fb pixel code
KATEGÓRIA KATEGÓRIA
Ajánló
2020. 02. 19
Az Asus javítja a melegedő ROG STRIX Navikat
2020. 02. 19
Ipari forradalom? Ingyenes az Assassin's Creed Syndicate
2020. 02. 19
A NAGY PROCESSZOR TESZT! 21 Intel és AMD proci erejét mértük össze.
2020. 02. 18
Már a falak is okosak? Az MIT felturbózza a Wi-Fi-t
2020. 02. 18
Korai hozzáférés? Comet Lake-S processzorokat árult egy webáruház
2020. 02. 17
Váratlan gyorsulás? GDDR6 memóriát kaphat a GTX1650
2020. 02. 17
A Metro Exodus végre Steamen, most 40%-os leárazással
2020. 02. 17
Corsair A500 - 10 év után újra léghűtés a Corsairtől
2020. 02. 16
Mit tud egy 270 ezres konfig Ryzen 3600 GTX1660Ti összeállításban?
2020. 02. 14
Ezek magyarok? - Ingyenes a Kingdom Come: Deliverance
2020. 02. 13
Víruspánik? Először marad el a Mobile World Congress
2020. 02. 13
Az új Windows 10 frissítés megöli a hangot és az internetet
2020. 02. 13
A mindenre (is) elég brutál processzor. 💪
2020. 02. 12
YouTube music? Ezt kínálja a Google, ha zenére vágyunk
2020. 02. 12
Hajlékony és okos, avagy az összecsukható telefonok reneszánsza
2019. 05. 02

A végtelen határok földje - videón a Borderlands 3 játékmenete és újdonságai

Pörgősebb is, zúzósabb is, de hamisítatlan élményt nyújt a Borderlands 3

Május 1-én több órányi Borderlands 3 tartalmat kaptunk, aki pedig lemaradt az élő közvetítésről, egy kattintással most visszanézheti

A  Gearbox Software és a 2K Games jóvoltából Los Angelesben megtartott showműsor, csak és kizárólag a Borderlands jegyében telt. A sajtó képviselőin és a meghívott streamereken túl, a játék rajongóinak is lehetősége volt helyben kipróbálni a játékot. A látottak alapján nagyon úgy tűnik, hogy a folytatás pontosan azt nyújtja majd, amit elvárunk tőle: eredeti, részletesen kidolgozott kooperatív szórakozásra építő Borderlands élményt, csiszolt játékmenettel, őrült fegyverekkel, ellenfelekkel és számos új bejárható helyszínnel.


A lövöldözés, robbantgatás és speciális képességek nyomán repkedő szikrák mellett azért jutott idő újdonságok bemutatására is. Így többek között, a négy irányítható Vault Hunter-ből kettőt ismerhettünk meg közelebbről, és bepillantást nyerhettünk egyedi skilljeikbe és a képességfájukba is. A választható főhősök közül egyelőre még részletesebb bemutatásra vár Moze the Gunner és FL4K the Beastmaster, viszont mozgásba lendült Amara the Siren és Zane the Operative. Kettejük képességfái immár teljesen nyilvánosak, a fejlesztők pedig további részletekkel szolgáltak a fejlődési rendszert illetően, így megtudhattuk, hogy ha a 4 fős csapatban többen is ugyanazzal a Hunterrel szimpatizálnak, akkor azt nem csak megtehetik, de a rengeteg lehetséges variációnak köszönhetően valószínűleg teljesen más képességeik lesznek.

