• logo
    Kategóriák
  • Kategóriák

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE - KLAUSZ MELINDA

 
Garancia: 0 hónap
Cikszám: 121450
3.629 Ft -25 % 2.722 Ft
1-2 munkanap
 
 
 
 
 
 
 
  • Leirás
  • Paraméterek
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen. A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig. A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt. ISBN: 9789632935256
Kiadás éve: 2016
Kiadó: ATHENAEUM KÖNYVKIADÓ KFT
Szerző: KLAUSZ MELINDA
Átvételi lehetőségek:
Futárszolgálat Kiszállítással: szerda
Csomagautomata Automatában: szerda
Posta Pont Posta Ponton: szerda
MOL Pont MOL Ponton: szerda
COOP Pont Coop Ponton: szerda
Duna Plaza Személyesen: kedd

Értékelés

Hogyan teljesít Nálad ez a termék? Írd meg tapasztalataid és értékes ajándékokat nyerhetsz. Az értékeléshez be kell jelentkezned!
Ezt a terméket még nem értékelték. Legyél Te az első! Értékeléseddel értékes ajándékokat
Darabszám: 0 Darab
Összesen : 0 Ft