• Kategóriák
  • Kategóriák

A FOGYASZTÓI MAGATARTÁS ALAPJAI - HOFMEISTER-TÓTH ÁGNES

 
Garancia: 0 hónap
Cikszám: 762098
6.161 Ft -25 % 4.620 Ft
1-2 munkanap
 
 
 
 
 
 
 
  • Leirás
  • Paraméterek
A sikeres marketingstratégiák kialakításához nélkülözhetetlen a hazai és más kultúrákban élő potenciális vásárlók várható magatartásának alapos ismerete. A fogyasztói magatartás tanulmányozása magában foglalja az olyan megfigyelhető magatartásokat, hogy mit, mennyit vásároltak, kik és hogyan vásárolták, illetve fogyasztották a terméket. Magában foglalja továbbá az egyéni szükségleteket, érzékeléseket, azt, hogy milyen információval rendelkeznek a fogyasztók, hogyan dolgozzák fel az információkat, hogyan értékelik az alternatívákat, illetve hogyan éreznek a termék birtoklásáról. A könyv megírásával az volt a célom, hogy áttekintést adjak azokról a legfontosabb elméletekről és koncepciókról, amelyek segítik az olvasót a fogyasztói magatartás megértésében. A könyvben az olvasó bepillantást nyerhet a vásárlói döntések bonyolult mechanizmusába, és megismerkedhet a véleményalkotást befolyásoló legfontosabb tényezőkkel, mindazokkal a külső és belső hatásokkal, amelyek fogyasztói döntéseinket ISBN: 9789630595322
Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ ZRT.
Szerző: HOFMEISTER-TÓTH ÁGNES
Kiadás éve: 2014
Átvételi lehetőségek:
Futárszolgálat Kiszállítással: kedd
Csomagautomata Automatában: kedd
Posta Pont Posta Ponton: kedd
MOL Pont MOL Ponton: kedd
COOP Pont Coop Ponton: kedd
Duna Plaza Személyesen: szombat

Értékelés

Hogyan teljesít Nálad ez a termék? Írd meg tapasztalataid és értékes ajándékokat nyerhetsz. Az értékeléshez be kell jelentkezned!
Ezt a terméket még nem értékelték. Legyél Te az első! Értékeléseddel értékes ajándékokat
PCX 2006-2016. Kapcsolat: pcx@pcx.hu Minden jog fenntartva