is gondot okozhat. Sérülésink ellátásához érdemes lesz fedezéket keresni, a legnépszerűbb újdonság pedig az úgynevezett Prone Camo, amikor beáshatjuk magunkat a sárba és rendesen bekenhetjük magunkat, így üldözőink akár a fülünk mellett is elsétálhatnak majd. 

Öhm, remélem errefelé nincsenek paraziták


Márpedig üldözni fognak. A volt kollégánknak hála a Wolves egység ismeri taktikánkat és korlátainkat is, így hamar prédává válhatunk a túlerővel és komoly harci gépezetekkel szemben. A gameplay videó első perceiben meg is tekinthetjük, milyen az amikor fejvesztett menekülésre kényszerülünk, és csak vaktában lövöldözünk, a staminánkat rendesen felemésztő hegyoldalban csúszdázás pedig egyértelművé teszi, hogy itt nem egy egyszerű fedezékharcos lövöldéről lesz szó. A sikerhez tehát megfontolt játékra, és valódi csapatmunkára lesz szükség. A Ubisoft jó szokásához híven sok mindent ígér, de állítják, hogy a négy fős kooperatív mód mellett, gond nélkül elindulhatunk egyjátékos módban is, ám ilyenkor társaink helyett harci drónok nyújtanak számunkra fedezőtüzet, az ígéretek listájára ráadásul még a továbbfejlesztett a mesterséges intelligencia is felkerült. A szabadon bejárható terep sem csak pálmafákból, és sűrű dzsungelből áll, lesznek itt sivatagos területek, vagy épp hófödte hegyek.

Te vagy az, Drón Snow?


Ez még nem minden. Karakterünk kiválasztásánál négyféle fejleszthető kaszt áll majd rendelkezésünkre, melyek között menet közben is váltogathatunk, méghozzá az újdonságnak számító táborozás segítségével. Ezek a pihenőhelyek némi ideiglenes bónuszt is nyújtanak majd, melyek biztosan hasznosnak bizonyulnak a bevetések előtt. Lesznek izgalmas fegyvermódosítások, választási lehetőségekkel tarkított párbeszédek, és még némi lootolásnak is jut hely. Járműveket továbbra is vezethetünk, ellenfélből is több, és egyre szívósabb változatok bukkanhatnak fel, a videón például mindjárt két, nehéz páncélzatba bújt behemótot láthatunk. A közönség által legjobban hiányolt lehetőség a holtestek elrejtése immár beépítésre került, ráadásul sérült társainkat is kicipelhetjük a veszélyzónából, továbbá a Wildlandsbe csak később beemelt PvP funkció is elérhető lesz, már a megjelenés napján.

Mondtam neki, hogy ne egyen itt a bokrokról, de a falnak beszélek


A Ubisoft annyira belelendült a promócióba, hogy egyből megosztották a később érkezős fizetős első éves bérlet tartalmát, ami két új küldetéscsomagot és három új karakterosztályt is hoz, a skinek és extra fegyvertípusok mellett, az előrendelők pedig jegyet nyernek a zárt bétában való részvételre is, az Ultimate Editon elővásárlói pedig három napos korai hozzáférést kapnak, így esetleges szervergondokkal pár napig biztos nem kell majd számolniuk.

Októberig még gyakorolhatunk a vadföldeken


A Ghost Recon Breakpoint október 4-én érkezik PlayStation 4 és Xbox One, A PC-s felhasználók pedig eldönthetik, hogy a Uplay vagy az Epic Games Store szimpatikusabb.