Generációs kitörésre nem készül, de azért bőven lesz mit nézni


A képességfa három, karakterenként eltérő trükköket biztosító fő ágra oszlik, melyeknek hat szintje lehet, továbbá lesznek passzív képességek, kisebb-nagyobb csavarokkal ezek elosztásában és használatuk módjában. Amara három kombinálható útja a Brawl, a Mystical és az Elements lesz. Az agresszív fizikai csapásokon túl képesek leszünk megtévesztésre és mentális trükkökre, illetve a környezeti elemekből előhívott csapdákra vagy támadásokra. Ahogy fejlődünk, minden képességhez megnyithatunk fejlesztéseket, oldhatunk fel újakat, ráadásul több passzív képességre is szert teszünk. Amara személyében visszatér a Szirének népszerű kasztja, amilyen Lilith vagy Maya is volt. Természetesen a maga egyedi stílusában képviseli a hőstípust, így képes lesz regenerálódni, megnövelni a sebzését, a bekapott találatokat gyorsasággá és pajzsenergiává konvertálni, és így tovább. Idézhetünk a földből egy hatalmas öklöt, ami csapdába ejti és sebzi a támadókat, a lövedékeink becsapódás után tovább pattanhatnak a legközelebbi támadóhoz, a legyőzöttek pedig akár fel is robbanhatnak, totális káoszt okozva. A lehetőségek sora eszméletlen hosszú, hiszen a három ágon belül akkora a variációk számossága, hogy ha csak ezt az egy karaktertípust játsszuk, akkor is hónapokba telhet, mire ráununk a benne rejlő lehetőségekre.

Odavág


Zane egy képzett ügynök, aki különféle, akár az előző részekből ismert kasztok képességei közt is válogathat, a skillfa pedig Hitman, Doubled Agent, és Under Cover ágakra oszlik. Hitmanként egy drónt fejlesztgethetünk, kettős ügynökként egy sokrétű hologram klónt vethetünk be, a harmadik pedig szó szerint értelmezhető, ugyanis egy hatékony védőpajzsot biztosít számunkra. Egyedi lehetőség, hogy Zane képes feláldozni gránátdobó képességét egy második Action Skill bevetésére, így gond nélkül helyezhetjük le pajzsunkat és küldhetjük előre klónunkat vagy drónunkat, miközben szórjuk az áldást a támadóinkra. SNTNL drónunk egy gépágyúval felszerelt automata egység, ami a levegőből folyamatosan támadja az ellenfeleinket, a megfelelő gomb megnyomásával pedig a célkeresztünkben állókra fókuszálhatjuk tűzerejét. Klónunk nem csak a figyelem elterelésére jó, hiszen lőni is tud támadóinkra, ráadásul képesek leszünk gombnyomásra helyet cserélni vele. Ezt a képességet felvértezhetjük extra hatásokkal, így használata megnövelheti tűzerőnket, különféle sebzéstípusokat oszthat ki környzetünkben, de a helycserekor fel is robbanthatjuk klónunkat, komoly tűzijátékot okozva ezzel. A pajzs az egész csapatnak hasznos lehet, hiszen a többiek energiáját vagy tűzerejét is képes megnövelni, de életünket maximumra pumpálása után képes automatikusan feltölteni skilljeinket, vagy akár pontosságunkat és fegyverünk félrehordását is optimalizálhatja.

Egy kis interakció a robbanós hordókat a rosszfiúk közé pattinthatjuk


A játékmenet sok ponton megújul, mozgásunk például dinamikusabb lesz a korábbiaknál. Képesek leszünk becsúszni az immár sok esetben szétlőhető fedezékek mögé, vagy teljes életcsíkunk birtokában akár az ellenfeleink közé is. Ugrás után megragadhatjuk a megfelelő magasságban lévő peremeket, és gyorsan felkapaszkodhatunk az elérhető felületre. Ezzel nagyobb mozgásteret kapnak a játékosok, gyorsabbá válik a helyváltoztatás, könnyebben fedezhetjük társainkat, vagy vonulhatunk vissza regenerálódni. De mit tudunk még? Annyi biztos, hogy játék offline módban, vagyis internetkapcsolat nélkül is elérhető lesz, így nem kizárt, hogy a PC-s felhasználók akár lokálisan is játszhatnak majd egymás oldalán, a konzoltulajdonosok számára pedig 100%-ig biztosított az osztott képernyős játékmód. Szóba került a platformok közötti játék lehetősége is, Randy Pitchford a Gearbox jelenlegi vezéralakja azt mondta, hogy ők érdekeltek a lehetőség aktiválásában, a 2K-tól szintén utaltak rá, hogy szimpatizálnak a dologgal, ám konkrét megerősítéssel még nem szolgálhattak. A főküldetés nagyjából 30 óra tiszta játékidőt ígér, és ebben értelemszerűen nem tartoznak bele a mellékküldetések és egyéb felfedezésre váró aktivitások. A különféle lehetőségeket a bázisunkként szolgáló Sanctuary 3 nevezetű űrhajóval kereshetjük fel, az eltérő stílusú és felépítésű helyszínekről, illetve a változatos NPC-kről és ellenféltípusokról pedig, a több meglátogatható bolygó gondoskodik.

Visszatérnek a régi ismerősök, ő konkrétan a főnökünk lesz


Újragondolták a lootrendszert és átdolgozták a kooperatív rendszert is. Az igazságosság jegyében két opcionálisan változatható lehetőséget is garantálnak a fejlesztők, így a csapat tagjai személyre szabott és szintjükhöz igazított jutalmakat is kaphatnak, ha viszont kedveljük a versengést és biztosak vagyunk benne, hogy mi kattintunk gyorsabban, maradhatunk a klasszikus változatnál is. Az eltérő fejlettségi szinten álló karakterekre is gondoltak, így ha egy friss belépő egy 30-as szintű barátjához csatlakozna, a játék automatikusan kiegyensúlyozza az erőviszonyokat, de maradhatunk a mester-tanítvány viszonynál is, és teljes egészében a táposabb partnerünkre bízhatjuk magunkat. Ezzel a lehetőséggel bárki csatlakozhat bárkihez, attól függetlenül, hogy hogy korábban milyen küldetéseket teljesített, vagy mekkora szintig fejlődött, a skálázódást pedig ki is kapcsolhatjuk.

James Bond régen a múlté


Számos visszatérő karaktert láthatunk majd az első és második epizódból is, sőt még a Telltale féle Tales from the Borderlands-ből is, így az újdonságok mellett a nosztalgiafaktor egész biztosan csúcsra lesz járatva. A különféle NPC-k jó részét a Sanctuary 3-on berendezett bárban bírhatjuk beszélgetésre, de lesz saját kabinunk, illetve szobánk is, amit kitapétázhatunk fegyvereinkkel. Legfőbb ellenlábasaink a Calypso ikrek, akiket a valahogy úgy írtak le számunkra, hogy a "legvisszataszítóbb streamerek akikkel valaha dolgunk volt". Ezt nem csak a tenyérbemászó fizimiskájuk támasztja alá, de ha jól vettük ki, képesek mások képességeinek eltulajdonítására is, és még ki tudja mi mindenre.


Csak óvatosan, meg van rá az esély, hogy egy puska csak úgy elszalad előlünk

A harcot a több mint egymilliárd eltérő fegyver valamelyikével vehetjük fel, ami nyilván nem teljesen eltérő fegyverítpusokat jelent. Inkább a különféle fajták variációit, véletlenszerűen generált tulajdonságokkal, kinézettel, túl a nyilvánvalóan teljesen egyedi tervezésű modellen. Annyi biztos, hogy láttunk már minigunt két egyszerre forgó löveggel, vagy épp shotgunt, aktiválható pajzzsal, és még számos őrült és váratlan kombinációt, az önjáró stukkerekig bezárólag. A Borderlands 3 szeptember 13-án érkezik, és egészen 2020 Áprilisáig kizárólag az Epic Storeon lesz beszerezhető.

KD - PCX

2019. 05. 02

Az Asus javítja a melegedő ROG STRIX Navikat
Amikor azt hittük, hogy az egyedi megoldások megjelenésével többé nem lesz gond az RX5700 széria hűtésével, az Asus ROG Strix megoldásai új bekezdést indítottak. A rossz tapasztalatok egyre csak gyűltek, az Asus azonban kiderítette a problémát és megoldást is ajánl. A ROG Strix a felső kategóriás termékekről és tuningra kihegyezett komponensekről szól, ám gyártó rendesen elnézett valamit. A vásárlók alig várták, hogy egy izmos hűtéssel felszerelt strapabíró kártyát kapjanak, ám a megjelenést hamarosan panaszos vásárlói bejelentések követték, a kártyák ugyanis indokolatlanul komoly melegedést produkáltak. Bár a gyártó az AMD-re mutogat, az a helyzet, hogy a problémáért mindkét fél felelős.  Jobb később mint soha, mondhatnák, ugyanis utólagos tesztek kiderítették, hogy az AMD téves információkkal látta el partnerét a hűtés rögzítéséhez szükséges nyomás mértékéről. Az elvégzett mérések során 50 és 70 PSI között értek el optimális teljesítményt, ezzel szemben az AMD eredetileg 30 és 40 PSI körül határozta meg, a megfelelő hőtovábbításhoz szükséges értéket. Bár az AMD valóban tévedett, a felelősség áthárítása nem túl elegáns, hiszen tökéletesen látszik, hogy az Asus egyáltalán nem tesztelte megfelelő alapossággal a szériát, mielőtt útjára bocsátotta a vásárlók felé. A helyzet megoldása a hűtést rögzítő csavarokban rejlik, a ROG kártyákon alkalmazott darabok egyszerűen nem elég szorosak a szükséges nyomás eléréséhez. A helyzet orvoslására sokan alátétekkel, és a csava
Ipari forradalom? Ingyenes az Assassin's Creed Syndicate
A sorozat kilencedik darabja ugyan csak a megjelenített történelmi korszakot tekintve volt forradalmi, de ha valaki a klasszikus Assassin's Creed stílusra vágyik, ugyanakkor megdobbantja a szívét a 19. század Angliája, ne hagyja ki az Epic Games Store aktuális akcióját. A Ubisoft bejáratott szériája 2007-es megjelenése óta, jóformán egyetlen évet sem hagyott ki újabb epizód nélkül. A Syncicate ráadásul a sorozat legnagyobb fiaskóját, a 2014-es Unity-t követte, mely tökéletes céltáblája volt a játékipar pofátlansága miatt méltatlankodó tömegeknek. A futószalagon gyártott epizódok, az ezerszer is újrahasznosított ötletek és a minden innovációt nélkülöző (de teljes áron értékesített) részek után, a kiadó átgondolni kényszerült, hogyan tartsa életben a sok fejéstől kimerült tehenét. Így míg a Montréali szárny belekezdett az átgondoltabb Origins fejlesztésébe, a kanadai csapat kisebb hírverés mellett megpróbálta visszarángatni a bérgyilkosokat a vállalhatóság talajára. A Syndicate tehát nem a teljes megújulás, inkább az engesztelés jegyében készült, és ezt igazából egészen szépen teljesíti. Azzal nehéz vitatkozni, hogy az Assassin's Creed még legrosszabb pillanataiban is fantasztikusan megszerkesztett játéktereket tárt elénk, és ez alól a Syndicate sem kivétel. Az 1800-as évek Londonja a megszokott alapossággal lett kidolgozva, a környezet minden pillanatában a hitelesség érzetét kelti, így az időutazós faktor, ami a sorozat egyik legnagyobb vonzereje, ezt a részt is simán e
Már a falak is okosak? Az MIT felturbózza a Wi-Fi-t
Az internet és a vezeték nélküli hálózat mára olyan hétköznapi igénnyé vált, hogy a szakadozó kapcsolat komoly frusztrációt okoz a kényelemhez szokott felhasználónak. A kutatók nem a stressz kezelésére, sokkal inkább a Wi-Fi technológia megtámogatására alkották meg újdonságukat. Mind tudjuk, hogy még a legkomolyabb routerek és hálózati eszközök sem tudnak leküzdeni bármekkora távolságot, és minden falat. Hogy házunk minden pontján stabil netkapcsolatot biztosíthassunk, különféle jelerősítő megoldások között válogathatunk, akár minden szobába antennákat aggathatunk, és gépünkbe is komolyabb antennát szerelhetünk, hogy biztos legyen a végeredmény. Ám ez nem minden esetben hatékony, sőt, legyen akárhány antennánk, a jel sokszor rendkívül meggyengül, mire a forrástól az adott ponthoz ér, a sok kiegészítő pedig sokkal költségesebb, mint amilyen hatékony. Az MIT munkatársai ezt a problémát egy modernebb megoldással orvosolják. A Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory (CSAIL) úgy gondolta, ahelyett, hogy minden konnektorba jelerősítőket aggatnánk, miért ne használhatnánk antenna gyanánt az adott környzetet, vagyis az épület falait. A szoftveresen vezérelt RFocus természetesen úgynevezett "okos felület", mely több mint 3000 antenna és 100 áramköri lap egységéből áll, hogy a fogadó oldalán így maximalizálja a leadott jel erősségét. A tesztek megmutatták, hogy akár tízszeresen képes az átlagos jel felerősítésére, mindezt meglepően olcsón. Az apró antennák m
PCX 2006-2020.
Kapcsolat: [email protected]
Az oldal tetejére 0 Kedvenceim 0 Összehasonlítás 0 A kosár üres