Ismét elérhető a Diablo a GOG.com jóvoltából
A Blizzard szerződést kötött a GOG-gal, így újra digitális forgalmazásba került a hack and slash klasszikus.
A Diablo hallatán sok játékos szíve dobban meg, és fejükben egyszerre szólalnak meg Tristram klasszikus dallamai. Nem kis meglepetés a Blizzard és a GOG egyezsége, de ha minden igaz, az 1996-os alapmű Windows 10-re optimalizált változata, csak az első lesz a visszatérő klasszikusok sorában. Az indítást követően választhatunk, hogy az SVGA grafikával és alacsony képfrissítéssel bíró eredeti változatot szeretnénk, vagy az emelt felbontással és TCP/IP támogatással ellátott frissített kiadást. Az eredeti csatlakozik a Battle.net szervereire, míg az utóbbival kapcsolatban többen is gondokat tapasztaltak, mikor a multiplayerrel próbálkoztak.
A játékhoz korábban készült már egy rajongói mod, mely Belzebub fedőnéven fut, és teljeskörűen támogatja a modern felbontásokat. A hibajavítások mellett pedig számos apróságot átemelt a második részből, hogy kényelmesebbé tegye a játékot, ilyen például a földön heverő lootok kiemelése a könnyebb tájékozódás érdekében. Sajnos a GOG-on beszerezhető új változat a Synergistic Software által készített 1997-es Hellfire kiegészítőt nem tartalmazza, így a Monk karakterosztályról és az új területekről le kell mondanunk. Aki tehát kísértést érez a démonoktól és csontvázaktól hemzsegő katakombák megtisztítására, annak itt a lehetőség. Akár nosztalgiára vagy igazi retro élményre vágyunk, a GOG.com-on 8.89€-ért (~2800 Ft) cserébe megnézhetjük, hogyan kezdődött a Blizzard sikerszériája.
Ezek lesznek a GTX 1660 specifikációi
Március 14-én várható a Geforce következő videokártyája, és már ismertek a legfontosabb technikai részletek.
A GTX 1660, az RTX szériával debütált új Turing architektúrára épülő kártyák következő darabja, mely tovább erősíti a középkategóriát. A minimális felhajtással érkező GTX 1660 Ti nagyjából 5%-os teljesítménytöbbletet kínál a GTX 1070-hez képest, és a korrekt árazás miatt igen pozitív fogadtatásra lelt. Ezt a sort folytatja a Ti-mentes alapváltozat, melyről megérkeztek az első információk, köztük az MSI saját GAMING, ARMOR és VENTUS kiadásait bemutató reklámfotókkal, melyeket a videocardz.com jóvoltából tekinthetünk meg.
A lényegi különbség a Ti változathoz képest, a memóriában és a CUDA magok számában keresendő. A 1660 nem GDDR6, hanem az olcsóbb GDDR5 memóriával érkezik, az órajel pedig 12Gbps-ról 8Gbps-ra csökkent. A mennyiség tekintetében nincs változtás, marad a 6GB, ami továbbra is 192-bites memóriabuszt használ. A CUDA magok száma 1408, ez pedig 9%-os visszalépést jelent a Ti modellhez képest. Az órajel a szimpatikus 1530 MHz-ről indul, és 1785 MHz-es boost értékig terjed. Ez alól persze kivételt képeznek a tuningolt kártyák, mint amilyen a GAMING X változat, aminél akár 1860 MHz-es megemelt értékre is számíthatunk. A közzétett képekből az egyedi hűtéseken túl az is kiderül, hogy mindhárom változatot 8 pines tápcsatlakozóval látták el. Az eddigiek alapján valószínűtlen, hogy ezúttal referencia modell is megjelenjen, az ár viszont igen kellemes lesz, mely átszámítva nagyjából 60 000 Ft körül alakul majd. Az ajánlott 219 dollár alapján tehát újabb népszerűségre ítélt eszközzel jelentkezik az Nvidia, a kissé költéges RTX-ekkel szemben pedig a középkategóriában is ismét megszorongatja az AMD-t. Már kíváncsian várjuk, hogyan teljesít a gyakorlatban GTX 16-os széria legújabb darabja, és a március 14-i megjelenést követően, természetesen mi is közzétesszük a saját eredményeinket.
Epikus trailerrel hangol a premierre Sekiro: Shadows Die Twice
Napokon belül érkezik a From Software várva várt akciójátéka, melyre már nem lehet kényelmesen ráhúzni a "Soul-like" jelzőt.
Már csak tíz nap, és befut a Dark Souls és Bloodborne játékokért felelős csapat legújabb játéka, mely messzire rugaszkodik a megszokott formulától. Az eddigi videoanyagok alapján sem volt kétséges, hogy izgalmas dolgok elé nézünk, de a hivatalos Launch trailer képes volt fokozni a várakozás izgalmát. Már tudjuk, hogy eddig nem tapasztalt mértékben nő majd a mozgásunk-, és ez által a ránk váró harcok dinamikája, ahogy a grappling hook használatát is szép lassan természetesnek vesszük. A korábban megszokott, többé-kevésbé horizontális közlekedéssel szemben ezúttal háztetőkre szökkenhetünk, egyik peremről a másikra ugorhatunk, és nem okoz majd gondot megkapaszkodni egy felület szélén, hogy onnan akár egyenesen támadásba is lendüljünk.
A mozgásrendszer fejlődése nem áll meg a kibővített platformingnál, hiszen az eddigi rövid vieókban számos új animációval találkozhattunk. Hihetetlen harcmozdulatokat kombinálva támadhatunk, de a blokkolás és hárítás is fontosabb szerephez jut, mint az alkotók korábbi játékaiban bármikor. A küzdelem mellett természetesen környezetünk is színes és változatos lesz, nem beszélve a ránk váró fenyegetésekről, amiket az egyedi főellenfelekkel vívott epikus összecsapások koronáznak meg. A végső előzetesben már nem csak emberi támadókat látunk, ráadásul nem spóroltak a vérrel sem, amiért ezúton is hálásak vagyunk. A Sekiro nem csak az eddig felsoroltakban szakít a stúdió korábbi hagyományaival. A címszereplő ezúttal nem egy néma hős, a történet pedig nem rejtőzik el a játék rétegeiben, helyette egy epikus és fordulatokban gazdag mesével szolgál. A fiktív fantáziavilágba ágyazott történelmi kaland természetesen nem nékülözheti a mágiát sem. Hogy a kíméletlen csatákban felvehessük a versenyt a természetfelettivel, a feltámadás mellett aktív harci képességekre is szert teszünk majd, ahogy azt a száguldó tempójú trailerben is láthatjuk. Előzetes tesztekre ezúttal nem számíthatunk, ugyanis az Activison nem küld tesztpéldányokat a sajtó képviselőinek. Az első beszámolók tehát legkorábban a március 22-ét követő napokban érkezhetnek, a játék ára pedig 60€ (nagyjából 19 000 Ft) lesz és digitálisan a STEAM áruházán keresztül vásárolható meg,