K.D - PCX

2019. 05. 14

Cyberpunk 2077 és GeForce Now? Megjelenéskor akár telefonról is játszhatunk
A GeForce Now már a megjelenés napján támogatni fogja a játékot, és elvileg a Ray Tracing opció is gond nélkül működni fog. A Cyberpunk 2077 szeptemberre halasztott startja nem csak a jobb optimalizációra adott lehetőséget, ugyanis az Nvidia-féle Ray Tracing funkció mellett GeForce Now támogatás is érkezik, az újdonságról korábbi cikkünkben már mi is hírt adtunk. Az Nvidia hivatalos közleményben osztotta meg a részleteket, miszerint a Steames változat az új szolgáltatáson keresztül is játszható lesz, már a megjelenés napján. Az ígéret szerint a Founder tagsággal bíró felhasználók RTX támogatással együtt fedezhetik fel Night City-t, és tökéletes optimalizáció mellett, akár egy Macbookon is élvezhetik azt. Ha esetleg a kiadó CD Projekt saját felületén, a GOG.com-on keresztül szereznénk be a játékot, a DRM mentes telepítőcsomag megvásárlása esetén a teljes bevétel a Lengyel stúdiót illeti, így viszont a felhő alapú játékról le kell mondanunk. Korábban a hasonló opciót kínáló Google Stadia is szóba került, ám erről csak annyit tudunk, hogy a 2077 idővel azon a platformon is elérhető lesz, viszont ott nem használhatjuk saját Steam fiókunkat. A játékokat minden esetben a Stadia rendszerén belül kell megvásárolnunk és csak ott érhejtük el őket, ebből a szempontból az Nvidia megoldása jóval rugalmasabb.  Akit elkapott a Cyberpunk láz, de nincs játékra alkalmas eszköze, tegyen egy próbát a GeForce Now időlimites ingyenes opciójával. Ha elégedettek vagyunk, talán érdem
Az Asus javítja a melegedő ROG STRIX Navikat
Amikor azt hittük, hogy az egyedi megoldások megjelenésével többé nem lesz gond az RX5700 széria hűtésével, az Asus ROG Strix megoldásai új bekezdést indítottak. A rossz tapasztalatok egyre csak gyűltek, az Asus azonban kiderítette a problémát és megoldást is ajánl. A ROG Strix a felső kategóriás termékekről és tuningra kihegyezett komponensekről szól, ám gyártó rendesen elnézett valamit. A vásárlók alig várták, hogy egy izmos hűtéssel felszerelt strapabíró kártyát kapjanak, ám a megjelenést hamarosan panaszos vásárlói bejelentések követték, a kártyák ugyanis indokolatlanul komoly melegedést produkáltak. Bár a gyártó az AMD-re mutogat, az a helyzet, hogy a problémáért mindkét fél felelős.  Jobb később mint soha, mondhatnák, ugyanis utólagos tesztek kiderítették, hogy az AMD téves információkkal látta el partnerét a hűtés rögzítéséhez szükséges nyomás mértékéről. Az elvégzett mérések során 50 és 70 PSI között értek el optimális teljesítményt, ezzel szemben az AMD eredetileg 30 és 40 PSI körül határozta meg, a megfelelő hőtovábbításhoz szükséges értéket. Bár az AMD valóban tévedett, a felelősség áthárítása nem túl elegáns, hiszen tökéletesen látszik, hogy az Asus egyáltalán nem tesztelte megfelelő alapossággal a szériát, mielőtt útjára bocsátotta a vásárlók felé. A helyzet megoldása a hűtést rögzítő csavarokban rejlik, a ROG kártyákon alkalmazott darabok egyszerűen nem elég szorosak a szükséges nyomás eléréséhez. A helyzet orvoslására sokan alátétekkel, és a csava
Ipari forradalom? Ingyenes az Assassin's Creed Syndicate
A sorozat kilencedik darabja ugyan csak a megjelenített történelmi korszakot tekintve volt forradalmi, de ha valaki a klasszikus Assassin's Creed stílusra vágyik, ugyanakkor megdobbantja a szívét a 19. század Angliája, ne hagyja ki az Epic Games Store aktuális akcióját. A Ubisoft bejáratott szériája 2007-es megjelenése óta, jóformán egyetlen évet sem hagyott ki újabb epizód nélkül. A Syncicate ráadásul a sorozat legnagyobb fiaskóját, a 2014-es Unity-t követte, mely tökéletes céltáblája volt a játékipar pofátlansága miatt méltatlankodó tömegeknek. A futószalagon gyártott epizódok, az ezerszer is újrahasznosított ötletek és a minden innovációt nélkülöző (de teljes áron értékesített) részek után, a kiadó átgondolni kényszerült, hogyan tartsa életben a sok fejéstől kimerült tehenét. Így míg a Montréali szárny belekezdett az átgondoltabb Origins fejlesztésébe, a kanadai csapat kisebb hírverés mellett megpróbálta visszarángatni a bérgyilkosokat a vállalhatóság talajára. A Syndicate tehát nem a teljes megújulás, inkább az engesztelés jegyében készült, és ezt igazából egészen szépen teljesíti. Azzal nehéz vitatkozni, hogy az Assassin's Creed még legrosszabb pillanataiban is fantasztikusan megszerkesztett játéktereket tárt elénk, és ez alól a Syndicate sem kivétel. Az 1800-as évek Londonja a megszokott alapossággal lett kidolgozva, a környezet minden pillanatában a hitelesség érzetét kelti, így az időutazós faktor, ami a sorozat egyik legnagyobb vonzereje, ezt a részt is simán e
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres