• Leirás
  • Paraméterek
A monográfia célja a szolgáltatásgarancia szerepének elemzése a közüzemi szektorban, annak bemutatása, hogy milyen előnyei lehetnek a postai szolgáltatásgaranciáknak marketingvezérelt megközelítésben. A szolgáltatásgarancia vizsgálata során bemutatom mind a szolgáltatás igénybevétel előtti, mind a szolgáltatás igénybevétel utáni fogyasztói értékelés elméleti összefüggéseit és újszerű kutatási eredményeit. A monográfia célja az, hogy a szolgáltatásgarancia és a fogyasztói elégedettség elméletének bemutatásával, valamint a gyakorlat legfontosabb problémáinak tárgyalásával hasznos ismereteket nyújtson mind a közüzemi szektorban, a postai iparágban dolgozó gyakorlati szakembereknek, mind a felsőoktatási intézményekben tanuló mester és posztgraduális hallgatóknak. ISBN: 9786155457111
Kiadó: IDR PUBLIKON KIADÓ
Szerző: ERCSEY IDA
Kiadás éve: 2014
Átvételi lehetőségek:
Futárszolgálat Kiszállítással: péntek
Csomagautomata Automatában: péntek
Posta Pont Posta Ponton: péntek
MOL Pont MOL Ponton: péntek
COOP Pont Coop Ponton: péntek
Duna Plaza Személyesen: csütörtök

Értékelés

Hogyan teljesít Nálad ez a termék? Írd meg tapasztalataid és értékes ajándékokat nyerhetsz. Az értékeléshez be kell jelentkezned!
Ezt a terméket még nem értékelték. Legyél Te az első! Értékeléseddel értékes ajándékokat
PCX 2006-2016. Kapcsolat: pcx@pcx.hu Minden jog fenntartva